Deze móet ik even quotenquote:Op maandag 20 april 2009 01:29 schreef Peter.N het volgende:
Wel vreemd dat nu opeens dit topic is aangepast en alle eerdere berichten zijn verwijderd...
Je kan straks als Peter exit gaat hem opvangen aangezien je tegenover de kelder van Vlemmix woont.quote:Op maandag 20 april 2009 09:52 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook een Herman in mijn vriendenkring.
Oh ja. Dat ik zijn Herman van hem afpak!quote:Op maandag 20 april 2009 10:13 schreef Stefan het volgende:
Je kan straks als Peter exit gaat hem opvangen aangezien je tegenover de kelder van Vlemmix woont.
Of anders een triootje?quote:Op maandag 20 april 2009 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja. Dat ik zijn Herman van hem afpak!
Dat zal 'm leren!
Ja, en wat is een CN'er? Je bedoelt vast niet mensen die CyberNations spelen!quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
BN-er, maar dan C-garnituur? Zoiets? Nog veel te hoog in het alfabet, qua eer.
Dus jij bent ervan overtuigd dat hij dat nodig heeftquote:Op maandag 20 april 2009 10:18 schreef Stefan het volgende:Wel heeft Vlemmix een belang dat het lukt en dat Peter wint: singles, merchandise. En natuurlijk De Bunker 2, 3 en 4. Dan kannie zn pand langer verhuren.
Hoi Angela!quote:Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus jij bent ervan overtuigd dat hij dat nodig heeft
Corpulente Nederlander?quote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, en wat is een CN'er? Je bedoelt vast niet mensen die CyberNations spelen!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |