Nooit inscannen voor andere ...quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:11 schreef Manouk1994 het volgende:
mot ik mijn identiteitskaart scannen voor je?
En de straal van een man?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:32 schreef Suusje-V het volgende:
hmz, het straaltje horen van een meisje dat in het toilet naast me zit wind mij nou niet bepaald op..
Dat jij nog leeft!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:17 schreef Aventura het volgende:
Als mod moet je links met zulkse namen checken.
Ja, behalve dan dat de wachttijd voor het keldertje 100 jaar isquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Maar bij zo'n username en op, gecombineerd met het feit dat dit je eerste post is gaan bij mij de alarmbellen rinkelen. Als dit echt is, dan ben ik bang dat je niet veel bijval gaat vinden op Fok!. 'Afwijkende' voorkeuren zijn niet echt bespreekbaar hier. Misschien kun je je aanmelden voor het Keldertje, daar weet ik zeker dat je wordt gerespecteerd.
hahahaaaquote:Op woensdag 22 april 2009 23:28 schreef Lkw het volgende:
Wees blij dat je niet naast een waterval woont.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:50 schreef jongegast het volgende:
Ik vind dit niet raar. Ik ben een gezonde Hollandse jongen en heb mezelf ook wel eens afgetrokken in de jongens wc op de hogeschool.
Ik werd ook een beetje stijf door plasgeluiden. Maar ik vond het totaal daarna eigenlijk niet zo geil want de wc was best vies en stonk naar pies.
Jij bent nog best jong dus ik denk echt wel dat je ooit dingen gaat proberen als bijv dingen in je kont stoppen en zoenen met je huisdier, eten van je eigen sperma dus dit is echt niet zo raar het is hartstikke normaal en je hoeft je geen zorgen te maken.
Iedereen heeft andere dingen die hem/haar kunnen opwinden. Als jij opgewonden wordt van plasgeluiden, lijkt mij daar niks mis mee. Zolang je er zelf geen problemen mee hebt. En als jij jezelf er graag bij klaarvingert... moet je zelf weten. Het is jouw lichaam en jij bepaalt zelf wat je er mee doet. Niemand anders, zeker geen Fok!ker.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:03 schreef Manouk1994 het volgende:
Als meiden onderling maak je soms wel gebruik van dezelfde toiletruimte, ik bedoel niet dezelfde pot...
Dit heeft me altijd al, kan me dit zelfs herinneren van groep 7, erg geboeid... om de één of andere manier doet het iets me,... misschien is het zelfs wel opwinding![]()
Al een tijdje weet ik dat ik veel meer voor meiden voel dan voor jongens,... dit verklaart wel het één en ander,..maar toch laat het mij maar niet los... het is toch wel wat bizar toch???!
Afgelopen donderdagavond moest ik 's avonds nog op school zijn, en moest nodig plassen...
Toen ik daar zat,..hoorde ik dat er naast mij geplast werd,..geen idee wie natuurlijk.
Dit wond me zo erg op dat ik mezelf begon te vingeren, in het openbaar nog wel! Ik dacht aan "gewoon": seks, maar luisterde ook aandachtig naar het geplas...
Ik ben daar extra lang blijven zitten en heb mij tijdens twee toiletbezoeken naast mij mezelf tot een hoogtepunt gebracht.
Ben ik normaal of pervers? En zijn er nog meer (liefst meiden) die dit herkennen? graag reacties/ervaringen...
Manouk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |