daar is dit forum toch voor?quote:
Juhwel, maar ik denk dat FOK!kers niet zo beïnvloedbaar zijn dat als iemand hier roept stem op Jeroen, dat iedereen dan als een stel br33z4h-kuddedieren dat gaat doen...quote:
die stemmen allemaal al op Marilienquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Juhwel, maar ik denk dat FOK!kers niet zo beïnvloedbaar zijn dat als iemand hier roept stem op Jeroen, dat iedereen dan als een stel br33z4h-kuddedieren dat gaat doen...
Heeft ook gewerkt om jou d'r uit te stemmen.. Hehehehquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Juhwel, maar ik denk dat FOK!kers niet zo beïnvloedbaar zijn dat als iemand hier roept stem op Jeroen, dat iedereen dan als een stel br33z4h-kuddedieren dat gaat doen...
Nog nooit een slaapposter gezienquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Slaapwandelaars heb ik wel eens van gehoord. Slaapposters is nieuw voor me
Ik vind het een beetje mosterd na de maaltijd, dit subforum is bijna zo dood als een pier....quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nou zeg, ik vind het helemaal leuk dat Jeroen hier komt.
Ik heb haar broertjequote:Op woensdag 10 juni 2009 23:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog nooit een slaapposter gezien
[ afbeelding ]
Volgens mij ben jij ook niet helemaal wakker![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |