El Hamdawie? Suarezquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik moet kiezen welke speler in de eredivisie het meeste gogme heeft kies ik uiter-aard voor Mounir El Hamdaoui. Suarez komt 2de.²
Ik had toen een hartaanval in het uitvakquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Bedankt voor het ophalen van dit trauma trouwens.
Die Twentesupporters halen altijd Ajax er bijquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:14 schreef Jasza het volgende:
Wat zongen ze bij Twente?
Ik dacht Ajax ertussendoor te horen maar lijkt me sterk.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was bij jullie iedereen in heel Nederland ook te horen na die 4-1 5-1 op 29-4-2007 dusja![]()
Iedereen pijpt ons
Twente-publiek is inderdaad dramatisch.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:15 schreef need2009 het volgende:
Wat een publiek zeg. Twente-publiek zingt, feyenoord-publiek alleen maar vuurwerkgeluiden. En dan zeggen ze ook nog dat ze het beste publiek hebben, yeah right!!!!!
Tot twee keer toe.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik had toen een hartaanval in het uitvak
Ja prachtig, iedereen zat met open bek te kijken in het uitvak na afloop dat we niet hadden verlorenquote:
Bij elke club doen ze dat. Want ze zijn allemaal jaloers op Ajax.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die Twentesupporters halen altijd Ajax er bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had straks nog Radio 1 op staan en daar hadden ze een liedje De twente supporter gaat naar de hel als het bier op isquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hoef ook echt geen beelden van de huldiging te zien. de josti's zullen ongetwijfeld allerlei anti-Ajax liedjes gaan zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |