Ik kan niet zoveel met alleen een linkje. Ik zie geen probleem met dit topic.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Voormalig KNVB-arts: 'Slidings en tackles afschaffen'
Spelregeltopic?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:10 schreef RayMania het volgende:
Ik kan niet zoveel met alleen een linkje. Ik zie geen probleem met dit topic.
Zelf vind ik het ook niet echt een geweldig artikel, maar ik weet niet zo goed waar het nieuws anders geplaatst kan worden. Het is weer te makkelijk om het te dumpen in het "Overig voetbalnieuws"-topic. Van tevoren weet ik niet hoe de discussie gaat lopen en of het wel of niet een non-discussie is. Met een spelregeltopic heb ik geen probleem, want er zijn spelregeltopics die redelijk tot goed gelopen hebben, dus misschien deze ook?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Spelregeltopic?
Non-discussie?
Als voor iedere nono (voormaling KNVB arts waar hebben we het over) die iets over voetbal zegt een topic krijgt zal het een mooie boel worden.
Iedereen is tegen?
Het zal toch nooit veranderen?
En dan kun je wel weer aangeven over de discussie ofzo, maar als ik dan vraag welke discussie. Dan geef je net als de vorige keer niet thuis.
Hij zakt al behoorlijk. Als de discussie niks wordt (waar het al op lijktquote:Op woensdag 22 april 2009 14:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
En als het niets is, dan zakt het inderdaad weg. En als het helemaal niets wordt, dan kan het altijd nog dichtgegooid worden, maar vlak na het openen heeft geen zin.
Thanks, gesloten.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef Breach het volgende:
VI Zo Vader, Zo Zoon Quiz
Is al een topic voor
Ik was inderdaad onverwacht uit eten.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij zijn de mods samen uit eten...
Heb je de OP uberhaupt wel gelezen?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom zijn er niet meer voetballers zoals Kuyt?
Kuyt topic?
Ik heb die-hard gepubquizzed in 't Florin (Utrecht). Keihard 8e van de 24 geworden!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij zijn de mods samen uit eten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |