Afgelopen dinsdag is sterspeler Pepe van Real Madrid volledig door het lint gegaan tegen zijn tegenstander . Als ik de beelden zie dan kan het niet anders dan dat hij onder invloed is geweest van een drug .
Nou moet die Spaanse KNVB die pepe maar lekker eten gaan uitdelen in Afrika, hij verdient immers toch genoeg:)
Supersoep over tong: ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende: 47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
Op donderdag 23 april 2009 22:25 schreef Runselpink het volgende: Nou moet die Spaanse KNVB die pepe maar lekker eten gaan uitdelen in Afrika, hij verdient immers toch genoeg:)
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
Ik heb op dit niveau nog nooit een speler gezien die zo door het lint is gegaan.
²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden. Bansheeboy: Fok!ker van de week! [Without heart we would be mere machines] Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."