Heb net besloten om m'n hyves pas te openbare als m'n persfoto's hier bekend worden gemaakt,quote:Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef sjak het volgende:
[..]
Na de 1e hint afgehaakt, wat een Loser
Eline of Amber?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:51 schreef de8ste het volgende:
[..]
Heb net besloten om m'n hyves pas te openbare als m'n persfoto's hier bekend worden gemaakt,
Dus op m'n foto moet nog effe gewacht worden , maar als jullie iets willen weten vraag maar raak.![]()
Vind je het niet jammer om je minuutjes fame te moeten bekorten door zo lang anoniem te blijven ?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:51 schreef de8ste het volgende:
[..]
Heb net besloten om m'n hyves pas te openbare als m'n persfoto's hier bekend worden gemaakt,
Dus op m'n foto moet nog effe gewacht worden , maar als jullie iets willen weten vraag maar raak.![]()
Geen vraag meer een tip.... ik zou RemiGoudsmit maar geen hand meer geven als ik jou wasquote:Op woensdag 22 april 2009 13:51 schreef de8ste het volgende:
[..]
Vanaf pers foto zeg ik meteen Eline, maar als Amber zin heeft in een beschuitje dan twijfel ik geen momentquote:
Hahahaha ik doe het niet voor de fame, ik doe het voor de lol. Hoop dat het een chaos zooi word. Het geld is lekker want dat zal ik dan gaan verbrassen in Vegasquote:Op woensdag 22 april 2009 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer om je minuutjes fame te moeten bekorten door zo lang anoniem te blijven ?
Kijk wat het Peter oplevert; hij geniet met volle teugen.
Dan trek ik toch gewoon latex handschoenen aan, hij ziet er wel uit alsof z'n vrienden dat bij hem in de buurt ook doenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geen vraag meer een tip.... ik zou RemiGoudsmit maar geen hand meer geven als ik jou was
ik heb ergens gelezen dat je nogal een freak op feestjes bent .... wat moet ik me daar bij voorstellen ?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:51 schreef de8ste het volgende:
[..]
quote:Geplaatst op woensdag 22 april 2009 14:07
1 als er een kandiaat vroegtijdig uit valt , komt er dan een reserve kandidaat
Als de Overlever door persoonlijke prive omstandigheden de bunker moet verlaten kunnen wij er eventueel een andere Overlever inzetten.
2 hebben er veel kandidaten zich aangemeld voor in de bunker of was de selectie klein
De selectie was zwaar en er waren veel aanmeldingen. Wij hebben onafhankelijk van elkaar een beoordeling gegeven over de kandidaten en zo zijn we tot deze uitslag gekomen. ik denk dat we dat goed hebben gedaan. Voor sommigen was het best pittig om door te komen.
3 waarom heeft de mystery gast zich zo laat bekend gemaakt ? is hier een rede voor
De enige duidelijke reden was dat we pas gisteren groen licht kregen van de mentalcoach. Hij is ingevallen voor een overlever die op medische gronden toch af zag van deelname. Daarom is het pas zo laat bekend geworden.
4 is er een leeftijdadvies voor de bunker ivm scholen en kinderen die naar de bunker gaan kijken , of is hier niets over te zeggen
Het zal back to reality worden en we zullen de Overlevers niet pushen om rellen te gaan maken. Wij willen eerlijkheid, normaal gedrag en zuiverheden. Het doel van ons is te kijken hoe mensen overleven en hoe mensen gaan reageren als ze 25 dagen van de buitenwereld zijn afgesloten in een bunker. Weinig daglicht krijgen en ook nog eens geen luxe. Pittig dat zal het worden, maar ik zou nu geen reden zien om te vermelden waarom kinderen niet kunnen kijken naar the bunker.
5 heeft johan vlemmix nog wat in te brengen in het programma of verleend hij alleen de kelders
Johan Vlemmix is van beroep een atoombunker bouwer. Hij weet dus alles van deze bunkers en hij geeft adviezen. Hij weet als geen ander hoe je een atoomaanval kunt overleven en dat is de inbreng van Johan Vlemmix.
6 hoe gaat het stemmen in zijn werk gaat dit om meerderheid van stemmen
(voorbeeld: de goldenpage users stemmen voor een warme maaltijd voor een kandidaat - en de fok users stemmen tegen
zijn we dan ons geld kwijt omdat wij in de minderheid zijn en is het de meeste stemmen gelden?
Of het nu fokkers of andere users zijn, het word per stem geteld. Wij kunnen niet zien wie er stemt en waar ze vandaan komen, maar alleen naar de uitslag. Wij kunnen in ons systeem er ook niet aan sleutelen.
Pff een hele lijst alweer maar goed, jullie horen me vanzelf weer. Bedankt allemaal voor jullie woorden en tot horens,
Mariell
Je zou je Hyves weer openstellen, maar je moest je vliegtuig halen... Hyves open dus?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:04 schreef de8ste het volgende:
Waren dat de vragen voor vandaag?? Oja gisteren zijn de persfoto's gemaakt dus misschien komen ze vandaag wel online, ik ga daar zelf niet over...
Hééjhééj.. was jij niet op GP...? en?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Je zou je Hyves weer openstellen, maar je moest je vliegtuig halen... Hyves open dus?
Ja, dat heb je goed gezien!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hééjhééj.. was jij niet op GP...? en?
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja, dat heb je goed gezien!
Niet dat daar honderden stemmers zitten, maar ik was daar de Peter, omdat ik samen met Pim de enige was die niet meepraat daar...
Leuk man, ja ze zijn klein maar fijn... idd niet veel users, maar ja.. waar wél? als ik hier kijk zie ik óók ongeloofelijk veel dezelfde...quote:Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja, dat heb je goed gezien!
Niet dat daar honderden stemmers zitten, maar ik was daar de Peter, omdat ik samen met Pim de enige was die niet meepraat daar...
In het begin waren het echt alleen maar die Shadow en lizzy, dus vond die opmerking van (ik geloof) yvonne wel sterk: "kunnen ze elkaar niet gewoon mailen?"quote:Op woensdag 22 april 2009 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk man, ja ze zijn klein maar fijn... idd niet veel users, maar ja.. waar wél? als ik hier kijk zie ik óók ongeloofelijk veel dezelfde...
Dat is waar, al denk ik dat er nog wel wat meer wordt als de streams eenmaal draaien.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk man, ja ze zijn klein maar fijn... idd niet veel users, maar ja.. waar wél? als ik hier kijk zie ik óók ongeloofelijk veel dezelfde...
Ach ja, hoe snel je off-topic bent als er zo verschrikkelijk veel zijn...quote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef Marrije het volgende:
Oh. Dit is het topic van Jeroen. Sorry voor het off topic.
5thencounterquote:Op woensdag 22 april 2009 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
wel godverdomme, dat was MIJN grap JA! DUIDELIJK!!!!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:24 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
In het begin waren het echt alleen maar die Shadow en lizzy, dus vond die opmerking van (ik geloof) yvonne wel sterk: "kunnen ze elkaar niet gewoon mailen?"
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:24 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
In het begin waren het echt alleen maar die Shadow en lizzy, dus vond die opmerking van (ik geloof) yvonne (weet ik zeker) Danny wel sterk: "kunnen ze elkaar niet gewoon mailen?"
Maar er komen er langzaamaan mensen bij, dus inderdaad niets onderschatten
Hmm.... inderdaad een leuk aantal, maar ja jullie zijn dan ook "uitverkoren" tot heilige fakkeldrager van het program...quote:Op woensdag 22 april 2009 19:31 schreef Danny het volgende:
[..]
5thencounter
beequeen
Bobbyrond
Copycat
Danny
De8ste
Kentoet
Leandra
Maanvis
marrije
mazaru
Mirjam
Mriekje
MrManiak
PC Eend
PietjePuk007
pullup
sjak
snetje
Stefan
supersoep
Susi
Yvonne
dat is 23 man in dit topic. er lopen er veel meer rond over het hele bunkerforum verspreid.
we zitten al bijna op 18.000 berichten en we moeten nog beginnen he
wiequote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef Marrije het volgende:
Oh. Dit is het topic van Jeroen. Sorry voor het off topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |