Er serieus op in gaan ook nog...hoe naief kun je zijn?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:12 schreef Tabula.Rasa het volgende:
Je lijkt een voorkeur naar het seksuele aspect van plassen te ontwikkelen en dan druk ik me heel zacht uit.Afgaande op je username kom je uit '94 (denk ik), dus er kan nog van alles veranderen op het gebied van seksualiteit.
Je zou eens een boek van Nancy Friday kunnen lezen om jezelf te bevrijden van het idee dat het pervers is. Hierin beschrijven allerlei vrouwen openhartig hun fantasiën en seksuele voorkeuren, van erg onschuldig tot nog een heel stukje 'perverser' dan wat jij hier beschrijft. Ik vind (dus) dat je je in ieder geval niet druk zou moeten maken of het wel of niet 'pervers' is (volgens wiens maatstaven überhaupt?).quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:03 schreef Manouk1994 het volgende:
Als meiden onderling maak je soms wel gebruik van dezelfde toiletruimte, ik bedoel niet dezelfde pot...
Dit heeft me altijd al, kan me dit zelfs herinneren van groep 7, erg geboeid... om de één of andere manier doet het iets me,... misschien is het zelfs wel opwinding![]()
Al een tijdje weet ik dat ik veel meer voor meiden voel dan voor jongens,... dit verklaart wel het één en ander,..maar toch laat het mij maar niet los... het is toch wel wat bizar toch???!
Afgelopen donderdagavond moest ik 's avonds nog op school zijn, en moest nodig plassen...
Toen ik daar zat,..hoorde ik dat er naast mij geplast werd,..geen idee wie natuurlijk.
Dit wond me zo erg op dat ik mezelf begon te vingeren, in het openbaar nog wel! Ik dacht aan "gewoon": seks, maar luisterde ook aandachtig naar het geplas...
Ik ben daar extra lang blijven zitten en heb mij tijdens twee toiletbezoeken naast mij mezelf tot een hoogtepunt gebracht.
Ben ik normaal of pervers? En zijn er nog meer (liefst meiden) die dit herkennen? graag reacties/ervaringen...
Manouk
Wat een rare, laatste zin.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:13 schreef starla het volgende:
[..]
Er serieus op in gaan ook nog...hoe naief kun je zien?
Ik lees het enkel vanwege mijn humanistische aard.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:17 schreef Copycat het volgende:
Daar heb ik ook nog een boek van liggen. Van Nancy Friday. Heel openhartig. En soms heel geil.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:18 schreef Tabula.Rasa het volgende:
[..]
Wat een rare, laatste zin.
Er zijn behoorlijk wat lui die het hele gedoe om plassen als seksueel ervaren, dus vreemd is het niet als het serieus is.
Zo ben jij!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:20 schreef keesjeislief het volgende:
Ik lees het enkel vanwege mijn humanistische aard..
Jij zou, wanneer dit een serieus probleem was, er geen kloon voor aanmaken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:29 schreef DrDarwin het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: 3 minuten, 1 seconde geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
Mhhhh....
Ik heb er zo mijn bedenkingen bij.
... een sletje dat ondergezeken wil worden.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:40 schreef Eisoep het volgende:
nou als je het fijn vind om daaraan te denken maakt het toch niet uit?? k bedoel iedereen heeft wel iets waar hij of zij wel of niet leuk vind dus so what?!
I have proof that you're wrong..quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:52 schreef GasTurbine het volgende:
Jij bent 15.
En nu i shet afgelopen. Meisjes vingeren zich niet voor hun 18e.
Dat meen je?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:57 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
I have proof that you're wrong..
foto van je tieten is ook goed.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:11 schreef Manouk1994 het volgende:
mot ik mijn identiteitskaart scannen voor je?
klik eens op m'n sig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:17 schreef Aventura het volgende:
Als mod moet je links met zulkse namen checken.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:17 schreef Aventura het volgende:
Nee, dat hoeft niet. Maar bij zo'n username en op, gecombineerd met het feit dat dit je eerste post is gaan bij mij de alarmbellen rinkelen. Als dit echt is, dan ben ik bang dat je niet veel bijval gaat vinden op Fok!. 'Afwijkende' voorkeuren zijn niet echt bespreekbaar hier. Misschien kun je je aanmelden voor het Keldertje, daar weet ik zeker dat je wordt gerespecteerd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:11 schreef Manouk1994 het volgende:
Ja, en met een beetje geluk heeft ze rond d'r 30e wel toegang.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:20 schreef Aventura het volgende:
Misschien kun je je aanmelden voor het Keldertje, daar weet ik zeker dat je wordt gerespecteerd.
Graag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:11 schreef Manouk1994 het volgende:
Maar dan kan je ook netzogoed op school onder de trap zitten, 'afwijkende kleding' (precies hetzelfde als al je nieuwe vrienden dragen) dragen, populaire mensen boos bekijken en werken bij een bedrijf wat vooral niet met klanten werkt. Voordeel is wel dat jij en je nieuwe vrienden op school gruwelijke satansorgies houden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Maar bij zo'n username en op, gecombineerd met het feit dat dit je eerste post is gaan bij mij de alarmbellen rinkelen. Als dit echt is, dan ben ik bang dat je niet veel bijval gaat vinden op Fok!. 'Afwijkende' voorkeuren zijn niet echt bespreekbaar hier. Misschien kun je je aanmelden voor het Keldertje, daar weet ik zeker dat je wordt gerespecteerd.
Nooit inscannen voor andere ...quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:11 schreef Manouk1994 het volgende:
En de straal van een man?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:32 schreef Suusje-V het volgende:
hmz, het straaltje horen van een meisje dat in het toilet naast me zit wind mij nou niet bepaald op..
Dat jij nog leeft!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:17 schreef Aventura het volgende:
Ja, behalve dan dat de wachttijd voor het keldertje 100 jaar isquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Maar bij zo'n username en op, gecombineerd met het feit dat dit je eerste post is gaan bij mij de alarmbellen rinkelen. Als dit echt is, dan ben ik bang dat je niet veel bijval gaat vinden op Fok!. 'Afwijkende' voorkeuren zijn niet echt bespreekbaar hier. Misschien kun je je aanmelden voor het Keldertje, daar weet ik zeker dat je wordt gerespecteerd.
hahahaaaquote:Op woensdag 22 april 2009 23:28 schreef Lkw het volgende:
Wees blij dat je niet naast een waterval woont.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:50 schreef jongegast het volgende:
Ik vind dit niet raar. Ik ben een gezonde Hollandse jongen en heb mezelf ook wel eens afgetrokken in de jongens wc op de hogeschool.
Ik werd ook een beetje stijf door plasgeluiden. Maar ik vond het totaal daarna eigenlijk niet zo geil want de wc was best vies en stonk naar pies.
Jij bent nog best jong dus ik denk echt wel dat je ooit dingen gaat proberen als bijv dingen in je kont stoppen en zoenen met je huisdier, eten van je eigen sperma dus dit is echt niet zo raar het is hartstikke normaal en je hoeft je geen zorgen te maken.
Iedereen heeft andere dingen die hem/haar kunnen opwinden. Als jij opgewonden wordt van plasgeluiden, lijkt mij daar niks mis mee. Zolang je er zelf geen problemen mee hebt. En als jij jezelf er graag bij klaarvingert... moet je zelf weten. Het is jouw lichaam en jij bepaalt zelf wat je er mee doet. Niemand anders, zeker geen Fok!ker.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:03 schreef Manouk1994 het volgende:
Als meiden onderling maak je soms wel gebruik van dezelfde toiletruimte, ik bedoel niet dezelfde pot...
Dit heeft me altijd al, kan me dit zelfs herinneren van groep 7, erg geboeid... om de één of andere manier doet het iets me,... misschien is het zelfs wel opwinding![]()
Al een tijdje weet ik dat ik veel meer voor meiden voel dan voor jongens,... dit verklaart wel het één en ander,..maar toch laat het mij maar niet los... het is toch wel wat bizar toch???!
Afgelopen donderdagavond moest ik 's avonds nog op school zijn, en moest nodig plassen...
Toen ik daar zat,..hoorde ik dat er naast mij geplast werd,..geen idee wie natuurlijk.
Dit wond me zo erg op dat ik mezelf begon te vingeren, in het openbaar nog wel! Ik dacht aan "gewoon": seks, maar luisterde ook aandachtig naar het geplas...
Ik ben daar extra lang blijven zitten en heb mij tijdens twee toiletbezoeken naast mij mezelf tot een hoogtepunt gebracht.
Ben ik normaal of pervers? En zijn er nog meer (liefst meiden) die dit herkennen? graag reacties/ervaringen...
Manouk
.... Ja dat is allemaal heel normaal.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:49 schreef jongegast het volgende:
Ik vind dit niet raar. Ik ben een gezonde Hollandse jongen en heb mezelf ook wel eens afgetrokken in de jongens wc op de hogeschool.
Ik werd ook een beetje stijf door plasgeluiden. Maar ik vond het totaal daarna eigenlijk niet zo geil want de wc was best vies en stonk naar pies.
Jij bent nog best jong dus ik denk echt wel dat je ooit dingen gaat proberen als bijv dingen in je kont stoppen en zoenen met je huisdier dus dit is echt niet zo raar het is hartstikke normaal en je hoeft je geen zorgen te maken.
Maatschappelijk is het niet zo aanvaard, maar dat wil niet zeggen dat niemand deze fetish heeft. In tegendeel, t'zijn er meer dan je denkt, maar de taboe sfeer errond laat het niet toe om erover te praten.quote:Given the fact that urinating is a wholly natural and necessary activity (i.e. not the product of vice or perversion) and the fact that urine itself is virtually sterile, this seems like a rather bizarre attitude. Of course most people don't realize just how clean the urine of a healthy individual really is. Add to this the fact that most people were raised to believe you shouldn't look at another person when they are peeing -- because you would either see or at least imagine their naked genitals. Genitals have to do with sex, and sex of course is very naughty indeed. As a result, getting involved with another person's peeing process can seem extremely "dirty". After all, we have moral dirtiness combined with hygienic dirtiness. Together they equal the ultimate taboo. (Beat out only by poopy sex, which is really an affront to the cleanliness, dignity, and decency that characterizes Good People everywhere.)
Ik vind het ook erg interessantquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:09 schreef Manouk1994 het volgende:
Had wel verwacht dat mannen hier niet normaal op kunnen reageren....
Ik hoef niet zo nodig ondergezeken te worden,... het is gewoon de niewsgierigheid... het verborgene...
omdat het juist zo intiem en privé is, trekt dat me aan.... en natuurlijk gezonde nieuwsgierigheid naar het lichaam van de ander, zelfs bij 't plassen...
liefst alleen dames die reageren!!! of serieuze (volwassen) mannen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:04 schreef Copycat het volgende:
Je bent hartstikke mesjokke. Laat je onderpissen door je buurmeisje en dan ben je genezen.
TS leest het ws. niet meer. Maar dit omschrijft het fantastisch vind ik. Vaak zat dat je iemand aan alle kanten mag uitwonen, de meest intieme dingen mag doen en zeggen. En dan gaat hij/zij naar de wc en gaat de deur op slot. Als je daar dan toch deelgenoot van mag zijn, is dat voor mij bijna het toppunt van intimiteit en daardoor opwindend.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:09 schreef Manouk1994 het volgende:
Had wel verwacht dat mannen hier niet normaal op kunnen reageren....
Ik hoef niet zo nodig ondergezeken te worden,... het is gewoon de niewsgierigheid... het verborgene...
omdat het juist zo intiem en privé is, trekt dat me aan.... en natuurlijk gezonde nieuwsgierigheid naar het lichaam van de ander, zelfs bij 't plassen...
liefst alleen dames die reageren!!! of serieuze (volwassen) mannen
Aangezien ik de legale leeftijd heb bereikt om seks te hebben in het jaar dat zij geboren werd. Lijkt me dat niet een goed plan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:14 schreef MikeyMo het volgende:
de bedoeling is natuurlijk dat we TS ofzo gaan toevoegen op MSN
jonge meisjes onderpissen is iets voor R.Kellyquote:Op dinsdag 15 september 2009 07:14 schreef MikeyMo het volgende:
de bedoeling is natuurlijk dat we TS ofzo gaan toevoegen op MSN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |