En je coolheidsfactor natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:28 schreef Misan het volgende:
[..]
worden berekend op basis van het o.a. aantal views, reacties, userreviews, submits, etc.
[..]stiekem toch even hier gereageerd
Daarom is Bart's score ook zo laag!quote:
Die allejezus voorspelbare grap had ik van iedereen verwacht, behalve van jou Spankertquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Daarom is Bart's score ook zo laag!
Sorry, ik weet niet wat me overkwam....quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Die allejezus voorspelbare grap had ik van iedereen verwacht, behalve van jou Spankert
Precies! Kun je nagaan wat ik zou zijn als ik wel cool wasquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had ook al gekeken in zn fotoboek, maar hij was al Advanced![]()
Er is maar één Kingquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies! Kun je nagaan wat ik zou zijn als ik wel cool was
Ik denk dat als ik een paar honderd browservensters elke minuut games.fok.nl laat verversen, en dat 24/7 gedurende een paar maanden, je niet meer de enige king bentquote:
Oh? Vertel er eens wat meer over...quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
Bart en de bende... we hebben een SC in GAM weten jullie dat..?
Correct! Gaarne ontopic blijven!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
Bart en de bende... we hebben een SC in GAM weten jullie dat..?
Bookmarks bestaan al een tijdje hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
En wanneer komt er eens op FOK! de mogelijkheid om een tvp te plaatsen zonder een bericht te typen, want daardoor ontstaan de tvp's.
helaas doen bookmarks niet precies wat een tvp wel doet: in de My active topics plaatsen en weg laten zakken nadat hij gesloten is of geen reacties meer op worden gegeven..quote:
Daar hoor je mij ook niets over zeggen. Ik vind bookmarken ook een kutfunctie. Maar ja, dan verzinnen we toch iets zogenaamd ontopics wat eigenlijk nergens op slaat, om zo maar geen tvp te hoeven plaatsenquote:Op maandag 6 juli 2009 17:20 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas doen bookmarks niet precies wat een tvp wel doet: in de My active topics plaatsen en weg laten zakken nadat hij gesloten is of geen reacties meer op worden gegeven..
Ik vind fipo's irritant. Ze zorgen ervoor dat nieuwe topics (en dan met name reeksen) enorm snel weer vol zijn omdat iedereen een fipo plaatst waardoor de eerste 50 reacties nergens over gaan. Een ontopic fipo is echt niet zo moeilijk. Heb je niks te melden, doe het dan ook niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef Gamer_V het volgende:
Of je negeert de fipo's gewoon...is dat nu echt zo moeilijk? Stel kleuters.![]()
Wie had er serieus last van de fipo's? Ik zie hier geen klachten. En wees dan consequent en laat het op alle subfora doorvoeren, niet slechts GAM.
Ik zou het eerlijk gezegd graag zien, Alleen al omdat ik dan SC topics kan lezen zonder dat ik de eerste pagina over moet slaan vanwege tvps.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef Gamer_V het volgende:
Of je negeert de fipo's gewoon...is dat nu echt zo moeilijk? Stel kleuters.![]()
Wie had er serieus last van de fipo's? Ik zie hier geen klachten. En wees dan consequent en laat het op alle subfora doorvoeren, niet slechts GAM.
Mijne uit 50 en als 30% daarvan uit tvp achtige posts bestaan, irriteer ik mij al.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:06 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn pagina's bestaan uit 101 posts, dat zal ontzettend schelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |