Gewoon parkeergarage centrumquote:Op zondag 19 april 2009 23:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Apeldoorn. Makkelijker rijden en parkeren
zekerstewetenquote:
Niet bepaald de meest snelle auto hoorquote:
Apeldoornquote:Op zondag 19 april 2009 23:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Apeldoorn. Makkelijker rijden en parkeren
Als je het vergelijkt met mijne heb je een sprinter vrindquote:Op zondag 19 april 2009 23:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet bepaald de meest snelle auto hoor
Maar één keer fout gereden zonder navigatiesysteemquote:
Damnquote:Op maandag 20 april 2009 00:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met mijne heb je een sprinter vrind
Nijn leeft nog. Ben een beetje kapot en morgen ga ik te horen krijgen dat ik van de pabo moet denk ik.quote:
Wat?quote:
Ik maak sowieso geen fouten. Ik wist niet eens waar ik heenging en ben zonder fouten bij dr huis terecht gekomenquote:Op maandag 20 april 2009 00:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar één keer fout gereden zonder navigatiesysteem. Kijk van tevoren globaal op Google Maps en ik weet het wel. Maar had bij die fout ook gelijk door dat ik verkeerd reed
Ik kan dr niets aan doenquote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 20 april 2009 00:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nijn leeft nog. Ben een beetje kapot en morgen ga ik te horen krijgen dat ik van de pabo moet denk ik.
quote:Op maandag 20 april 2009 00:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nijn leeft nog. Ben een beetje kapot en morgen ga ik te horen krijgen dat ik van de pabo moet denk ik.
quote:Op maandag 20 april 2009 00:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik moet deze soms al aardig trappen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Dan ben je zeker nog nooit in Utrêg geweest?quote:Op maandag 20 april 2009 00:03 schreef Renesite het volgende:
Groningen is pas een crime om doorheen te komen qua centrum. Het centrum is in compartimenten verdeeld met 1 ring eromheen die 1 richtingsverkeer betreft.
Ah. Extra vrije tijdquote:Op maandag 20 april 2009 00:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Goddank niet met de autoquote:Op maandag 20 april 2009 00:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan ben je zeker nog nooit in Utrêg geweest?
Neequote:Op maandag 20 april 2009 00:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan ben je zeker nog nooit in Utrêg geweest?
Morgen komt mn stagedocent kijken. En die gaat me een onvoldoende geven. Niet omdat ik niet goed functioneer maar omdat ik geen zin heb in papierwerk. Ik moet voor ze 60 keer een formulier invullen ter voorbereiding op mijn les. Elke les heb ik nu 2 keer zo'n ding ingevuld en het is voor mij een last. Ik doe dat formulier al 4 jaar gebruiken (zie mijn taalgebruik, daar blijkt dit uit), en ik snap het nu wel. Ik weet nu wel hoe ik een les moet voorbereiden zonder zo'n formulier te gebruiken... Maargoed volgens mij wil hij dit zien. Ik heb er gewoon geen tijd voor (althans, zin in...)quote:
Utrecht is één grote eenrichtingsverkeer-stad en vol met busbanen etcquote:Op maandag 20 april 2009 00:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee![]()
Andere steden pleur ik hem gelijk in een parkeergarage.
Waarschijnlijk krijg ik gewoon een voldoende maar gaat hij zeiken over mn papierwerk. Ik zeg dit te gaan verbeteren en over 5 weken geef ik aan dat het te kortdag is en dat het niet lukt. Vaak is er dan een tussenweg zodat ik er wel onderuit kom. Maar het is gewoon kut.quote:
Ditoquote:Op maandag 20 april 2009 00:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar één keer fout gereden zonder navigatiesysteem. Kijk van tevoren globaal op Google Maps en ik weet het wel. Maar had bij die fout ook gelijk door dat ik verkeerd reed
Ik rijd veel liever richting het oosten denk ikquote:
In de stad trap ik hem niet boven de 110, op de snelweg 140. Boven de 140 krijgt hij moeite. 161 heuvelafwaarts is eenmalig.quote:Op maandag 20 april 2009 00:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet deze soms al aardig trappen.
Okeequote:Op maandag 20 april 2009 00:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Morgen komt mn stagedocent kijken. En die gaat me een onvoldoende geven. Niet omdat ik niet goed functioneer maar omdat ik geen zin heb in papierwerk. Ik moet voor ze 60 keer een formulier invullen ter voorbereiding op mijn les. Elke les heb ik nu 2 keer zo'n ding ingevuld en het is voor mij een last. Ik doe dat formulier al 4 jaar gebruiken (zie mijn taalgebruik, daar blijkt dit uit), en ik snap het nu wel. Ik weet nu wel hoe ik een les moet voorbereiden zonder zo'n formulier te gebruiken... Maargoed volgens mij wil hij dit zien. Ik heb er gewoon geen tijd voor (althans, zin in...)
Daarom.quote:
Combineer dat met vrij goed richtingsgevoel en goed zicht (borden lezenquote:
Je zitin het laatste jaar FFS?quote:Op maandag 20 april 2009 00:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Morgen komt mn stagedocent kijken. En die gaat me een onvoldoende geven. Niet omdat ik niet goed functioneer maar omdat ik geen zin heb in papierwerk. Ik moet voor ze 60 keer een formulier invullen ter voorbereiding op mijn les. Elke les heb ik nu 2 keer zo'n ding ingevuld en het is voor mij een last. Ik doe dat formulier al 4 jaar gebruiken (zie mijn taalgebruik, daar blijkt dit uit), en ik snap het nu wel. Ik weet nu wel hoe ik een les moet voorbereiden zonder zo'n formulier te gebruiken... Maargoed volgens mij wil hij dit zien. Ik heb er gewoon geen tijd voor (althans, zin in...)
quote:Op maandag 20 april 2009 00:03 schreef nijnja het volgende:
KwartetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je.
![]()
Okeequote:Op maandag 20 april 2009 00:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik rijd veel liever richting het oosten denk ik.. Vooral van Ermelo naar Apeldoorn is wel een mooie weg om te rijden
Aight. Dito.quote:Op maandag 20 april 2009 00:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Combineer dat met vrij goed richtingsgevoel en goed zicht (borden lezen)
Dan ga ik denkik iets doen waarbij ik moet auto rijden. Zie KLPDquote:
Meen ik echtquote:
Ik zit in de 2e van de Pabo, hiervoor MBO onderwijsassistent gedaan (3 jaar) en hier gebruikten we dit formulier ook)quote:
Ik voel wel dat de auto wat onrustiger is bij hogere snelheden dan 130. De auto trilt dan ietsje. Maar ik vind het niet oncomfortabel onrustig, ik word er juist wat alerter van.quote:Op maandag 20 april 2009 00:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
In de stad trap ik hem niet boven de 110, op de snelweg 140. Boven de 140 krijgt hij moeite. 161 heuvelafwaarts is eenmalig.
Met mijn bril op heb ik ook prima zicht. Laat mij 1 keer ergens zijn en ik weet de weg.quote:Op maandag 20 april 2009 00:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Combineer dat met vrij goed richtingsgevoel en goed zicht (borden lezen)
Misschien eens laten uitlijnen/uitbalanceren?quote:Op maandag 20 april 2009 00:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik voel wel dat de auto wat onrustiger is bij hogere snelheden dan 130. De auto trilt dan ietsje. Maar ik vind het niet oncomfortabel onrustig, ik word er juist wat alerter van.
Harderwijk - Garderen is ook leuk, 's nachts kun je daar zo lekker doorrijden. 90-100, groot licht op en een lekker muziekjequote:Op maandag 20 april 2009 00:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Okee
Het lijkt me heerlijk om lekker rond te kunnen rijden
3 ontkenningen op rijquote:Op maandag 20 april 2009 00:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik voel wel dat de auto wat onrustiger is bij hogere snelheden dan 130. De auto trilt dan ietsje. Maar ik vind het niet oncomfortabel onrustig, ik word er juist wat alerter van.
Dat moet gebeurd zijn toen er een draagarm is vervangenquote:Op maandag 20 april 2009 00:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien eens laten uitlijnen/uitbalanceren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |