2e.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
BP.
Ben je trouwens de eerste keer geslaagd, of heb je meerdere pogingen ondernomen?
okquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:43 schreef Zotheid het volgende:
Goedemorgen Kb.
Ik verwacht wel een naamtopic overigens.
Dat en ik was op Fas aan het wachten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:42 schreef swarmahoer het volgende:
dat duurde langwas je n topic aan t zoeken ofzo
Maar ik moest!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:41 schreef Krentenbol. het volgende:
Oh wacht ik moet een nieuwe openen!
Dit is je naamtopic Zotheidquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:43 schreef Zotheid het volgende:
Goedemorgen Kb.
Ik verwacht wel een naamtopic overigens.
Ja doe er eens wat aan, remlof.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij door slotjes posten?
Nouhouwquote:
Ik ben een undercover mod.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij door slotjes posten?
Je mag hem niet eens posten hier, achterlijk beleid allemaal vriendjes politiek hierquote:
Toen nog niet.quote:
Prutsers!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh, hijs nou weer weg.
Simultaan modden.![]()
quote:
Dank je wel, jwz!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben een undercover mod.![]()
Ohh en welcome back Zotheid.
Samenquote:
kap gewoon, t plaatje komt van fok via google, weet je bestquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:47 schreef bloodysunday het volgende:
Als ik een plaatje van Kimg Jong Il post hoef ik toch ook niet toestemming te vragen? Dat plaatje komt van google. Dan kan iedereen hem toch zien en hoef ik toch ook geen toestemming te vragen?
Maar Kim Jong II weet niet dat je die foto hebt gebruikt. Ik wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:47 schreef bloodysunday het volgende:
Als ik een plaatje van Kimg Jong Il post hoef ik toch ook niet toestemming te vragen? Dat plaatje komt van google. Dan kan iedereen hem toch zien en hoef ik toch ook geen toestemming te vragen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Wie? Zeg niet Angelina Jolie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb naakte dames als achtergrond
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
Oh Bp, wolvendagen wil graag je naam weten. Mag ik 't zeggen?
Nee maakt toch niet uitquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kap gewoon, t plaatje komt van fok via google, weet je best
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
Oh Bp, wolvendagen wil graag je naam weten. Mag ik 't zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik had een googlelink verwacht.quote:
Binnenkort weer welquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
Iedereen zit zo te zeuren om mensen die kamper zijn en 'pauper' enzo...
Effe wat zelfreflectie
Zit je op tennis of hockey?
Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ?
Draag je 2 polo's over elkaar heen?
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.)
Snijd je vader het vlees aan op zondagavond?
ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Mijn naam is :OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMFGDOODSVERWENSING BANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AMSTERDAM!
Scarlett.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Scarlett Johansson en Keira Knightley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |