Ik gebruik hem altijd. Zeikerds... Maar hoezo rijd jij daarquote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die strook bij Apeldoorn bedoel je zeker. Die zit er echt voor niets ja
Krentjequote:Op zondag 19 april 2009 23:51 schreef Krentenbol. het volgende:
De volgende mag wel iets sneller Lau!![]()
Nu zal hij wel sneller gaan, met die rode stadslichtenquote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mijn top op de terugweg van Leeuwen () Was 161 (heuvelafwaarts
)
Genialiteit is aangeborenquote:Op zondag 19 april 2009 23:54 schreef Bravebart het volgende:
Loempia's vouwen in een Volvo
Hoe kom je erop
Heb er nog geen medicatie voorquote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies dat ja
En dat terwijl ik ook al medicijnen gebruik, nu oogdruppels + neusspray erbij gekregen.
Zit nu aan 3 hooikoortsmedicijnen
Doei schatquote:Op zondag 19 april 2009 23:54 schreef Daniane het volgende:
Nu ben ik echt gone!
Dagdagveel plezier deze week met wat jullie gaan doen.
![]()
![]()
![]()
Liebe Grüßen aus Deutschland für morgen.
Bis Bald.
[scooterstem]dat is 10 pk's sneller, PER LAMP JONGUH, PER LAMPUH!!![/scooterstem]quote:Op zondag 19 april 2009 23:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Nu zal hij wel sneller gaan, met die rode stadslichten
BNEEHEEEJquote:Op zondag 19 april 2009 23:54 schreef Daniane het volgende:
Nu ben ik echt gone!
Dagdagveel plezier deze week met wat jullie gaan doen.
![]()
![]()
![]()
Liebe Grüßen aus Deutschland für morgen.
Bis Bald.
Hoe is met uquote:
hahaquote:Op zondag 19 april 2009 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb er nog geen medicatie voor!
Mijn ogen zijn ook bij tijd en wijle rood.
Vorig jaar met dezelfde klachten heengeweest, kreeg ik een ware prednisolonkuur voor mijn ogen! Mocht het strikt 5 dagen gebruiken en eventueel na controle nog 1 keer verlengen blablabla.
Stukje van 5 kilometer snelweg, Afslag Horst tot Afslag Harderwijk. Toch de 165 gehaaldquote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mijn top op de terugweg van Leeuwen () Was 161 (heuvelafwaarts
)
Turquaz52quote:Op zondag 19 april 2009 23:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
[scooterstem]dat is 10 pk's sneller, PER LAMP JONGUH, PER LAMPUH!!![/scooterstem]
Ik was naar Feedback geweestquote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik gebruik hem altijd. Zeikerds... Maar hoezo rijd jij daar?
Apeldoornquote:
Rotterdam natuurlijkquote:
Dat is waar, in Utrecht zit ie echt kutquote:Op zondag 19 april 2009 23:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Apeldoorn. Makkelijker rijden en parkeren
Jij hebt ook een andere autoquote:Op zondag 19 april 2009 23:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Stukje van 5 kilometer snelweg, Afslag Horst tot Afslag Harderwijk. Toch de 165 gehaald
Mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |