Gewoon parkeergarage centrumquote:Op zondag 19 april 2009 23:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Apeldoorn. Makkelijker rijden en parkeren
zekerstewetenquote:
Niet bepaald de meest snelle auto hoorquote:
Apeldoornquote:Op zondag 19 april 2009 23:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Apeldoorn. Makkelijker rijden en parkeren
Als je het vergelijkt met mijne heb je een sprinter vrindquote:Op zondag 19 april 2009 23:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet bepaald de meest snelle auto hoor
Maar één keer fout gereden zonder navigatiesysteemquote:
Damnquote:Op maandag 20 april 2009 00:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met mijne heb je een sprinter vrind
Nijn leeft nog. Ben een beetje kapot en morgen ga ik te horen krijgen dat ik van de pabo moet denk ik.quote:
Wat?quote:
Ik maak sowieso geen fouten. Ik wist niet eens waar ik heenging en ben zonder fouten bij dr huis terecht gekomenquote:Op maandag 20 april 2009 00:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar één keer fout gereden zonder navigatiesysteem. Kijk van tevoren globaal op Google Maps en ik weet het wel. Maar had bij die fout ook gelijk door dat ik verkeerd reed
Ik kan dr niets aan doenquote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 20 april 2009 00:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nijn leeft nog. Ben een beetje kapot en morgen ga ik te horen krijgen dat ik van de pabo moet denk ik.
quote:Op maandag 20 april 2009 00:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nijn leeft nog. Ben een beetje kapot en morgen ga ik te horen krijgen dat ik van de pabo moet denk ik.
quote:Op maandag 20 april 2009 00:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik moet deze soms al aardig trappen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Dan ben je zeker nog nooit in Utrêg geweest?quote:Op maandag 20 april 2009 00:03 schreef Renesite het volgende:
Groningen is pas een crime om doorheen te komen qua centrum. Het centrum is in compartimenten verdeeld met 1 ring eromheen die 1 richtingsverkeer betreft.
Ah. Extra vrije tijdquote:Op maandag 20 april 2009 00:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |