2e.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
BP.
Ben je trouwens de eerste keer geslaagd, of heb je meerdere pogingen ondernomen?
okquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:43 schreef Zotheid het volgende:
Goedemorgen Kb.
Ik verwacht wel een naamtopic overigens.
Dat en ik was op Fas aan het wachten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:42 schreef swarmahoer het volgende:
dat duurde langwas je n topic aan t zoeken ofzo
Maar ik moest!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:41 schreef Krentenbol. het volgende:
Oh wacht ik moet een nieuwe openen!
Dit is je naamtopic Zotheidquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:43 schreef Zotheid het volgende:
Goedemorgen Kb.
Ik verwacht wel een naamtopic overigens.
Ja doe er eens wat aan, remlof.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij door slotjes posten?
Nouhouwquote:
Ik ben een undercover mod.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij door slotjes posten?
Je mag hem niet eens posten hier, achterlijk beleid allemaal vriendjes politiek hierquote:
Toen nog niet.quote:
Prutsers!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh, hijs nou weer weg.
Simultaan modden.![]()
quote:
Dank je wel, jwz!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben een undercover mod.![]()
Ohh en welcome back Zotheid.
Samenquote:
kap gewoon, t plaatje komt van fok via google, weet je bestquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:47 schreef bloodysunday het volgende:
Als ik een plaatje van Kimg Jong Il post hoef ik toch ook niet toestemming te vragen? Dat plaatje komt van google. Dan kan iedereen hem toch zien en hoef ik toch ook geen toestemming te vragen?
Maar Kim Jong II weet niet dat je die foto hebt gebruikt. Ik wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:47 schreef bloodysunday het volgende:
Als ik een plaatje van Kimg Jong Il post hoef ik toch ook niet toestemming te vragen? Dat plaatje komt van google. Dan kan iedereen hem toch zien en hoef ik toch ook geen toestemming te vragen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Wie? Zeg niet Angelina Jolie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb naakte dames als achtergrond
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
Oh Bp, wolvendagen wil graag je naam weten. Mag ik 't zeggen?
Nee maakt toch niet uitquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kap gewoon, t plaatje komt van fok via google, weet je best
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
Oh Bp, wolvendagen wil graag je naam weten. Mag ik 't zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik had een googlelink verwacht.quote:
Binnenkort weer welquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
Iedereen zit zo te zeuren om mensen die kamper zijn en 'pauper' enzo...
Effe wat zelfreflectie
Zit je op tennis of hockey?
Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ?
Draag je 2 polo's over elkaar heen?
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.)
Snijd je vader het vlees aan op zondagavond?
ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Mijn naam is :OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMFGDOODSVERWENSING BANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AMSTERDAM!
Scarlett.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Scarlett Johansson en Keira Knightley
Fas valt toch op vrouwen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:54 schreef Zotheid het volgende:
Waarom zit ik trouwens aan de kant van het vrouwtje Kb., wat suggereer je?
Ja maar ik heb een piemoltje.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:54 schreef Zotheid het volgende:
Waarom zit ik trouwens aan de kant van het vrouwtje Kb., wat suggereer je?
Ik heb mieterse nieuwe bootschoentjes gekocht van Gaastra.quote:
WAT? Ben ik het mannetje in de relatie?quote:
I wanna do her.quote:
Ik was benieuwd wie hem zou maken.quote:
Je zou in haar komen, of ze die sigaret nou vasthoudt of niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Sigaret in d'r klauwen, smerig wijf!![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zou in haar komen, of ze die sigaret nou vasthoudt of niet.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zou in haar komen, of ze die sigaret nou vasthoudt of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof intelligentie alleen met je huidige opleidingsniveau te maken heeft. Er zijn zat domme kinderen op het vwo en er zullen ook best wel kinderen met potentie op het vmbo zitten. Het getuigt van een nogal bekrompen wereldbeeld om te denken dat iemand die niet op het wo zit maar een achterlijke randdebiel is.
ZH iig het vrouwtje.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
WAT? Ben ik het mannetje in de relatie?
[..]
I wanna do her.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga is even wat eten trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIe spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfspot is oke.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hihi, als jij het ook doetquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:00 schreef Fascination het volgende:
Doe eens een foto van jezelf Rosbief.
Dat ik mijn gevoelige kant durf te laten zien maakt mij gelijk vrouwelijk?quote:
zeker, over een half uur ben ik wegquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat ik mijn gevoelige kant durf te laten zien maakt mij gelijk vrouwelijk?
Uiteraard.quote:
Het heeft even geduurd.quote:
Voor jou wil ik ook wel een houthakkersshirt aandoen en zware shag gaan roken.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ik raak in de war![]()
een shemale met een poes wtf
/inkopper maakt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uiteraard.
Gvd, ik heb zin in iets.Maar als ik 't zeg nemen jullie me niet serieus en vinden jullie me een aandachtshoer.
Houthakkershemden en baardjes. En halflang haar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd.
Ik ga waarschijnlijk toch naar Leiden toe.
[..]
Voor jou wil ik ook wel een houthakkersshirt aandoen en zware shag gaan roken.
joahquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat ik mijn gevoelige kant durf te laten zien maakt mij gelijk vrouwelijk?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Houthakkershemden en baardjes. En halflang haar.
Ik krijg daar spontaan kriebeltjes vanquote:
Ik heb me vandaag niet geschoren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Houthakkershemden en baardjes. En halflang haar.
Ik ga snijden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:07 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Tsjah jij kan der ook niks aan doen
Zou eens tijd worden.Zit al een uur op het eten te wachten.quote:
Dat hoop ik over 10 jaar ook te doen.quote:
Ik zat wederom te twijfelen om de kippenharten te kopen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden.Zit al een uur op het eten te wachten.
Van baardjes krijg je sowieso wel kriebeltjes.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik krijg daar spontaan kriebeltjes van
als ik naar de kapper ga laat ik wel een pruik voor je makenquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag niet geschoren.
EN m'n halflange haar (een soort van) heeft de kapster er vorige week afgeknipt.
Dat duurt weer 3 maanden oid...
Mieturs!quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als ik naar de kapper ga laat ik wel een pruik voor je maken
Stuur jij maar eerst, ik vertrouw je niet.quote:
Dat was eigenlijk vrij dom. Ga dan óf niet óf vraag of ze het een beetje bij knipt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:07 schreef Zotheid het volgende:
m'n halflange haar (een soort van) heeft de kapster er vorige week afgeknipt.
Dat duurt weer 3 maanden oid...
Hihihi weet ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van baardjes krijg je sowieso wel kriebeltjes.
Dat zei ik ook, maar dat wicht had er al ontzettend veel afgeknipt. Toen ik het merkte was het al te laat.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk vrij dom. Ga dan óf niet óf vraag of ze het een beetje bij knipt.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, maar dat wicht had er al ontzettend veel afgeknipt. Toen ik het merkte was het al te laat.
Ik moest aan dat topic denken toen ik bij de kapster wegliep.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Satanische kapster die mijn lokken verruïneert. [ Paint! ]
quote:
Uiteraard!quote:
Als ik naar Leiden ga ga ik ook op het corps.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:21 schreef Zotheid het volgende:
Als ik naar Leiden ga ga ik ook op het corps.
Befquote:
Je zei laatst dat je dat niet wilde.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteraard!
[..]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteraard!
[..]
Op die muziek zat ik aan m'n eerst goudgele rakkers.quote:
Ik heb wat minder haar.quote:
Ja maar dat was als ik naar Amsterdam zou gaan. In Leiden kan ik samen met Florian op Minerva!quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei laatst dat je dat niet wilde.
Heb je 4EBE nou al ontmoet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar dat was als ik naar Amsterdam zou gaan. In Leiden kan ik samen met Florian op Minerva!
Vertrouw je me niet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op die van jou.
JOAH MAAR DAT DURF IK GEWOON NIET JOAH!quote:
Den Haag heeft niet eens een uni.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
5 mei... 12 uur... bevrijdingsfestival den haag..
wees daar.. er zijn ook veel ballen van het korps daar..
als ik met mijn vingers knip doe jij wat je is opgedragen.. 5 mei.. 5 mei
*vingerknip*
beweer ik dat ergens danquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JOAH MAAR DAT DURF IK GEWOON NIET JOAH!
[..]
Den Haag heeft niet eens een uni.
Uiteraard. Zo flauw ben ik niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:39 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Beloof je hem te posten als ik de mijne geef?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
OV-Studentenkaart is niet geldig op 5 mei.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
beweer ik dat ergens dan?!
ballen kunnen heul wel reizen hoor
kijk uit, ik gebruik wat uit mijn cliche-arsenaal!quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OV-Studentenkaart is niet geldig op 5 mei.
Welke liefde?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kijk uit, ik gebruik wat uit mijn cliche-arsenaal!
Geld zit ware liefde niet in de weg!
als die fans die er laatste tijd zittenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat ik nu thuis ben![]()
Altijd fijn, nieuwe mensen...
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JOAH MAAR DAT DURF IK GEWOON NIET JOAH!
[..]
Je kan het ook overdrijven hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kijk uit, ik gebruik wat uit mijn cliche-arsenaal!
Geld zit ware liefde niet in de weg!
Gggudedag!quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat ik nu thuis ben![]()
Altijd fijn, nieuwe mensen...
Verklaar u nader!quote:
Was dat geen paupervoedsel?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:46 schreef Zotheid het volgende:
Pizza
Maar zij woont al in Den Haag.quote:
Ik nam je in bescherming muts!quote:
Het is gewoon jammer dat er zulke "supporters" bestaan, laatst zegt zo'n jongen tegen mij: Ja ik ben vanaf nu voor AZ het ik had nog geen voetbalclub maar omdat ze 1e staan word ik voor hunquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:52 schreef dagdag het volgende:
[..]
als die fans die er laatste tijd zitten
in 2001 zat er 3000 man![]()
sukkels
Niet als je het zelf maakt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat geen paupervoedsel?
"Zotheid 2009"
Hoi!quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gggudedag!
[..]
Verklaar u nader!
En wtf?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:55 schreef Zotheid het volgende:
Pizza is ideaal studentenvoer.
- Zotheid '09
Ja dat klopt, maar ik kan niet zelf pizza maken ...quote:
Nee, ik zat op kakker te googlen en toen kwam ik dat tegen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi!
Ja wat nou...Zit je mijn posthistory na te pluizen?
Ik zit niet op flikker.
Zodat jij kan doen alsof het aan mij ligt terwijl het eigenlijk andersom is±!!!1quote:
quote:
Shoarma is dan wel weer paupervoer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik kan niet zelf pizza maken ...
Overigens, pizza shoarma![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, ik zat op kakker te googlen en toen kwam ik dat tegen.
Eigenlijk was ik op zoek naar mieterse quotes van mezelf.
En NEENEE!!11
[..]
Zodat jij kan doen alsof het aan mij ligt terwijl het eigenlijk andersom is±!!!1
Ik interweb ook op de kakker.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, ik zat op kakker te googlen en toen kwam ik dat tegen.
Eigenlijk was ik op zoek naar mieterse quotes van mezelf.
En NEENEE!!11
[..]
Zodat jij kan doen alsof het aan mij ligt terwijl het eigenlijk andersom is±!!!1
Ja doeiquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:59 schreef Zotheid het volgende:
Shoarma is dan wel weer paupervoer.
TEN ALLE TIJDEN.
Maar wel lekker meeten met de pauper hè!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik google nooit op kakker![]()
Ja omgekeerde psychologie
*popcorn pakt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar wel lekker meeten met de pauper hè!
Ik dus voor quote's van mezelf.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik google nooit op kakker![]()
Ja omgekeerde psychologie
Mieters! J.D. was het toch?quote:
Vanavond, half 11, de zwarte ruiter. 14.gifquote:
J.D?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik dus voor quote's van mezelf.
[..]
Mieters! J.D. was het toch?
[..]
Vanavond, half 11, de zwarte ruiter. 14.gif
Ik een pauper?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar wel lekker meeten met de pauper hè!
*Plannen wijzigt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:02 schreef Zotheid het volgende:
Vanavond, half 11, de zwarte ruiter. 14.gif
Nee, die je ouders je gegeven hebben!quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:05 schreef Zotheid het volgende:
En dan gelijk niks meer zeggen he he he!
Ik daag je uit om te komen 4ebe, Ik ben dat gezeur dat het aan mij ligt wel eens zat!
*papiertje langzaam van beeldscherm verwijdert*quote:
Missie geslaagd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*papiertje langzaam van beeldscherm verwijdert*
Hihi, zo score ik punten bij Kb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
M'n cu2vragenlijst?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja ik ga het niet terugzoeken zeg.
Dat lijstje van je.
B*********g.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, die je ouders je gegeven hebben!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, zo score ik punten bij Kb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
EN BIJ MIJ NATUURLIJK!![]()
![]()
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Beuaguard?quote:
Mieters goaf!quote:
Volgens 4ebe ben ik een aandachtshoer, ik zou niet weten waarom.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:43 schreef Zotheid het volgende:
Naam: Martinus-Anthonius
Nickname: Zotheid
Geboortedatum: 8-4-1988
Lengte: 1,85
Kleur ogen: Blauw
Schoenmaat: 43
School/werk: HBO V (BIJNA) / horeca
Rook je? Nee, alsjeblieft niet zeg
Hobby's: Lezen, muziek, fotografie
Broers/zussen: Ja
Heb je verkering/een relatie? Met Pleun
Piercing: Nee
Tattoo: Nee
Vakantieland: Canada
Is er iemand die je niet zal terugschrijven? Heh?
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: L.
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: nvt.
Wie zou je graag ontmoeten? Darwin
Wie bewonder je enorm? Zie bovenstaande. Daarnaast vind ik de literatuur van Sacks en Dawkins erg interessant.
Meest sexy personen: Bracha van Doesburg
Favoriete slaapkledij: Naakt
Favoriete auto: V70
Favoriete film: Ik ben niet echt een filmliefhebber, maar ik prefeer dan The Green Mile.
Favoriete muziek: Rock & Alternative
Favoriete stad: Toronto
Favoriete knuffel: Popje
Favoriete geurtje: Allure
Favoriete week/maandblad: Elsevier
Favoriete geluid: Muziek
Favoriete TV-series: House
Favoriete schrijver: Momenteel Sacks
Favoriete troetelnaam: Zotje
Wat staat er op je mouse pad? Die gebruik ik niet.
Wat ligt er onder je bed? Snowboard(schoenen)
Lievelingskleur: Blauw
Lievelingslied allertijden: Comfortably Numb van Pink Floyd
Lievelingslied op dit moment: I Will Posses Your Heart van DCFC
Lievelingseten: Pasta
Lievelingsvak op school:
Lievelingsdrank: Een goed glas merlot
Lievelingscijfer: 8
Wat vind je het mooist aan jezelf? Mijn hersenen
Welke deodorant gebruik je? Allure
Welke schoenen draag je het liefst? Mijn Van Bommels
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? 1/2 uur
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? Mieters
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Iets op het Plein in Den Haag
Het meest beschamende moment van je leven:
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Binnen
Wat doe je in het weekend? Mijn hobbies
Welk vak doe/deed je niet graag op school? SLB
Je Ontbijt: Brinta
Wat eet je absoluut niet graag? Gekookte aardappelen.
Huisdieren: Geen
Lachen of dromen? Lachen.
Serieus of grappig? Serieus
Snel of traag? Snel
Alleenstaand of relatie? Relatie
Simpel of ingewikkeld? Ingewikkeld
Cremeren of begraven? Begraven
Sex of alcohol? Seks.
Lang opblijven of vroeg naar bed? Lang opblijven
Licht of donker?? Licht
Spreken of zwijgen? Spreken
Grote of kleine vrouwen/mannen? Grote vrouwen
Krant of weekblad? Krant
Knuffel of een kus? Kus
Gelukkig of triestig? Gelukkig
Leven of dood? Leven
Fuif of discotheek? Kroeg
Links of rechts? Rechts
Saus erop of ernaast? Ernaast
Bruin of blond? Blond
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? God bestaat niet.
Geloof je in reincarnatie? Nee
Bestaan buitenaardse wezens? Ja
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? Geen idee
Bestaat de ware? Nee
Hoeveel kinderen wil je? 3
Waar kun je niet tegen? Falen
Het beste gevoel ter wereld: Gelukkig zijn
Het slechtste gevoel ter wereld: Eenzaamheid
Waar ben je bang voor? Alleen overblijven
Word je soms emotioneel? Ja
Huil je tijdens films? Nee
Droombezigheid als je ouder bent: Dromen heeft geen zin, streef naar wat je wilt.
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Daar doe ik niet aan
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond? Kut, ik moet werken.
Als welk dier zou je terug willen keren? Een buizerd
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man? Het samenwerkende geheel, het is fascinerend hoe het lichaam werkt en hoe alle miljarden cellen samenwerken om een geheel te vormen.
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Geen idee
Broekpaling.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Beuaguard?
[..]
Mieters goaf!
[..]
Volgens 4ebe ben ik een aandachtshoer, ik zou niet weten waarom.
Naam: Biagioquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Naam: Biagio
Betekenis:
De koninklijke
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, zo score ik punten bij Kb.Pas als het gebeurd is en de foto's er zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Pas als het gebeurd is en de foto's er zijn.
Kies maar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
De kleur, vergeet de kleur niet te roepen
Wat?quote:
Meisjes plagen, zoentjes vragen?quote:
Zotheid, kijk uit dat dat dat ontmoetingsgebeuren niet weer faalt, anders springt de bol wellicht van een (houten) brug door de grote teleurstelling, met fatale gevolgenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Pas als het gebeurd is en de foto's er zijn.
Ik ben nog dronken van gisteren.quote:
Het leven van een krent ligt in mijn EN VOORAL 4EBE'S handen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Zotheid, kijk uit dat dat dat ontmoetingsgebeuren niet weer faalt, anders springt de bol wellicht van een (houten) brug door de grote teleurstelling, met fatale gevolgen
GASTquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het leven van een krent ligt in mijn EN VOORAL 4EBE'S handen?
licht olijk lille-paars met créme streepjes, als het kanquote:
WAT?quote:
Die zit in de was.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
licht olijk lille-paars met créme streepjes, als het kan
nu je het zo subtiel zegt, 4ebe!, meld je eens hier schuinsmarcheerder die je bentquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het leven van een krent ligt in mijn EN VOORAL 4EBE'S handen?
DOEquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WAT?
[..]
Die zit in de was.
Al is het geen streepje maar een ruitje.
En als ze dan niet op komt dagen heb ik het weer gedaan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nu je het zo subtiel zegt, 4ebe!, meld je eens hier schuinsmarcheerder die je bent
Gefeli.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:23 schreef Zotheid het volgende:
Al is het geen streepje maar een ruitje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Welk nummer?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DOE
RUSTIG
SPEEL
GITAAR
OFZO
VERLIES
OP
DIE
MANIER
WAT
ENERGIE
LANDMINEquote:
JOAAAHHHquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
LANDMINE
HAS TAKEN MY SIGHT, TAKEN MY SPEECH!
OFOFOF
ALLES VAN METALLICA KAN ALTIJD
Die periode hebben we achter ons gelaten.quote:
Praat je ook als een kakker??quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En als ze dan niet op komt dagen heb ik het weer gedaan.
Oranjequote:
Ik heb wel een urrr ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Praat je ook als een kakker??![]()
Als ik hier met je lul is alles oke.
Maar als ik foto's van je zie en hoor wat de draagt en doet.
Ik zal wel even wat sturen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar komt ze nou wel of niet, je had haar nummer toch.. toch?
als het een knalgele is, neenquote:
Hier kom je over als baggeraar maar in het dagelijkse leven ben je echt zo'n dokterszoon die op zondagmiddag even z'n handicap gaat verbeteren op de fairwayquote:
Golfquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hier kom je over als baggeraar maar in het dagelijkse leven ben je echt zo'n dokterszoon die op zondagmiddag even z'n handicap gaat verbeteren op de fairway
HOI BROEKPALING!11quote:
Doen we allemaal toch?!quote:
Als ik een typetje zou spelen zou ik dan die kleding hebben?quote:
Ho Lin Wan misschien? dat is een chinese acteurquote:
Ja, maar ik wek niet de indruk dat ik irl ook als een lap vlees door het leven ga.quote:
Ik toch ook niet als homer, of als zotte?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, maar ik wek niet de indruk dat ik irl ook als een lap vlees door het leven ga.
Ik vind je irl wel lekker. Als rosbiefquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, maar ik wek niet de indruk dat ik irl ook als een lap vlees door het leven ga.
Die schaf je speciaal voor foto's op fok (om ze daarna weer terug te brengen). Jouw leven draait om fok, zelfs tijdens je banperiodes lurk je mee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik een typetje zou spelen zou ik dan die kleding hebben?
Mental image*quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, die kleding heb ik dan ook nu thuis.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:39 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die schaf je speciaal voor foto's op fok (om ze daarna weer terug te brengen). Jouw leven draait om fok, zelfs tijdens je banperiodes lurk je mee.
Hihi, ik hou ook wel van yoghurtquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik vind je irl wel lekker. Als rosbief
quote:
Jij bent nog heul niet gepijpt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
T SHIT, EVENTUEEL VEST
SPIJKERBROEK
ALLSTARS OFZO?
Klaar.Dat gelul altijd.
"Als ik die gele stropdas omdoe pijpt ze me, maar als ik die geel/blauwe omdoe rimt ze me misschien ook"
Zoiets stel ik mij daarbij voor.![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent nog heul niet gepijpt.
zo, had je weer een mental image ofzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
T SHIT, EVENTUEEL VEST
SPIJKERBROEK
ALLSTARS OFZO?
Klaar.Dat gelul altijd.
"Als ik die gele stropdas omdoe pijpt ze me, maar als ik die geel/blauwe omdoe rimt ze me misschien ook"
Ik heb maar 5 spijkerbroeken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
T SHIT, EVENTUEEL VEST
SPIJKERBROEK
ALLSTARS OFZO?
Klaar.Dat gelul altijd.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb maar 5 spijkerbroeken.
Wel 20 tshirts oid, maar dat is voornamelijk voor onder of over een overhemd.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee grapje, ik kan er wel om lachen.
ik zou het niet weten, maar volgensmij staat die gele beter dan die blauwequote:
Nou...quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja zeg, ga het even via PM over mijn maagdzijn hebben.
Waar moet je heen eigk?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:46 schreef Zotheid het volgende:
Ondertussen is het kwart voor 10 en heb ik nog steeds geen antwoord gehad.
Wat?quote:
Uhhh...quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja zeg, ga het even via PM over mijn maagdzijn hebben.
Ik ga even douchen en zo.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, maar volgensmij staat die gele beter dan die blauwe
tenzij pics als je de hele meut aanhebt
Naar een cafe hier 10 min vandaan.quote:
EEN CAFE? EN DAN ZO MOEILIJK DOEN OVER KLEDING?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga even douchen en zo.
[..]
Naar een cafe hier 10 min vandaan.
Wel een elitair cafe uiteraard!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
EEN CAFE? EN DAN ZO MOEILIJK DOEN OVER KLEDING?
Godverdomme, je kan nog in je schilderskloffie.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
EEN CAFE? EN DAN ZO MOEILIJK DOEN OVER KLEDING?
Godverdomme, je kan nog in je schilderskloffie.
Uiteraard.quote:
Een discoquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja maar als je evt. ook nog naar een disco ofzo wil...
Ciao!quote:
een elitaire disco, danquote:
meestal slechte kwaliteit helaas, maar je kan wel soms leuke wedstrijden kijkenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ciao!
Ja hey ik ben nog van de oude stempel en luister liever naar voetbal op de radio in Langs De Lijn dan het te zien op een kutsite met slechte stream en spaans commentaar
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:54 schreef dagdag het volgende:
GOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLL INTERRRRRRRRR
quote:
Foto's±!!11quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:55 schreef swarmahoer het volgende:
ik had net ook even mijn kleurkeuze aan moeten geven met foto zekerwist nog niet zeker of ik nu de licht of donkerblauwe stropdas aan moest doen, en welke blouse ik mee moest nemen
mn pak had ik al uitgekozen, had net een nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |