Die debiel uit Schagen die elke week voor lul stond bij Jensen?quote:Op maandag 20 april 2009 00:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..] Wie is Herman... leef je onder een steen ofzo of
Gemeente Oss? of Gemeente Den Haag?quote:Op maandag 20 april 2009 00:55 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Hahaha, nee die zat er wel in...op de filmpjes was te zien dat ze die inmiddels hebben weg gehaald...na ja, dan maar aan de gemeentepils toch...
Juistquote:Die debiel uit Schagen die elke week voor lul stond bij Jensen?
quote:Op maandag 20 april 2009 00:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Juisthet was maar een voorbeeld maar die gast is enorm populair vergis je niet hehe.
Dus omdat de ene debiel zijn fans die dus ook debiel zijn oproept om op een andere debiel te stemmen zal Peter winnen?quote:Op maandag 20 april 2009 00:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Juisthet was maar een voorbeeld maar die gast is enorm populair vergis je niet hehe.
Ik zie nu Elinequote:Op maandag 20 april 2009 01:01 schreef Maanvis het volgende:
Sunchaser, waarom heb je in godsnaam weer het woord Peter in de OP gebruikt!?
Nou Den Haag lijkt me ook wel super...kunnen we dan niet ff bij ADO langs om fans te werven voor jou? Ik kan je wel leren hoe je de publiciteit moet halen...kijk maar hier op FOK!...Al dagen gespreksonderwerp nummer 1 in meerdere categorieėn...Heerlijk.... Slechte publiciteit is ook publiciteit....Leer ik allemaal van 'vriendje' Vlemmix....quote:Op maandag 20 april 2009 00:58 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Gemeente Oss? of Gemeente Den Haag?
Ken jij toevallig iemand die Jeffrey heet?quote:Op maandag 20 april 2009 01:02 schreef Peter.N het volgende:
Slechte publiciteit is ook publiciteit....Leer ik allemaal van 'vriendje' Vlemmix....
Als je Jeffrey Heesen bedoeld....yup....quote:Op maandag 20 april 2009 01:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ken jij toevallig iemand die Jeffrey heet?
quote:
snap je 'm nou eindelijk?quote:Op maandag 20 april 2009 01:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus omdat de ene debiel zijn fans die dus ook debiel zijn oproept om op een andere debiel te stemmen zal Peter winnen?
Sorry Peter, maar ik sterf nog liever op gruwelijke wijze dan dat ik op welke wijze dan ook geassocieerd wordt met Vlemmix. Ik vind dat er gevangenisstraf moet staan op zijn muziekgenre.quote:Op maandag 20 april 2009 01:02 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Nou Den Haag lijkt me ook wel super...kunnen we dan niet ff bij ADO langs om fans te werven voor jou? Ik kan je wel leren hoe je de publiciteit moet halen...kijk maar hier op FOK!...Al dagen gespreksonderwerp nummer 1 in meerdere categorieėn...Heerlijk.... Slechte publiciteit is ook publiciteit....Leer ik allemaal van 'vriendje' Vlemmix....
De spoedbevalling is Vlemmix zn beste nummer. Die duurde drie seconden.quote:Op maandag 20 april 2009 01:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Sorry Peter, maar ik sterf nog liever op gruwelijke wijze dan dat ik op welke wijze dan ook geassocieerd wordt met Vlemmix. Ik vind dat er gevangenisstraf moet staan op zijn muziekgenre.
quote:Op maandag 20 april 2009 01:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
De spoedbevalling is Vlemmix zn beste nummer. Die duurde drie seconden.
quote:meer
Maandag ging ik met het recessie team op stap een clip opnemen voor Alain. Zijn single heet weekend, en ik had nog een gunst uitstaan aan Peter, die het regelde.
boe boe....Het muziekgenre dat ik toevallig op een verzamel cd heb laten uitbrengen voor hem verkoopt goed by the way....heeft ie al gouden singles voor in ontvangst mogen nemen ook....quote:Op maandag 20 april 2009 01:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Sorry Peter, maar ik sterf nog liever op gruwelijke wijze dan dat ik op welke wijze dan ook geassocieerd wordt met Vlemmix. Ik vind dat er gevangenisstraf moet staan op zijn muziekgenre.
ho ho ... alles wat Vlemmix doet mag dan wel weer uitlopen in een flop ...of alles wat hij ook maar poogt gaat eigenlijk altijd mis .... die man hoeft maar op te staan uit zijn bed en breekt al een been ...quote:Op maandag 20 april 2009 01:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Om er ff op terug te komen... Die Herman is niet de enige he.quote:Op maandag 20 april 2009 00:53 schreef Maanvis het volgende:
Dus dat Herman een berichtje door kan sturen betekent dat 140000 man een smsje gaat sturen om op Peter te stemmen? Denk het niet.
Geloof ik zo... Het cellenprobleem zou dan ernstig verergeren door mijn nieuwe regel, maar het woningtekort is in één klap opgelost...quote:Op maandag 20 april 2009 01:16 schreef Peter.N het volgende:
[..]
boe boe....Het muziekgenre dat ik toevallig op een verzamel cd heb laten uitbrengen voor hem verkoopt goed by the way....heeft ie al gouden singles voor in ontvangst mogen nemen ook....
http://www.tvoranje.nl/index.php?menu_id=73&nieuws_id=3277
Daar sluit ik me graag bij aan....quote:Op maandag 20 april 2009 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
ho ho ... alles wat Vlemmix doet mag dan wel weer uitlopen in een flop ...of alles wat hij ook maar poogt gaat eigenlijk altijd mis .... die man hoeft maar op te staan uit zijn bed en breekt al een been ...
maar hij doet het wel ff !!! creatief mannetje .... heb erg genoten van zijn verhalen in de kooi
quote:Op maandag 20 april 2009 01:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Om er ff op terug te komen... Die Herman is niet de enige he.
We hebben Roy Raymonds, de Gebroeders Ko, André Pronk, Eric Dikeb (die overigens ook nog eens op 20 regionale zenders reclame voor m maakt), Wesley, Fons (van de KPN)... zo kan ik nog wel ff doorgaan met voorbeelden die stuk voor stuk meer dan 5000 vrienden hebben, en die hij dus allemaal persoonlijk goed kent (de BN'ers dan he). O en laten we niet vergeten dat hij goed bevriend is met Giel Beelen. of had je daar ook nog nooit van gehoord![]()
Who needs a cheeting voting machine anyway
ja en nu mijn vraag nog ff beantwoorden graag ....quote:
of niet danquote:Op maandag 20 april 2009 01:20 schreef PC eend het volgende:
Een samenwerkingsverband met fok, Danny erin en dan ook nog iemand uit de crew die mee gaat doen
Vriendjes politiek tot en met, dit zaakje stinkt aan alle kanten
Ja. Ik denk dat ze straks voor een blauw scherm zitten op Ibiza en dat ze de bunkermuren gewoon erachter monterenquote:Op maandag 20 april 2009 01:20 schreef PC eend het volgende:
Een samenwerkingsverband met fok, Danny erin en dan ook nog iemand uit de crew die mee gaat doen
Vriendjes politiek tot en met, dit zaakje stinkt aan alle kanten
Ik denk niet dat ik die vraag hoef te beantwoorden....quote:Op maandag 20 april 2009 01:21 schreef snetje het volgende:
[..]
ja en nu mijn vraag nog ff beantwoorden graag ....
Hahahaha....was t maar zo'n feest....quote:Op maandag 20 april 2009 01:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat ze straks voor een blauw scherm zitten op Ibiza en dat ze de bunkermuren gewoon erachter monteren
Ik was altijd bang dat ooit het fascisme zou terugkeren als dominant politiek systeem, maar bovenstaande vind ik eigenlijk beangstigender. De oprukkende, onstuitbare SMS-macht van Forza SBS!quote:Op maandag 20 april 2009 01:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We hebben Roy Raymonds, de Gebroeders Ko, André Pronk, Eric Dikeb (die overigens ook nog eens op 20 regionale zenders reclame voor m maakt), Wesley, Fons (van de KPN)... zo kan ik nog wel ff doorgaan met voorbeelden die stuk voor stuk meer dan 5000 vrienden hebben, en die hij dus allemaal persoonlijk goed kent (de BN'ers dan he). O en laten we niet vergeten dat hij goed bevriend is met Giel Beelen.
Ja je werd te populair dus alles is gedeletequote:Op maandag 20 april 2009 01:29 schreef Peter.N het volgende:
Wel vreemd dat nu opeens dit topic is aangepast en alle eerdere berichten zijn verwijderd...
Dit is het tweede topic, de eerste was vol hahaquote:Op maandag 20 april 2009 01:29 schreef Peter.N het volgende:
Wel vreemd dat nu opeens dit topic is aangepast en alle eerdere berichten zijn verwijderd...
Leuk en zeker niet ondenkbaar. Maar dan komt Barts droom niet uit een eerlijke RLS te maken waar mensen worden beoordeeld hoe ze zijn in een groep.quote:Op maandag 20 april 2009 01:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We hebben Roy Raymonds, de Gebroeders Ko, André Pronk, Eric Dikeb (die overigens ook nog eens op 20 regionale zenders reclame voor m maakt), Wesley, Fons (van de KPN)... zo kan ik nog wel ff doorgaan met voorbeelden die stuk voor stuk meer dan 5000 vrienden hebben, en die hij dus allemaal persoonlijk goed kent (de BN'ers dan he). O en laten we niet vergeten dat hij goed bevriend is met Giel Beelen.
Gewoon slim van die jongens denk ikquote:Op maandag 20 april 2009 01:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Leuk en zeker niet ondenkbaar. Maar dan komt Barts droom niet uit een eerlijke RLS te maken waar mensen worden beoordeeld hoe ze zijn in een groep.
Bram lacht zich dan de ballen uit zijn broek onderweg naar de bank.
Welkom op FOK!quote:Op maandag 20 april 2009 01:33 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Bah bah, wel een topic openen en als iemand er dan op reageert gauw deleten...kinderachtig gewoon...
Ik dacht al waar gaat dit over, maar nu snap ik het helemaalquote:Op maandag 20 april 2009 01:29 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik was altijd bang dat ooit het fascisme zou terugkeren als dominant politiek systeem, maar bovenstaande vind ik eigenlijk beangstigender. De oprukkende, onstuitbare SMS-macht van Forza SBS!
Met Eric Dikeb als mobiele feldwebel op regionale radiostations
Voor de publiciteit natuurlijk. Peter brengt in de bunker 25 dagen lang zijn eigen vertolkingen van De Pizzahut en Toet toet toeter op mn Waterscooter ten gehore.... Publiciteit en airplay, daar draait het om in het leven! Oh, en een goed kogelwerend kapsel natuurlijk.quote:Op maandag 20 april 2009 01:44 schreef Stefan het volgende:
Maar waarom zouden al die TV Oranje artiesten massaal op Peter gaan stemmen? Ze kunnen beter allemaal zo 100 euro aan Peter geven, dan issie verzekerd van 10k en hoeft niet 3 weken in een benauwde kelder te zitten,
En niet te vergeten zal ik speciaal voor Maanvis zingen "Schatje mag ik je foto"quote:Op maandag 20 april 2009 01:51 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Voor de publiciteit natuurlijk. Peter brengt in de bunker 25 dagen lang zijn eigen vertolkingen van De Pizzahut en Toet toet toeter op mn Waterscooter ten gehore.... Publiciteit en airplay, daar draait het om in het leven! Oh, en een goed kogelwerend kapsel natuurlijk.
niet ? jij wilt beweren dat er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan .... op je hyves beschrijf je hoe je iedereen toevallig maar amper kentquote:Op maandag 20 april 2009 01:24 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die vraag hoef te beantwoorden....
waarom lees ik dan op een blog van Huub dat hij nog een gunst had uitstaan bij jou ??quote:Ja ik ken Johan, Huub, Jaap, Ribas en Bram. Hoe?
Johan en ik hebben elkaar een jaar geleden een keer ontmoet op een feestje. Met Jaap en Huub ben ik als boekingskantoor mee in contact gekomen na hun deelname aan de kooi.
Doe dat, succes!!quote:Op maandag 20 april 2009 02:05 schreef snetje het volgende:
[..]
niet ? jij wilt beweren dat er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan .... op je hyves beschrijf je hoe je iedereen toevallig maar amper kent
[quote]Ja ik ken Johan, Huub, Jaap, Ribas en Bram. Hoe?
Johan en ik hebben elkaar een jaar geleden een keer ontmoet op een feestje. Met Jaap en Huub ben ik als boekingskantoor mee in contact gekomen na hun deelname aan de kooi.[quote]
waarom lees ik dan op een blog van Huub dat hij nog een gunst had uitstaan bij jou ??
naja ...anders vraag ik het Huub wel ff
Deze móet ik even quotenquote:Op maandag 20 april 2009 01:29 schreef Peter.N het volgende:
Je kan straks als Peter exit gaat hem opvangen aangezien je tegenover de kelder van Vlemmix woont.quote:Op maandag 20 april 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook een Herman in mijn vriendenkring.
Oh ja. Dat ik zijn Herman van hem afpak!quote:Op maandag 20 april 2009 10:13 schreef Stefan het volgende:
Je kan straks als Peter exit gaat hem opvangen aangezien je tegenover de kelder van Vlemmix woont.
Of anders een triootje?quote:Op maandag 20 april 2009 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja. Dat ik zijn Herman van hem afpak!
Dat zal 'm leren!
Ja, en wat is een CN'er? Je bedoelt vast niet mensen die CyberNations spelen!quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
BN-er, maar dan C-garnituur? Zoiets? Nog veel te hoog in het alfabet, qua eer.
Dus jij bent ervan overtuigd dat hij dat nodig heeftquote:Op maandag 20 april 2009 10:18 schreef Stefan het volgende:Wel heeft Vlemmix een belang dat het lukt en dat Peter wint: singles, merchandise. En natuurlijk De Bunker 2, 3 en 4. Dan kannie zn pand langer verhuren.
Hoi Angela!quote:Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus jij bent ervan overtuigd dat hij dat nodig heeft
Corpulente Nederlander?quote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, en wat is een CN'er? Je bedoelt vast niet mensen die CyberNations spelen!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |