Ik heb geen digitale tv en dat willen me ouders ook niet, daarnaast kijk ik Ajax altijd in het stadion en verder kijk ik eigenlijk nooit live.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:52 schreef need2009 het volgende:
[..]
Jammer dit soort berichten elke week. En jullie noemen jezelf voetbalfans. Neem gewoon EL.
Ik heb helemaal geen TV meer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb geen digitale tv en dat willen me ouders ook niet, daarnaast kijk ik Ajax altijd in het stadion en verder kijk ik eigenlijk nooit live.
Lol niet echt hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:56 schreef geelkuikentje het volgende:
"Feyenoord heeft het moeilijk de eerste 10 minuten tegen Twente" volgens Rijnmond
Klopt, maar als ze winnen dan worden ze ineens wel weer kampioen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rijnmond is altijd veel kritischer dan EL of de NOS.
Nou, dat valt ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:56 schreef geelkuikentje het volgende:
"Feyenoord heeft het moeilijk de eerste 10 minuten tegen Twente" volgens Rijnmond
Geluk dwing je af als topper zijnde. Dat blijkt nu.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat hij vandaag mag spelen.
Als ze vandaag gelijkspelen en Twente wint, dan krijgt hij zijn gerechtigheid: informeel kampioen op doelsaldo, maar wel bankje zittenquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat hij vandaag mag spelen.
Hij is gewoon fit dus volgens mij nietquote:
Dat zongen zequote:Op zaterdag 18 april 2009 21:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij is gewoon fit dus volgens mij niet
Slecht teken dus.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:01 schreef Messenga het volgende:
Imo speelt Vitesse de eerste 15 minuten beter dan AZ.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij is gewoon fit dus volgens mij niet
Ze balen dat hij eerst de gehele top 4 afwerkt (AZ, Ajax, PSV, Twente) en over 8 clubs en 34 jaar bij de nummer 13 (Feyenoord) gaat spelen denkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |