Ja, het waren alleen filmpjes met "Helemaal niets in Amsterdam"quote:Op maandag 20 april 2009 22:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij is toch on-topic, en is een sfeerverslag van de huldiging gisteravond.
Heb je het wel gezien wat er stond?
Gast, ga eens nuttig posten en niet constant de wannebe mod uithangen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja, het waren alleen filmpjes met "Helemaal niets in Amsterdam"
Ga jij je eens niet druk maken om mij, als ik hier wil posten mag dat.quote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gast, ga eens nuttig posten en niet constant de wannebee mod uithangen.
Dat offtopic gelul hier in het FB forum is juist wat de mods niet willen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ga jij je eens niet druk maken om mij, als ik hier wil posten mag dat.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef sjimz het volgende:
Tof.
Maakt niet uit of we waarschuwingen geven of posts verwijderen.
Men blijft gewoon lekker op elkaar reageren en elkaar willen naaien.
Gezellig modden zo in VBL, vooral omdat het ook onze vrije tijd en wil is.
Bedankt voor de gezellige dagen weer.
Jullie doen het prima man, laat je niet teveel opnaaien door een paar mensen Sjimz.quote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef sjimz het volgende:
Tof.
Maakt niet uit of we waarschuwingen geven of posts verwijderen.
Men blijft gewoon lekker op elkaar reageren en elkaar willen naaien.
Gezellig modden zo in VBL, vooral omdat het ook onze vrije tijd en wil is.
Bedankt voor de gezellige dagen weer.
Excuus, dat wist ik nietquote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef Grulez het volgende:
Er zijn een aantal suggesties gegeven (zonder te hoeven bannen).
Nee zo bedoel ik het niet. Gewoon dit topic editten, scheelt een hoop schijndiscussie. Bannen willen ze wel, maar daarbij zijn ze afhankelijk van de FA's. Ze gaan mijn inziens ook teveel de discussie aan, dat is alleen maar koren op de molen van de zeikers.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jullie doen het prima man, laat je niet teveel opnaaien door een paar mensen Sjimz.
Editten en verwijderen we het dan krijgen we daar weer gezeik over.quote:Op maandag 20 april 2009 22:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. Gewoon dit topic editten, scheelt een hoop schijndiscussie. Bannen willen ze wel, maar daarbij zijn ze afhankelijk van de FA's. Ze gaan mijn inziens ook teveel de discussie aan, dat is alleen maar koren op de molen van de zeikers.
Check. Ben zelf ook geen koorknaapje maarquote:Op maandag 20 april 2009 22:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. Gewoon dit topic editten, scheelt een hoop schijndiscussie. Bannen willen ze wel, maar daarbij zijn ze afhankelijk van de FA's. Ze gaan mijn inziens ook teveel de discussie aan, dat is alleen maar koren op de molen van de zeikers.
Ja hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 23:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
Louis Van Gaal #4 Zonder beker maar met schaal!!!
is Louis van Gaal niet met beker maar wel met schaal iets ?
Louis van Gaal die heeft de schaal! of zoquote:Op maandag 20 april 2009 23:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
Louis Van Gaal #4 Zonder beker maar met schaal!!!
is Louis van Gaal niet met beker maar wel met schaal iets ?
Het is volgensmij een liedje in en om Alkmaarquote:Op maandag 20 april 2009 23:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Louis van Gaal die heeft de schaal! of zo
quote:Op zondag 19 april 2009 21:15 schreef Kriegel het volgende:
LOUIS VAN GAAL!!
LOUIS VAN GAAL!!
ZONDER BEKER MAAR MET SCHAAL!!!
Held, en godzijdank dat ie gebleven is.
Geen slecht idd , kan veel ergenissen voor de mods wegnemen.quote:Op maandag 20 april 2009 23:39 schreef Thieske het volgende:
Kan dit topic niet gewoon op slot?
Als er iemand iets op een post/topic aan te merken heeft meld hij dat maar via een Topic Report. Scheelt een hoop gezeik.
Dat laatste is niet erg want dat is alleen voor de mods en FA's zichtbaar.quote:Op maandag 20 april 2009 23:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Geen slecht idd , kan veel ergenissen voor de mods wegnemen.
Maar straks gaat iedereen voorhetzelfde een TR plaatsen, of gaan ze op dezelde voet door via TR.
Hebben we ook een tijdje gedaan maar zoals ik al eerder in het topic zei:quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:00 schreef Kopbal het volgende:
Je kan toch gewoon 75% van de reacties in dit topic verwijderen?
Het is wel het meest efficiënt, hou je dit topic tenminste een beetje schoon.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hebben we ook een tijdje gedaan maar zoals ik al eerder in het topic zei:
Dan gaat men daarover weer zeiken, mensen gaan expres die reactie weer terugplaatsen (en dat een keer of 12 achter elkaar) mensen gaan weer zeggen dat er censuur heerst.
Hoe je het ook wendt of keert, de perfecte oplossing bestaat niet.
Het is echt niet leuk om steeds die reacties weer te moeten verwijderen, het is echt te kinderachtig voor woorden.
Tja ik weet het op dit moment ook niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het is wel het meest efficiënt, hou je dit topic tenminste een beetje schoon.
Overtredingen in FB-topics worden toch ook zwaarder bestraft?
quote:navigator, nee zware blessures toewensen en bashen stellen we niet op prijs. Mail maar over een week.
Helaas wel en blijkbaar hebben ze iets tegen sjimz.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Het heeft dan ook helemaal niets met Ajax of feyenoord te maken sjimz. Er zijn gewoon bepaalde users bezig met modje pesten en dat lukt ze verdomd aardig. Dag in, dag uit.
Het is ook stom ook om na een aantal edits nog door te gaan.quote:
Je hebt een goed punt me dunkt, ik heb je hierover laatst een IM gestuurd, dit kan echt niet, gelukkig zijn we dat eens. Misschien dat we samen iets moeten opzetten?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Het heeft dan ook helemaal niets met Ajax of feyenoord te maken sjimz. Er zijn gewoon bepaalde users bezig met modje pesten en dat lukt ze verdomd aardig. Dag in, dag uit.
Jij kon er anders ook wat vanquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Gastquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Verder moeten de mods niet zo emo doen. Allemachtig zeg, stel je niet zo aan. Het is maar een forumpje. Al zo lang als VBL bestaat worden de mods (vaak terecht) als Ajax-mods betiteld, zijn users opstandig tegen mods etc. En als je het niet leuk vindt om posts te verwijderen e.d. dan stop je er toch gewoon mee???
En bij deze denkwijze gaat het fout bij sommige personen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ga jij je eens niet druk maken om mij, als ik hier wil posten mag dat.
Volgens mij doe jij nu exact hetzelfde, Sjimz/Prosac/Ray kan gewoon mijn posts deleten als hij het offtopic vind. Daar hoeven andere users dus niet over te oordelen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:52 schreef sezten het volgende:
[..]
En bij deze denkwijze gaat het fout bij sommige personen.
Je hebt het recht niet, de gelegenheid wordt je gegund. Mits je iets te melden hebt.
Ik viel je niet persoonlijk aan. Was in het algemeen bedoeld.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij nu exact hetzelfde, Sjimz/Prosac/Ray kan gewoon mijn posts deleten als hij het offtopic vind. Daar hoeven andere users dus niet over te oordelen.
weer puur bedoeld om Feyenoorders uit te lokken. Jij post wekelijks minimaal 1x in Feyenoord gerelateerde topics, dus je zou wel wat talentjes voorbij moeten hebben zien komen.quote:Feyenoord heeft nooit goede talenten en weet daarom niet hoe ze ermee om moeten gaan.
Nee, jouw negativiteit is gewoon bloedirritant.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Noem alle talenten eens die Feyenoord heeft opgeleid de afgelopen jaren, het is een FEIT dat ze uitgerangeerde spelers aangekocht hebben de laatste 2 jaar, jullie zien alles als troll.
Nee dat is totaal niet hetzelfde. Ajax mod genoemd worden of afgezeken worden is nog wat anders dan in elkaar geslagen worden. Bovendien doen ze het inderdaad vrijwilig en steken ze er veel vrije tijd in, wat zeer te prijzen is natuurlijk. Maar daar hebben ze aan de andere kant zelf voor gekozen (om wat voor reden dan ook, de een is machts/aandachtsgeil, de andere vindt het oprecht leuk etc.). Maar er van uitgaande dat je het voor je lol doet en het moment is bereikt dat je er eigenlijk niks meer aan vind om welke reden dan ook... Dan stop je er toch gewoon mee???quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
GastDe mods steken uren vrije tijd in het forum en dan kom jij met zó'n reactie? Dat is hetzelfde dat als buschauffeurs in elkaar geslagen worden, het hun eigen schuld is.
Maar geen feedback. En Sjimz gaf je gister al een uitleg waarom ze weggehaald werden. Dus misschien moet je even teruglezen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Collega's, heb ik gelijk als ik constateer dat mijn posts hier in feedback verdwijnen? They are 100% on-topic.²
Ik zeg ook niet dat het hetzelfde is als het in elkaar slaan, ik zeg dat het hetzelfde is als dat men zegt dat het de eigen schuld van buschauffeurs is als ze in elkaar worden geslagen. "Had je maar geen buschauffeur moeten worden" zeggen ze dan. "Had je maar geen mod moeten worden" zeg je dan. Maar dat is complete onzin, want die relsfeer die er nu in VBL hangt, is gewoon infaam en abject.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat is totaal niet hetzelfde. Ajax mod genoemd worden of afgezeken worden is nog wat anders dan in elkaar geslagen worden. Bovendien doen ze het inderdaad vrijwilig en steken ze er veel vrije tijd in, wat zeer te prijzen is natuurlijk. Maar daar hebben ze aan de andere kant zelf voor gekozen (om wat voor reden dan ook, de een is machts/aandachtsgeil, de andere vindt het oprecht leuk etc.). Maar er van uitgaande dat je het voor je lol doet en het moment is bereikt dat je er eigenlijk niks meer aan vind om welke reden dan ook... Dan stop je er toch gewoon mee???
juist. Ik heb derhalve ook net weer een groot deel slowchat opgeruimd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar geen feedback. En Sjimz gaf je gister al een uitleg waarom ze weggehaald werden. Dus misschien moet je even teruglezen.
Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg als je iets in de vrije tijd, voor je plezier doet, wat je niet meer leuk vindt dat je er dan beter mee kunt stoppen. Dat is dan voor alle partijen het beste.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zeg ook niet dat het hetzelfde is als het in elkaar slaan, ik zeg dat het hetzelfde is als dat men zegt dat het de eigen schuld van buschauffeurs is als ze in elkaar worden geslagen. "Had je maar geen buschauffeur moeten worden" zeggen ze dan. "Had je maar geen mod moeten worden" zeg je dan. Maar dat is complete onzin, want die relsfeer die er nu in VBL hangt, is gewoon infaam en abject.
Maar je kan er ook voor zorgen dat VBL leuker wordt. Volgens mij is dát voor alle partijen het beste.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg als je iets in de vrije tijd, voor je plezier doet, wat je niet meer leuk vindt dat je er dan beter mee kunt stoppen. Dat is dan voor alle partijen het beste.
Ik zal er even voor zorgen ja, even wachten. Wat lul je nou man koekwausquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar je kan er ook voor zorgen dat VBL leuker wordt. Volgens mij is dát voor alle partijen het beste.
Maar dat moeten we dan wel met zijn allen doen. Niet alleen de mods of certain users. We zijn allemaal verantwoordelijk, we moeten allemaal een geste doen zo nu en dan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar je kan er ook voor zorgen dat VBL leuker wordt. Volgens mij is dát voor alle partijen het beste.
Ik ga achter de schermen vragen wat we er mee gaan doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[KIJKTIP] PSV - AJAX 6-2 / 21-04. 20;30 EREDIVISIE LIVE
Waarom mag een kijktip niet blijven staan?
Gebeurd anders wel
Je meot het gewoon weghalen. Hij doet het alleen om te kutten bij jullie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga achter de schermen vragen wat we er mee gaan doen.
Bedankt voor de tijd en moeite.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:41 schreef Prosac het volgende:
Besproken en besloten dat het topic niet meer open gaat. Het betreft hier een herhaling. Ook hoeven de (voetbal)betaalzenders hier geen kijktip.
Had het al gezien.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:15 schreef Blawh het volgende:
Ook in het profvoetbal laten Marokkanen zich gelden.
Heb hem verwijderd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #468: Gerard Meijer, YNWA.
post die er voor zorgt dat er weer reacties komen.
Naast de KNJB & Studio Neus hebben we nu ook de Joderator op Fok! volgens wat calimero'squote:Op dinsdag 21 april 2009 00:13 schreef sjimz het volgende:
En nog op een persoonlijke note:
Ik baal ervan dat ik steeds als Ajax mod wordt gezien.
Tuurlijk ik ben voor Ajax, dat weet ik en dat weet de rest van VBL.
Maar ik probeer echt objectief te modden wat betreft trolls en uitlokkingen.
Een troll is een troll of hij nu van een Ajacied, Feyenoorders, PSVer of een VVV'er afkomt.
Het is niet leuk om steeds je maar weer te willen verdedigen tegen dit.
Misschien is dat ook wel mijn manco dat ik dat steeds weer doe maar zo ben ik blijkbaar nu eenmaal.
Ajacieden hebben bij mij qua postgedrag geen streepje voor en Feyenoorders note ik niet omdat ze voor Feyenoord zijn.
Ik ben het met je eens, hij zorgt voor een leefbaar VBL. Zijn geste doet het goed bij me.quote:
Wat is daar mis mee? Het is een discussieonderwerp over voetbal en dit is een voetbalforum.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Voormalig KNVB-arts: 'Slidings en tackles afschaffen'
Ik kan niet zoveel met alleen een linkje. Ik zie geen probleem met dit topic.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Voormalig KNVB-arts: 'Slidings en tackles afschaffen'
Spelregeltopic?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:10 schreef RayMania het volgende:
Ik kan niet zoveel met alleen een linkje. Ik zie geen probleem met dit topic.
Zelf vind ik het ook niet echt een geweldig artikel, maar ik weet niet zo goed waar het nieuws anders geplaatst kan worden. Het is weer te makkelijk om het te dumpen in het "Overig voetbalnieuws"-topic. Van tevoren weet ik niet hoe de discussie gaat lopen en of het wel of niet een non-discussie is. Met een spelregeltopic heb ik geen probleem, want er zijn spelregeltopics die redelijk tot goed gelopen hebben, dus misschien deze ook?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Spelregeltopic?
Non-discussie?
Als voor iedere nono (voormaling KNVB arts waar hebben we het over) die iets over voetbal zegt een topic krijgt zal het een mooie boel worden.
Iedereen is tegen?
Het zal toch nooit veranderen?
En dan kun je wel weer aangeven over de discussie ofzo, maar als ik dan vraag welke discussie. Dan geef je net als de vorige keer niet thuis.
Hij zakt al behoorlijk. Als de discussie niks wordt (waar het al op lijktquote:Op woensdag 22 april 2009 14:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
En als het niets is, dan zakt het inderdaad weg. En als het helemaal niets wordt, dan kan het altijd nog dichtgegooid worden, maar vlak na het openen heeft geen zin.
Thanks, gesloten.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef Breach het volgende:
VI Zo Vader, Zo Zoon Quiz
Is al een topic voor
Ik was inderdaad onverwacht uit eten.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij zijn de mods samen uit eten...
Heb je de OP uberhaupt wel gelezen?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom zijn er niet meer voetballers zoals Kuyt?
Kuyt topic?
Ik heb die-hard gepubquizzed in 't Florin (Utrecht). Keihard 8e van de 24 geworden!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij zijn de mods samen uit eten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |