Ik heb geen digitale tv en dat willen me ouders ook niet, daarnaast kijk ik Ajax altijd in het stadion en verder kijk ik eigenlijk nooit live.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:52 schreef need2009 het volgende:
[..]
Jammer dit soort berichten elke week. En jullie noemen jezelf voetbalfans. Neem gewoon EL.
Ik heb helemaal geen TV meer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb geen digitale tv en dat willen me ouders ook niet, daarnaast kijk ik Ajax altijd in het stadion en verder kijk ik eigenlijk nooit live.
Lol niet echt hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:56 schreef geelkuikentje het volgende:
"Feyenoord heeft het moeilijk de eerste 10 minuten tegen Twente" volgens Rijnmond
Klopt, maar als ze winnen dan worden ze ineens wel weer kampioen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rijnmond is altijd veel kritischer dan EL of de NOS.
Nou, dat valt ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:56 schreef geelkuikentje het volgende:
"Feyenoord heeft het moeilijk de eerste 10 minuten tegen Twente" volgens Rijnmond
Geluk dwing je af als topper zijnde. Dat blijkt nu.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat hij vandaag mag spelen.
Als ze vandaag gelijkspelen en Twente wint, dan krijgt hij zijn gerechtigheid: informeel kampioen op doelsaldo, maar wel bankje zittenquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat hij vandaag mag spelen.
Hij is gewoon fit dus volgens mij nietquote:
Dat zongen zequote:Op zaterdag 18 april 2009 21:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij is gewoon fit dus volgens mij niet
Slecht teken dus.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:01 schreef Messenga het volgende:
Imo speelt Vitesse de eerste 15 minuten beter dan AZ.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij is gewoon fit dus volgens mij niet
Ze balen dat hij eerst de gehele top 4 afwerkt (AZ, Ajax, PSV, Twente) en over 8 clubs en 34 jaar bij de nummer 13 (Feyenoord) gaat spelen denkquote:
Jenner is dan ook gewoon een debielquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jenner wordt uigefloten
AZ publiek
Triest.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jenner wordt uigefloten
AZ publiek
Gebrek aan kwaliteit wordt overal uitgelachen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jenner wordt uigefloten
AZ publiek
Ik hoop dat Jenner rood krijgt na een wilde tackel op Van Gaal en na afloop huilend zijn excuses richting het Nederlandse volk maakt.quote:
Serieus ja?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:07 schreef Susi het volgende:
Azetta Zaanstriek 1-0 !
Ach, het heeft wel iets schattigsquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
AZ wint ook 1 keer iets " Helemaal niets in Amsterdam ''
Was bij jullie ook te horen na die 4-1 dusjaquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
Waar zijn de modjes eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:09 schreef Rots het volgende:
Makaay is weer eens te langzaam.![]()
En Duvel doodsverwensing -> ban.
Dat wel jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax zou willen dat het zoiets schattigs had.
We hebben Aissatiquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax zou willen dat het zoiets schattigs had.
Niet naar een user toe gericht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:09 schreef Rots het volgende:
De laatste 5 jaar heeft AZ meer gewonnen dan Ajaxquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dat kwam dan van achter de trommels die gasten worden sowieso niet serieus genomen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was bij jullie ook te horen na die 4-1 dusja![]()
Iedereen pijpt ons
Echt hequote:Op zaterdag 18 april 2009 21:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
Klopt nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:10 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
De laatste 5 jaar heeft AZ meer gewonnen dan Ajaxalthans van waarde
Of hij mist voor open doelquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:11 schreef buddyb het volgende:
slory
die gast is echt een verschrikking om naar te kijken
of hij blesseert zichzelf, of hij verliest onnodig de bal
Stel je niet zo aan man.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
STERF MET JE TYFUSKLAPPERS JOH
TERING
wat zijn die dingen fokking irritant. Serieus bijna alle AZsupporters zijn gewoon josti's die eigenlijk gewoon alleen naar schaatsen en het Nederlands Elftal mogen.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was bij jullie ook te horen na die 4-1 dusja![]()
Iedereen pijpt ons
Het was niet naar iemand op dit forum. Dan mag het toch gewoon.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:09 schreef Rots het volgende:
Hé Calimero, jij ook hier?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:10 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Echt heLaat ze eerst maar eens 10 jaar bij de top 5 eindigen, dan mogen ze over de prestaties van Ajax zeuren
Niet op het Waagplein ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man.
Niet dat ik fan ben van die klappers maar als je om zoiets je druk gaat maken.
Ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geniaal was dat
Ging er toen ook nog zo'n josti dreigbrieven sturen?
hoef ook echt geen beelden van de huldiging te zien. de josti's zullen ongetwijfeld allerlei anti-Ajax liedjes gaan zingenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
Excuses aanvaard.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het was niet naar iemand op dit forum. Dan mag het toch gewoon.
Het was de emotie. Excuses Rots.
Begin een fanclubquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik moet kiezen welke speler in de eredivisie het meeste gogme heeft kies ik uiter-aard voor Mounir El Hamdaoui. Suarez komt 2de.˛
El Hamdawie? Suarezquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik moet kiezen welke speler in de eredivisie het meeste gogme heeft kies ik uiter-aard voor Mounir El Hamdaoui. Suarez komt 2de.˛
Ik had toen een hartaanval in het uitvakquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Bedankt voor het ophalen van dit trauma trouwens.
Die Twentesupporters halen altijd Ajax er bijquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:14 schreef Jasza het volgende:
Wat zongen ze bij Twente?
Ik dacht Ajax ertussendoor te horen maar lijkt me sterk.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was bij jullie iedereen in heel Nederland ook te horen na die 4-1 5-1 op 29-4-2007 dusja![]()
Iedereen pijpt ons
Twente-publiek is inderdaad dramatisch.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:15 schreef need2009 het volgende:
Wat een publiek zeg. Twente-publiek zingt, feyenoord-publiek alleen maar vuurwerkgeluiden. En dan zeggen ze ook nog dat ze het beste publiek hebben, yeah right!!!!!
Tot twee keer toe.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik had toen een hartaanval in het uitvak
Ja prachtig, iedereen zat met open bek te kijken in het uitvak na afloop dat we niet hadden verlorenquote:
Bij elke club doen ze dat. Want ze zijn allemaal jaloers op Ajax.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die Twentesupporters halen altijd Ajax er bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had straks nog Radio 1 op staan en daar hadden ze een liedje De twente supporter gaat naar de hel als het bier op isquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hoef ook echt geen beelden van de huldiging te zien. de josti's zullen ongetwijfeld allerlei anti-Ajax liedjes gaan zingen
Inderdaad. Wel een goede wissel denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:20 schreef buddyb het volgende:
tiendalli komt erin voor slory
dan gaat leerdam wel naast gio spelen en wijnaldum rechtsbuiten
Bij jou is iedereen met een dubbel paspoort een geweldenaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je dat doelpunt van El Hamdaoui analyseert kun je geen andere conclusie trekken dan dat hij de meester der looplijnen is.˛
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:16 schreef denthemen het volgende:
Ey Need, jij thuis? Lekkere redding Timmer
Jepquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:20 schreef buddyb het volgende:
tiendalli komt erin voor slory
dan gaat leerdam wel naast gio spelen en wijnaldumrechtsbuiten
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:20 schreef BeamofLight het volgende:
Kippenvel voor de joodjes onder ons
Haha, je maakt hopelijk een grapje toch?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Maar het spandoek Twente ? Ajax Wie ? zegt ook veel over het AZ publiek.
Ja dat klopt, El Hamdaoui heeft alles wat ik in een voetballer zoek.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Bij jou is iedereen met een dubbel paspoort een geweldenaar.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Yep![]()
hopend op nog een goaltje van Vitesse het zit er wel in
Vitessequote:Op zaterdag 18 april 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
Vites 1-1![]()
Op Radio 1: "Opeens was het stil in het stadion"
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:24 schreef Palmboom313 het volgende:
dat sommige ajax fans nog denken dat ze kampioen kunnen worden
Dudequote:Op zaterdag 18 april 2009 21:24 schreef Palmboom313 het volgende:
Wedstrijd is nog niet afgelopen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met een gelijkspel kan Ajax geen kampioen meer worden hoor.
Weg was de droom.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:23 schreef RayMania het volgende:
En poef!
Er vanuit gaande dat Ajax geen punten meer verspeeld? Terwijl ze nog tegen PSV, AZ en Twente moeten ? hahahahaquote:
WTF, relmof, wat doe je hier?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
Vites 1-1![]()
Kan toch ook? Alles kan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:24 schreef Palmboom313 het volgende:
niemand die dat denkt. maar leuk geprobeerdquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:24 schreef Palmboom313 het volgende:
Jij komt hier niet vaak of wel?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:25 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat Ajax geen punten meer verspeeld? Terwijl ze nog tegen PSV, AZ en Twente moeten ? hahahahaAjax word gewoon 3e dit jaar, en wederom geen CL voorronde
![]()
Met alle respect, maar hoe wereldvreemd moet je zijn als je hier serieus op ingaat?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:25 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat Ajax geen punten meer verspeeld? Terwijl ze nog tegen PSV, AZ en Twente moeten ? hahahahaAjax word gewoon 3e dit jaar, en wederom geen CL voorronde
![]()
We worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen!!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:25 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
![]()
Remlovequote:Op zaterdag 18 april 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
Vites 1-1![]()
Dat menen ze serieus allemaal.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:24 schreef Palmboom313 het volgende:
In de Arena wordt het 6-0, dat is dus uitgeslotenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Mooi, laat AZ maar lekker in de Arena kampioen worden.
Sarcasme is voor niet-Ajacieden/mensen buiten Amsterdam echt heel moeiluk hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met alle respect, maar hoe wereldvreemd moet je zijn als je hier serieus op ingaat?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ook wel zo leuk voor het Ajax publiekquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Als Twente niet wint is 1-1 voor AZ ook genoeg hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:26 schreef denthemen het volgende:
Az moet gewoon winnen, ik wil niet dat ze bij ons kampioen worden
Dan moeten ze nog een weekje wachten, punten blijven in Amsterdamquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Volgend jaar worden we kampioen, met kerst al! Schrijf dat maar op in je mooie topicquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:28 schreef VatosLoco het volgende:
Ik ga me morgen eens een uurtje de tijd nemen om alle reacties in het begin van het seizoen te posten in een onzin topic van vooral de Ajax supporters, die wederom het hardste schreeuwen kampioen te gaan worden met gemak, en zodra het seizoen 09/10 begint roepen ze het ook weer het hardst![]()
je moet maar zo'n supporter zijn en al 5 jaar met de neus op de feiten gedrukt worden
Vitesse speelt tegen de wannabe landskampioenquote:
Nieuwe spelert?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:28 schreef need2009 het volgende:
Elleboog Mackaay
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:28 schreef VatosLoco het volgende:
Ik ga me morgen eens een uurtje de tijd nemen om alle reacties in het begin van het seizoen te posten in een onzin topic van vooral de Ajax supporters, die wederom het hardste schreeuwen kampioen te gaan worden met gemak, en zodra het seizoen 09/10 begint roepen ze het ook weer het hardst![]()
je moet maar zo'n supporter zijn en al 5 jaar met de neus op de feiten gedrukt worden
Jij bent de enige die hem boeiend genoeg vond om z'n naam te noemen, dus jij denk ik?quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:28 schreef VatosLoco het volgende:
Als als als, dat Als roepen Ajax supporters al maanden, er altijd vanuit gaande dat AZ en Twente punten verspelen en VERGETEN dat Ajax ook nog even dient te winnenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:30 schreef BeamofLight het volgende:
Stel AZ 1-1 vanavond
Twente wint
Ajax wint morgen
Dan is AZ niet in te halen behalve op doelpunten.
Als ajax dan dik wint volgende week zondag, gaan ze wel billetjes knijpen
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Buttner erin en Van Wolfswinkel eraf
je zou maar een uurtje nemen en alle reacties van een jaar geleden van de concurrent te gaan doornemen terwijl je eigen club er 0.0 mee van doen heeftquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:28 schreef VatosLoco het volgende:![]()
Moslim versus Jood. Ik weet wie er wint.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Buttner erin en Van Wolfswinkel eraf
Dat is slechts een formaliteit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:32 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Als als als, dat Als roepen Ajax supporters al maanden, er altijd vanuit gaande dat AZ en Twente punten verspelen en VERGETEN dat Ajax ook nog even dient te winnen
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:29 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog een weekje wachten, punten blijven in Amsterdam.
Let eens op je spelling man, het is ellenboog.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:28 schreef need2009 het volgende:
Elleboog Mackaay
Je hebt het er maar druk mee he.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:32 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Als als als, dat Als roepen Ajax supporters al maanden, er altijd vanuit gaande dat AZ en Twente punten verspelen en VERGETEN dat Ajax ook nog even dient te winnen
Hehe.quote:
De Zeeuw is inderdaad wel een type om een rondje te lopen terwijl er maar één vak met AZ-supporters is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Demy De Zeeuw en consorten die ererondes door de Arena lopen. De gedachte alleen al, heerlijk!
Ik vind het wel een leuke, nieuwe toevoegende user voor VBL. Wat jij?quote:
Als dat gebeurd sloop ik wel ietsquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Demy De Zeeuw en consorten die ererondes door de Arena lopen. De gedachte alleen al, heerlijk!
Bij voorkeur De Zeeuw zelf.quote:
Let eens op de dag man, morgen speelt ajax pas.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Let eens op je spelling man, het is ellenboog.
Dan ben je toch binnen drie tellen buiten?quote:
heerlijk would that bequote:Op zaterdag 18 april 2009 21:35 schreef Espabilado het volgende:
Normaal zou AZ dit denk ik in 2e helft wel rechtzetten maar omdat het in de hoofdjes gaat spelen dat het feestje wellicht niet door gaat zo kan het wel eens andersom uitpakken
Waar zeg ik dat ze vanavond al spelen dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:35 schreef need2009 het volgende:
[..]
Let eens op de dag man, morgen speelt ajax pas.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:35 schreef need2009 het volgende:
[..]
Let eens op de dag man, morgen speelt ajax pas.
morgen lopen we een ereronde in jouw stadionnetjequote:Op zaterdag 18 april 2009 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwa druk, ik ga er een studie van maken, ik wil weten wat voor een type hersencellen Ajax supporters hebben aangezien ze zich jaar in jaar uit voor schut zetten.quote:
Ik vind je maar dom.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:37 schreef VatosLoco het volgende:
-hoop geblaat-
Hans de koning.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:38 schreef TC03 het volgende:
Wie is die tokkie die als analist fungeert bij Twente?.
Uhm als AZ nu gelijk speelt en Ajax wint dan kan Ajax nog geen kampioen worden hoor, met 10 punten achterstand met nog 9 te behalen...quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:30 schreef BeamofLight het volgende:
Stel AZ 1-1 vanavond
Twente wint
Ajax wint morgen
Dan is AZ niet in te halen behalve op doelpunten.
Als ajax dan dik wint volgende week zondag, gaan ze wel billetjes knijpen
Ga weer terug naar je haven, waar je et moet doen voor ¤0,50,- per uur.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:37 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Mwa druk, ik ga er een studie van maken, ik wil weten wat voor een type hersencellen Ajax supporters hebben aangezien ze zich jaar in jaar uit voor schut zetten.
Als een klein kind een verwarming aanraakt, en merkt dat deze heet is, dan doet deze dit misschien nog een 2e keer, maar geen 3e keer, een kind leert.
Als een hond binnen plast en je straft hem, dan zal hij dit nog 2 of 3 keer doen, daarna zal hij het afleren, omdat hij het binnenplassen associeert met de straf.
Als een Ajax supporter roept in het begin van het seizoen dat ze kampioen gaan worden, de grootste mond heeft van alle voetbal supporters omdat ze teren op historie en daarna op hun bek gaan doen ze dat het jaar erop, en het jaar erop, en het jaar erop, en het jaar erop, een Ajax supporter leert niet
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:37 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Mwa druk, ik ga er een studie van maken, ik wil weten wat voor een type hersencellen Ajax supporters hebben aangezien ze zich jaar in jaar uit voor schut zetten.
Als een klein kind een verwarming aanraakt, en merkt dat deze heet is, dan doet deze dit misschien nog een 2e keer, maar geen 3e keer, een kind leert.
Als een hond binnen plast en je straft hem, dan zal hij dit nog 2 of 3 keer doen, daarna zal hij het afleren, omdat hij het binnenplassen associeert met de straf.
Als een Ajax supporter roept in het begin van het seizoen dat ze kampioen gaan worden, de grootste mond heeft van alle voetbal supporters omdat ze teren op historie en daarna op hun bek gaan doen ze dat het jaar erop, en het jaar erop, en het jaar erop, en het jaar erop, een Ajax supporter leert niet
Mooi. Doe dat. Begin er direct maar mee. Kunnen wij hier gewoon voetbal volgen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:37 schreef VatosLoco het volgende:
Mwa druk, ik ga er een studie van maken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |