Vind ik ook, maar die andere is ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:29 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Deze (fictieve) is toch mooier vind ik:
[ afbeelding ]
Het kan niet dat ajax dit doet voor meer sfeer.. Dat is tegen het beleid inquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Valt reuze mee, want er staat ook allerlei extra inzet van stewards tegenover. En, een kaartje kost slechts 19 euro. Denk dat ik op Zuid II meer kwijt ben.
Bezem door de selectie! Weg met de coach! Voor de rest met je eens.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:39 schreef TheFrankey het volgende:
Ik loop al weken met de vraag wat er moet gebeuren om volgend seizoen weer landskampioen te kunnen worden. Een aantal dingen:
- Behoud van spelers
- Ajax moet weer een sportclub worden en geen beursgenoteerd bedrijf
- Ajax moet terug naar een ouder, beter werkend beleid.
Val me niet aan, het is maar een gedachte
Dit is gelukkig al reeds bekendquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:39 schreef TheFrankey het volgende:
Ik loop al weken met de vraag wat er moet gebeuren om volgend seizoen weer landskampioen te kunnen worden. Een aantal dingen:
- Behoud van spelers
Zou het dan toch gebeurenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ben vooral blij dat er eindelijk iets aan die gracht gedaan lijkt te worden. Alles wat sfeerverhogend kan werken is positief en de gracht langzaam maar zeker dicht bouwen vind ik een strak plan.
In het verleden werd Jelle van Damme ook als stormram gebruikt, dat leverde toen ook een stortvloed aan doelpunten opquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel een fijn gegeven van Marco om te horen dat Vermaelen ook als ''stormramp'' kan fungeren.![]()
Volgend seizoen worden we dan écht kampioen!
Maar heel andere type spelers. Die redden het nooit, omdat zij het van voetballen moeten hebben. Van Dijk is een speler die het juist moet hebben van werken. Zulke mannen stonden er tegen Eindhoven niet. En ... dat was niet de eerste keer dit seizoen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:38 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat zijn spelers die bij hun clubs van een vergelijk baar niveau als FC Utrecht er bovenuit staken, dus uitstekend vergelijkingsmateriaal.
Ik vind 'm niet geweldig. Niet slecht, maar ook niet geweldig. Die fictieve vind ik wel erg bijzonder. Het valt me op dat er ieder seizoen tussen de fictieve ontwerpen altijd wel 1 bij zit die vele malen mooier is dan het echte ontwerp.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar die andere is ook niet verkeerd.
Omdat daar meestal supporters achter zitten. Adidas en ajax doen maar wat. Zoals ik al zei. Als we uit 3 modellen kunnen kiezen zal het al een stuk beter zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet geweldig. Niet slecht, maar ook niet geweldig. Die fictieve vind ik wel erg bijzonder. Het valt me op dat er ieder seizoen tussen de fictieve ontwerpen altijd wel 1 bij zit die vele malen mooier is dan het echte ontwerp.
Vermaelen als stormram? Hij is niet goed in zn bol.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel een fijn gegeven van Marco om te horen dat Vermaelen ook als ''stormram'' kan fungeren.![]()
Het gaat precies zo met de voetbalsjaaltjes die Ajax maakt. Heb het er wel eens met Broer over gehad. Die zei ook: ze doen maar wat.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat daar meestal supporters achter zitten. Adidas en ajax doen maar wat. Zoals ik al zei. Als we uit 3 modellen kunnen kiezen zal het al een stuk beter zijn.
Zolang het oude logo maar op die sjaaltjes staat.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het gaat precies zo met de voetbalsjaaltjes die Ajax maakt. Heb het er wel eens met Broer over gehad. Die zei ook: ze doen maar wat.
Heb je dan een beter alternatief?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel een fijn gegeven van Marco om te horen dat Vermaelen ook als ''stormram'' kan fungeren.![]()
quote:Chelsea zet Sahar in de wachtkamer
Ben Sahar is in het ongewisse over zijn nabije voetbaltoekomst. Werkgever Chelsea heeft hem nog niet laten weten wat de plannen zijn, meldt het Algemeen Dagblad.
Volgens het dagblad heeft de Londense club regelmatig contact met de twintigjarige aanvaller uit Israël. Een beslissing is hem echter nog niet kenbaar gemaakt.
Sahar speelt sinds de winterstop op huurbasis voor De Graafschap, waar hij verzekerd is van een basisplaats en een goede indruk achter laat. Zelf wil de voorhoedespeler voor zijn kansen bij Chelsea gaan, maar hij wil dan wel in aanmerking komen voor speelminuten.
Ik zou hem eerder huren, zal wel een aardig prijskaartje aan zitten hoor. En zo goed valt hij nou ook weer niet op dit seizoen, maar dat komt ook meer door zijn teamgenoten.quote:
Ja want als we een sportclub waren dan werden we weer ieder seizoen kampioen. Bullshit dus.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:39 schreef TheFrankey het volgende:
- Behoud van spelers
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zolang het oude logo maar op die sjaaltjes staat.
Helemaal niet nodig, maar Dario en Bodul en eventueel Luis hebben we genoeg voor de spits positie.quote:
Gaan we fuseren dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:10 schreef kurk_droog het volgende:
Ajaz kan kampioen worden als de spelers eindelijk is wat mentaliteit gaan tonen..
Leonardo gaat toch weg? Neem ook aan dat Kennedy vertrekt. Dan kan het niet kwaad om een spits te kopen die op meerdere posities kan spelen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:13 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Helemaal niet nodig, maar Dario en Bodul en eventueel Luis hebben we genoeg voor de spits positie.
Een goede en betrouwebare centrum verdediger naast Wielaert wil ik wel zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |