DE OP IS HIER TE VINDEN! 
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:54 schreef Barca het volgende:
Welke positie? Tijd voor een heel grote schoonmaak!
1. Vermeer / Stekelenburg
2. Van der Wiel / MELCHIOT
3. Wielaert / BOULAHROUZ
4. HEITINGA
5. BRAAFHEID / EL - AKCHAOUI
6. Enoh / Aissati / G. VAN DIJK
10. SEEDORF / VAN DER VAART / ARNAUTOVIC
8. Lindgren / PIENAAR / PRANJIC / JANSSEN
7. Suarez / ARNAUTOVIC / BEERENS
9. KOEVERMANS
11. Sulejmani / ELIA
Coach: RIJKAARD / ADRIAANSE
Assistenten: F. de Boer, Bergkamp, STAM, DAVIDS, BOGARDE
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:19 schreef Jasza het volgende:
Welke mongool is er begonnen over Gregoor van dijk?
Die teringvent mag wegblijven.
Waarom die haat tegen Van Dijk? Hij is een leider, heeft ervaring en kan Afellay voor je onderuit schoppen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:19 schreef Jasza het volgende:
Welke mongool is er begonnen over Gregoor van dijk?
Die teringvent mag wegblijven.
Dat is dan ook het enige pluspuntjequote:Op dinsdag 21 april 2009 18:21 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom die haat tegen Van Dijk? Hij is een leider, heeft ervaring en kan Afellay voor je onderuit schoppen.
Gregoor van Dijk is een hele matige voetballer. Dat je dan lekker kan hakken is leuk voor Utrecht maar zeker niet genoeg van Ajax. Nonsens om er ook maar een seconde over te denken!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:21 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom die haat tegen Van Dijk? Hij is een leider, heeft ervaring en kan Afellay voor je onderuit schoppen.
Nounou, hele matige voetballer. Hij heeft wel zijn waarde bewezen bij Utrecht hoor. En jullie zoeken een ervaren leider op het middenveld, die niet bang is om wat smerige overtredingen te maken en het team op te peppen als het moeilijk gaat.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Gregoor van Dijk is een hele matige voetballer. Dat je dan lekker kan hakken is leuk voor Utrecht maar zeker niet genoeg van Ajax. Nonsens om er ook maar een seconde over te denken!
Niet door mij de wereld in geholpen dit gerucht hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat is dit voor onzin TT. Rots ga lekker Feyenoordtopics openen .
Grote kans. Drie keer blauw op rij gaat 'm niet worden.quote:
Ja, hele matige voetballer. Kan verdorie net het niveau van Utrecht aan! Maar dat snap je zelf ook wel. Je zoekt alleen een excuus om langer in het prachtige Ajax topic te kunnen verblijvenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:24 schreef Rots het volgende:
[..]
Nounou, hele matige voetballer. Hij heeft wel zijn waarde bewezen bij Utrecht hoor. En jullie zoeken een ervaren leider op het middenveld, die niet bang is om wat smerige overtredingen te maken en het team op te peppen als het moeilijk gaat.
[..]
Niet door mij de wereld in geholpen dit gerucht hoor.
Dit moest wel van een Feyenoorder komen. Daar komen ze al jaren klaar op middelmatige 'schoppers' als Danny Buijs, Leonard, Alexander Ostlund en Pascal Bosschaart.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:21 schreef Rots het volgende:
[..]
Kreeg anders wel een rode kaart destijds toen hij 'm in z'n buik trapte. ...Voor het oog van de scheids.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:27 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Hij heeft het ooit aangekondigd toen hij tegen Sneijder moest voetballen, maar ik heb er weinig van gemerkt.
Dan moet hij wel de selectie beter maken, als verdedigende middenvelders kun je ook Enoh, Gabri of Lindgren gebruiken, die allemaal beter zijn dan van Dijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:28 schreef Barca het volgende:
Spelers als Gattuso, Lampard, Gerrard zijn voor ons niet haalbaar.
We missen echt een paar klootzakken op het middenveld. Jaren terug had ik Lucius genoemd, maar die maakt niks meer klaar!
Over Jan Wouters dacht ooit ook iedereen "wat moeten we met die kneus!?!" Geloof dat hij het wel aardig deed.
De Zeeuw, De Jong, Schaars, Van Bommel ... dergelijke leiders kan je ook doorstrepen. Van Dijk is een van de weinig spelers die redelijkerwijs haalbaar is. Als hij tenminste niet te veel anti-Ajax is.
Natuurlijk zou ik graag een nog betere speler zien. Een met meer voetbalkwaliteiten, die minder domme overtredingen maakt ... maar ... zo'n speler is er niet voor ons.
Deze (fictieve) is toch mooier vind ik:quote:
Misschien snapt hij ondertussen dat hij het in Europa niet gaat maken, kan die mooi bij Ajax spelenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:27 schreef thewishmaster het volgende:
Boulahrouz zou een leuke speler voor de verdediging zijn, hij is nu weer op een zijspoor beland bij Stuttgart, maar het zal wel weer lastig zijn om het salaris op te hoesten.
Nou, hier valt over te twisten hoor!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:28 schreef Barca het volgende:
Lucius is een beest inderdaad. Altijd al geweest.quote:We missen echt een paar klootzakken op het middenveld. Jaren terug had ik Lucius genoemd, maar die maakt niks meer klaar!
Inderdaad, prima trainer. Verlang nog elke dag terug naar hem.quote:Over Jan Wouters dacht ooit ook iedereen "wat moeten we met die kneus!?!" Geloof dat hij het wel aardig deed.
Die proefopstelling.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:27 schreef kevin6188 het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/3504
Heel, heel, heel langzaam maar zeker wordt de Arena een echt stadion.
Voor de breedte. Hij is aanvoerder bij Utrecht, schijnt het daar afgezien van dat kwartetten, niet slecht te doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:29 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dan moet hij wel de selectie beter maken, als verdedigende middenvelders kun je ook Enoh, Gabri of Lindgren gebruiken, die allemaal beter zijn dan van Dijk.
Dit is dan ook zwart hequote:Op dinsdag 21 april 2009 18:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Grote kans. Drie keer blauw op rij gaat 'm niet worden.
Ben vooral blij dat er eindelijk iets aan die gracht gedaan lijkt te worden. Alles wat sfeerverhogend kan werken is positief en de gracht langzaam maar zeker dicht bouwen vind ik een strak plan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die proefopstelling.[ afbeelding ]
Ik denk dat ze bij Ajax wel een beetje klaar zijn met breedteaankopen. Spelers als Delorge, Rommedahl, Kennedy en niet te vergeten Sno hebben van Ajax steeds meer een lachertje gemaakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Voor de breedte. Hij is aanvoerder bij Utrecht, schijnt het daar afgezien van dat kwartetten, niet slecht te doen.
Enoh, Gabri of Lindgren zijn geen klootzakken die een trap uitdelen. Gabri? Die verziekt alleen maar de sfeer in de groep met zijn maatje Silva.
Heel goed! Hier heb je een koekje!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:30 schreef Silenus het volgende:
Inderdaad, prima trainer. Verlang nog elke dag terug naar hem.
Al die extra rijen springen en je staat in de grachtquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die proefopstelling.[ afbeelding ]
Daarom zeg ik ook 'grote kans'.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit is dan ook zwart heIk juich het toe als de supporters / seizoenskaarthouders kunnen stemmen op een aantal modellen.
Jammeer alleen dat ajax het geld ziet wat nu meer zal zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ben vooral blij dat er eindelijk iets aan die gracht gedaan lijkt te worden. Alles wat sfeerverhogend kan werken is positief en de gracht langzaam maar zeker dicht bouwen vind ik een strak plan.
De spelers die jij noemt mogen de veters van Van Dijk nog niet strikken!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:34 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Ajax wel een beetje klaar zijn met breedteaankopen. Spelers als Delorge, Rommedahl, Kennedy en niet te vergeten Sno hebben van Ajax steeds meer een lachertje gemaakt.
Van Dijk... Voor hem zou ik mijn SCC opzeggenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:37 schreef Barca het volgende:
[..]
De spelers die jij noemt mogen de veters van Van Dijk nog niet strikken!
Dat zijn spelers die bij hun clubs van een vergelijk baar niveau als FC Utrecht er bovenuit staken, dus uitstekend vergelijkingsmateriaal.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:37 schreef Barca het volgende:
[..]
De spelers die jij noemt mogen de veters van Van Dijk nog niet strikken!
Valt reuze mee, want er staat ook allerlei extra inzet van stewards tegenover. En, een kaartje kost slechts 19 euro. Denk dat ik op Zuid II meer kwijt ben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jammeer alleen dat ajax het geld ziet wat nu meer zal zijn
Vind ik ook, maar die andere is ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:29 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Deze (fictieve) is toch mooier vind ik:
[ afbeelding ]
Het kan niet dat ajax dit doet voor meer sfeer.. Dat is tegen het beleid inquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Valt reuze mee, want er staat ook allerlei extra inzet van stewards tegenover. En, een kaartje kost slechts 19 euro. Denk dat ik op Zuid II meer kwijt ben.
Bezem door de selectie! Weg met de coach! Voor de rest met je eens.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:39 schreef TheFrankey het volgende:
Ik loop al weken met de vraag wat er moet gebeuren om volgend seizoen weer landskampioen te kunnen worden. Een aantal dingen:
- Behoud van spelers
- Ajax moet weer een sportclub worden en geen beursgenoteerd bedrijf
- Ajax moet terug naar een ouder, beter werkend beleid.
Val me niet aan, het is maar een gedachte
Dit is gelukkig al reeds bekendquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:39 schreef TheFrankey het volgende:
Ik loop al weken met de vraag wat er moet gebeuren om volgend seizoen weer landskampioen te kunnen worden. Een aantal dingen:
- Behoud van spelers
Zou het dan toch gebeurenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ben vooral blij dat er eindelijk iets aan die gracht gedaan lijkt te worden. Alles wat sfeerverhogend kan werken is positief en de gracht langzaam maar zeker dicht bouwen vind ik een strak plan.
In het verleden werd Jelle van Damme ook als stormram gebruikt, dat leverde toen ook een stortvloed aan doelpunten opquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel een fijn gegeven van Marco om te horen dat Vermaelen ook als ''stormramp'' kan fungeren.![]()
Volgend seizoen worden we dan écht kampioen!
Maar heel andere type spelers. Die redden het nooit, omdat zij het van voetballen moeten hebben. Van Dijk is een speler die het juist moet hebben van werken. Zulke mannen stonden er tegen Eindhoven niet. En ... dat was niet de eerste keer dit seizoen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:38 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat zijn spelers die bij hun clubs van een vergelijk baar niveau als FC Utrecht er bovenuit staken, dus uitstekend vergelijkingsmateriaal.
Ik vind 'm niet geweldig. Niet slecht, maar ook niet geweldig. Die fictieve vind ik wel erg bijzonder. Het valt me op dat er ieder seizoen tussen de fictieve ontwerpen altijd wel 1 bij zit die vele malen mooier is dan het echte ontwerp.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar die andere is ook niet verkeerd.
Omdat daar meestal supporters achter zitten. Adidas en ajax doen maar wat. Zoals ik al zei. Als we uit 3 modellen kunnen kiezen zal het al een stuk beter zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet geweldig. Niet slecht, maar ook niet geweldig. Die fictieve vind ik wel erg bijzonder. Het valt me op dat er ieder seizoen tussen de fictieve ontwerpen altijd wel 1 bij zit die vele malen mooier is dan het echte ontwerp.
Vermaelen als stormram? Hij is niet goed in zn bol.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel een fijn gegeven van Marco om te horen dat Vermaelen ook als ''stormram'' kan fungeren.![]()
Het gaat precies zo met de voetbalsjaaltjes die Ajax maakt. Heb het er wel eens met Broer over gehad. Die zei ook: ze doen maar wat.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat daar meestal supporters achter zitten. Adidas en ajax doen maar wat. Zoals ik al zei. Als we uit 3 modellen kunnen kiezen zal het al een stuk beter zijn.
Zolang het oude logo maar op die sjaaltjes staat.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het gaat precies zo met de voetbalsjaaltjes die Ajax maakt. Heb het er wel eens met Broer over gehad. Die zei ook: ze doen maar wat.
Heb je dan een beter alternatief?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel een fijn gegeven van Marco om te horen dat Vermaelen ook als ''stormram'' kan fungeren.![]()
quote:Chelsea zet Sahar in de wachtkamer
Ben Sahar is in het ongewisse over zijn nabije voetbaltoekomst. Werkgever Chelsea heeft hem nog niet laten weten wat de plannen zijn, meldt het Algemeen Dagblad.
Volgens het dagblad heeft de Londense club regelmatig contact met de twintigjarige aanvaller uit Israël. Een beslissing is hem echter nog niet kenbaar gemaakt.
Sahar speelt sinds de winterstop op huurbasis voor De Graafschap, waar hij verzekerd is van een basisplaats en een goede indruk achter laat. Zelf wil de voorhoedespeler voor zijn kansen bij Chelsea gaan, maar hij wil dan wel in aanmerking komen voor speelminuten.
Ik zou hem eerder huren, zal wel een aardig prijskaartje aan zitten hoor. En zo goed valt hij nou ook weer niet op dit seizoen, maar dat komt ook meer door zijn teamgenoten.quote:
Ja want als we een sportclub waren dan werden we weer ieder seizoen kampioen. Bullshit dus.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:39 schreef TheFrankey het volgende:
- Behoud van spelers
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zolang het oude logo maar op die sjaaltjes staat.
Helemaal niet nodig, maar Dario en Bodul en eventueel Luis hebben we genoeg voor de spits positie.quote:
Gaan we fuseren dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:10 schreef kurk_droog het volgende:
Ajaz kan kampioen worden als de spelers eindelijk is wat mentaliteit gaan tonen..
Leonardo gaat toch weg? Neem ook aan dat Kennedy vertrekt. Dan kan het niet kwaad om een spits te kopen die op meerdere posities kan spelen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:13 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Helemaal niet nodig, maar Dario en Bodul en eventueel Luis hebben we genoeg voor de spits positie.
Een goede en betrouwebare centrum verdediger naast Wielaert wil ik wel zien.
Az is kampioen geworden omdat dit team er al 3 jaar staat ongeveer en Van Gaal gewoon een geweldige trainer is. AZ stelt verder weinig voor, Ajax is inderdaad ontzettend kakquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef Chadi het volgende:
Iedereen loopt net te doen of het niveau van AZ geweldig is.. jezus wij stellen gewoon geen moer voor.
Zegt verder ook genoeg waar wij het nu van moeten hebben. Als je een team hebt dan kan je veel makkelijker een speler inpassen dan bij dit losse zand van nu.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:22 schreef kevin6188 het volgende:
Probleem is wel dat Ajax echt goede spelers nooit drie jaar bij elkaar kan houden.
AZ verkeert in de luxe dat dit wel kan.
Op zich vallen de tegengoals van Ajax nog wel mee. Tenminste, als je nagaat dat je in drie wedstrijden (Heerenveen, Vitesse, PSV) 15 van de ongeveer 35 tegengoals hebt moeten slikken. Het kan beter, daar niet van, maar toch. Het is al een verbetering ten opzichte van vorig jaar. Als die lijn zich doortrekt, is er hoop.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:23 schreef Chadi het volgende:
Voor Nederlandse begrippen is het een goed team. Lang de gehouden en krijgen weinig tegen. Ajax moet eens de defensie een keer goed neerzetten. Wij zijn altijd op zoek naar een goal en krijgen er dan makkelijk 1 om de oren.
Hoe bedoel je precies met 'van moeten hebben'? Snap het even niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zegt verder ook genoeg waar wij het nu van moeten hebben. Als je een team hebt dan kan je veel makkelijker een speler inpassen dan bij dit losse zand van nu.
quote:Voor de wedstrijd Ajax – AZ heeft Ajax samen met de Amsterdam ArenA extra tribunes geplaatst in gracht aan de rand van het veld. Deze plaatsen geven je echt het gevoel dat je bijna op het veld zit!
Zonder suarez zijn we nergens. Als het team goed staat ben je niet afhankelijk van hem.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies met 'van moeten hebben'? Snap het even niet.
Individuen zullen altijd het verschil blijven maken. Je zou hooguit minder afhankelijk van Suarez kunnen worden. Wat op zich voor Ajax geen slechte zaak zou zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zonder suarez zijn we nergens. Als het team goed staat ben je niet afhankelijk van hem.
Dat zijn er alsnog te veel. Zo kan AZ ook 3 slechte wedstrijden wegstrepen. Bij ons ligt de nadruk op aanvallen daarom hebben we Sulejmani gehaald en geen Douglas.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Op zich vallen de tegengoals van Ajax nog wel mee. Tenminste, als je nagaat dat je in drie wedstrijden (Heerenveen, Vitesse, PSV) 15 van de ongeveer 35 tegengoals hebt moeten slikken. Het kan beter, daar niet van, maar toch. Het is al een verbetering ten opzichte van vorig jaar. Als die lijn zich doortrekt, is er hoop.
Eindelijk iemand die het doorheeft!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:28 schreef Barca het volgende:
Onhaalbaar maar als affelay dat bij 1 van hen zou doen dan vond je een bloedende marokaan tussen de supporters na 10 minuten. Vertonghen had hem gewoon meteen even fors moeten neerhalen. Ik weet zeker dat hij daarna met meer vertrouwen zou gaan spelen.quote:
Mee eens, mee eens. Om echt kampioen te worden zijn het er nog niet genoeg. Maar, de verdediging lijkt nu eindelijk een langere periode met elkaar door te kunnen groeien. Dat zijn positieve dingen. Al moet je het nooit nalaten als je iemand van het kaliber-Stam kunt halen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zijn er alsnog te veel. Zo kan AZ ook 3 slechte wedstrijden wegstrepen. Bij ons ligt de nadruk op aanvallen daarom hebben we Sulejmani gehaald en geen Douglas.
Dat zeg ik ook. Bij Milan - Torino werd Kakka in de borden geduwd op een gemene manier. Bij eerst volgende balcontact zat half milan in zijn nekquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Onhaalbaar maar als affelay dat bij 1 van hen zou doen dan vond je een bloedende marokaan tussen de supporters na 10 minuten. Vertonghen had hem gewoon meteen even fors moeten neerhalen. Ik weet zeker dat hij daarna met meer vertrouwen zou gaan spelen.
Douglas is ook geen schim meer van wat hij vorig seizoen liet zien. Nu is hij zo onbeholpen, onbesuisd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zijn er alsnog te veel. Zo kan AZ ook 3 slechte wedstrijden wegstrepen. Bij ons ligt de nadruk op aanvallen daarom hebben we Sulejmani gehaald en geen Douglas.
Ik wil alleen maar aangeven hoe we dachten kampioen te worden. Dus Sulejmani halen maar geen verdediger.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Douglas is ook geen schim meer van wat hij vorig seizoen liet zien. Nu is hij zo onbeholpen, onbesuisd.
Ik snap niet wat iedereen tegen die man heeft. Hij heeft meer karakter in zijn teen dan de halve Ajax selectie. Dat hij het daarvan moet hebben zegt al genoeg.quote:
Ik moet geen spelers die een grote bek hebben over mijn liefde en haar spelersquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen tegen die man heeft. Hij heeft meer karakter in zijn teen dan de halve Ajax selectie. Dat hij het daarvan moet hebben zegt al genoeg.
Leg uit... wat heeft ie gezegd?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik moet geen spelers die een grote bek hebben over mijn liefde en haar spelers
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar aangeven hoe we dachten kampioen te worden. Dus Sulejmani halen maar geen verdediger.
quote:Ajax vult grachten Arena
AMSTERDAM - Om het maximaal aantal toeschouwers achter het team te krijgen in de strijd om de tweede plaats, heeft Ajax besloten om tijdelijk extra tribunes in de gracht rondom het veld van de Arena te zetten. Of dit een voorbode is van een definitieve oplossing is niet bekend.
Ajax speelt aanstaande zondag thuis tegen de kersverse landskampioen uit Alkmaar. De extra plaatsen zijn bij deze wedstrijd al beschikbaar. Hoogstwaarschijnlijk gaat het om de hoeken aan de overzijde van de ere-tribune.
Naast de wedstrijd tegen AZ wordt de extra capaciteit waarschijnlijk ook ingezet tijdens de laatste thuiswedstrijd van het seizoen die Ajax speelt tegen FC Twente.
Momenteel wordt er in Amsterdam nagedacht over eventuele verbouwingen aan het stadion. Een van de mogelijkheden is het permanent volbouwen van de grachten, die bij de supporters al jaren een doorn in het oog zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |