Die andere foto vind ik wel "gaan" die iets oudere niet-hangjongerequote:Op maandag 20 april 2009 17:16 schreef Copycat het volgende:
Zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet wáár is.
Een VW Golf PetjesPietje.
Probeer even een downblousefoto te maken van Mariellquote:Op maandag 20 april 2009 17:20 schreef Maanvis het volgende:
Ik moet zo nog ff naar Eindhoven.. see you later!
Ja, zo'n postduif is ook niet alles natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef de8ste het volgende:
shit shit shit, moet vliegen ... euehm ik gooi morgen avond die hyves open want dan heb ik weer een computer tot m'n beschikking... laters...
quote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef de8ste het volgende:
shit shit shit, moet vliegen ... euehm ik gooi morgen avond die hyves open want dan heb ik weer een computer tot m'n beschikking... laters...
En als ze nou geen blouse (meer) aan heeft?quote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Probeer even een downblousefoto te maken van Mariell
jer de groeten, die is er nu ook.quote:Op maandag 20 april 2009 17:20 schreef Maanvis het volgende:
Ik moet zo nog ff naar Eindhoven.. see you later!
heb je aangeklopt of ben je alleen naar het Baekelandplein gegaan. Was Copycat thuis?quote:Op maandag 20 april 2009 19:51 schreef Maanvis het volgende:
heb je tiktyfus ofzo? ben inmiddels alweer thuis
neuh, ff naar de mediamarkt en toen had ik geen geld meer voor copycatquote:Op maandag 20 april 2009 19:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
heb je aangeklopt of ben je alleen naar het Baekelandplein gegaan. Was Copycat thuis?
Die moest vanavond vroeg naar bed van zijn moeder.quote:Op maandag 20 april 2009 20:28 schreef Copycat het volgende:
Een tientje voortaan ook al teveel voor pzc?
.
Hoe is het met rebelse Jeroen, trouwens?
Die is toch van z'n vriendin?!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:38 schreef Maanvis het volgende:
Jeroen, vraagje, waarom doe je mee aan het programma? Aan je villa met zwembad te zien hoef je het voor het geld niet te doen!
Dan kan ie toch gewoon bij z'n vriendin schooien voor een tonnetje of 2 ipv hier om 10000E te gaan zitten?quote:
Dat heeft ze vast niet meer over als ze d'r hypotheek nog moet betalen....quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan kan ie toch gewoon bij z'n vriendin schooien voor een tonnetje of 2 ipv hier om 10000E te gaan zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Moet je vooral deel 1 lezenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:48 schreef sjak het volgende:
Ach, misschien niet interessant. Maar wel met een deel 2
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |