Die debiel uit Schagen die elke week voor lul stond bij Jensen?quote:Op maandag 20 april 2009 00:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..] Wie is Herman... leef je onder een steen ofzo of
Gemeente Oss? of Gemeente Den Haag?quote:Op maandag 20 april 2009 00:55 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Hahaha, nee die zat er wel in...op de filmpjes was te zien dat ze die inmiddels hebben weg gehaald...na ja, dan maar aan de gemeentepils toch...
Juistquote:Die debiel uit Schagen die elke week voor lul stond bij Jensen?
quote:Op maandag 20 april 2009 00:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Juisthet was maar een voorbeeld maar die gast is enorm populair vergis je niet hehe.
Dus omdat de ene debiel zijn fans die dus ook debiel zijn oproept om op een andere debiel te stemmen zal Peter winnen?quote:Op maandag 20 april 2009 00:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Juisthet was maar een voorbeeld maar die gast is enorm populair vergis je niet hehe.
Ik zie nu Elinequote:Op maandag 20 april 2009 01:01 schreef Maanvis het volgende:
Sunchaser, waarom heb je in godsnaam weer het woord Peter in de OP gebruikt!?
Nou Den Haag lijkt me ook wel super...kunnen we dan niet ff bij ADO langs om fans te werven voor jou? Ik kan je wel leren hoe je de publiciteit moet halen...kijk maar hier op FOK!...Al dagen gespreksonderwerp nummer 1 in meerdere categorieën...Heerlijk.... Slechte publiciteit is ook publiciteit....Leer ik allemaal van 'vriendje' Vlemmix....quote:Op maandag 20 april 2009 00:58 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Gemeente Oss? of Gemeente Den Haag?
Ken jij toevallig iemand die Jeffrey heet?quote:Op maandag 20 april 2009 01:02 schreef Peter.N het volgende:
Slechte publiciteit is ook publiciteit....Leer ik allemaal van 'vriendje' Vlemmix....
Als je Jeffrey Heesen bedoeld....yup....quote:Op maandag 20 april 2009 01:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ken jij toevallig iemand die Jeffrey heet?
quote:
snap je 'm nou eindelijk?quote:Op maandag 20 april 2009 01:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus omdat de ene debiel zijn fans die dus ook debiel zijn oproept om op een andere debiel te stemmen zal Peter winnen?
Sorry Peter, maar ik sterf nog liever op gruwelijke wijze dan dat ik op welke wijze dan ook geassocieerd wordt met Vlemmix. Ik vind dat er gevangenisstraf moet staan op zijn muziekgenre.quote:Op maandag 20 april 2009 01:02 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Nou Den Haag lijkt me ook wel super...kunnen we dan niet ff bij ADO langs om fans te werven voor jou? Ik kan je wel leren hoe je de publiciteit moet halen...kijk maar hier op FOK!...Al dagen gespreksonderwerp nummer 1 in meerdere categorieën...Heerlijk.... Slechte publiciteit is ook publiciteit....Leer ik allemaal van 'vriendje' Vlemmix....
De spoedbevalling is Vlemmix zn beste nummer. Die duurde drie seconden.quote:Op maandag 20 april 2009 01:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Sorry Peter, maar ik sterf nog liever op gruwelijke wijze dan dat ik op welke wijze dan ook geassocieerd wordt met Vlemmix. Ik vind dat er gevangenisstraf moet staan op zijn muziekgenre.
quote:Op maandag 20 april 2009 01:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
De spoedbevalling is Vlemmix zn beste nummer. Die duurde drie seconden.
quote:meer
Maandag ging ik met het recessie team op stap een clip opnemen voor Alain. Zijn single heet weekend, en ik had nog een gunst uitstaan aan Peter, die het regelde.
boe boe....Het muziekgenre dat ik toevallig op een verzamel cd heb laten uitbrengen voor hem verkoopt goed by the way....heeft ie al gouden singles voor in ontvangst mogen nemen ook....quote:Op maandag 20 april 2009 01:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Sorry Peter, maar ik sterf nog liever op gruwelijke wijze dan dat ik op welke wijze dan ook geassocieerd wordt met Vlemmix. Ik vind dat er gevangenisstraf moet staan op zijn muziekgenre.
ho ho ... alles wat Vlemmix doet mag dan wel weer uitlopen in een flop ...of alles wat hij ook maar poogt gaat eigenlijk altijd mis .... die man hoeft maar op te staan uit zijn bed en breekt al een been ...quote:Op maandag 20 april 2009 01:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Om er ff op terug te komen... Die Herman is niet de enige he.quote:Op maandag 20 april 2009 00:53 schreef Maanvis het volgende:
Dus dat Herman een berichtje door kan sturen betekent dat 140000 man een smsje gaat sturen om op Peter te stemmen? Denk het niet.
Geloof ik zo... Het cellenprobleem zou dan ernstig verergeren door mijn nieuwe regel, maar het woningtekort is in één klap opgelost...quote:Op maandag 20 april 2009 01:16 schreef Peter.N het volgende:
[..]
boe boe....Het muziekgenre dat ik toevallig op een verzamel cd heb laten uitbrengen voor hem verkoopt goed by the way....heeft ie al gouden singles voor in ontvangst mogen nemen ook....
http://www.tvoranje.nl/index.php?menu_id=73&nieuws_id=3277
Daar sluit ik me graag bij aan....quote:Op maandag 20 april 2009 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
ho ho ... alles wat Vlemmix doet mag dan wel weer uitlopen in een flop ...of alles wat hij ook maar poogt gaat eigenlijk altijd mis .... die man hoeft maar op te staan uit zijn bed en breekt al een been ...
maar hij doet het wel ff !!! creatief mannetje .... heb erg genoten van zijn verhalen in de kooi
quote:Op maandag 20 april 2009 01:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Om er ff op terug te komen... Die Herman is niet de enige he.
We hebben Roy Raymonds, de Gebroeders Ko, André Pronk, Eric Dikeb (die overigens ook nog eens op 20 regionale zenders reclame voor m maakt), Wesley, Fons (van de KPN)... zo kan ik nog wel ff doorgaan met voorbeelden die stuk voor stuk meer dan 5000 vrienden hebben, en die hij dus allemaal persoonlijk goed kent (de BN'ers dan he). O en laten we niet vergeten dat hij goed bevriend is met Giel Beelen. of had je daar ook nog nooit van gehoord![]()
Who needs a cheeting voting machine anyway
ja en nu mijn vraag nog ff beantwoorden graag ....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |