Ja, het waren alleen filmpjes met "Helemaal niets in Amsterdam"quote:Op maandag 20 april 2009 22:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij is toch on-topic, en is een sfeerverslag van de huldiging gisteravond.
Heb je het wel gezien wat er stond?
Gast, ga eens nuttig posten en niet constant de wannebe mod uithangen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja, het waren alleen filmpjes met "Helemaal niets in Amsterdam"
Ga jij je eens niet druk maken om mij, als ik hier wil posten mag dat.quote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gast, ga eens nuttig posten en niet constant de wannebee mod uithangen.
Dat offtopic gelul hier in het FB forum is juist wat de mods niet willen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ga jij je eens niet druk maken om mij, als ik hier wil posten mag dat.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef sjimz het volgende:
Tof.
Maakt niet uit of we waarschuwingen geven of posts verwijderen.
Men blijft gewoon lekker op elkaar reageren en elkaar willen naaien.
Gezellig modden zo in VBL, vooral omdat het ook onze vrije tijd en wil is.
Bedankt voor de gezellige dagen weer.
Jullie doen het prima man, laat je niet teveel opnaaien door een paar mensen Sjimz.quote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef sjimz het volgende:
Tof.
Maakt niet uit of we waarschuwingen geven of posts verwijderen.
Men blijft gewoon lekker op elkaar reageren en elkaar willen naaien.
Gezellig modden zo in VBL, vooral omdat het ook onze vrije tijd en wil is.
Bedankt voor de gezellige dagen weer.
Excuus, dat wist ik nietquote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef Grulez het volgende:
Er zijn een aantal suggesties gegeven (zonder te hoeven bannen).
Nee zo bedoel ik het niet. Gewoon dit topic editten, scheelt een hoop schijndiscussie. Bannen willen ze wel, maar daarbij zijn ze afhankelijk van de FA's. Ze gaan mijn inziens ook teveel de discussie aan, dat is alleen maar koren op de molen van de zeikers.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jullie doen het prima man, laat je niet teveel opnaaien door een paar mensen Sjimz.
Editten en verwijderen we het dan krijgen we daar weer gezeik over.quote:Op maandag 20 april 2009 22:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. Gewoon dit topic editten, scheelt een hoop schijndiscussie. Bannen willen ze wel, maar daarbij zijn ze afhankelijk van de FA's. Ze gaan mijn inziens ook teveel de discussie aan, dat is alleen maar koren op de molen van de zeikers.
Check. Ben zelf ook geen koorknaapje maarquote:Op maandag 20 april 2009 22:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. Gewoon dit topic editten, scheelt een hoop schijndiscussie. Bannen willen ze wel, maar daarbij zijn ze afhankelijk van de FA's. Ze gaan mijn inziens ook teveel de discussie aan, dat is alleen maar koren op de molen van de zeikers.
Ja hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 23:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
Louis Van Gaal #4 Zonder beker maar met schaal!!!
is Louis van Gaal niet met beker maar wel met schaal iets ?
Louis van Gaal die heeft de schaal! of zoquote:Op maandag 20 april 2009 23:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
Louis Van Gaal #4 Zonder beker maar met schaal!!!
is Louis van Gaal niet met beker maar wel met schaal iets ?
Het is volgensmij een liedje in en om Alkmaarquote:Op maandag 20 april 2009 23:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Louis van Gaal die heeft de schaal! of zo
quote:Op zondag 19 april 2009 21:15 schreef Kriegel het volgende:
LOUIS VAN GAAL!!
LOUIS VAN GAAL!!
ZONDER BEKER MAAR MET SCHAAL!!!
Held, en godzijdank dat ie gebleven is.
Geen slecht idd , kan veel ergenissen voor de mods wegnemen.quote:Op maandag 20 april 2009 23:39 schreef Thieske het volgende:
Kan dit topic niet gewoon op slot?
Als er iemand iets op een post/topic aan te merken heeft meld hij dat maar via een Topic Report. Scheelt een hoop gezeik.
Dat laatste is niet erg want dat is alleen voor de mods en FA's zichtbaar.quote:Op maandag 20 april 2009 23:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Geen slecht idd , kan veel ergenissen voor de mods wegnemen.
Maar straks gaat iedereen voorhetzelfde een TR plaatsen, of gaan ze op dezelde voet door via TR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |