abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68227139
denk jij dat een man een beste vriend kan zijn van een vrouw?

Van oudsher wordt onderkend dat de verschillen tussen mannen en vrouwen zo groot kunnen zijn dat het lijkt alsof ze beiden een eigen taal spreken. Mannen en vrouwen nemen dezelfde wereld op een heel andere manier waar. Mannen houden zich veelal bezig met het verkrijgen van resultaten, het bereiken van doelen, status en macht, terwijl vrouwen vaker gericht zijn op communicatie, samenwerking, liefde en onderlinge relaties.
(http://www.infonu.nl)
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:09:06 #2
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68229328
VBL -------> R & P
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:15:54 #3
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_68229506
Nee kan niet, mits de man homo is, vroeg of laat komen er problemen.
pi_68229608
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:15 schreef BarbaRob het volgende:
Van dattum.
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:25:44 #5
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_68229787
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:15 schreef BarbaRob het volgende:
Dus er komen alleen problemen als de man homo is ????

mits/tenzij
Het verschil tussen 'mits' en 'tenzij'
Mensen die het verschil tussen mits en tenzij niet kennen
O ja, niet dan toch zeker
pi_68229843
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:25 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Dus er komen alleen problemen als de man homo is ????

mits/tenzij
Het verschil tussen 'mits' en 'tenzij'
Mensen die het verschil tussen mits en tenzij niet kennen
En van dattum.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:28:20 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68229861
Het kan wel. Toch zal er 9 van de 10x vroeg of laat gesext worden of wordt één van de twee verliefd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:29:02 #8
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_68229875
ALLE, maar dan ook echt ALLE mannen (homo uitgesloten) zouden hun beste vriendin neuken als ze het vroeg. dit is gewoon een feit.

een vrouw heeft 2 lijnen, sexlijn en vriendschapslijn
een man heeft 1 lijn, waar die dingen samen op 1 rijtje staan.

dus een man kan wel vrienden met je zijn, maar hij zou je ook neuken.

als je nu zegt: ja maar mijn beste vriend is anders blablabla, vraag hem een keer: neuken?
als hij dan nee zegt is hij:

1. homo
2. jij bent lelijk
3. hij heeft een vriendin

puntklaar.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:29:47 #9
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68229898
Ik vind het altijd maar onzin om te zeggen dat dat niet kan. Tuurlijk speelt er vaak ook iets seksueels mee op de achtergrond, maar dat hoeft een vriendschap niet in de weg te staan.

Volmondig ja dus.

Een volmondig nee tegen die spamtopics van TS trouwens
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:30:33 #10
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68229924
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ALLE, maar dan ook echt ALLE mannen (homo uitgesloten) zouden hun beste vriendin neuken als ze het vroeg. dit is gewoon een feit.

als je nu zegt: ja maar mijn beste vriend is anders blablabla, vraag hem een keer: neuken?

1. homo
2. jij bent lelijk

puntklaar.
Dat dus

Waarom kom je niet meer in SeS funky?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_68229932
Je kunt toch wel beste vriend zijn met een vrouw en haar doen? Ik zie het punt niet?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:31:22 #12
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68229947
quote:

1. homo
2. jij bent lelijk

puntklaar.

Ladder Theory praatjes.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:33:52 #13
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_68230017
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:31 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ladder Theory praatjes.
fact.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_68230042
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Je kunt toch wel beste vriend zijn met een vrouw en haar doen? Ik zie het punt niet?
Niet vanuit het oogpunt van de vrouw.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:35:10 #15
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_68230057
Ik vind 'beste vrienden' altijd zo'n suffe term

Mannen en vrouwen kunnen best goede vrienden zijn. Ik heb genoeg mannelijke vrienden. Sommigen daarvan zullen het waarschijnlijk best wel op me kunnen, en andersom, maar dat staat een leuke vriendschap waarin niet geneukt wordt niet in de weg. En nee, ze zijn niet allemaal homo en ze hebben ook niet allemaal een vriendin.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:36:33 #16
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_68230098
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Mordreth op 21-04-2009 10:38:05 (doe normaal) ]
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:37:37 #17
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68230135
Kan best hoor, al heb ik d'r in een eerder stadium ook al gepakt.
Zit trouwens best een kern van waarheid in, puur en alleen vriendschappelijk omgaan met meiden lukt toch niet zonder bijgedachten of bijbedoelingen.

Heb voldoende vriendinnen waar ik niet mee heb gezoend of een stap verder mee ben gegaan ook genoeg waarbij dit wel het geval was en waarbij ik wel zoiets had van, áls ik de kans krijg ...
Niet zo heel vreemd denk ik, je voelt je toch tot elkaar aangetrokken op vele fronten en als dat fysiek ook het geval is, is het wel erg lastig om zelfs niet te denken aan die mogelijkheden.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:43:01 #18
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_68230294
quote:

1. homo
2. jij bent lelijk

puntklaar.
De waarheid is al uitgesproken, topic kan op slot
pi_68230396
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:35 schreef Electrocute het volgende:
Mannen en vrouwen kunnen best goede vrienden zijn. Ik heb genoeg mannelijke vrienden. Sommigen daarvan zullen het waarschijnlijk best wel op me kunnen, en andersom, maar dat staat een leuke vriendschap waarin niet geneukt wordt niet in de weg. En nee, ze zijn niet allemaal homo en ze hebben ook niet allemaal een vriendin.
Ik zie ook niet in waarom dat niet zou gaan. Dat de kans groter is dat het mis gaat spreekt voor zich (ene begint meer te voelen voor de ander, blabla).
pi_68230434
Grmbl. Ik zit in de friendszone met een lekker wijf. Zij ziet mij als één van haar beste vrienden omdat ze het gevoel heeft dat ik naar 'r luister, terwijl ik in werkelijkheid alleen naar die perfecte tieten loop te staren.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 april 2009 @ 10:50:08 #21
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68230549
Wat een onzin. Ik ben meer dan 9 jaar geleden hele goede vrienden geworden met een vrouw. Er heeft nooit iets qua liefde of seks plaatsgevonden tussen ons en dat zal ook nooit gebeuren. Ik beschouw haar als mijn beste vriendin.

Ik ben in de tijd dat we elkaar kennen verliefd geworden op iemand anders, met haar verloofd, getrouwd en we hebben inmiddels samen een kind. De beste vriendin in kwestie komt hier zeer regelmatig over de vloer is een een goede vriendin van ons gezinnetje geworden.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_68230664
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat een onzin. Ik ben meer dan 9 jaar geleden hele goede vrienden geworden met een vrouw. Er heeft nooit iets qua liefde of seks plaatsgevonden tussen ons en dat zal ook nooit gebeuren. Ik beschouw haar als mijn beste vriendin.

Ik ben in de tijd dat we elkaar kennen verliefd geworden op iemand anders, met haar verloofd, getrouwd en we hebben inmiddels samen een kind. De beste vriendin in kwestie komt hier zeer regelmatig over de vloer is een een goede vriendin van ons gezinnetje geworden.
Heeft zij ook een vriendin?
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:53:40 #23
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_68230668
quote:

je bent bezet, zie puntje 3.

vraag jezelf eerlijk af, zou je haar doen als zij jou wilt doen? (als je niet bezet was natuurlijk)
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:53:49 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68230673
Als ik er bier mee kan zuipen en stoere dingen mee kan doen zie ik niet in waarom een vrouw geen goede vriendin van mij zou kunnen worden .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:58:46 #25
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68230834
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:53 schreef Maanvis het volgende:
Als ik er bier mee kan zuipen en stoere dingen mee kan doen zie ik niet in waarom een vrouw geen goede vriendin van mij zou kunnen worden .
Dat is het punt ook niet.
pi_68231098
quote:

Mee eens. Ik heb ook wel 'beste vriendinnen' waar ik goed mee overweg kan en niet constant aan haar tieten of kont denk of me best doe om in d'r panties te geraken. Zelfs als me het gevraagd zou worden kan ik het nog weigeren. En nee, ben geen homo.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:07:25 #27
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_68231106
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:53 schreef Maanvis het volgende:
Ook een belangrijk punt. Met mijn mannelijke vrienden heb ik over het algemeen toch een iets andere verstandhouding dat met mijn vrouwelijke vrienden. Als ik even emotioneel wil zeiken dan ga ik daarvoor naar een vriendin. Idem dito voor een dagje winkelen. Als ik zin heb in een avondje slap ouwehoeren onder het genot van een pilsje dan is een man meestal de beste keuze. Mijn mannelijke vrienden zijn ook geschikter als ik ergens een ongezouten mening over wil horen. Vrouwen zijn weer beter in mij een goed gevoel aanpraten over iets, of als ik gezelschap nodig heb om een avondje flink te gaan stappen en leuke mannen te scoren

Eerlijk gezegd vind ik het maar een beetje sneu als mensen alleen maar een vriendschap kunnen hebben met iemand van hetzelfde geslacht. Mannen en vrouwen zijn inderdaad verschillend, maar juist daarom is het leuker als je van beide walletjes kan eten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 april 2009 @ 11:08:35 #28
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68231141
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

vraag jezelf eerlijk af, zou je haar doen als zij jou wilt doen? (als je niet bezet was natuurlijk)
Toen ik haar leerde kennen was ik niet bezet. Ik heb zelfs bij haar in huis gewoond, 3 jaar lang

Nee, ik zou nooit wat met haar beginnen
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:53 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Heeft zij ook een vriendin?
Bedoel je een relatie? Nee. Ze heeft wel vriendinnen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_68231165
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

Hij werd pas bezet toen hij haar al kende en bij haar in huis woonde
pi_68231320
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:43 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

De waarheid is al uitgesproken, topic kan op slot
Dus seks weerhoud vriendschap? Vriendschap is niet mogelijk omdat mannen wel seks zouden kunnen hebben met hun????

Wat voor een domme kut uitspraak is me dat nu weer. Voor mannen is seks niet iets dat in de weg staat... seks staat zelfs los van gevoelens... Het feit dat een man ja zegt als een vrouw zegt wil je seks met mij doet NIETS af van een eventuele vriendschap.
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:15:44 #31
39631 GoeRoe86
pi_68231368
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:09 schreef freecell het volgende:

[..]

Hij werd pas bezet toen hij haar al kende en bij haar in huis woonde
Ahh, dit is vrouwtjelief?
pi_68231422
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:14 schreef Devpartner het volgende:

[..]

Dus seks weerhoud vriendschap? Vriendschap is niet mogelijk omdat mannen wel seks zouden kunnen hebben met hun????

Wat voor een domme kut uitspraak is me dat nu weer. Voor mannen is seks niet iets dat in de weg staat... seks staat zelfs los van gevoelens... Het feit dat een man ja zegt als een vrouw zegt wil je seks met mij doet NIETS af van een eventuele vriendschap.
Bij de meeste vrouwen ligt dat doorgaans anders.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 april 2009 @ 11:17:19 #33
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68231426
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:15 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Ahh, dit is vrouwtjelief?
Ja
pi_68231463
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het altijd maar onzin om te zeggen dat dat niet kan. Tuurlijk speelt er vaak ook iets seksueels mee op de achtergrond, maar dat hoeft een vriendschap niet in de weg te staan.

Volmondig ja dus.
Second that!
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:18:31 #35
39631 GoeRoe86
pi_68231471
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ja
Nee dan begrijp in je posts in dit topic
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 april 2009 @ 11:25:53 #36
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68231755
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:18 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
pi_68231852
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:18 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Onder de plak, volledig En natuurlijk even tegen mij doen alsof hij haar niet wil
pi_68231855
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:07 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Ook een belangrijk punt. Met mijn mannelijke vrienden heb ik over het algemeen toch een iets andere verstandhouding dat met mijn vrouwelijke vrienden. Als ik even emotioneel wil zeiken dan ga ik daarvoor naar een vriendin. Idem dito voor een dagje winkelen. Als ik zin heb in een avondje slap ouwehoeren onder het genot van een pilsje dan is een man meestal de beste keuze. Mijn mannelijke vrienden zijn ook geschikter als ik ergens een ongezouten mening over wil horen. Vrouwen zijn weer beter in mij een goed gevoel aanpraten over iets, of als ik gezelschap nodig heb om een avondje flink te gaan stappen en leuke mannen te scoren

Eerlijk gezegd vind ik het maar een beetje sneu als mensen alleen maar een vriendschap kunnen hebben met iemand van hetzelfde geslacht. Mannen en vrouwen zijn inderdaad verschillend, maar juist daarom is het leuker als je van beide walletjes kan eten
Hoeveel procent van je mannelijke vrienden zouden jou graag willen batsen, volgens jou?
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:30:15 #39
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_68231929
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Onder de plak, volledig En natuurlijk even tegen mij doen alsof hij haar niet wil
exact, laat je niet wijsmaken dat het zo is.

zie alle andere posts in dit topic, ze zijn het allemaal eens met de ladder theorie.

maar meneer komt wel even zijn goede moraal neerzetten.

waarschijnlijk is er sowieso al iets tussen hun gebeurt maar weet jij er niks vanaf
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:31:26 #40
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68231975
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:14 schreef Devpartner het volgende:

Eens
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:36:46 #41
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_68232142
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:28 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Hoeveel procent van je mannelijke vrienden zouden jou graag willen batsen, volgens jou?
Graag in de huidige setting, of eventueel als we geen vrienden zouden zijn?

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, daar sta ik niet zo bij stil. Ik ga er vanuit dat het geen ondenkbare optie is voor de meesten. Ik vind de meeste van mijn mannelijke vrienden ook gewoon aantrekkelijk. Daarom zei ik eerder al dat neukpotentie een goede vriendschap niet in de weg hoeft te staan. Ik zou het gros van mijn vriendinnen ook wel doen als ik lesbisch zou zijn Geen probleem, lijkt me.
pi_68232244
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Graag in de huidige setting, of eventueel als we geen vrienden zouden zijn?

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, daar sta ik niet zo bij stil. Ik ga er vanuit dat het geen ondenkbare optie is voor de meesten. Ik vind de meeste van mijn mannelijke vrienden ook gewoon aantrekkelijk. Daarom zei ik eerder al dat neukpotentie een goede vriendschap niet in de weg hoeft te staan. Ik zou het gros van mijn vriendinnen ook wel doen als ik lesbisch zou zijn Geen probleem, lijkt me.
Volgens mij ben jij één van de schaarse vrouwen zonder echte friendshipzone ofzo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 april 2009 @ 11:44:35 #43
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68232458
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

exact, laat je niet wijsmaken dat het zo is.

zie alle andere posts in dit topic, ze zijn het allemaal eens met de ladder theorie.

maar meneer komt wel even zijn goede moraal neerzetten.

waarschijnlijk is er sowieso al iets tussen hun gebeurt maar weet jij er niks vanaf
pi_68232486
Gebeurd, niet gebeurt
pi_68232511
Ja ik heb dat ook, en iedere avond moet ik weer de hand aan mezelf slaan.
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:46:33 #46
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_68232525
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij één van de schaarse vrouwen zonder echte friendshipzone ofzo
Ik mag hopen van niet

Ik heb in ieder geval geen mannelijke vrienden die ik 'enorm lief vind' of 'die zo fijn naar me luisteren en me begrijpen als geen ander'. Dat soort emo-types hoef ik niet als vrienden
pi_68232579
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:46 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Ik mag hopen van niet

Ik heb in ieder geval geen mannelijke vrienden die ik 'enorm lief vind' of 'die zo fijn naar me luisteren en me begrijpen als geen ander'. Dat soort emo-types hoef ik niet als vrienden
Ik begrijp je.
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:54:29 #48
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68232795
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Daarom zei ik eerder al dat neukpotentie een goede vriendschap niet in de weg hoeft te staan.
Juist.
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:06:24 #49
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_68233196
quote:

1. homo
2. jij bent lelijk

puntklaar.
Helemaal mee eens hoor, maar dat zegt toch verder niets over je vriendschap?

Ik heb ook wel eens sex gehad met een van mijn beste vrienden maar ik denk dat het meer over je vriendschap zegt als het daarna over is dan als je daarna gewoon vrienden kunt blijven.

En zoals Electrocute ook al zegt: ik zou de meeste van mn vriendinnen ook wel doen als ik lesbisch was.

Ik vind mn vrienden stuk voor stuk leuke mooie gezellige toffe chille mensen en ga om onduidelijke redenen meer om met jongens dan meiden dus zijn mijn beste vrienden mannelijk en zou ik [mocht het zich voordoen en we allebei vrijgezel zijn] ook wel sex met ze hebben zonda dat dan [voor mij iig] de vriendschap aantast.
an urge to help mankind overcomes me
pi_68233449
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef saaw het volgende:

[..]

Helemaal mee eens hoor, maar dat zegt toch verder niets over je vriendschap?

Ik heb ook wel eens sex gehad met een van mijn beste vrienden maar ik denk dat het meer over je vriendschap zegt als het daarna over is dan als je daarna gewoon vrienden kunt blijven.

En zoals Electrocute ook al zegt: ik zou de meeste van mn vriendinnen ook wel doen als ik lesbisch was.

Ik vind mn vrienden stuk voor stuk leuke mooie gezellige toffe chille mensen en ga om onduidelijke redenen meer om met jongens dan meiden dus zijn mijn beste vrienden mannelijk en zou ik [mocht het zich voordoen en we allebei vrijgezel zijn] ook wel sex met ze hebben zonda dat dan [voor mij iig] de vriendschap aantast.
Echt weer van dat wijvengedoe. Ik weet het niet hoor, met mijn beste vrienden ga ik niet naar bed en als ik het zou doen zou het de vriendschap wel aantasten.
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:19:06 #51
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_68233661
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:13 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Echt weer van dat wijvengedoe. Ik weet het niet hoor, met mijn beste vrienden ga ik niet naar bed en als ik het zou doen zou het de vriendschap wel aantasten.
pi_68234298
Alles kan. Maar ik wil tieten zien.
pi_68234440
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef saaw het volgende:

[..]

Zeker een emo, die gast? Die zoeken vaak vrouwen op om mee te praten.
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 12:50:25 #54
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_68234501
Een zuiver vriendschappelijke relatie tussen man en vrouw bestaat niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:50:47 #55
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_68234512
Het kan gewoon, mits er geen aantrekkingskracht is van beide kanten. Anders is het gewoon zo'n "oeps verkeerde afslag"-vriendschap.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_68234575
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
Anders is het gewoon zo'n "oeps verkeerde afslag"-vriendschap.
Fact.
quote:
Garcon: Ik vind je leuk.
Fille: Ik kan altijd zo goed met je praten, maar vind je niet ZO leuk.
Garcon:Hmmm.
Fille:Maar we kunnen wel vrienden blijven toch?
Garcon:Ok.
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:53:51 #57
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_68234601
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:50 schreef CoolGuy het volgende:
Een zuiver vriendschappelijke relatie tussen man en vrouw bestaat niet.
En wat is jouw definitie van een vriendschappelijke relatie?
pi_68234640
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:52 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Fact.
[..]

Een echte man zegt dan niet ok, maar: hier is m'n nummer, als je een beurt wil kan je bellen, anders niet.
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:55:18 #59
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_68234641
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:53 schreef Electrocute het volgende:

[..]

En wat is jouw definitie van een vriendschappelijke relatie?
Ik denk eentje waarbij geen van beide z'n geslachtsdeel in of om dat van de ander zou willen doen als de mogelijkheid er was.
O ja, niet dan toch zeker
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 13:00:19 #60
16180 crew  CoolGuy
pi_68234790
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:55 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Ik denk eentje waarbij geen van beide z'n geslachtsdeel in of om dat van de ander zou willen doen als de mogelijkheid er was.
Ja dit dus.

Uiteindelijk gaat 1 van de 2 altijd meer voelen voor de ander en ook meer willen, als dat niet vanaf het begin al het geval is. Als dat vanaf 't begin al zo is, dan is 't dus om te beginnen al nooit zuiver vriendschappelijk geweest, maar uiteindelijk komt dat er altijd van.
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:19:53 #61
97934 ASroma
Flamboyant
pi_68235366
ik denk wel dat het mogelijk is toch het is wel heel moeilijk. Want vaak ga je met een meisje om omdat je haar leuk en interresant vindt en wellicht ook aantrekkelijk. En als dit er niet was zou het kunnen ontstaan (al is het maar van 1 kant) en voor je het weet lig je met elkaar te rollebollen of is het hele gebeuren af. En hierna zal je of een relatie beginnen of fuckbuddies worden een echte langdurige vriendschap denk ik niet.....

Maar het zal nooit een van je beste kameraden zijn omdat die patronen nu eenmaal heel anders werken en liggen. Er is 1 chick in mijn leven die ik wel beschouw als een van mijn goeie vrieden en dat is mijn nichtje. Puur om het feit dat we het met elkaar kunnen vinden en lachen en praten en op een lijn liggen, echter zal er nooit een seksuele spanning ontstaan en misschien maakt dat het juist wel makkelijker.

Desalniettemin denk ik dat het met een gezond verstand goed mogelijk is om beste vriendjes te zijn met het andere geslacht.
pi_68235684
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:55 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

waarom? mag je dat dan niet delen in een vriendschap en moet dit dan enkel voor partners en vreemden zijn?? :S
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:13:31 #63
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_68237187
Hier zijn toch trouwens al 1000 topics van op fok!?
Waarom niet een algemeen topic hiervan, want het blijft maar steeds herhaald worden dezelfde dingen.
pi_68237806
Ik denk dat het niet kan. Meestal als mensen qua karakter zo goed bij elkaar passen dat ze beste vrienden zijn, gaan ze ook een verlangen koesteren om lichamelijk en geestelijk nog dichter bij elkaar te zijn. Dat is gewoon een feit denk ik.

Ik heb zelf wel erg veel vriendinnen met wie ik helemaal niets doe, maar dan zijn het ook niet mijn beste vriendinnen in de zin dat ik alles met ze deel.

Er kunnen natuurlijk ook belemmeringen zijn.

In feite heb ik een heel goede vriendin voor wie ik best veel voel, en zij ook voor mij, maar we doen niets met elkaar omdat zij een vriend heeft en we weten dat onze vriendschap anders zou eindigen. Het probleem is wel dat het nu al een zekere druk op onze vriendschap legt, in de zin van dat als ik haar begroet met een kus op haar wang dat zij dan verkleurt of als zij mijn hand toevallig aanraakt dat ik dan verschiet.

Het helpt dat we elkaar niet veel zien
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:47:08 #65
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_68238182
Volgens mij kan het niet, want het meer subtiele kernpunt van de laddertheorie (die ik volledig onderschrijf) is:

een man kan niet "gewoon" vrienden zijn met een vrouw, zonder in stilte te hopen / er subtiel op aan te sturen / continu te denken: "Ik wil haar nuecken -- NU!".

Een vrouw kan ook vinden dat ze een prima vriend heeft aan een man, terwijl hij (de stakker) nog steeds bij zichzelf denkt: "misschien komt door dit middagje woonboulevard sex met haar weer een stap dichterbij".
pi_68238515
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef Perico het volgende:
Volgens mij kan het niet, want het meer subtiele kernpunt van de laddertheorie (die ik volledig onderschrijf) is:

een man kan niet "gewoon" vrienden zijn met een vrouw, zonder in stilte te hopen / er subtiel op aan te sturen / continu te denken: "Ik wil haar nuecken -- NU!".

Een vrouw kan ook vinden dat ze een prima vriend heeft aan een man, terwijl hij (de stakker) nog steeds bij zichzelf denkt: "misschien komt door dit middagje woonboulevard sex met haar weer een stap dichterbij".

Het ligt ook aan de persoonlijkheid van mensen.

Wellicht zit het verschil 'm ook in wat vrouwen en mannen verlangen van het contact met anderen.

Volgens mij zijn mannen geneigd in vriendschap de diepgang te zoeken die ze in hun relatie uiteraard niet vinden. Vrouwen zijn echter geneigd in vriendschap de ontspanning en het vertier te vinden tegenover de diepgang waartoe hun man hen telkens probeert te bewegen in hun relatie.

In feite is dit het resultaat van het feit dat vrouwen oppervlakkiger zijn. Ze tonen hun emoties meer aan de oppervlakte, en gaan moeilijker de diepte in met mensen. Mannen tonen hun emoties minder en gaan daardoor juist meer de diepte in met sommigen.

In andere woorden de reden van het feit waarom vrouwen een middagje woonboulevard met een goede vriend zien als een manier om hun kledingkast op een goedkope manier (met zìjn creditcard) te kunnen opvullen en hij alsnog hoopt later ook iets anders te mogen opvullen.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:08:26 #67
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_68238893
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:56 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Het ligt ook aan de persoonlijkheid van mensen.

Wellicht zit het verschil 'm ook in wat vrouwen en mannen verlangen van het contact met anderen.

Volgens mij zijn mannen geneigd in vriendschap de diepgang te zoeken die ze in hun relatie uiteraard niet vinden. Vrouwen zijn echter geneigd in vriendschap de ontspanning en het vertier te vinden tegenover de diepgang waartoe hun man hen telkens probeert te bewegen in hun relatie.

In feite is dit het resultaat van het feit dat vrouwen oppervlakkiger zijn. Ze tonen hun emoties meer aan de oppervlakte, en gaan moeilijker de diepte in met mensen. Mannen tonen hun emoties minder en gaan daardoor juist meer de diepte in met sommigen.

[..]
Wat een generaliserende onzin zeg
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 15:11:39 #68
16180 crew  CoolGuy
pi_68238985
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef Perico het volgende:

Dit dus. En op dat moment is de "vriendschap" al niet meer oprecht, want hij doet alles met een verborgen agenda, omdat hij stiekem meer wil van haar dan 'vriendschap' alleen is de vraag of hij dat toegeeft of niet.
pi_68239073
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:08 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Wat een generaliserende onzin zeg
Klopt iedereen zit anders in eklaar
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 15:24:05 #70
16180 crew  CoolGuy
pi_68239419
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:14 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Klopt iedereen zit anders in eklaar
Wtf, je komt net met een heel epistel over hoe jij denkt dat 't zit, dan doet iemand dat met 1 zin af (ik ben 't trouwens eens met die ene zin) en dan kom jij met bovenstaande reactie...?
pi_68239509
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wtf, je komt net met een heel epistel over hoe jij denkt dat 't zit, dan doet iemand dat met 1 zin af (ik ben 't trouwens eens met die ene zin) en dan kom jij met bovenstaande reactie...?
wel het klopt wel enigszins misschien wat ik zeg maar iedereen zit andesr in elkaar en je kunt helemaal geen uitspraken hierover doen, soms is vriendschap tussen mannen en vrouwen misschien heel goed mogelijk, als je beide volwassen bent en veel om elkaar geeft maar weet dat je niet bij elkaar hoort in een relatie, dan kan het
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:35:17 #72
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_68239783
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:27 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

wel het klopt wel enigszins misschien wat ik zeg maar iedereen zit andesr in elkaar en je kunt helemaal geen uitspraken hierover doen, soms is vriendschap tussen mannen en vrouwen misschien heel goed mogelijk, als je beide volwassen bent en veel om elkaar geeft maar weet dat je niet bij elkaar hoort in een relatie, dan kan het
Ik stoorde me eerder aan je statements dat alle mannen op een constante queeste naar diepgang zijn en alle vrouwen niets meer zijn dan oppervlakkige golddiggers.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:36:54 #73
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_68239830
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_68239894
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:35 schreef Electrocute het volgende:
en alle vrouwen niets meer zijn dan oppervlakkige golddiggers.
Oud nieuws.

En uitzonderingen bevestigen de regel. Als ik dit topic lees lijkt het net alsof iedere man hier de hele dag met zijn lul in zijn hand loopt bij elk wijf wat ie ziet. Neuken, neuken, neuken die wijven, bierdrinken, ouwehoeren en wat al niet meer doe je wel met je maten.
pi_68241886
Mijn beste vriend is een man. We zijn al jarenlang beste vrienden.

(okay moet wel toegeven dat hij zich wil laten ombouwen als vrouw, geen idee of dat dan telt als man )
"I'm so antisocial, that I am afraid of myself!" Qoute from Me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')