Ja fijn. Om nachtmerries van te krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef Danny het volgende:
Hej lul, van binsbergen.. heej.
maar goed, z'n header is er ook inmiddels.
Mijn collega zegt dat ie een psychopaten look heeft.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:13 schreef beequeen het volgende:
Ik vind hem eng. Die blik en dat lamswollen truitje. Zoooo fout.
En die is een expert op het gebied van psychopaten?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:16 schreef Maanvis het volgende:
Mijn collega zegt dat ie een psychopaten look heeft.
Ze zegt van niet!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
En die is een expert op het gebied van psychopaten?
ik snap in ieder geval die bloempot nu beterquote:Op donderdag 23 april 2009 16:22 schreef de8ste het volgende:
Naja ik ben ook boos op m'n ouders, die zijn de verantwoordelijke natuurlijk.... snap je nu waarom dat groenlicht van de mentalcoach zo lang duurde? effe biertje hijsen, laters
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
Maar even serieus: vanwaar dit lange wachten en belangrijker: denk je dat je daar iets mee opgeschoten bent?
Ja! Die bal gaat een biertje hijsen (quote:
Ik hoef d'r helemaal niets mee opteschieten, ik zit hier gewoon een beetje te kloten op een forum net als jullie..quote:
Die jongen krijgt toch nog wel een make-over voordat die de bunker in gaat?quote:
Uiteraard. Zijn debiele broertje ook.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:25 schreef snetje het volgende:
wat zijn jullie weer op jullie aller aardigst ...![]()
ik vind hem wel iets weg hebben van Ferri Somogyi![]()
[ afbeelding ]
He fijn, je was er al, wat nieuwe info ,quote:Op donderdag 23 april 2009 16:05 schreef de8ste het volgende:
Mijn hyves is vanaf nu te bereiken!!
http://vetsletje.hyves.nl
Tweeling
Euehm een biertje zou wel gewaardeerd worden
toch wel, 3 reacties op de fp:quote:Op donderdag 23 april 2009 21:04 schreef Danny het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/vetslet
hij heeft zich in 2003 al aangemeld op FOK!, maar zo te zien nooit iets gepost?
in Gezin komt om bij aanrijdingquote:Op vrijdag 26 september 2003 @ 05:55 schreef vetslet het volgende:
Je koopt ze tussen de 2 en 3 euro p/s dus niks 2.6 miljoen. Gewoon onzin dus. Eur 1 mil max. Niet zeiken.
in VS grootste wapenleverancier in 2002quote:Op maandag 29 september 2003 @ 21:08 schreef vetslet het volgende:
tis nog te voorbarig om te reageren.,.. en het is altijd slim om als je inhaalt het zo snel mogenlijk te doen.. staat nergens dat er een inhaal verbod was... mischien een inschattings fout ,black out, of gewoon een leipo..
quote:Op vrijdag 26 september 2003 @ 05:51 schreef vetslet het volgende:
Maak daar maar 'conventionele' wapens van.... Als India kernwapens kan maken doet China dat natuurlijk ook....
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |