Zo kan je van RvN ook een lijstje maken van 30 wedstrijden waar die niet in scoordequote:Op vrijdag 24 april 2009 01:19 schreef Radegast het volgende:
Zo kun je ook een ander lijstje maken natuurlijk..
Scoorde niet in de thuiswedstijd tegen Kopenhagen.
Scoorde niet tegen Slavia, thuis niet en ook niet in Praag.
Scoorde pas tegen Zagreb toen de wedstrijd al verloren was.
Scoorde niet tegen Twente in de dubbele CL-playoff.
..
Voor alle duidelijkheid, je verwijt Huntelaar nu dat hij niet in ALLE belangrijke wedstrijden scoort?quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:19 schreef Radegast het volgende:
Zo kun je ook een ander lijstje maken natuurlijk..
Scoorde niet in de thuiswedstijd tegen Kopenhagen.
Scoorde niet tegen Slavia, thuis niet en ook niet in Praag.
Scoorde pas tegen Zagreb toen de wedstrijd al verloren was.
Scoorde niet tegen Twente in de dubbele CL-playoff.
..
quote:Scoorde pas tegen Zagreb toen de wedstrijd al verloren was.
Ik verwijt hem niks (behalve z'n debiele pingel tegen slavia) maar ik ben het eens met diegenen die stellen dat KJH te weinig scoort op momenten dat het erom gaat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 03:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid, je verwijt Huntelaar nu dat hij niet in ALLE belangrijke wedstrijden scoort?
Wat zijn ''momenten die erom gaan''. Een finale of iets dergelijks kan ik begrijpen maar voor de restquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:23 schreef Radegast het volgende:
Nou, dan laten we die wedstrijd tegen Zagreb weg waar hij waardeloos was in de reguliere 90 minuten. Daar doen die 2 goaltjes niks aan af.
[..]
Ik verwijt hem niks (behalve z'n debiele pingel tegen slavia) maar ik ben het eens met diegenen die stellen dat KJH te weinig scoort op momenten dat het erom gaat.
en hoeveel speelminuten waren dat?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef TheJanitor het volgende:
Staat nu weer 7 wedstrijden droog, gaat onze held het redden bij wespennest Real?
Hij begon bij Real slecht maar kwam wel goed terug. Nu weer een mindere periode. Nog niet een al te beste indruk daar.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef TheJanitor het volgende:
Staat nu weer 7 wedstrijden droog, gaat onze held het redden bij wespennest Real?
quote:'Ferguson wil Huntelaar snel naar ManUtd halen'
Datum: 31-mei-2009 12:06
Manager Sir Alex Ferguson van Manchester United heeft zijn verlanglijstje voor komend seizoen af. Op de eerste plaats prijkt de naam van Klaas-Jan Huntelaar. De aanvaller van Real Madrid is het belangrijkste zomertarget van Ferguson, zo bericht de krant People zondag.
Huntelaar zou in Manchester Carlos Tévez moeten vervangen. De Argentijnse huurling zou nadrukkelijk in de belangstelling staan van Manchester City. Omdat Ferguson maar geen zekerheid van Tévez krijgt, heeft hij naar verluidt 18,3 miljoen euro voor de aanvaller van Real Madrid over.
Sinds de winterstop speelt Huntelaar voor Real Madrid. In Spanje maakte hij in veertien optredens acht treffers. (JvE)
Berbatov en Huntelaar zijn juist alles behalve dezelfde spelers.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:47 schreef Cheiron het volgende:
Ze hebben Berbatov toch? Dat is eenzelfde soort speler als Huntelaar. Daarnaast, Tevez is een snelle wendbare speler. Waarom dan Huntelaar als vervanger; heel ander soort voetballer
lekker, das idd net wat je moet hebben bij Real als je onder "curatele" staat.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:00 schreef WeebI het volgende:
Zojuist van het veld gestuurd met twee gele prentjes.
Mwa ik denk niet dat ie er op afgerekend zal worden. Hij duwde alleen maar en kreeg daar imo een hele overdreven gele kaart voor. Vervolgens maakt hij een wegwerpgebaar en krijgt hij zijn tweede.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:05 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
lekker, das idd net wat je moet hebben bij Real als je onder "curatele" staat.
dit is indien hij daar na de zomer speelt. misschien speelt hij wel bij inter (ruil voor zlatan) of manchester unitedquote:Op zondag 31 mei 2009 21:12 schreef mcyodogg het volgende:
Wel irritant dat je de hele zomer al weet dat je het begin moet missen vanwege een schorsing.
Ik denk dat hij weinig recht van spreken heeft eigenlijk op dit moment.quote:Huntelaar heeft zijn zegje gedaan bij Van Marwijk
Dat Klaas-Jan Huntelaar tijdens de interland tegen IJsland op de bank plaats moest nemen was voor velen een verrassing. Zo ook voor de spits zelf. Na afloop heeft hij bondscoach Bert van Marwijk aangesproken, nu wacht Noorwegen.
"Ik heb er zaterdag in Reykjavik na de wedstrijd iets over gezegd en dat is voldoende. Nu wil ik me weer richten op het duel met Noorwegen", zo zei Huntelaar tegenover Spits. Dat hij het niet eens was met zijn reserverol is echter duidelijk. "In de vorige interlands heb ik goed gespeeld en telkens gescoord, ik heb er dan ook geen begrip voor dat ik er nu naast stond."
In de avond vierde Huntelaar het feestje wel mee, maar een groots feest was het voor hem niet. "Het was gezellig, maar een feestje na een wedstrijd is toch anders als je niet in de basis bent gestart."
Dirk is geen echte spits, vind ik. Hij moet rechtsbuiten staan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind opzich dat Huntelaar toch wel bewezen heeft altijd te scoren. Al speelt hij nu niet alle wedstrijden je weet van hem gewoon dat hij toch wel scoord. Als Van Marwijk kiest voor Kuijt is dat zijn goed recht maar dan moet je die ook laten staan de komende tijd.
Als spits moet je in het moderne voetbal meer doen dan alleen scoren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind opzich dat Huntelaar toch wel bewezen heeft altijd te scoren. Al speelt hij nu niet alle wedstrijden je weet van hem gewoon dat hij toch wel scoord. Als Van Marwijk kiest voor Kuijt is dat zijn goed recht maar dan moet je die ook laten staan de komende tijd.
Ze zitten alebei ongeveer in hetzelfde schuitje, alleen heeft van der Vaart de laatste maand wel wat meer minuten gemaakt dan Huntelaar in Madrid. Daarnaast vond ik de verklaring van Bert ook wel plausibel en was ik blij dat hij voor voetballend vermogen koos, als je tegen Ijsland speelt zul je waarschijnlijk veel op de helft van de tegenstander spelen waardoor je creativiteit nodig hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tsja, als je Van der Vaart wel laat spelen, gaat het aantal minuten bij de club niet op natuurlijk en dan zou je moeten kijken naar voorgaande interlands, en dan hoort hij echt wel vertrouwen te krijgen als nummer 9.
Van der Vaart heeft de laatste wedstrijden juist weer veel gespeeld, dus ik snap je vergelijking niet echt. Terecht dat Huntelaar er naast staat vind ik. Als je bij je club niet speelt, dan hoor je zeker niet in het nationale elftal.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tsja, als je Van der Vaart wel laat spelen, gaat het aantal minuten bij de club niet op natuurlijk en dan zou je moeten kijken naar voorgaande interlands, en dan hoort hij echt wel vertrouwen te krijgen als nummer 9.
In het elftal of uberhaupt in de selectie?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van der Vaart heeft de laatste wedstrijden juist weer veel gespeeld, dus ik snap je vergelijking niet echt. Terecht dat Huntelaar er naast staat vind ik. Als je bij je club niet speelt, dan hoor je zeker niet in het nationale elftal.
In het elftal. Ik zou voor de selectie zo snel geen beter alternatief weten. Hoewel ik eigenlijk een voorstander ben van Van Persie in de spits.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
In het elftal of uberhaupt in de selectie?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:31 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar moet lekker terugkomen naar Ajax, haha!
Ik gok ManU.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:49 schreef thewishmaster het volgende:
Ben benieuwd naar waar hij na de zomer speelt (nee, niet bij Ajax in ieder geval)
Weer een club die te hoog gegrepen is voor hem, ik zie hem al elke week tegen beren van verdedigers staan in de Engelse competitie.quote:
Dan had Real mooi een ruil met Villa kunnen maken plus een extra bedrag, had de prijs ook wat gedrukt, maar het geld kan daar niet op momenteel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:54 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk het ook, maar volgens mij is Ferguson wel gescharmeerd van hem, alhans dat dacht ik ooit ergens gelezen te hebben.
Beste voor hem zou denk ik een spaanse subtopper zijn imo. Valencia bijvoorbeeld.
Maar naar Madrid had hij nooit moeten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |