Goddank niet met de autoquote:Op maandag 20 april 2009 00:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan ben je zeker nog nooit in Utrêg geweest?
Neequote:Op maandag 20 april 2009 00:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan ben je zeker nog nooit in Utrêg geweest?
Morgen komt mn stagedocent kijken. En die gaat me een onvoldoende geven. Niet omdat ik niet goed functioneer maar omdat ik geen zin heb in papierwerk. Ik moet voor ze 60 keer een formulier invullen ter voorbereiding op mijn les. Elke les heb ik nu 2 keer zo'n ding ingevuld en het is voor mij een last. Ik doe dat formulier al 4 jaar gebruiken (zie mijn taalgebruik, daar blijkt dit uit), en ik snap het nu wel. Ik weet nu wel hoe ik een les moet voorbereiden zonder zo'n formulier te gebruiken... Maargoed volgens mij wil hij dit zien. Ik heb er gewoon geen tijd voor (althans, zin in...)quote:
Utrecht is één grote eenrichtingsverkeer-stad en vol met busbanen etcquote:Op maandag 20 april 2009 00:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee![]()
Andere steden pleur ik hem gelijk in een parkeergarage.
Waarschijnlijk krijg ik gewoon een voldoende maar gaat hij zeiken over mn papierwerk. Ik zeg dit te gaan verbeteren en over 5 weken geef ik aan dat het te kortdag is en dat het niet lukt. Vaak is er dan een tussenweg zodat ik er wel onderuit kom. Maar het is gewoon kut.quote:
Ditoquote:Op maandag 20 april 2009 00:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar één keer fout gereden zonder navigatiesysteem. Kijk van tevoren globaal op Google Maps en ik weet het wel. Maar had bij die fout ook gelijk door dat ik verkeerd reed
Ik rijd veel liever richting het oosten denk ikquote:
In de stad trap ik hem niet boven de 110, op de snelweg 140. Boven de 140 krijgt hij moeite. 161 heuvelafwaarts is eenmalig.quote:Op maandag 20 april 2009 00:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet deze soms al aardig trappen.
Okeequote:Op maandag 20 april 2009 00:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Morgen komt mn stagedocent kijken. En die gaat me een onvoldoende geven. Niet omdat ik niet goed functioneer maar omdat ik geen zin heb in papierwerk. Ik moet voor ze 60 keer een formulier invullen ter voorbereiding op mijn les. Elke les heb ik nu 2 keer zo'n ding ingevuld en het is voor mij een last. Ik doe dat formulier al 4 jaar gebruiken (zie mijn taalgebruik, daar blijkt dit uit), en ik snap het nu wel. Ik weet nu wel hoe ik een les moet voorbereiden zonder zo'n formulier te gebruiken... Maargoed volgens mij wil hij dit zien. Ik heb er gewoon geen tijd voor (althans, zin in...)
Daarom.quote:
Combineer dat met vrij goed richtingsgevoel en goed zicht (borden lezenquote:
Je zitin het laatste jaar FFS?quote:Op maandag 20 april 2009 00:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Morgen komt mn stagedocent kijken. En die gaat me een onvoldoende geven. Niet omdat ik niet goed functioneer maar omdat ik geen zin heb in papierwerk. Ik moet voor ze 60 keer een formulier invullen ter voorbereiding op mijn les. Elke les heb ik nu 2 keer zo'n ding ingevuld en het is voor mij een last. Ik doe dat formulier al 4 jaar gebruiken (zie mijn taalgebruik, daar blijkt dit uit), en ik snap het nu wel. Ik weet nu wel hoe ik een les moet voorbereiden zonder zo'n formulier te gebruiken... Maargoed volgens mij wil hij dit zien. Ik heb er gewoon geen tijd voor (althans, zin in...)
quote:Op maandag 20 april 2009 00:03 schreef nijnja het volgende:
KwartetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je.
![]()
Okeequote:Op maandag 20 april 2009 00:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik rijd veel liever richting het oosten denk ik.. Vooral van Ermelo naar Apeldoorn is wel een mooie weg om te rijden
Aight. Dito.quote:Op maandag 20 april 2009 00:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Combineer dat met vrij goed richtingsgevoel en goed zicht (borden lezen)
Dan ga ik denkik iets doen waarbij ik moet auto rijden. Zie KLPDquote:
Meen ik echtquote:
Ik zit in de 2e van de Pabo, hiervoor MBO onderwijsassistent gedaan (3 jaar) en hier gebruikten we dit formulier ook)quote:
Ik voel wel dat de auto wat onrustiger is bij hogere snelheden dan 130. De auto trilt dan ietsje. Maar ik vind het niet oncomfortabel onrustig, ik word er juist wat alerter van.quote:Op maandag 20 april 2009 00:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
In de stad trap ik hem niet boven de 110, op de snelweg 140. Boven de 140 krijgt hij moeite. 161 heuvelafwaarts is eenmalig.
Met mijn bril op heb ik ook prima zicht. Laat mij 1 keer ergens zijn en ik weet de weg.quote:Op maandag 20 april 2009 00:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Combineer dat met vrij goed richtingsgevoel en goed zicht (borden lezen)
Misschien eens laten uitlijnen/uitbalanceren?quote:Op maandag 20 april 2009 00:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik voel wel dat de auto wat onrustiger is bij hogere snelheden dan 130. De auto trilt dan ietsje. Maar ik vind het niet oncomfortabel onrustig, ik word er juist wat alerter van.
Harderwijk - Garderen is ook leuk, 's nachts kun je daar zo lekker doorrijden. 90-100, groot licht op en een lekker muziekjequote:Op maandag 20 april 2009 00:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Okee
Het lijkt me heerlijk om lekker rond te kunnen rijden
3 ontkenningen op rijquote:Op maandag 20 april 2009 00:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik voel wel dat de auto wat onrustiger is bij hogere snelheden dan 130. De auto trilt dan ietsje. Maar ik vind het niet oncomfortabel onrustig, ik word er juist wat alerter van.
Dat moet gebeurd zijn toen er een draagarm is vervangenquote:Op maandag 20 april 2009 00:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien eens laten uitlijnen/uitbalanceren?
Dat is voor mij beetje heel ver uit de buurtquote:Op maandag 20 april 2009 00:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Harderwijk - Garderen is ook leuk, 's nachts kun je daar zo lekker doorrijden. 90-100, groot licht op en een lekker muziekje
Dan is het wel apart dat ie gaat trillen..quote:Op maandag 20 april 2009 00:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat moet gebeurd zijn toen er een draagarm is vervangen
Dat ook. Kan zo naar mijn zus haar huisje in de binnenstad van Maastricht rijden. Maar daar is ze binnenkort weg.quote:Op maandag 20 april 2009 00:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Met mijn bril op heb ik ook prima zicht. Laat mij 1 keer ergens zijn en ik weet de weg.
Als auto's tegen de top aanzitten gebeurt dit. In iedere auto zal dit zo zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 00:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan is het wel apart dat ie gaat trillen..
Trustenquote:
Misschien moeten de rubbers even ingetrild wordenquote:Op maandag 20 april 2009 00:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan is het wel apart dat ie gaat trillen..
Maar hij had het over 130, en hij had er 165 mee gereden, dus dan is dat niet tegen z'n topquote:Op maandag 20 april 2009 00:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als auto's tegen de top aanzitten gebeurt dit. In iedere auto zal dit zo zijn.
Ik zou dr nu zo nog een keer heen kunnen rijden als t moetquote:Op maandag 20 april 2009 00:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat ook. Kan zo naar mijn zus haar huisje in de binnenstad van Maastricht rijden. Maar daar is ze binnenkort weg.
Dat is waar.quote:Op maandag 20 april 2009 00:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar hij had het over 130, en hij had er 165 mee gereden, dus dan is dat niet tegen z'n top
Ik woon in het hartje van NLquote:Op maandag 20 april 2009 00:11 schreef Renesite het volgende:
Ik mis wel iets geloof ik, niet in het midden van het land wonen. Ik ken alleen de stukjes in Groningen en omstreken!
Ik ken in het noorden juist niets. Alleen naar giethoornquote:Op maandag 20 april 2009 00:11 schreef Renesite het volgende:
Ik mis wel iets geloof ik, niet in het midden van het land wonen. Ik ken alleen de stukjes in Groningen en omstreken!
Ach ik heb gewoon toeval dat mijn zus in Maastricht woont/woonde. Anders zou ik daar nooit heen zijn gereden.quote:Op maandag 20 april 2009 00:11 schreef Renesite het volgende:
Had mijn vaders auto ook eens, maar dat had iets met lijnen van de wielen te maken. Ofzoiets.quote:Op maandag 20 april 2009 00:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als auto's tegen de top aanzitten gebeurt dit. In iedere auto zal dit zo zijn.
Geef jij mij een rijbewijs en benzine dan?quote:Op maandag 20 april 2009 00:13 schreef Renesite het volgende:
Komt allen voor de gein eens noordelijker!
Zal vast nog wel een keer noordelijker komen. Misschien ga ik in mei nog wel naar Cradle of Filth in Rijssenquote:Op maandag 20 april 2009 00:13 schreef Renesite het volgende:
Komt allen voor de gein eens noordelijker!
Uitlijnenquote:Op maandag 20 april 2009 00:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Had mijn vaders auto ook eens, maar dat had iets met lijnen van de wielen te maken. Ofzoiets.
Mjaaaquote:Op maandag 20 april 2009 00:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zal vast nog wel een keer noordelijker komen. Misschien ga ik in mei nog wel naar Cradle of Filth in Rijssen
Is wel wat voor te zeggen ja.quote:Op maandag 20 april 2009 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Daarom vind ik het dus apart en denk ik dattie niet goed uitgebalanceerd is
Groningen > Maastricht > Den Haag > Groningen.quote:Op maandag 20 april 2009 00:13 schreef Renesite het volgende:
Mogelijke nieuwe routes binnenkort:
Groningen > Tiel > Groningen
Groningen > Zwolle > Groningen
De auto komt zo wel vaak bij de garage de laatste paar wekenquote:
Dat hoeft het niet te zijn. Vooral bij wat oudere auto's gebeurt het, waarom weet ik nietquote:Op maandag 20 april 2009 00:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Had mijn vaders auto ook eens, maar dat had iets met lijnen van de wielen te maken. Ofzoiets.
Gisteren reed mijn oom 160 met mijn 206 en liet het stuur los en hij bleef netjes rechtuit rijden zonder te trillen of iets raarsquote:
Moeten ze het maar in 1 keer goed doenquote:Op maandag 20 april 2009 00:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De auto komt zo wel vaak bij de garage de laatste paar weken
Waarom tielquote:Op maandag 20 april 2009 00:13 schreef Renesite het volgende:
Mogelijke nieuwe routes binnenkort:
Groningen > Tiel > Groningen
Groningen > Zwolle > Groningen
Mijn ouders staan daar binnenkort op de camping en mijn paps is dan jarig.quote:
Dat is wel netjes. Als ik 30 rijd en mn stuur loslaat ga ik lichtelijk naar linksquote:Op maandag 20 april 2009 00:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Gisteren reed mijn oom 160 met mijn 206 en liet het stuur los en hij bleef netjes rechtuit rijden zonder te trillen of iets raars
Cachingquote:Op maandag 20 april 2009 00:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Groningen > Maastricht > Den Haag > Groningen.
Ga iig nooit bij Arnhem de grens over en dan naar München. Dan rijd je volgens mij dat hele stuk op de 3quote:Op maandag 20 april 2009 00:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvastquote:Op maandag 20 april 2009 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn ouders staan daar binnenkort op de camping en mijn paps is dan jarig.
Woont u daar? Dan is Groningen Deventerquote:Op maandag 20 april 2009 00:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Tja, kosten van mijn broer. Hij had m in puin geredenquote:
Okeequote:Op maandag 20 april 2009 00:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is wel netjes. Als ik 30 rijd en mn stuur loslaat ga ik lichtelijk naar links
Maakt mij niet uit, hij stuurt prima. Ik heb alleen slechte banden dus moet binnenkort maar gewoon even nieuwe banden halen. Alleen prijzig
Nieuweschans > Keulen op de A31 of zo.. daar ga je 3 maal dood!quote:Op maandag 20 april 2009 00:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ga iig nooit bij Arnhem de grens over en dan naar München. Dan rijd je volgens mij dat hele stuk op de 3. Niks saaier dan zo'n klote eind rechtdoor
__!
Ojaquote:Op maandag 20 april 2009 00:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja, kosten van mijn broer. Hij had m in puin gereden
Ik rijd gemiddeld 1:13, vind ik nog best netjesquote:
Juist wel lekker relaxtquote:Op maandag 20 april 2009 00:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ga iig nooit bij Arnhem de grens over en dan naar München. Dan rijd je volgens mij dat hele stuk op de 3. Niks saaier dan zo'n klote eind rechtdoor
__!
Eind augustus moet ik were voor APK. Ook mijn autoquote:Op maandag 20 april 2009 00:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Okee
Bij de mijne liggen net 4 nieuwe banden onder, uitlaat en net APK gekeurd.
Wij gingen naar Tsjechië, maar bij Venlo de grens over. Volgens mij hebben we wel 3-400 km op dezelfde snelweg rechtdoor geredenquote:Op maandag 20 april 2009 00:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nieuweschans > Keulen op de A31 of zo.. daar ga je 3 maal dood!
Ach, kleine + smalle bandjes = goedkope bandjesquote:Op maandag 20 april 2009 00:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Eind augustus moet ik were voor APK. Ook mijn auto, ik voorzie geen problemen, misschien de banden.
Heb ik wel een verse velg, draagarm en lager met ABS regelunitquote:
Nee.quote:Op maandag 20 april 2009 00:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Woont u daar? Dan is Groningen Deventer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |