nee hoor. wij deden het in 1999 op eigen kracht en de tien jaar daarnaquote:Op woensdag 22 april 2009 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.... inderdaad een leuk aantal, maar ja jullie zijn dan ook "uitverkoren" tot heilige fakkeldrager van het program...
En de "rest" moet het op eigen kracht doen.. en daar heb ik op dit moment even iets méér respect voor...
vind je 't erg..?
VOL doet niet echt gezellig mee, vandaar misschien.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
nee hoor. wij deden het in 1999 op eigen kracht en de tien jaar daarna
maar ga by all means ergens anders heen
dat komt nog wel .... als er weer iemand afgezeken kan worden ....quote:Op woensdag 22 april 2009 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
VOL doet niet echt gezellig mee, vandaar misschien.
VOL doet niets, TV-quebbels is uitgestorven, NowLive heeft maar 1 actieve topic en dat van nieuw naar oud is zo kut, dat ik er niet naar kan kijken, GP is aardig en FOK! heeft geen veer in z'n reet nodig, want jullie vinden jezelf toch te gekquote:Op woensdag 22 april 2009 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
VOL doet niet echt gezellig mee, vandaar misschien.
hé, ga je weer zo doen? natuurlijk ga ik ook ergens anders heen, maar uiteindelijk kopen we allemaal streams en puntjes, of we nou op Fok, vol of GP zitten..quote:Op woensdag 22 april 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
[..]
nee hoor. wij deden het in 1999 op eigen kracht en de tien jaar daarna
maar ga by all means ergens anders heen
Dus dat.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:44 schreef BobbyRond het volgende:
VOL doet niets, TV-quebbels is uitgestorven, NowLive heeft maar 1 actieve topic en dat van nieuw naar oud is zo kut, dat ik er niet naar kan kijken, GP is aardig en FOK! heeft geen veer in z'n reet nodig, want jullie vinden jezelf toch te gek
zo bedoelde ik 't niet. ik bedoel 't zo dat als je werkelijk zoveel respect voor een andere site hebt zou je die ook moeten steunen door daar te posten imo? Soms komen dingen rot m'n strot uit (nadeel van rotterdammer zijn), maar ik bedoel 't lang zo rot niet als 't over komt.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
hé, ga je weer zo doen? natuurlijk ga ik ook ergens anders heen, maar uiteindelijk kopen we allemaal streams en puntjes, of we nou op Fok, vol of GP zitten..
Yup.. ben al weg...quote:Op woensdag 22 april 2009 19:49 schreef Danny het volgende:
[..]
zo bedoelde ik 't niet. ik bedoel 't zo dat als je werkelijk zoveel respect voor een andere site hebt zou je die ook moeten steunen door daar te posten imo? Soms komen dingen rot m'n strot uit (nadeel van rotterdammer zijn), maar ik bedoel 't lang zo rot niet als 't over komt.
zie me als deze kerel, die is vast ook heel aardig:
Zoekterm Rotterdamse denker?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:49 schreef Danny het volgende:
[..]
zo bedoelde ik 't niet. ik bedoel 't zo dat als je werkelijk zoveel respect voor een andere site hebt zou je die ook moeten steunen door daar te posten imo? Soms komen dingen rot m'n strot uit (nadeel van rotterdammer zijn), maar ik bedoel 't lang zo rot niet als 't over komt.
zie me als deze kerel, die is vast ook heel aardig:
Meauiûh stad achtâh de duinehquote:Op woensdag 22 april 2009 19:56 schreef beequeen het volgende:
Haagse Sjonnie kan er ook wat van. Met dank aan onze eigenste AA.
En niet zomaar 23 man hè! De elite, crème de la crème, het neusje van de zalm staat er tussen.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:31 schreef Danny het volgende:
[..]
5thencounter
beequeen
Bobbyrond
Copycat
Danny
De8ste
Kentoet
Leandra
Maanvis
marrije
mazaru
Mirjam
Mriekje
MrManiak
PC Eend
PietjePuk007
pullup
sjak
snetje
Stefan
supersoep
Susi
Yvonne
dat is 23 man in dit topic.
Op basis van wat? De kwaliteit van je posts of je gewicht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Ja ga je zelf ook nog effe verantwoorden!!!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:49 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 16:44 schreef de8ste het volgende:
Naja net op tijd m'n hyves dicht gespijkerdGooi ik zo wel weer open
quote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef de8ste het volgende:
shit shit shit, moet vliegen ... euehm ik gooi morgen avond die hyves open want dan heb ik weer een computer tot m'n beschikking... laters...
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:51 schreef de8ste het volgende:
Heb net besloten om m'n hyves pas te openbare als m'n persfoto's hier bekend worden gemaakt,
Dus op m'n foto moet nog effe gewacht worden ,
maar als jullie iets willen weten vraag maar raak.![]()
quote:
Mijn hyves is vanaf nu te bereiken!!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wanneer komt die persfoto?
Dan ook die hyves open?
Wat is je sterrenbeeld.![]()
Wat denk je het meest te missen?
Het debiele broertje van Jort Kelder.quote:
Daarom wachte ik ook zo lang dit is de geshopte versie zonder slabber en kwijlquote:Op donderdag 23 april 2009 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het debiele broertje van Jort Kelder.
Ik snap nu de geheimzinnigheid beter.
Maar even serieus: vanwaar dit lange wachten en belangrijker: denk je dat je daar iets mee opgeschoten bent?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:13 schreef de8ste het volgende:
Daarom wachte ik ook zo lang dit is de geshopte versie zonder slabber en kwijl
Ja fijn. Om nachtmerries van te krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef Danny het volgende:
Hej lul, van binsbergen.. heej.
maar goed, z'n header is er ook inmiddels.
Mijn collega zegt dat ie een psychopaten look heeft.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:13 schreef beequeen het volgende:
Ik vind hem eng. Die blik en dat lamswollen truitje. Zoooo fout.
En die is een expert op het gebied van psychopaten?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:16 schreef Maanvis het volgende:
Mijn collega zegt dat ie een psychopaten look heeft.
Ze zegt van niet!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
En die is een expert op het gebied van psychopaten?
ik snap in ieder geval die bloempot nu beterquote:Op donderdag 23 april 2009 16:22 schreef de8ste het volgende:
Naja ik ben ook boos op m'n ouders, die zijn de verantwoordelijke natuurlijk.... snap je nu waarom dat groenlicht van de mentalcoach zo lang duurde? effe biertje hijsen, laters
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
Maar even serieus: vanwaar dit lange wachten en belangrijker: denk je dat je daar iets mee opgeschoten bent?
Ja! Die bal gaat een biertje hijsen (quote:
Ik hoef d'r helemaal niets mee opteschieten, ik zit hier gewoon een beetje te kloten op een forum net als jullie..quote:
Die jongen krijgt toch nog wel een make-over voordat die de bunker in gaat?quote:
Uiteraard. Zijn debiele broertje ook.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:25 schreef snetje het volgende:
wat zijn jullie weer op jullie aller aardigst ...![]()
ik vind hem wel iets weg hebben van Ferri Somogyi![]()
[ afbeelding ]
He fijn, je was er al, wat nieuwe info ,quote:Op donderdag 23 april 2009 16:05 schreef de8ste het volgende:
Mijn hyves is vanaf nu te bereiken!!
http://vetsletje.hyves.nl
Tweeling
Euehm een biertje zou wel gewaardeerd worden
toch wel, 3 reacties op de fp:quote:Op donderdag 23 april 2009 21:04 schreef Danny het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/vetslet
hij heeft zich in 2003 al aangemeld op FOK!, maar zo te zien nooit iets gepost?
in Gezin komt om bij aanrijdingquote:Op vrijdag 26 september 2003 @ 05:55 schreef vetslet het volgende:
Je koopt ze tussen de 2 en 3 euro p/s dus niks 2.6 miljoen. Gewoon onzin dus. Eur 1 mil max. Niet zeiken.
in VS grootste wapenleverancier in 2002quote:Op maandag 29 september 2003 @ 21:08 schreef vetslet het volgende:
tis nog te voorbarig om te reageren.,.. en het is altijd slim om als je inhaalt het zo snel mogenlijk te doen.. staat nergens dat er een inhaal verbod was... mischien een inschattings fout ,black out, of gewoon een leipo..
quote:Op vrijdag 26 september 2003 @ 05:51 schreef vetslet het volgende:
Maak daar maar 'conventionele' wapens van.... Als India kernwapens kan maken doet China dat natuurlijk ook....
quote:
Ik ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 23:09 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ] Ik ben nu al een fan [ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij heeft een Thai shemale als vriendin?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:45 schreef BobbyRond het volgende:
http://vetsletje.hyves.nl(...)os/274997339/0/WFaX/
Puntje erbij voor Jeroen
Hey beter iets dan niets he, zei m'n pa altijd!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft een Thai shemale als vriendin?
Voordat ie bij je in bed kroop?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef de8ste het volgende:
Hey beter iets dan niets he, zei m'n pa altijd!
het is een dermate raar korpsballetje dat ik 'm nu al enger vind dan Peter, die inmiddels niet meer onderaan de lijst bungelt van mensen die er als eerste uit moeten.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:40 schreef flyingdutch06 het volgende:
Inside information : deze gozer is zo gek dat ie
1. Het gaat winnen
2. De anderen helemaal gek maakt
Tis toch een beetje de bedoeling hier om lol tehebben?? en trouwens heb m'n havo afgemaakt en ben toen direct als bouwvakker te werk gegaan... Klein inschattings foutje Danny?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:18 schreef Danny het volgende:
[..]
het is een dermate raar korpsballetje dat ik 'm nu al enger vind dan Peter, die inmiddels niet meer onderaan de lijst bungelt van mensen die er als eerste uit moeten.
Weet trouwens niet wie flyindutch06 is, maar zal vast wel een bekende of een vriend van me zijn.. Ik heb zelf namelijk geen kloon nodigquote:Op donderdag 23 april 2009 23:40 schreef flyingdutch06 het volgende:
Inside information : deze gozer is zo gek dat ie
1. Het gaat winnen
2. De anderen helemaal gek maakt
Als jullie spektakel willen dan kan je geen betere hebben als J;
!
T.
PS: Nice pics on your hyves
ik heb het over je uitstraling op zowel de persfoto als de andere foto's in je hyves. daar valt niets aan in te schatten. En met dat hele geheimzinnige gedoe in het begin heb je me ook al geen fan weten te maken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:26 schreef de8ste het volgende:
[..]
Tis toch een beetje de bedoeling hier om lol tehebben?? en trouwens heb net m'n havo afgemaakt en ben toen direct als bouwvakker te werk gegaan... Klein inschattings foutje Danny?
Blijkbaar wel, anders had je gewoon onder vetslet gepost namelijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:31 schreef de8ste het volgende:
[..]
Weet trouwens niet wie flyindutch06 is, maar zal vast wel een bekende of een vriend van me zijn.. Ik heb zelf namelijk geen kloon nodig
Onzin, omdat ik in 2002 en 2003 hier iets gepost had?? wist niet eens meer dat ik een account hier had....quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb het over je uitstraling op zowel de persfoto als de andere foto's in je hyves. daar valt niets aan in te schatten. En met dat hele geheimzinnige gedoe in het begin heb je me ook al geen fan weten te maken.
[..]
Blijkbaar wel, anders had je gewoon onder vetslet gepost namelijk.
Believe you me. De verblijfplaats van de bewoners is verre van een paleisje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:33 schreef hollowman het volgende:
Denk dat t een gladjakkes is, ala Brian style, maarja dat maakt het wel weer minder saai in de bunker het paleisje
Ik heb hem alvast mijn "oefenstem" gegevenquote:Op maandag 27 april 2009 12:10 schreef Maanvis het volgende:
Volgens Bart schijnt deze gozer heel bijzonder en markant te zijn. Is het een mol? Of een psychopaat? Wat zou Bart bedoeld hebben over Jeroen?
Hmmm, ik meende net wat anders te horen op de streams.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Tot nu toe mijn favoriete overlever.
Eensch, net als Peter.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:45 schreef Danny het volgende:
mja, hij is wat 'raar'. Vind 'm alleen wel minder irritant dan ik vooraf gedacht had
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:54 schreef moppie65 het volgende:
ik vind het een misselijke vent 31 en aan het geilen met die jonge meiden
Zo oud is 31 jaar niet hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:54 schreef moppie65 het volgende:
dit is nou al de tweede keer dat hij wat vergald van de opdrachten
Welkom op FOK!, mamma van Eline!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:54 schreef moppie65 het volgende:
Daar zal jij geen last van hebben zeker?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:54 schreef moppie65 het volgende:
Een mol dus!quote:Op maandag 27 april 2009 12:10 schreef Maanvis het volgende:
Volgens Bart schijnt deze gozer heel bijzonder en markant te zijn. Is het een mol? Of een psychopaat? Wat zou Bart bedoeld hebben over Jeroen?
Danny heeft 137,- uitgegeven.. kun jij dat matchen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:06 schreef knutselbeest het volgende:
komt goed ga morgen veel stemmen op jeroen
en Dotteyquote:Op woensdag 22 april 2009 19:31 schreef Danny het volgende:
[..]
5thencounter
beequeen
Bobbyrond
Copycat
Danny
De8ste
Kentoet
Leandra
Maanvis
marrije
mazaru
Mirjam
Mriekje
MrManiak
PC Eend
PietjePuk007
pullup
sjak
snetje
Stefan
supersoep
Susi
Yvonne
daar is dit forum toch voor?quote:
Juhwel, maar ik denk dat FOK!kers niet zo beïnvloedbaar zijn dat als iemand hier roept stem op Jeroen, dat iedereen dan als een stel br33z4h-kuddedieren dat gaat doen...quote:
die stemmen allemaal al op Marilienquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Juhwel, maar ik denk dat FOK!kers niet zo beïnvloedbaar zijn dat als iemand hier roept stem op Jeroen, dat iedereen dan als een stel br33z4h-kuddedieren dat gaat doen...
Heeft ook gewerkt om jou d'r uit te stemmen.. Hehehehquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Juhwel, maar ik denk dat FOK!kers niet zo beïnvloedbaar zijn dat als iemand hier roept stem op Jeroen, dat iedereen dan als een stel br33z4h-kuddedieren dat gaat doen...
Nog nooit een slaapposter gezienquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Slaapwandelaars heb ik wel eens van gehoord. Slaapposters is nieuw voor me
Ik vind het een beetje mosterd na de maaltijd, dit subforum is bijna zo dood als een pier....quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nou zeg, ik vind het helemaal leuk dat Jeroen hier komt.
Ik heb haar broertjequote:Op woensdag 10 juni 2009 23:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog nooit een slaapposter gezien
[ afbeelding ]
Volgens mij ben jij ook niet helemaal wakker![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |