Zo kan je van RvN ook een lijstje maken van 30 wedstrijden waar die niet in scoordequote:Op vrijdag 24 april 2009 01:19 schreef Radegast het volgende:
Zo kun je ook een ander lijstje maken natuurlijk..
Scoorde niet in de thuiswedstijd tegen Kopenhagen.
Scoorde niet tegen Slavia, thuis niet en ook niet in Praag.
Scoorde pas tegen Zagreb toen de wedstrijd al verloren was.
Scoorde niet tegen Twente in de dubbele CL-playoff.
..
Voor alle duidelijkheid, je verwijt Huntelaar nu dat hij niet in ALLE belangrijke wedstrijden scoort?quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:19 schreef Radegast het volgende:
Zo kun je ook een ander lijstje maken natuurlijk..
Scoorde niet in de thuiswedstijd tegen Kopenhagen.
Scoorde niet tegen Slavia, thuis niet en ook niet in Praag.
Scoorde pas tegen Zagreb toen de wedstrijd al verloren was.
Scoorde niet tegen Twente in de dubbele CL-playoff.
..
quote:Scoorde pas tegen Zagreb toen de wedstrijd al verloren was.
Ik verwijt hem niks (behalve z'n debiele pingel tegen slavia) maar ik ben het eens met diegenen die stellen dat KJH te weinig scoort op momenten dat het erom gaat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 03:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid, je verwijt Huntelaar nu dat hij niet in ALLE belangrijke wedstrijden scoort?
Wat zijn ''momenten die erom gaan''. Een finale of iets dergelijks kan ik begrijpen maar voor de restquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:23 schreef Radegast het volgende:
Nou, dan laten we die wedstrijd tegen Zagreb weg waar hij waardeloos was in de reguliere 90 minuten. Daar doen die 2 goaltjes niks aan af.
[..]
Ik verwijt hem niks (behalve z'n debiele pingel tegen slavia) maar ik ben het eens met diegenen die stellen dat KJH te weinig scoort op momenten dat het erom gaat.
en hoeveel speelminuten waren dat?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef TheJanitor het volgende:
Staat nu weer 7 wedstrijden droog, gaat onze held het redden bij wespennest Real?
Hij begon bij Real slecht maar kwam wel goed terug. Nu weer een mindere periode. Nog niet een al te beste indruk daar.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef TheJanitor het volgende:
Staat nu weer 7 wedstrijden droog, gaat onze held het redden bij wespennest Real?
quote:'Ferguson wil Huntelaar snel naar ManUtd halen'
Datum: 31-mei-2009 12:06
Manager Sir Alex Ferguson van Manchester United heeft zijn verlanglijstje voor komend seizoen af. Op de eerste plaats prijkt de naam van Klaas-Jan Huntelaar. De aanvaller van Real Madrid is het belangrijkste zomertarget van Ferguson, zo bericht de krant People zondag.
Huntelaar zou in Manchester Carlos Tévez moeten vervangen. De Argentijnse huurling zou nadrukkelijk in de belangstelling staan van Manchester City. Omdat Ferguson maar geen zekerheid van Tévez krijgt, heeft hij naar verluidt 18,3 miljoen euro voor de aanvaller van Real Madrid over.
Sinds de winterstop speelt Huntelaar voor Real Madrid. In Spanje maakte hij in veertien optredens acht treffers. (JvE)
Berbatov en Huntelaar zijn juist alles behalve dezelfde spelers.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:47 schreef Cheiron het volgende:
Ze hebben Berbatov toch? Dat is eenzelfde soort speler als Huntelaar. Daarnaast, Tevez is een snelle wendbare speler. Waarom dan Huntelaar als vervanger; heel ander soort voetballer
lekker, das idd net wat je moet hebben bij Real als je onder "curatele" staat.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:00 schreef WeebI het volgende:
Zojuist van het veld gestuurd met twee gele prentjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |