abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68324908
Zo kun je ook een ander lijstje maken natuurlijk..

Scoorde niet in de thuiswedstijd tegen Kopenhagen.
Scoorde niet tegen Slavia, thuis niet en ook niet in Praag.
Scoorde pas tegen Zagreb toen de wedstrijd al verloren was.
Scoorde niet tegen Twente in de dubbele CL-playoff.
..
pi_68325368
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 01:19 schreef Radegast het volgende:

..
Zo kan je van RvN ook een lijstje maken van 30 wedstrijden waar die niet in scoorde

Tevens is die van Zagreb niet geldig naar mij mening want hij scoorde 2x en toen hadden we nog maar 1 doelpunt nodig om door te gaan.
pi_68325573
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 01:19 schreef Radegast het volgende:

..
Voor alle duidelijkheid, je verwijt Huntelaar nu dat hij niet in ALLE belangrijke wedstrijden scoort?
pi_68325828
-zonder verdere uitleg in de post heeft dit geen zin-

[ Bericht 82% gewijzigd door Prosac op 24-04-2009 13:37:40 (troll) ]
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:26:09 #205
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68335113
-reactie op edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Prosac op 24-04-2009 13:37:51 ]
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:28:59 #206
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_68335200
quote:
!!

Deze is wel extreem belachelijk. Je verwijt iemand die wél scoort dus serieus dat ie dat niet een x aantal minuten eerder deed? Dan had een ander hem gewoon eerder een levensvatbare voorzet moeten geven, zo kun je het ook zien.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_68337100
Nou, dan laten we die wedstrijd tegen Zagreb weg waar hij waardeloos was in de reguliere 90 minuten. Daar doen die 2 goaltjes niks aan af.
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 03:10 schreef Emimich het volgende:

[..]

Voor alle duidelijkheid, je verwijt Huntelaar nu dat hij niet in ALLE belangrijke wedstrijden scoort?
Ik verwijt hem niks (behalve z'n debiele pingel tegen slavia) maar ik ben het eens met diegenen die stellen dat KJH te weinig scoort op momenten dat het erom gaat.
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:51:45 #208
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_68341883
In zijn tijd bij Ajax heeft hij inderdaad veel te weinig goals gemaakt op de momenten dat het echt nodig was en waarop een topspits zich onderscheidt. Ik ben het helemaal met Radegast eens.
pi_68342370
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:23 schreef Radegast het volgende:
Nou, dan laten we die wedstrijd tegen Zagreb weg waar hij waardeloos was in de reguliere 90 minuten. Daar doen die 2 goaltjes niks aan af.
[..]

Ik verwijt hem niks (behalve z'n debiele pingel tegen slavia) maar ik ben het eens met diegenen die stellen dat KJH te weinig scoort op momenten dat het erom gaat.
Wat zijn ''momenten die erom gaan''. Een finale of iets dergelijks kan ik begrijpen maar voor de rest Kampioen word je tegen de kleintjes en ook in topwedstrijden heeft hij genoeg scoord.
pi_69105745
Staat nu weer 7 wedstrijden droog, gaat onze held het redden bij wespennest Real?
  zondag 17 mei 2009 @ 10:36:15 #211
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69111058
quote:
Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef TheJanitor het volgende:
Staat nu weer 7 wedstrijden droog, gaat onze held het redden bij wespennest Real?
en hoeveel speelminuten waren dat?
Niet 630 namelijk. Maar feit is dat die ouwe Raul gewoon koning is daar!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_69111409
Wie haalt de kurk uit de loftrompet?

En Huntelaar die Kluivert gaat evenaren? Ik denk het niet, heb dit seizoen al een aantal Nederlandse spelers gezien die ik op voetballend vlak sterker van dan Huntelaar. Spelers die wel voetballend wat extra's kunnen brengen in een 4-3-3. Huntelaar blijft de komende 6-8 jaar niet de eerste spits van Oranje.
pi_69111769
Hij krijgt ook amper een kans meer toch?

Maar goed, misschien is de stap te snel gemaakt, maar hij kan het echt wel.
pi_69113946
quote:
Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef TheJanitor het volgende:
Hij begon bij Real slecht maar kwam wel goed terug. Nu weer een mindere periode. Nog niet een al te beste indruk daar.

Ik ben benieuwd of hij wel aan spelen toe komt volgend seizoen als waarschijnlijk een extra aanvaller wordt aangetrokken en Ruud weer terug is.
pi_69114029
Ik blijf zeggen: reken hem nou gewoon op volgend seizoen af. Zo'n eerste half jaar zegt niks, zowel in positieve als negatieve zin.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 17 mei 2009 @ 14:58:25 #216
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69118274
idd die mensen die hem al weer helemaal de hemel in prezen bij real

royal sadness
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69572034
quote:
'Ferguson wil Huntelaar snel naar ManUtd halen'
Datum: 31-mei-2009 12:06

Manager Sir Alex Ferguson van Manchester United heeft zijn verlanglijstje voor komend seizoen af. Op de eerste plaats prijkt de naam van Klaas-Jan Huntelaar. De aanvaller van Real Madrid is het belangrijkste zomertarget van Ferguson, zo bericht de krant People zondag.

Huntelaar zou in Manchester Carlos Tévez moeten vervangen. De Argentijnse huurling zou nadrukkelijk in de belangstelling staan van Manchester City. Omdat Ferguson maar geen zekerheid van Tévez krijgt, heeft hij naar verluidt 18,3 miljoen euro voor de aanvaller van Real Madrid over.

Sinds de winterstop speelt Huntelaar voor Real Madrid. In Spanje maakte hij in veertien optredens acht treffers. (JvE)
  zondag 31 mei 2009 @ 12:47:44 #218
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_69572204
Ze hebben Berbatov toch? Dat is eenzelfde soort speler als Huntelaar. Daarnaast, Tevez is een snelle wendbare speler. Waarom dan Huntelaar als vervanger; heel ander soort voetballer
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 31 mei 2009 @ 12:53:17 #219
144262 thewishmaster
pi_69572336
Het heeft geen zin om daar naartoe te gaan voor Huntelaar, hij kan nooit op tegen al die fysiek sterke verdedigers. Bovendien is de kans op een basisplaats daar net zo klein als bij Real Madrid.
pi_69572396
Persoonlijk vind ik Tevez beter dan Huntelaar.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69572830
quote:
Op zondag 31 mei 2009 12:47 schreef Cheiron het volgende:
Ze hebben Berbatov toch? Dat is eenzelfde soort speler als Huntelaar. Daarnaast, Tevez is een snelle wendbare speler. Waarom dan Huntelaar als vervanger; heel ander soort voetballer
Berbatov en Huntelaar zijn juist alles behalve dezelfde spelers.

Berbatov is balvast en heeft een super balbehandeling maar mist nogal wat kansen.
Huntelaar moet het juist van zijn scoringsdrift hebben.
pi_69574649
Ja Berbatov scoort niet.
pi_69574867
berbatov heeft wel scorend vermogen maar huntelaar is effectiever met zijn kansen. de kansen die berbatov bij united heeft gehad had er voor moeten zorgen dat hij topscorer in engeland werd.

iedereen beweert dat berbatov een 'lakse' speelstijl heeft en eigenlijk anders speelt. in mij ogen is hij gewoon niet effectief genoeg. geen killerinstict.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  zondag 31 mei 2009 @ 21:00:50 #224
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69584166
Zojuist van het veld gestuurd met twee gele prentjes.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 31 mei 2009 @ 21:05:56 #225
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69584308
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:00 schreef WeebI het volgende:
Zojuist van het veld gestuurd met twee gele prentjes.
lekker, das idd net wat je moet hebben bij Real als je onder "curatele" staat.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zondag 31 mei 2009 @ 21:07:50 #226
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69584368
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:05 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

lekker, das idd net wat je moet hebben bij Real als je onder "curatele" staat.
Mwa ik denk niet dat ie er op afgerekend zal worden. Hij duwde alleen maar en kreeg daar imo een hele overdreven gele kaart voor. Vervolgens maakt hij een wegwerpgebaar en krijgt hij zijn tweede.

Of ie blijft of niet hangt af van de nieuwe president, niet zozeer van dit voorvalletje.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_69584513
Wel irritant dat je de hele zomer al weet dat je het begin moet missen vanwege een schorsing.
pi_69593190
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:12 schreef mcyodogg het volgende:
Wel irritant dat je de hele zomer al weet dat je het begin moet missen vanwege een schorsing.
dit is indien hij daar na de zomer speelt. misschien speelt hij wel bij inter (ruil voor zlatan) of manchester united
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69594778
Niet leuk natuurlijk dat dit met Huntelaar gebeurt op de valreep van het seizoen nadat het 2 maanden niet zo goed gaat. Hij werd terecht boos om de eerste gele kaart en dan op zo'n manier de tweede gele kaart te krijgen.

Het verhaal dat Manchester United Huntelaar graag willen hebben lijkt op dat van een half jaar geleden dat ze bij Real om een spits zaten te springen en Huntelaar als de opvolger van Ruud van Nistelrooij werd binnengehaald. Toen bleek dat met Raul en Higuan al genoeg goede spitsen waren. Hij had de pech dat de voorzitter en trainer die Huntelaar binnen haalden opstapten voordat hij de eerste wedstrijd bij Real speelde nadat zij er anderhalf over hebben gedaan om Huntelaar bij Real te krijgen..... Ramos heeft nooit veel opgehad met Huntelaar, toen hij zoveel scoorde kon Ramos er niet onderuit hem in de basis op te stellen, zodra hij een paar wedstrijden minder goed speelt wordt zjin speeltijd weer ingekort terwijl als Higuen of Raul het een paar weken minder goed doen zij volledig blijven opgesteld.
Met de komst van Perez zal Huntelaar daar wel weg moeten. belangrijk vind ik dat hij bij een club komt waarin hij weer volledig in de basis wordt opgesteld en zijn doelpunten zal maken. Zonde van zo'n talent dat hij veel op de bank zit, dat geldt ook voor andere spelers als oa Drenthe.
  maandag 1 juni 2009 @ 12:04:10 #230
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69598200
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69867595
quote:
Huntelaar heeft zijn zegje gedaan bij Van Marwijk
Dat Klaas-Jan Huntelaar tijdens de interland tegen IJsland op de bank plaats moest nemen was voor velen een verrassing. Zo ook voor de spits zelf. Na afloop heeft hij bondscoach Bert van Marwijk aangesproken, nu wacht Noorwegen.

"Ik heb er zaterdag in Reykjavik na de wedstrijd iets over gezegd en dat is voldoende. Nu wil ik me weer richten op het duel met Noorwegen", zo zei Huntelaar tegenover Spits. Dat hij het niet eens was met zijn reserverol is echter duidelijk. "In de vorige interlands heb ik goed gespeeld en telkens gescoord, ik heb er dan ook geen begrip voor dat ik er nu naast stond."

In de avond vierde Huntelaar het feestje wel mee, maar een groots feest was het voor hem niet. "Het was gezellig, maar een feestje na een wedstrijd is toch anders als je niet in de basis bent gestart."
Ik denk dat hij weinig recht van spreken heeft eigenlijk op dit moment.
pi_69867738
Tsja, als je Van der Vaart wel laat spelen, gaat het aantal minuten bij de club niet op natuurlijk en dan zou je moeten kijken naar voorgaande interlands, en dan hoort hij echt wel vertrouwen te krijgen als nummer 9.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:54:04 #233
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_69867849
Vind opzich dat Huntelaar toch wel bewezen heeft altijd te scoren. Al speelt hij nu niet alle wedstrijden je weet van hem gewoon dat hij toch wel scoord. Als Van Marwijk kiest voor Kuijt is dat zijn goed recht maar dan moet je die ook laten staan de komende tijd.
#FreeHat
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:04:51 #234
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_69868237
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind opzich dat Huntelaar toch wel bewezen heeft altijd te scoren. Al speelt hij nu niet alle wedstrijden je weet van hem gewoon dat hij toch wel scoord. Als Van Marwijk kiest voor Kuijt is dat zijn goed recht maar dan moet je die ook laten staan de komende tijd.
Dirk is geen echte spits, vind ik. Hij moet rechtsbuiten staan.

Van der Vaart speelde trouwens echt goed...

Jammer dat Nederland vaak in de 2e helft wegzakt qua niveau...
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:22:59 #235
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69868927
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Als spits moet je in het moderne voetbal meer doen dan alleen scoren.
pi_69869011
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tsja, als je Van der Vaart wel laat spelen, gaat het aantal minuten bij de club niet op natuurlijk en dan zou je moeten kijken naar voorgaande interlands, en dan hoort hij echt wel vertrouwen te krijgen als nummer 9.
Ze zitten alebei ongeveer in hetzelfde schuitje, alleen heeft van der Vaart de laatste maand wel wat meer minuten gemaakt dan Huntelaar in Madrid. Daarnaast vond ik de verklaring van Bert ook wel plausibel en was ik blij dat hij voor voetballend vermogen koos, als je tegen Ijsland speelt zul je waarschijnlijk veel op de helft van de tegenstander spelen waardoor je creativiteit nodig hebt.

Bovendien vind ik nog niet dat Huntelaar een dusdanige staat van dienst heeft in Oranje om zich zo uit te laten. Hij scoorde weliswaar een keer of 11 in de laatste 13 wedstrijden, maar zijn spel was lang niet altijd om over naar huis te schrijven. Laat hem maar eerst in Madrid een basisplaats zien te bemachtigen, als hij daarin slaagt en goed presteert heeft hij meer recht van spreken. Vooralsnog is het nog lang geen wereldtopper waar de bondscoach niet omheen kan.
pi_69869240
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van der Vaart heeft de laatste wedstrijden juist weer veel gespeeld, dus ik snap je vergelijking niet echt. Terecht dat Huntelaar er naast staat vind ik. Als je bij je club niet speelt, dan hoor je zeker niet in het nationale elftal.
pi_69869498
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Van der Vaart heeft de laatste wedstrijden juist weer veel gespeeld, dus ik snap je vergelijking niet echt. Terecht dat Huntelaar er naast staat vind ik. Als je bij je club niet speelt, dan hoor je zeker niet in het nationale elftal.
In het elftal of uberhaupt in de selectie?
pi_69870163
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:42 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

In het elftal of uberhaupt in de selectie?
In het elftal. Ik zou voor de selectie zo snel geen beter alternatief weten. Hoewel ik eigenlijk een voorstander ben van Van Persie in de spits.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:56:24 #240
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_69871732
Ik denk dat de spitsen graag duidelijkheid willen. In principe komt Kuijt goed tot zn recht op rechts. Dus zou ik Huntelaar altijd het vertrouwen geven in de spits. Netzoals Stekelenburg ook het vertrouwen krijgt van Van Marwijk.
#FreeHat
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:53:08 #241
144262 thewishmaster
pi_69873797
Huntelaar speelt na de zomer echt niet meer bij Real. Op dit moment zijn ze daar bezig om Villa binnen te halen en dan komt Kaka ook nog. Dan kun je het echt vergeten dat je uberhaupt nog aan spelen toekomt.
pi_69875121
Huntelaar moet lekker terugkomen naar Ajax, haha!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:48:39 #243
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69875660
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:31 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar moet lekker terugkomen naar Ajax, haha!
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:49:35 #244
144262 thewishmaster
pi_69875693
Ben benieuwd naar waar hij na de zomer speelt (nee, niet bij Ajax in ieder geval )
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:50:15 #245
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69875720
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:49 schreef thewishmaster het volgende:
Ben benieuwd naar waar hij na de zomer speelt (nee, niet bij Ajax in ieder geval )
Ik gok ManU.
Ipv Berbatov
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:51:32 #246
144262 thewishmaster
pi_69875773
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:50 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik gok ManU.
Ipv Berbatov
Weer een club die te hoog gegrepen is voor hem, ik zie hem al elke week tegen beren van verdedigers staan in de Engelse competitie.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:54:56 #247
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69875894
Ik denk het ook, maar volgens mij is Ferguson wel gescharmeerd van hem, alhans dat dacht ik ooit ergens gelezen te hebben.

Beste voor hem zou denk ik een spaanse subtopper zijn imo. Valencia bijvoorbeeld.
Maar naar Madrid had hij nooit moeten gaan.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:59:00 #248
144262 thewishmaster
pi_69876054
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:54 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk het ook, maar volgens mij is Ferguson wel gescharmeerd van hem, alhans dat dacht ik ooit ergens gelezen te hebben.

Beste voor hem zou denk ik een spaanse subtopper zijn imo. Valencia bijvoorbeeld.
Maar naar Madrid had hij nooit moeten gaan.
Dan had Real mooi een ruil met Villa kunnen maken plus een extra bedrag, had de prijs ook wat gedrukt, maar het geld kan daar niet op momenteel.
pi_69876560
Nog even gauw een tvptje... Hopen dat 'ie morgen wel de kans krijgt!
pi_69877526
Is Klaasje niet wat voor Inter als Zlatan weggaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')