Ja zoiets maar dan met mijn maagquote:
Re:quote:
Sterf, kut KLB'er.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pfff... er zijn ook mensen met werk ja!![]()
Doe eens rustig
Klacht: KSC gaat te snel
Subklacht: Slowchat hoort niet snel te gaan
Bonusklacht: Ik ben te druk om te KSC'en
Paint: Nee
jaquote:
Ph kan er niet mee omgaanquote:
Helaas wel, net klaar met werkenquote:
Nu nog?quote:
ja waarom nietquote:Op woensdag 22 april 2009 01:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ph kan er niet mee omgaan
om maar ff in die stijl te blijven
[..]
Helaas wel, net klaar met werken![]()
[..]
Nu nog?
Omdat het al kwart over bier is!quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 045 Fha
02. 043 Pheno
03. 028 cablegunmaster
04. 024 MPG
05. 024 DaMart
06. 021 Papierversnipperaar
07. 019 Nijns
08. 016 marcb1974
09. 015 BrandX
10. 014 OA
11. 014 Pien85
12. 013 KapiteinGasthof
13. 012 Dr_Flash
14. 011 Aarti
15. 010 Muck
16. 007 Lenny_Leonard
17. 006 indahnesia.com
18. 004 PeZu
19. 004 crossover
20. 003 es70
Reeks-statistieken!
zoek eens op google.nl betekenis tanden uitval droomquote:Op woensdag 22 april 2009 07:28 schreef Muck het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn tanden een voor een uitvielen
Wat was ik vanmorgen blij dat ik ze alle 28 nog heb
ik drink nu, ik ben heerlijk vrij ristrettoquote:Op woensdag 22 april 2009 08:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit... ik drink nu werkthee.
quote:Op woensdag 22 april 2009 07:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoek eens op google.nl betekenis tanden uitval droom
Flesjequote:Op woensdag 22 april 2009 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
mensen die denken dat dromen iets betekenen
Hey lekkerdingquote:
Mogguh marcquote:
Ja dat zou schelen iddquote:Op woensdag 22 april 2009 09:39 schreef Ladylike het volgende:
Hey lekkerding![]()
Lang niet gesproken, moet meer online komen op msn merk ik
bekrompen mensenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
mensen die denken dat dromen iets betekenen
mporgen pienquote:
Sowwiequote:
Niet iedere droom betekent dat wat mensen denken..quote:
dat zeg ik toch ook niet, ik zeg dat fles met zijn stelling een bekrompen visie inneemt en dat siert een mens nietquote:Op woensdag 22 april 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sowwie
[..]
Niet iedere droom betekent dat wat mensen denken..
als die tandendroom waar is, heb ik al 100x in de afgelopen 2 jaar afscheid van mn verantwoordelijkheden genomen
Dat bepaal jij dan weerquote:Op woensdag 22 april 2009 09:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet, ik zeg dat fles met zijn stelling een bekrompen visie inneemt en dat siert een mens niet
met zulke opmerkingen kun je dergelijke replieken verwachtenquote:
Volgens de surinaamse dromenverklaring betekent dat dat iemand uit je naaste omgeving overlijdt of in ernstige problemen komtquote:Op woensdag 22 april 2009 07:28 schreef Muck het volgende:
Tijd om naar de tandarts te gaan, dus!quote:Op woensdag 22 april 2009 07:28 schreef Muck het volgende:
er zijn wel heel veel verschillende betekenissen die aan dromen worden gegevenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
Volgens de surinaamse dromenverklaring betekent dat dat iemand uit je naaste omgeving overlijdt of in ernstige problemen komt
Ik weet wat dat betekentquote:Op woensdag 22 april 2009 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik droom best vaak over LLEn nog steeds kan het me geen donder schelen of dat iets betekent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ja maar surinamers hebben altijd gelijkquote:Op woensdag 22 april 2009 10:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn wel heel veel verschillende betekenissen die aan dromen worden gegeven
sang, nu krijg ik zin in een broodje bakkeljauwquote:Op woensdag 22 april 2009 10:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar surinamers hebben altijd gelijk
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet wat dat betekentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, dat was zonder dromen ook wel bekend
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
Volgens de surinaamse dromenverklaring betekent dat dat iemand uit je naaste omgeving overlijdt of in ernstige problemen komt
Of een broodje leverquote:Op woensdag 22 april 2009 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
sang, nu krijg ik zin in een broodje bakkeljauw
fladderquote:Op woensdag 22 april 2009 10:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
Of een broodje lever
of een broodje kip kerrie
of een telo
of een saoto soep
Ik heb nieteens 100 mensen dicht bij me, laat staan dat die allemaal in de afgelopen 2 jaar zijn overledenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
Nou, laten we daar maar niet van uit gaan...
Hier ookquote:
wat zit er in danquote:
Een paar worteltjes in de vorm van Hello Kitty, twee onigiri met opmaak, wat druifjes, aardbeien en meer van dat soort gein. En twee gekookte eieren in de vorm van een konijn en beerquote:
Oeh nou ga ik gokken, ik meen dit op tv gezien te hebbenquote:
hehe geweldig die bento boxxenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een paar worteltjes in de vorm van Hello Kitty, twee onigiri met opmaak, wat druifjes, aardbeien en meer van dat soort gein. En twee gekookte eieren in de vorm van een konijn en beer
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh nou ga ik gokken, ik meen dit op tv gezien te hebben
Lunchdoos met sushi en ketjap (oid) en andere oosterse lekkerheden zoals loempiatjes enzo
[ afbeelding ]
Whehehehequote:Op woensdag 22 april 2009 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
das meer wat pheno mee heeft
wat schattigquote:Op woensdag 22 april 2009 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een paar worteltjes in de vorm van Hello Kitty, twee onigiri met opmaak, wat druifjes, aardbeien en meer van dat soort gein. En twee gekookte eieren in de vorm van een konijn en beer
Het is gewoon leuk om te maken, al heb ik gisteren er niet aan meegeholpen (alleen tijd gehad om de sushirijst te maken).quote:Op woensdag 22 april 2009 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
das meer wat pheno mee heeft
nu krijg ik helemaal hongerquote:Op woensdag 22 april 2009 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om te maken, al heb ik gisteren er niet aan meegeholpen (alleen tijd gehad om de sushirijst te maken).
Ah, _A_ heeft het in het bentotopic gezet:
[ afbeelding ]
Dat hello kitty vlaggetje maakt het afquote:Op woensdag 22 april 2009 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om te maken, al heb ik gisteren er niet aan meegeholpen (alleen tijd gehad om de sushirijst te maken).
[ afbeelding ]
Ik dacht dat bentoboxen meerdere vakjes haddenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat komt omdat mijn vrouw de andere echte bento heeft meegejatquote:Op woensdag 22 april 2009 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht dat bentoboxen meerdere vakjes hadden![]()
das gewoon een tupperware doos
De trut, dat verdient strafquote:Op woensdag 22 april 2009 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt omdat mijn vrouw de andere echte bento heeft meegejat
Dus ik moest een ander hebben, helaas mijn broodtrommeltje was de lul.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lunchdoos met sushi en ketjap (oid) en andere oosterse lekkerheden zoals loempiatjes enzo
[ afbeelding ]
Ja he.. vond ik ook alquote:
Haha, dat had ik afgelopen zondag nog:quote:Op woensdag 22 april 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat ik terug naar japan ben gegaanquote:
Voor treinen schaal N, toch?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik terug naar japan ben gegaan
Bijna.. sushiquote:
Ik ookquote:
Die heb ik nog in de vriezer liggenquote:
quote:
Ze gaan nu de oven in dus kom maar halenquote:
Ik zie niksquote:
Ik kom er aan!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze gaan nu de oven in dus kom maar halen
Ik heb uitzicht op een zonnige studenten-routequote:
Ik ga ze nu in mijn mond stoppen hoorquote:
Cam en linkquote:Op woensdag 22 april 2009 12:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb uitzicht op een zonnige studenten-route
om nom nom nomquote:Op woensdag 22 april 2009 12:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga ze nu in mijn mond stoppen hoor(nouja 1tje per keer natuurlijk)
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb uitzicht op een zonnige studenten-route
Veel plezierquote:Op woensdag 22 april 2009 12:16 schreef Fha het volgende:
Ik ga ze nu in mijn mond stoppen hoor(nouja 1tje per keer natuurlijk)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |