Ja, dit was gewoon een foutje. Niks meer, niks minder.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:12 schreef Rots het volgende:
BS waarom ga je niet in op mijn vraag over sjimz? Was dit gewoon een "foutje" van sjimz ofzo?
Oh, doodverwensingquote:
Nee, oke. Ik wachtte gewoon tot dit werd toegegeven, jammer dat het dan niet door sjimz gebeurd.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dit was gewoon een foutje. Niks meer, niks minder.
Zullen we sjimz nu maar virtueel vermoorden, of erger; mod afmaken?
Of gaan we gewoon stoppen met deze waardeloze discussie? Inderdaad, dat laatste.
maar misschien had Sjimz ook nog gewoon andere dingen te doen buiten fok. Klinkt misschien raar, maar het kan natuurlijk wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarschijnlijk omdat sjimz (geldt overigens ook voor andere mods) nogal stug is in dit soort dingen. Moeite om een foutje toe te geven en zich direct aangevallen voelen als er wat gezegd wordt. Gelijk in de verdediging springen.
Het gaat natuurlijk niet zozeer om deze situatie. Sjimz heeft in het verleden bewezen niet zo goed met dit soort dingen om te kunnen gaan. Dit weet iedereen en wordt dus door bepaalde users aangepakt om hem eens flink op te naaien. Vaak met succes.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:53 schreef Prosac het volgende:
maar misschien had Sjimz ook nog gewoon andere dingen te doen buiten fok. Klinkt misschien raar, maar het kan natuurlijk wel.
of hij kwam even niet in FB, ook mogelijk.
Jaquote:Op donderdag 23 april 2009 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarschijnlijk omdat sjimz (geldt overigens ook voor andere mods) nogal stug is in dit soort dingen. Moeite om een foutje toe te geven en zich direct aangevallen voelen als er wat gezegd wordt. Gelijk in de verdediging springen.
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:50 schreef rubbereend het volgende:
goed van je dat je zo durft teurg te komen op een eerdere beslissing, onder andere dat maakt je zo'n goede mod
Met andere mods bedoelde ik niet perse de mods die nu mod zijn op VBL maar ook mods uit het verleden of van andere fora. Overigens is dat best menselijk hoor, met kritiek omgaan wordt door veel mensen als lastig beschouwd.quote:
Ik had niet gezien dat er kutkakkerlak stond, ik dacht dat er alleen kakkerlak stond.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:01 schreef Rots het volgende:
[..]
WTF
Hij noemt mij persoonlijk een kutkakkerlak en dit wordt niet weggeëdit? Sjimz waar in godsnaam ben je mee bezig.
Als de andere modjes dit dalijk zien.![]()
Je hebt nog geen sorry gezegd.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat er kutkakkerlak stond, ik dacht dat er alleen kakkerlak stond.
Anders had ik het wel weggehaald.
Daarna ben ik niet meer online geweest.
Sorry Rots!quote:
Dat is ook zo, heb je gelijk in. Alleen als wij iets fout doen en users zijn het om bepaalde redenen niet eens, dan krijgen / kregen wij dat, vooral de laatste tijd, keihard te weten. Lijkt mij nergens voor nodig, want fouten maken doe je niet expresquote:Op donderdag 23 april 2009 16:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Overigens is dat best menselijk hoor, met kritiek omgaan wordt door veel mensen als lastig beschouwd.
Yes, weggehaald. Thanks.quote:
Hehe excuses aanvaard. En ik zal volgende keer zeker sneller zijn, geen onzin met OP eerst opzoeken.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sorry Rots!
En de volgende keer ben je maar mooi sneller met je topic zodat die open kan blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |