Correct! Gaarne ontopic blijven!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
Bart en de bende... we hebben een SC in GAM weten jullie dat..?
Bookmarks bestaan al een tijdje hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
En wanneer komt er eens op FOK! de mogelijkheid om een tvp te plaatsen zonder een bericht te typen, want daardoor ontstaan de tvp's.
helaas doen bookmarks niet precies wat een tvp wel doet: in de My active topics plaatsen en weg laten zakken nadat hij gesloten is of geen reacties meer op worden gegeven..quote:
Daar hoor je mij ook niets over zeggen. Ik vind bookmarken ook een kutfunctie. Maar ja, dan verzinnen we toch iets zogenaamd ontopics wat eigenlijk nergens op slaat, om zo maar geen tvp te hoeven plaatsenquote:Op maandag 6 juli 2009 17:20 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas doen bookmarks niet precies wat een tvp wel doet: in de My active topics plaatsen en weg laten zakken nadat hij gesloten is of geen reacties meer op worden gegeven..
Ik vind fipo's irritant. Ze zorgen ervoor dat nieuwe topics (en dan met name reeksen) enorm snel weer vol zijn omdat iedereen een fipo plaatst waardoor de eerste 50 reacties nergens over gaan. Een ontopic fipo is echt niet zo moeilijk. Heb je niks te melden, doe het dan ook niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef Gamer_V het volgende:
Of je negeert de fipo's gewoon...is dat nu echt zo moeilijk? Stel kleuters.![]()
Wie had er serieus last van de fipo's? Ik zie hier geen klachten. En wees dan consequent en laat het op alle subfora doorvoeren, niet slechts GAM.
Ik zou het eerlijk gezegd graag zien, Alleen al omdat ik dan SC topics kan lezen zonder dat ik de eerste pagina over moet slaan vanwege tvps.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef Gamer_V het volgende:
Of je negeert de fipo's gewoon...is dat nu echt zo moeilijk? Stel kleuters.![]()
Wie had er serieus last van de fipo's? Ik zie hier geen klachten. En wees dan consequent en laat het op alle subfora doorvoeren, niet slechts GAM.
Mijne uit 50 en als 30% daarvan uit tvp achtige posts bestaan, irriteer ik mij al.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:06 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn pagina's bestaan uit 101 posts, dat zal ontzettend schelen
Het is een technisch probleem. Die reeksen zitten vol, omdat een belachelijk laag aantal posts ervoor zorgt dat ze vol zitten. Ze zouden dat nummer makkelijk kunnen opkrikken, of dat "vol zitten" helemaal eruit kunnen halen. En inderdaad, die bookmarkfunctie doet niet hetzelfde, daarom gebruikt iedereen tvp.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind fipo's irritant. Ze zorgen ervoor dat nieuwe topics (en dan met name reeksen) enorm snel weer vol zijn omdat iedereen een fipo plaatst waardoor de eerste 50 reacties nergens over gaan. Een ontopic fipo is echt niet zo moeilijk. Heb je niks te melden, doe het dan ook niet.
En ik ben een groot voorstander van het op alle subfora doorvoeren, maar dat mogen alle modjes zelf beslissen.
korte reeksen zijn teminste op een normale manier door te bladeren..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 06:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het is een technisch probleem. Die reeksen zitten vol, omdat een belachelijk laag aantal posts ervoor zorgt dat ze vol zitten. Ze zouden dat nummer makkelijk kunnen opkrikken, of dat "vol zitten" helemaal eruit kunnen halen. En inderdaad, die bookmarkfunctie doet niet hetzelfde, daarom gebruikt iedereen tvp.
Als deze twee dingen opgelost zouden zijn, dan zijn tvp's overbodig. Maar tot ze opgelost zijn vond ik het plaatsen van tvp's wel handig. Niemand had er last van, dus ik zie het probleem ook niet echt.
Als jij je nou niet druk maakt om je zogenaamde recht om tvp's te plaatsen en het gewoon niet doet, hoeven wij niet onze tijd te verspillen om ze te verwijderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:50 schreef Bart het volgende:
Ach dat je er niet meer doorheen kan lezen en dat 30% van een pagina uit tvp's bestaat is echt zwaar overdreven. Neem nou [Xbox 360 #430]
Ik weet niet of je daar al tvp's hebt verwijderd maar ik zie er nul. En in OpenTTD topic #27; waar blijft die PBS-faq? zie ik er 7. Zeven op de 300, dat is 2,3%, geen 30%, en ook gen 50 reacties. Wat een klets weer, er zijn dingen waar je je beter druk om kan maken en je tijd in kan steken dan in het verwijderen van een paar tvp's waar nagenoeg niemand zich aan stoort.
En als jij je nou niet druk maakt om die tvp's, dan hoef jij je tijd niet te verspillen om ze te verwijderen, en dan hoef ik me niet druk te maken hoe ik een topic wil volgen in mijn ATquote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als jij je nou niet druk maakt om je zogenaamde recht om tvp's te plaatsen en het gewoon niet doet, hoeven wij niet onze tijd te verspillen om ze te verwijderen.
Is iet nuttigs posten een idee?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:56 schreef Bart het volgende:
[..]
En als jij je nou niet druk maakt om die tvp's, dan hoef jij je tijd niet te verspillen om ze te verwijderen, en dan hoef ik me niet druk te maken hoe ik een topic wil volgen in mijn AT
Ik heb niet elk moment iets nuttigs te posten, maar als een eerder deel vol is, wil ik wel gelijk het nieuwe deel volgen. Heeft niets met asociaal en egoistisch gedrag te maken. Als jij vindt van wel, dan draaien we het om: ik vind het asociaal van jou dat jij het mij niet gunt om een topic te volgen als ik op dat moment niets zinnigs bij te dragen hebt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is iet nuttigs posten een idee?
Dat je het topic verbaggerd voor andere mensen zodat JIJ het kan volgen boeit je blijkbaar niet? Lekker egoistisch weer. Die " ongemerkt worden we steeds asocialer" campagne is wel aan jou besteed merk ik.
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:07 schreef Bart het volgende:
ik vind het asociaal van jou dat jij het mij niet gunt om een topic te volgen als ik op dat moment niets zinnigs bij te dragen hebt.
Zoals ik net al met twee voorbeelden heb laten zien, is dat niet het geval. Of heb jij 1 post per pagina ingesteld ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een topic volgen kan ook via GAM => Topic. Dat is net zoveel kliks als MyAT => topic. Die fokking TVP's zorgen er voor dat de eerste pagina altijd zo vol is, irritant, overbodig en asociaal.
Hoezo? Ik trek enkel even debiele conclusies als jij. Quote dan ook even jezelf voor het nageslachtquote:
Tegenwoordig wordt het netjes weggemod. Hier een willekeurig ouder topic:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Zoals ik net al met twee voorbeelden heb laten zien, is dat niet het geval. Of heb jij 1 post per pagina ingesteld ofzo
[..]
Hoezo? Ik trek enkel even debiele conclusies als jij. Quote dan ook even jezelf voor het nageslacht
Wederom maar 7 tvp's. Dat het verder een slowchattopic is geworden, is wat anders. Maar het aantal tvp's valt dus wel mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt het netjes weggemod. Hier een willekeurig ouder topic:
[PS3 #192] GOD OF MOTHERFUCKING WAR BITCHES!!!!!!!
Eerste pagina (50 posts) bijna allemaal bagger. De posts met screens en linkjes naar trailers worden gewoon genegeerd
Een post alsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Wederom maar 7 tvp's. Dat het verder een slowchattopic is geworden, is wat anders. Maar het aantal tvp's valt dus wel mee.
Zal ik jou trouwens ook even quoten?quote:
quote:
Dus als iemand zijn waardering ergens voor uitspreekt, bijvoorbeeld een TT, een plaatje, een al dan niet ontopic opmerking, dan is dat gelijk een tvp? Nou, dat worden dan gezellige topics als dat ook niet meer magquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een post als
""
"Ring Ring"
"Awesome"
Vallen bij mij in dezelfde categorie als een TVP. Mensen moeten maar een beetje moeite doen om te posten. En nu ga ik naar m'n werk.
Moeilijk, als je niets zinnigs te zeggen hebt. Zeker aangezien een reactie als "Oei, da's een mooie filmpje!" op iemand die een filmpje plaatst, schijnbaar ook al als tvp geldt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef Tain het volgende:
Hoe moeilijk is het ook om gewoon wat zinnigs neer te zetten?
Je komt wel aan verworven rechten van die mensen vergis je je daar niet in!quote:
Kraam is een keer wat minder onzin uitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je komt wel aan verworven rechten van die mensen vergis je je daar niet in!
En als je dan iemand hebt zoals Bart die sowieso altijd al bezig is met een strijd tegen onrecht en nu de boel oppookt dan komt de ophef vanzelf!
Lul nou eens niet zo met je "pagina's vol" want ik heb al een paar topics hier genoemd met nul, zeven en zeven tvp's. Dus tenzij jij 5 posts per pagina hebt ingesteld en die tvp's echt allemaal achter elkaar staan, is het gewoon bullshit. En als je last hebt van 7 tvp's per 300 posts, snap ik niet dat je nog plezier haalt uit het fokken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
We hebben bepaalde regels opgesteld hier in GAM om het voor iedereen leuk en gezellig te houden. Het lezen van pagina's vol met TVP's is gewoon geen leesplezier dus zien we liever niet. Dan is 1 tvp misschien niet zo erg, maar als 1 het doet gaat iedereen het doen.. en zijn we terug bij af.
Dus vanaf nu gewoon niet meer doen, en anders delete ik hem gewoon weer.
Aquil ik heb echt geen tijd voor deze onzin. Jongens,... ik wil hier niet verder op in gaan,... iedereen hier is hopelijk volwassen. Het is gewoon even aanpassen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je komt wel aan verworven rechten van die mensen vergis je je daar niet in!
En als je dan iemand hebt zoals Bart die sowieso altijd al bezig is met een strijd tegen onrecht en nu de boel oppookt dan komt de ophef vanzelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |