Van dattum.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:15 schreef BarbaRob het volgende:
Nee kan niet, mits de man homo is, vroeg of laat komen er problemen.
Dus er komen alleen problemen als de man homo is ????quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:15 schreef BarbaRob het volgende:
Nee kan niet, mits de man homo is, vroeg of laat komen er problemen.
En van dattum.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:25 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Dus er komen alleen problemen als de man homo is ????
mits/tenzij
Het verschil tussen 'mits' en 'tenzij'
Mensen die het verschil tussen mits en tenzij niet kennen
Dat dusquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ALLE, maar dan ook echt ALLE mannen (homo uitgesloten) zouden hun beste vriendin neuken als ze het vroeg. dit is gewoon een feit.
een vrouw heeft 2 lijnen, sexlijn en vriendschapslijn
een man heeft 1 lijn, waar die dingen samen op 1 rijtje staan.
dus een man kan wel vrienden met je zijn, maar hij zou je ook neuken.
als je nu zegt: ja maar mijn beste vriend is anders blablabla, vraag hem een keer: neuken?
als hij dan nee zegt is hij:
1. homo
2. jij bent lelijk
3. hij heeft een vriendin
puntklaar.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ALLE, maar dan ook echt ALLE mannen (homo uitgesloten) zouden hun beste vriendin neuken als ze het vroeg. dit is gewoon een feit.
als je nu zegt: ja maar mijn beste vriend is anders blablabla, vraag hem een keer: neuken?
1. homo
2. jij bent lelijk
puntklaar.
fact.quote:
Niet vanuit het oogpunt van de vrouw.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Je kunt toch wel beste vriend zijn met een vrouw en haar doen? Ik zie het punt niet?
De waarheid is al uitgesproken, topic kan op slotquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
1. homo
2. jij bent lelijk
puntklaar.
Ik zie ook niet in waarom dat niet zou gaan. Dat de kans groter is dat het mis gaat spreekt voor zich (ene begint meer te voelen voor de ander, blabla).quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:35 schreef Electrocute het volgende:
Mannen en vrouwen kunnen best goede vrienden zijn. Ik heb genoeg mannelijke vrienden. Sommigen daarvan zullen het waarschijnlijk best wel op me kunnen, en andersom, maar dat staat een leuke vriendschap waarin niet geneukt wordt niet in de weg. En nee, ze zijn niet allemaal homo en ze hebben ook niet allemaal een vriendin.
Heeft zij ook een vriendin?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat een onzin. Ik ben meer dan 9 jaar geleden hele goede vrienden geworden met een vrouw. Er heeft nooit iets qua liefde of seks plaatsgevonden tussen ons en dat zal ook nooit gebeuren. Ik beschouw haar als mijn beste vriendin.
Ik ben in de tijd dat we elkaar kennen verliefd geworden op iemand anders, met haar verloofd, getrouwd en we hebben inmiddels samen een kind. De beste vriendin in kwestie komt hier zeer regelmatig over de vloer is een een goede vriendin van ons gezinnetje geworden.
je bent bezet, zie puntje 3.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat een onzin. Ik ben meer dan 9 jaar geleden hele goede vrienden geworden met een vrouw. Er heeft nooit iets qua liefde of seks plaatsgevonden tussen ons en dat zal ook nooit gebeuren. Ik beschouw haar als mijn beste vriendin.
Ik ben in de tijd dat we elkaar kennen verliefd geworden op iemand anders, met haar verloofd, getrouwd en we hebben inmiddels samen een kind. De beste vriendin in kwestie komt hier zeer regelmatig over de vloer is een een goede vriendin van ons gezinnetje geworden.
Dat is het punt ook niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:53 schreef Maanvis het volgende:
Als ik er bier mee kan zuipen en stoere dingen mee kan doen zie ik niet in waarom een vrouw geen goede vriendin van mij zou kunnen worden.
Mee eens. Ik heb ook wel 'beste vriendinnen' waar ik goed mee overweg kan en niet constant aan haar tieten of kont denk of me best doe om in d'r panties te geraken. Zelfs als me het gevraagd zou worden kan ik het nog weigeren. En nee, ben geen homo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ook een belangrijk punt. Met mijn mannelijke vrienden heb ik over het algemeen toch een iets andere verstandhouding dat met mijn vrouwelijke vrienden. Als ik even emotioneel wil zeiken dan ga ik daarvoor naar een vriendin. Idem dito voor een dagje winkelen. Als ik zin heb in een avondje slap ouwehoeren onder het genot van een pilsje dan is een man meestal de beste keuze. Mijn mannelijke vrienden zijn ook geschikter als ik ergens een ongezouten mening over wil horen. Vrouwen zijn weer beter in mij een goed gevoel aanpraten over iets, of als ik gezelschap nodig heb om een avondje flink te gaan stappen en leuke mannen te scorenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:53 schreef Maanvis het volgende:
Als ik er bier mee kan zuipen en stoere dingen mee kan doen zie ik niet in waarom een vrouw geen goede vriendin van mij zou kunnen worden.
Toen ik haar leerde kennen was ik niet bezet. Ik heb zelfs bij haar in huis gewoond, 3 jaar langquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je bent bezet, zie puntje 3.
vraag jezelf eerlijk af, zou je haar doen als zij jou wilt doen? (als je niet bezet was natuurlijk)
Bedoel je een relatie? Nee. Ze heeft wel vriendinnenquote:
Hij werd pas bezet toen hij haar al kende en bij haar in huis woondequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je bent bezet, zie puntje 3.
vraag jezelf eerlijk af, zou je haar doen als zij jou wilt doen? (als je niet bezet was natuurlijk)
Dus seks weerhoud vriendschap? Vriendschap is niet mogelijk omdat mannen wel seks zouden kunnen hebben met hun????quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
De waarheid is al uitgesproken, topic kan op slot
Ahh, dit is vrouwtjelief?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij werd pas bezet toen hij haar al kende en bij haar in huis woonde
Bij de meeste vrouwen ligt dat doorgaans anders.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:14 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Dus seks weerhoud vriendschap? Vriendschap is niet mogelijk omdat mannen wel seks zouden kunnen hebben met hun????
Wat voor een domme kut uitspraak is me dat nu weer. Voor mannen is seks niet iets dat in de weg staat... seks staat zelfs los van gevoelens... Het feit dat een man ja zegt als een vrouw zegt wil je seks met mij doet NIETS af van een eventuele vriendschap.
Jaquote:
Second that!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het altijd maar onzin om te zeggen dat dat niet kan. Tuurlijk speelt er vaak ook iets seksueels mee op de achtergrond, maar dat hoeft een vriendschap niet in de weg te staan.
Volmondig ja dus.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee dan begrijp in je posts in dit topic
Onder de plak, volledigquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee dan begrijp in je posts in dit topic
Hoeveel procent van je mannelijke vrienden zouden jou graag willen batsen, volgens jou?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:07 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ook een belangrijk punt. Met mijn mannelijke vrienden heb ik over het algemeen toch een iets andere verstandhouding dat met mijn vrouwelijke vrienden. Als ik even emotioneel wil zeiken dan ga ik daarvoor naar een vriendin. Idem dito voor een dagje winkelen. Als ik zin heb in een avondje slap ouwehoeren onder het genot van een pilsje dan is een man meestal de beste keuze. Mijn mannelijke vrienden zijn ook geschikter als ik ergens een ongezouten mening over wil horen. Vrouwen zijn weer beter in mij een goed gevoel aanpraten over iets, of als ik gezelschap nodig heb om een avondje flink te gaan stappen en leuke mannen te scoren
Eerlijk gezegd vind ik het maar een beetje sneu als mensen alleen maar een vriendschap kunnen hebben met iemand van hetzelfde geslacht. Mannen en vrouwen zijn inderdaad verschillend, maar juist daarom is het leuker als je van beide walletjes kan eten
exact, laat je niet wijsmaken dat het zo is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Onder de plak, volledigEn natuurlijk even tegen mij doen alsof hij haar niet wil
Eensquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:14 schreef Devpartner het volgende:
Wat voor een domme kut uitspraak is me dat nu weer. Voor mannen is seks niet iets dat in de weg staat... seks staat zelfs los van gevoelens... Het feit dat een man ja zegt als een vrouw zegt wil je seks met mij doet NIETS af van een eventuele vriendschap.
Graag in de huidige setting, of eventueel als we geen vrienden zouden zijn?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:28 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hoeveel procent van je mannelijke vrienden zouden jou graag willen batsen, volgens jou?
Volgens mij ben jij één van de schaarse vrouwen zonder echte friendshipzone ofzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Graag in de huidige setting, of eventueel als we geen vrienden zouden zijn?
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, daar sta ik niet zo bij stil. Ik ga er vanuit dat het geen ondenkbare optie is voor de meesten. Ik vind de meeste van mijn mannelijke vrienden ook gewoon aantrekkelijk. Daarom zei ik eerder al dat neukpotentie een goede vriendschap niet in de weg hoeft te staan. Ik zou het gros van mijn vriendinnen ook wel doen als ik lesbisch zou zijnGeen probleem, lijkt me.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
exact, laat je niet wijsmaken dat het zo is.
zie alle andere posts in dit topic, ze zijn het allemaal eens met de ladder theorie.
maar meneer komt wel even zijn goede moraal neerzetten.
waarschijnlijk is er sowieso al iets tussen hun gebeurt maar weet jij er niks vanaf
Ik mag hopen van nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij één van de schaarse vrouwen zonder echte friendshipzone ofzo
Ik begrijp je.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:46 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet
Ik heb in ieder geval geen mannelijke vrienden die ik 'enorm lief vind' of 'die zo fijn naar me luisteren en me begrijpen als geen ander'. Dat soort emo-types hoef ik niet als vrienden
Juist.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Daarom zei ik eerder al dat neukpotentie een goede vriendschap niet in de weg hoeft te staan.
Helemaal mee eens hoor, maar dat zegt toch verder niets over je vriendschap?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
1. homo
2. jij bent lelijk
puntklaar.
Echt weer van dat wijvengedoe. Ik weet het niet hoor, met mijn beste vrienden ga ik niet naar bed en als ik het zou doen zou het de vriendschap wel aantasten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef saaw het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor, maar dat zegt toch verder niets over je vriendschap?
Ik heb ook wel eens sex gehad met een van mijn beste vrienden maar ik denk dat het meer over je vriendschap zegt als het daarna over is dan als je daarna gewoon vrienden kunt blijven.
En zoals Electrocute ook al zegt: ik zou de meeste van mn vriendinnen ook wel doen als ik lesbisch was.
Ik vind mn vrienden stuk voor stuk leuke mooie gezellige toffe chille mensen en ga om onduidelijke redenen meer om met jongens dan meiden dus zijn mijn beste vrienden mannelijk en zou ik [mocht het zich voordoen en we allebei vrijgezel zijn] ook wel sex met ze hebben zonda dat dan [voor mij iig] de vriendschap aantast.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Echt weer van dat wijvengedoe. Ik weet het niet hoor, met mijn beste vrienden ga ik niet naar bed en als ik het zou doen zou het de vriendschap wel aantasten.
Zeker een emo, die gast? Die zoeken vaak vrouwen op om mee te praten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef saaw het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens sex gehad met een van mijn beste vrienden maar ik denk dat het meer over je vriendschap zegt als het daarna over is dan als je daarna gewoon vrienden kunt blijven.
En zoals Electrocute ook al zegt: ik zou de meeste van mn vriendinnen ook wel doen als ik lesbisch was.
Fact.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
Anders is het gewoon zo'n "oeps verkeerde afslag"-vriendschap.
quote:Garcon: Ik vind je leuk.
Fille: Ik kan altijd zo goed met je praten, maar vind je niet ZO leuk.
Garcon:Hmmm.
Fille:Maar we kunnen wel vrienden blijven toch?
Garcon:Ok.
En wat is jouw definitie van een vriendschappelijke relatie?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:50 schreef CoolGuy het volgende:
Een zuiver vriendschappelijke relatie tussen man en vrouw bestaat niet.
Een echte man zegt dan niet ok, maar: hier is m'n nummer, als je een beurt wil kan je bellen, anders niet.quote:
Ik denk eentje waarbij geen van beide z'n geslachtsdeel in of om dat van de ander zou willen doen als de mogelijkheid er was.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:53 schreef Electrocute het volgende:
[..]
En wat is jouw definitie van een vriendschappelijke relatie?
Ja dit dus.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:55 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Ik denk eentje waarbij geen van beide z'n geslachtsdeel in of om dat van de ander zou willen doen als de mogelijkheid er was.
waarom? mag je dat dan niet delen in een vriendschap en moet dit dan enkel voor partners en vreemden zijn?? :Squote:Op dinsdag 21 april 2009 12:55 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Ik denk eentje waarbij geen van beide z'n geslachtsdeel in of om dat van de ander zou willen doen als de mogelijkheid er was.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef Perico het volgende:
Volgens mij kan het niet, want het meer subtiele kernpunt van de laddertheorie (die ik volledig onderschrijf) is:
een man kan niet "gewoon" vrienden zijn met een vrouw, zonder in stilte te hopen / er subtiel op aan te sturen / continu te denken: "Ik wil haar nuecken -- NU!".
Een vrouw kan ook vinden dat ze een prima vriend heeft aan een man, terwijl hij (de stakker) nog steeds bij zichzelf denkt: "misschien komt door dit middagje woonboulevard sex met haar weer een stap dichterbij".
Wat een generaliserende onzin zegquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het ligt ook aan de persoonlijkheid van mensen.
Wellicht zit het verschil 'm ook in wat vrouwen en mannen verlangen van het contact met anderen.
Volgens mij zijn mannen geneigd in vriendschap de diepgang te zoeken die ze in hun relatie uiteraard niet vinden. Vrouwen zijn echter geneigd in vriendschap de ontspanning en het vertier te vinden tegenover de diepgang waartoe hun man hen telkens probeert te bewegen in hun relatie.
In feite is dit het resultaat van het feit dat vrouwen oppervlakkiger zijn. Ze tonen hun emoties meer aan de oppervlakte, en gaan moeilijker de diepte in met mensen. Mannen tonen hun emoties minder en gaan daardoor juist meer de diepte in met sommigen.
[..]
Dit dus. En op dat moment is de "vriendschap" al niet meer oprecht, want hij doet alles met een verborgen agenda, omdat hij stiekem meer wil van haar dan 'vriendschap' alleen is de vraag of hij dat toegeeft of niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef Perico het volgende:
Volgens mij kan het niet, want het meer subtiele kernpunt van de laddertheorie (die ik volledig onderschrijf) is:
een man kan niet "gewoon" vrienden zijn met een vrouw, zonder in stilte te hopen / er subtiel op aan te sturen / continu te denken: "Ik wil haar nuecken -- NU!".
Een vrouw kan ook vinden dat ze een prima vriend heeft aan een man, terwijl hij (de stakker) nog steeds bij zichzelf denkt: "misschien komt door dit middagje woonboulevard sex met haar weer een stap dichterbij".
Klopt iedereen zit anders in eklaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:08 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Wat een generaliserende onzin zeg
Wtf, je komt net met een heel epistel over hoe jij denkt dat 't zit, dan doet iemand dat met 1 zin af (ik ben 't trouwens eens met die ene zin) en dan kom jij met bovenstaande reactie...?quote:
wel het klopt wel enigszins misschien wat ik zeg maar iedereen zit andesr in elkaar en je kunt helemaal geen uitspraken hierover doen, soms is vriendschap tussen mannen en vrouwen misschien heel goed mogelijk, als je beide volwassen bent en veel om elkaar geeft maar weet dat je niet bij elkaar hoort in een relatie, dan kan hetquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wtf, je komt net met een heel epistel over hoe jij denkt dat 't zit, dan doet iemand dat met 1 zin af (ik ben 't trouwens eens met die ene zin) en dan kom jij met bovenstaande reactie...?
Ik stoorde me eerder aan je statements dat alle mannen op een constante queeste naar diepgang zijn en alle vrouwen niets meer zijn dan oppervlakkige golddiggers.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:27 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
wel het klopt wel enigszins misschien wat ik zeg maar iedereen zit andesr in elkaar en je kunt helemaal geen uitspraken hierover doen, soms is vriendschap tussen mannen en vrouwen misschien heel goed mogelijk, als je beide volwassen bent en veel om elkaar geeft maar weet dat je niet bij elkaar hoort in een relatie, dan kan het
Oud nieuws.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:35 schreef Electrocute het volgende:
en alle vrouwen niets meer zijn dan oppervlakkige golddiggers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |