oopsquote:
de wekker zet ik aan op telefoon dus die moet niet kapotquote:
Dat doe je toch als eerste?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:21 schreef LethalP het volgende:
5. uitval checken ( wil natuurlijk ook niet te vroeg op school zijn )
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:46 schreef LordNemephis het volgende:
douchen, aankleden, kop koffie achterover slaan, werken, balen dat het zulk mooi weer is
Waarom doe je eerst je tanden poetsen, en daarna pas eten?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:23 schreef Magnetrondoos4 het volgende:
1. Om 6 uur gaat de eerste piep wekker (gaat om de 8 minuten).
2. Om 6:10 gaat mijn radio aan op Qmusic.
3. Om 6:30 gaat mijn 2e piep wekker aan (gaat om de 7 minuten).
4. Om 6:45 probeer ik op te staan maar het wordt vaak 10 minuten later.
5. Om 7:00 uur douchen en tandjes poetsen.
6. 7:20 eten.
7. 7:30 deur uit.
Maar dan ben ik de rest van de dag ook helemaal wakker
Ik eet meestal een banaan of een bakkie met cornflakes. En dan anderhalf uur reizen en dan eet ik nog 2 brood en drink ik een bakkie koffie. Dus echt veel zuurs eet ik toch niet. Ben het ook wel gewent. Doe het al jaren. Maar ik geef je wel gelijk dat ik beter eerst kan eten en dan tandjes poetsenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:07 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Waarom doe je eerst je tanden poetsen, en daarna pas eten?
Dan heb je die tandpasta smaak in je mond, en smaakt je eten gans niet.
Laat staan je glas jus d'orange. Zo zuur.
quote:
Heb jij serieus 20min nodig om uit bed te komen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:18 schreef kanovinnie het volgende:
6:10 wekker
6:15 telefoon
6:16 telefoon uit
6:30 wekker uit
gewoon even 20 minuten rustig wakker worden/radio luisterenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:24 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Heb jij serieus 20min nodig om uit bed te komen?![]()
Ik zet mijn wekker om 6:00 en om 6:10 nog een keer.
Wie dan wie dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 15:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
06:00 wekker
06:00 checken voor smsjes
06:35 uiterlijk uit bed
06:45 in den oto zum stage
Van jouquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wie dan wie dan?
Als ik om kwart over 8 op school moet zijn;
Half 7 de wekker, uitslaan tot 7 uur.
7:05 bed uit, PC aan, kleren kiezen, kleren aan.
7:15 beneden eten.
7:25 PC uit.
7:35 de deur uit
wat voor pap? ik altijd crusliequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:20 schreef Pencile het volgende:
Tijden altijd verschillend maar het ritueel:
- wakker gemaakt door mijn moeder (thnx mam)![]()
- pap eten (nu klink ik helemaal als een 11 jarige)
- aankleden, wassen, haar & make-up doen
En hoe laat brengt je moeder je naar school?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:20 schreef Pencile het volgende:
Brinta natuurlijkquote:
Dat kan ik eigenlijk al zelfquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En hoe laat brengt je moeder je naar school?
Mijn wekker gaat om 6:30, en dan ben ik er ook binnen een minuut uitquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:24 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Heb jij serieus 20min nodig om uit bed te komen?![]()
Ik zet mijn wekker om 6:00 en om 6:10 nog een keer.
Kan je die skills kopen ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 6:30, en dan ben ik er ook binnen een minuut uit
Slechts twee keer fappen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
kleren aandoen
kleren weer uitdoen
fappen
douchen
eten
eten
fappen
drinken
Je kleed je aan en dan ga je je wassen? Natte boelquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:20 schreef Pencile het volgende:
Als ik langer blijf liggen, is bij mij de kans groot dat ik weer in slaap val.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 6:30, en dan ben ik er ook binnen een minuut uit
goeie vraagquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:11 schreef BrokenBond het volgende:
wat heeft het voor zin om EERST je tanden te poetsen en daarna te ontbijten..![]()
idioten..
ik doe dat altijdquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:11 schreef BrokenBond het volgende:
wat heeft het voor zin om EERST je tanden te poetsen en daarna te ontbijten..![]()
idioten..
Ja das toch stom. Eerst tanden schoon waarna je ze meteen weer vies maakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:56 schreef Somesomg het volgende:
[..]
ik doe dat altijd![]()
MAAR WAT IS HET PROBLEEM
ja dat boeit toch nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:22 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Ja das toch stom. Eerst tanden schoon waarna je ze meteen weer vies maakt.
Inderdaad, en het is goorquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:22 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Ja das toch stom. Eerst tanden schoon waarna je ze meteen weer vies maakt.
Waarom goor? Zoals hierboven ook word gezegd zou het dan ook vies zijn wanneer je na je lunch niet je tanden poetstquote:
Rebel die je bent! Ga zo door stoere bink!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:01 schreef x3ro het volgende:
School begint normaal om 10:30, kom normaal aanzetten tussen (ik kom gewoon HEEL lastig uit bed)12:00 en 13:00, en in de tussentijd vul ik mijn tijd op met slapen, wakker worden, koffie/peuk combo, ontbijt.
Nee totaal niet, combinatie van moeilijk opstaan, en 3 kwart van de klas die dr last van blijkt te hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:16 schreef Unhuman het volgende:
[..]
Rebel die je bent! Ga zo door stoere bink!
Nee, eten nadat je net je tanden hebt gepoetst is goorquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Waarom goor? Zoals hierboven ook word gezegd zou het dan ook vies zijn wanneer je na je lunch niet je tanden poetst
Lastig uit bed, of laat erin?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:01 schreef x3ro het volgende:
School begint normaal om 10:30, kom normaal aanzetten tussen (ik kom gewoon HEEL lastig uit bed)12:00 en 13:00, en in de tussentijd vul ik mijn tijd op met slapen, wakker worden, koffie/peuk combo, ontbijt.
Moet je is proberen om om 7:25 wakker te worden, terwijl je om 7:30 op je eerste stagedag wordt verwachtquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je is proberen om om 7:25 wakker te worden, terwijl je om 7:30 op je eerste stagedag wordt verwacht![]()
Ik had het niet gedacht, maar ik was maar 10 minuten te laat. Toen heb ik ook pas om 5 uur 's avonds ontbeten
omdat????quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, eten nadat je net je tanden hebt gepoetst is goor.
Ik weet niet waar jij je tanden mee poetst, maar tandpasta + eten = vrijwel altijdquote:
quote:
ik poets met een tandenborstel en tandpastaquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je tanden mee poetst, maar tandpasta + eten = vrijwel altijd.
Oh, ik dacht dat je half 8 al op de fiets sprongquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:14 schreef vaseline het volgende:
wekker 7 uur
wekker uit zetten
rukken
restje joint van vorige avond op roken
eventueel nog een keer rukken
ontbijt ( 2 wit broodjes met 3 gebakken eieren, kaar en spek. Kop koffie)
ontbijt 2 ( jointje, pilsje )
rooster bekijken op internet (wil natuurlijk niet een uur te vroeg op school zijn he)
8 uur op de fiets (minstens geen eerste uur vrij)
quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:14 schreef vaseline het volgende:
wekker 7 uur
wekker uit zetten
rukken
rooster bekijken op internet (wil natuurlijk niet een uur te vroeg op school zijn he)
Echt gewoon lastig uit bed komen, lig meestal op n doordeweekse dag rond n uur of 12 wel weer lkkr in mn bedje, anders is die 12:00 13:00 dat ik aan kom zette weer wat op te schuivenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Echt gewoon lastig uit bed komen, lig meestal op n doordeweekse dag rond n uur of 12 wel weer lkkr in mn bedje, anders is die 12:00 13:00 dat ik aan kom zette weer wat op te schuiven
Dat is wel erg laatquote:Op woensdag 22 april 2009 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]en als je gewoon om 10/10:30 naar bed gaat?
ik ga om 10/10:30 naar bed, en 6:30 eruitquote:
jij slaapt 20 uur op een dag?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ga om 10/10:30 naar bed, en 6:30 eruit
Dit komt inderdaad het dichtste bij normaal opstaan voor mij. Valt me op dat overigens niemand nog heeft gezegd dat hij direct vanuit z'n bed op de fiets is gestapt richting school. Gewoon met kleren aan slapen.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:30 schreef duncannn het volgende:
7.55 : wekker
7.56 : douchen
8.10 : aankleden tandenpoetsen etc etc
8:20 : school
Wie doet dat dan ookquote:Op woensdag 22 april 2009 19:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit komt inderdaad het dichtste bij normaal opstaan voor mij. Valt me op dat overigens niemand nog heeft gezegd dat hij direct vanuit z'n bed op de fiets is gestapt richting school. Gewoon met kleren aan slapen.
Nou en? Ik kan me nog wel herinneren toen ik op de middelbare school zat en moest kranten lopen in de ochtend dat ik de avond daar voor maar met m'n kleding maar heb aangehouden. Die tievus wekker ging en je dus direct op de fiets kon. Eenmaal thuis je boekentas pakken, brood in je mond en op weg naar school.quote:
Maar jij bent dan ook een skater. Die doen dat...quote:Op woensdag 22 april 2009 20:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nou en? Ik kan me nog wel herinneren toen ik op de middelbare school zat en moest kranten lopen in de ochtend dat ik de avond daar voor maar met m'n kleding maar heb aangehouden. Die tievus wekker ging en je dus direct op de fiets kon. Eenmaal thuis je boekentas pakken, brood in je mond en op weg naar school.
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een skater. Die doen dat...
Ik skate overigens toen nog niet erg veel. Komt een keer bij dat ik de link tussen skaters en gaan slapen met je kleren aan niet helemaal begrijp.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een skater. Die doen dat...
nee, ik reken in am/pm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef Armoed het volgende:
07:00 gaat wekker
07:10 gaat wekker voor de laatste keer
13:00 opstaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij doet je naam eer aan
This is ten percent luck, twenty percent skill
Fifteen percent concentrated power of will
Five percent pleasure, fifty percent pain
And a hundred percent reason to remember the name!
Dat van dat haar klopt wel, zijn meestal van die langharige josties, die waarschijnlijk ruzie hebben met hun kapper.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik skate overigens toen nog niet erg veel. Komt een keer bij dat ik de link tussen skaters en gaan slapen met je kleren aan niet helemaal begrijp.
Of denk jij dat skaters allemaal vieze stinkerds zijn die nooit hun kleding verschonen, niet hun tandenpoetsen en nooit naar de kapper gaan?
dude, als je al 's ochtends meerdere keren rukt ben je dan niet de hele dag suf ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:14 schreef vaseline het volgende:
wekker 7 uur
wekker uit zetten
rukken
Dan lijkt het of je langer kan slapen.quote:Op maandag 27 april 2009 02:57 schreef HostPorror het volgende:
Waarom moeten jullie allemaal snoozen. Ik ben in een keer uit mn nest.
He bah, ga je eens wassen, vuigerdquote:Op maandag 27 april 2009 16:03 schreef Lauriette91 het volgende:
- Wekkerradio
- 2x Alarm van telefoon
- Aankleden
- Eten en eten klaarmaken
- Make up & Haar fixen
- Weg
Nee, niet. tanden poetsen na eten is slechtquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:40 schreef Magnetrondoos4 het volgende:
[..]
Ik eet meestal een banaan of een bakkie met cornflakes. En dan anderhalf uur reizen en dan eet ik nog 2 brood en drink ik een bakkie koffie. Dus echt veel zuurs eet ik toch niet. Ben het ook wel gewent. Doe het al jaren. Maar ik geef je wel gelijk dat ik beter eerst kan eten en dan tandjes poetsen
quote:Op maandag 27 april 2009 11:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dan lijkt het of je langer kan slapen.
No shit, zo'n strak tijds-schema zie je dan ook niet vaakquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:50 schreef DeWetVanSnellius het volgende:
Als ik 1e uur heb (8.20 begin les ,laatste bel,eerste bel gaat om 8.15)
1. 7.30 Wekker
Als ik gewoon klaarwakker ben = meteen op anders max 3 minuten blijven liggen.
2. 7.33 PC aan fok/rooster/nieuws/msn checken
Ondertussen pak ik wat te eten
3. 7.50 aankleden
4. 7.51 Naar badkamer haar enz doen
5. 7.58 Tas snel inpakken en weg maar!
Snel fietsen + geluk hebben , schoolrit = 12/13 minuten
Snel fietsen + pech hebben (tegenwind 9 van de 10 keer -.-'' , stoplichten tegen , 15-20 minuten)
Meestal blijf ik net iets te lang achter de computer of in de badkamer waardoor mijn planning in de soep loopt
60% van de tijd gaat 't goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
No shit, zo'n strak tijds-schema zie je dan ook niet vaak
kwam overigens vaak genoeg voor op de middelbare school dat je het hele ritueel van wakker worden-douchen-eten-even pc/tv/krant doet en dan realiseert dat je het 1e uur niet redt en dan weer in bed duikt.
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:20 schreef Estii het volgende:
gewoon
te laat
te langzaam
en met volledige tegenzin
Ha dat overkwam mij ook nou vaak. Denk je dat je het nog gaat redden om dat je niet onderweg bent geschept tijdens het fietsen / rennen door rood. Kom je toch nog te laat.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:20 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wekker
Doorslapen
Rennen naar douche
snel kleding aan
snel haar doen
snel op de scooter
overal door rood en toch nog te laat komen
Dat is ook de reden waarom ik me nooit stress en de tijd neem, als ik tog weet dat ik te laat komquote:Op maandag 11 mei 2009 02:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ha dat overkwam mij ook nou vaak. Denk je dat je het nog gaat redden om dat je niet onderweg bent geschept tijdens het fietsen / rennen door rood. Kom je toch nog te laat.
Wat zullen de buren zeggen van die stapel verneukte wekkers en alarm radio's buiten voor de deur. ?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:23 schreef Rikketik het volgende:
Ligt eraan. Als ik naar werk moet:
- Uit bed sprinten, de wekker door het raam flikkeren en oppassen dat ik mijn nek niet breek over de rotzooi op mijn kamer.
- Urineren en mezelf opfrissen. In willekeurige volgorde, soms tegelijkertijd.
- Mezelf aankleden
- Luchtje opdoen en gel in mijn haar smeren
- Een half bevroren boterham naar binnen werken.
- Naar werk racen
Als ik vrij ben gaat het ongeveer hetzelfde, alleen dan uitgesmeerd over de hele dag in plaats van een kwartier.
He bah.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:37 schreef optimusfunk het volgende:
3) douchen/tandepoetsen/wassen als ik zin heb, soms heb ik geen zin om met mijn brakke kop te gaan douchen, anders blijf ik er wel een eeuwigheid in.
fout context. ik wou ermee zeggen dat ik niet elke morgen douche. tandenpoetsen en wassen is prioriteit na het pissen!quote:
Maak jij altijd een boekentas voor je naar school gaatquote:Op zondag 24 mei 2009 19:12 schreef Coolkenneth het volgende:
Als het school is:
1: Wakker worden rond 7u
2: Eten
3: Effe computer checken
4: Klaarmaken (Tanden poetsen, haar wassen, ..)
5: Boekentas maken
6: Vertrekken
Als het geen school is:
1: Wakker worden als ik het zelf wil
2: Eten
3: Computer
En dan wanneer ik zin heb ga ik me aankleden & douchen enz .. =D Want daar hangt echt geen uur aan vast in de vakantie^^
Dat is normaal hoor. tanden poetsen is om je tanden te beschermen tegen bacterien, niet alleen om ze weg te poetsen. goeiemoggel!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:11 schreef BrokenBond het volgende:
idioten..
Goeiemoggel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef Esyaahw het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor. tanden poetsen is om je tanden te beschermen tegen bacterien, niet alleen om ze weg te poetsen. goeiemoggel!
Nee, je wrijfd ze er juist in, goeiemoggelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Goeiemoggel.Als je na je ontbijt je tanden poetst gaan die bacteriën toch ook weg en wordt je toch ook beschermd, en 't smaakt lekkerder.
Goeiemoggel.
Jij hebt talentquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:03 schreef Hyman het volgende:
Echt hoevaak moeten sommige mensen snoozen voordat ze wakker zijn? Mijn wekker gaat 1 keer en na hooguit 2 minuten ben ik eruit
iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:03 schreef Hyman het volgende:
Echt hoevaak moeten sommige mensen snoozen voordat ze wakker zijn? Mijn wekker gaat 1 keer en na hooguit 2 minuten ben ik eruit
Geen trekkie d'r bij?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:38 schreef iBolt het volgende:
Ik krab altijd even aan me ballen wanneer ik opsta
Nudistenschool eh jwtz.quote:
Mijn moeder heeft daarbeneden een kussentje neergelegd zodat mijn wekker mijn dagelijkse frustraties overleefd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:10 schreef conobram het volgende:
[..]
Overleeft je wekker het wel? Of zit je raam niet zo hoog?
altijd iets te laatquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef Issje het volgende:
7:00 wekker op snz
7:05 naar toillet
7:10 naar bed
7:30 wakker worden en wekker op snz zetten
7:35 uit bed en doucen etc.
7:45 dagdromen
8:00 naar beneden thee zetten voor m'n moeder en brood eten en maken
8:15 haar ff doen
8:17 m'n longen uit m'n lijf fietsen om de trein te halen van 8:26
8:40 naar school lopen
8:45 start de les
8:50 kom ik binnenlopen
Hey, doe jij dat ook elke dag? Ik dacht dat ik de enige was!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:38 schreef iBolt het volgende:
Ik krab altijd even aan me ballen wanneer ik opsta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer voor je.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:03 schreef GummyGadGet het volgende:
Ik sta nooit op. Ik slaap constant en heb momenten van incidentele hersenactiviteit.
Hehe goodlifequote:Op zondag 11 april 2010 11:11 schreef pasopikbijt het volgende:
op een schooldag:
- zodra ik de wekker hoor als een gek uitzetten want hij gaat steeds harder
- mn bed uit vallen en naar beneden strompelen (meestal met ogen nog dicht)
- toilet
- terug naar boven klimmen
- aankleden, haar doen, makeup doen
- ontbijt maken en eten voor school maken
- auto instappen en daar ontbijt eten.
mijn vader werkt op de school waar ik zit dus rij ik lekker met hem mee
Je douched niet?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:52 schreef Sugarpie het volgende:
:jeeeeeetje wat zijn jullie actief 's ochtends. Ik rol mijn bed uit, kleed me aan, doe make up m'n haar, ik eet en ga dan naar school met mijn dode hoofd. En dan ergens tijdens het eerste uur of soms het tweede wordt ik pas echt wakker.![]()
wat een goed voorbeeld voor schoolgaande jongerenquote:Op zondag 11 april 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
Wekker gaat.
Snooz.
Snooz.
Snooz.
Dan besluit ik dat ik hem wel uit kan zetten.
Perongeluk val ik dan weer in slaap.
Schik ik een uur later wakker.
Kijk ik op de klok.
Zie ik da ik te laat ben voor school.
Slaap ik weer verder.
Word ik rond 1 uur weer wakker.
Pak ik mijn laptop.
Ga ik mijn docenten mailen.
En daarna zie ik wel.
Waarom combineer je ontbijten en brood smeren niet?quote:Op zondag 11 april 2010 00:07 schreef Bee. het volgende:
Het hangt er vanaf hoe laat ik moet beginnen op school, maar meestal gaat het zo:
6:30 - Wekker. En snoozen tot:
7:00 - Bed uit. Ontbijten.
7:15 - Douchen.
7:30 - Tanden poetsen, make-up dingen doen, aankleden enz.
8:00 - Brood smeren als ik daar nog tijd voor heb
8:10 - Op de fiets naar school.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:23 schreef Magnetrondoos4 het volgende:
1. Om 6 uur gaat de eerste piep wekker (gaat om de 8 minuten).
2. Om 6:10 gaat mijn radio aan op Qmusic.
3. Om 6:30 gaat mijn 2e piep wekker aan (gaat om de 7 minuten).
4. Om 6:45 probeer ik op te staan maar het wordt vaak 10 minuten later.
5. Om 7:00 uur douchen en tandjes poetsen.
6. 7:20 eten.
7. 7:30 deur uit.
Maar dan ben ik de rest van de dag ook helemaal wakker
Wow.. Dan lig je dus zo ongeveer de helft van je nacht te snoozen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
Tussen 4.00 en 5.00 gaat m'n wekker
Rond 7.00 was ik m'n lichaam
Geen ideequote:Op zondag 11 april 2010 15:55 schreef Superlam het volgende:
[..]
Waarom combineer je ontbijten en brood smeren niet?
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 13 april 2010 04:47 schreef Roffasmokes het volgende:
Een, ik heb geen school/opleiding/werk.
Twee, dus ik sta NIET op.
behalve 's middags dan natuurlijk.
En de koffie laat je dus staan.quote:Op maandag 12 april 2010 10:14 schreef Ezechielk het volgende:
1. Wekker vervloeken.
2. Peuk opsteken.
3. Koffie aanzetten.
4. Douchen.
5. Peuk opsteken.
6. Aankleden, haar doen enz.
7. Tas klaarmaken.
8. Peuk opsteken, en naar de bushalte lopen.
Dit alles gebeurt tussen 6 en 7, en tussendoor kijk ik nog even het nieuws op Fok, en post links en rechts in wat topics.
Same here, opzoek naar een opleiding alleen gaat dat niet zo vlug als je geen diploma hebt en een 'stoutjongetjes' verleden!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:41 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Ik ook niet!Maar het is niet zo dat ik geen werk wil, moeilijke tijd op dit moment... in 2 weken tijd al 10x gesolliciteerd, maar niks....
Ook opzoek naar een opleiding, heb alleen geen idee wat ik wilquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:09 schreef Roffasmokes het volgende:
[..]
Same here, opzoek naar een opleiding alleen gaat dat niet zo vlug als je geen diploma hebt en een 'stoutjongetjes' verleden!
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:52 schreef Sugarpie het volgende:
:jeeeeeetje wat zijn jullie actief 's ochtends. Ik rol mijn bed uit, kleed me aan, doe make up m'n haar, ik eet en ga dan naar school met mijn dode hoofd. En dan ergens tijdens het eerste uur of soms het tweede wordt ik pas echt wakker.![]()
huh?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:11 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]Ik dacht dat er stond dat je make-up op je haar deed
KUT.quote:
ik moet om 8.20 op school zijn. Echt veeel te vroeg. Ik vind sowieso dat scholen later moeten beginnen. 9 uur misschien? zou tog fantastisch zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
wekker gaat om 7.10
blijf liggen tot 7.55
realiseer me dat ik om 8.15 op school moet zijn en moet me haasten, heb geen tijd om te eten of wat. snel wassen+kleren aandoen en meteen op de fiets springen.
Dit dus. Ik snap echt niks van die mensen die een uur gaan snoozen maar dan wel de discipline hebben om naar les te gaan?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:43 schreef Portalis het volgende:
Sinds ik op kamers woon ben ik echt zo ongelofelijk lui geworden.
Minstens een half uur snoozen, élke dag. Oh, en het resulteert meestal gewoon in HC skippen en blijven liggen.
Ik neem aan dat je student bent, nooit last gehad van het feit dat je van je bed naar de douche bent gegaan en verder bent gaan slapen op het douche matje ?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:42 schreef _Loki het volgende:
Ik kan gewoon slecht m'n bed uitkomen, maar als ik eruit ben, ga ik ook wel echt naar alle lessen
niks raars aan.
ik hoef er pas om 80:40 te zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 16:00 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
ik moet om 8.20 op school zijn. Echt veeel te vroeg. Ik vind sowieso dat scholen later moeten beginnen. 9 uur misschien? zou tog fantastisch zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |