abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32261601
Mag ik aan jullie allemaal vragen wat er zo leuk is aan die standaard saaie roze, lichtgroene,lichtblauwe,lichtgele shirts waar enkel een icoontje opstaat met het merkteken?

Lacoste of Ralph Lauren bijvoorbeeld. Die polo's zijn namelijk al jaren hetzelfde, sommige zijn zo gek om nog nieuwe te kopen, de kwaliteit is niet beter, of slechter dan een gewone polo, en de helft van de people die ermee loopt, denkt dat het nog een status symbool is ook. Let me tell you, jullie zijn gefopt, door de goede marketeers die jullie voor een standaard Wibra shirt met labels en een merkteken 69 euro laten betalen.

Ik kan me niet voorstellen dat mensen deze saaie polo's verkiezen boven een trendy of luxe model Dolce&Gabbana of Armani. Waarom er bij die kakkers ook altijd STANDAARD bootschoenen bijkomen en een afgrijselijke broek lichtroze, rood, geel, groen, lichtblauw is mij dan ook een compleet raadsel. Zijn er mensen die dit herkennen of zelf zo lopen, reply eens waarom je er zo bij loopt. Vraag ik me terdege af, want kakkers zouden toch best modieus mogen zijn, maar stijlloze shit zoals die 10 in het dozijn polo''s in 22 kleuren met vind ik niks aan. Als je zo 10 Wibra shirtjes koopt dan ben je een Thema-mens (vandaag thema groen, morgen blauw etc).

Status zou je ermee af KUNNEN schilderen maar voor mij zijn het gewoon debielen die enkel op status kicken en niet de intentie hebben mooie kleding te kopen...het kopen omdat het moet zeg maar.

Hilfiger is opzich nog het meest normaal, zie daar zelden van die saaie 10-in-het-dozijn-polo's van...

Mooie designerkleding is toch leuker dan die saaie polo's en idem broeken? Of ben ik nu crazy?

Dit soort troep bedoel ik dus, stijlloos!!! en eeuwig hetzelfde.

Dit is GEEN kakkers BASH topic, dus als je daar wat over te mekkeren hebt dan ga je maar zingen in de hut van oom Tom. Het gaat hier om dat in mijn ogen rare gedrag wat kledingkeuze betreft van de 'kakkers'.
JOHNNY HEITINGA
pi_32261710
Ehm,
ik draag ook van die lacoste polo's of shirts .zelfs in het rose,oranje,geel ze zijn tijdloos
wat mankeert er aan !! ik vind ze gewoon leuk en als ik me geld daar aan uitgeeft tsja..

ben ik dan meteen een kakker!!!

ps.ik draag ook Dolce&Gabbana ,mexx.etc
Salsa Española
pi_32261785
bootschoenen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_32261805
hoe herken je een kakker eigenlijk? fysiek gezien?

verder is casual wel ok.
pi_32261810
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
bootschoenen
die draag ik dus zeker niet..!!!
Salsa Española
  maandag 14 november 2005 @ 16:47:16 #6
107845 GertJanPeter
Ik Geef Gas Voor Een Tas
pi_32261829
ga eens naar Maastricht...dan weet je precies wie met een Ollands Kaaskop accent praat en wie Limburger is....hoe? Diegene met poloshirts, felgekleurde (lees:spuuglelijke) broeken en dito Thom de Graaf krullebol kapsel zijn 100% Ollanders
Een Slimme Meid Is Op Anale Sex Voorbereid
  maandag 14 november 2005 @ 16:48:28 #7
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_32261863
Hilfiger is net zo "erg" als Lacoste en RL en om nog maar een duur polomerk te noemen: Marlboro.
Bovendien is de kwaliteit van bovengenoemde merkpolo's echt stukken beter dan een standaard Bijenkorf/Cottonfield polo. ze gaan echt veel langer mee.
daarbij wil ik even vermelden dat ik die dure polo's niet (meer) koop omdat ze toch wel iets te prijzig zijn.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_32261866
Kom er straks nog op terug nu fitnessen
JOHNNY HEITINGA
pi_32261947
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:37 schreef Camplo het volgende:
Mag ik aan jullie allemaal vragen wat er zo leuk is aan die standaard saaie roze, lichtgroene,lichtblauwe,lichtgele shirts waar enkel een icoontje opstaat met het merkteken?
Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten, laat iedereen dragen wat hij of zij wil.
quote:
Lacoste of Ralph Lauren bijvoorbeeld. Die polo's zijn namelijk al jaren hetzelfde, sommige zijn zo gek om nog nieuwe te kopen, de kwaliteit is niet beter, of slechter dan een gewone polo, en de helft van de people die ermee loopt, denkt dat het nog een status symbool is ook. Let me tell you, jullie zijn gefopt, door de goede marketeers die jullie voor een standaard Wibra shirt met labels en een merkteken 69 euro laten betalen.
Uhm de kwaliteit van een polo van Lacoste is wel degelijk beter dan de gemiddelde wibra-polo. Alleen de afwerking is vaak al vele malen mooier!
quote:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen deze saaie polo's verkiezen boven een trendy of luxe model Dolce&Gabbana of Armani. Waarom er bij die kakkers ook altijd STANDAARD bootschoenen bijkomen en een afgrijselijke broek lichtroze, rood, geel, groen, lichtblauw is mij dan ook een compleet raadsel. Zijn er mensen die dit herkennen of zelf zo lopen, reply eens waarom je er zo bij loopt. Vraag ik me terdege af, want kakkers zouden toch best modieus mogen zijn, maar stijlloze shit zoals die 10 in het dozijn polo''s in 22 kleuren met vind ik niks aan. Als je zo 10 Wibra shirtjes koopt dan ben je een Thema-mens (vandaag thema groen, morgen blauw etc).
In de vorige alinea ga je in op status, denk je dat mensen die andere merken (zoals D&B of Armani)dragen dit niet doen omdat een bepaald merk een bepaalde status met zich meebrengt (zo wordt het toch in ieder geval door de helft van de mensen gezien. Naast het verschil in smaak is er dus eigenlijk weinig verschil...
Uhm...
pi_32262138
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:48 schreef timmeeeh het volgende:
Hilfiger is net zo "erg" als Lacoste en RL en om nog maar een duur polomerk te noemen: Marlboro.
Bovendien is de kwaliteit van bovengenoemde merkpolo's echt stukken beter dan een standaard Bijenkorf/Cottonfield polo. ze gaan echt veel langer mee.
daarbij wil ik even vermelden dat ik die dure polo's niet (meer) koop omdat ze toch wel iets te prijzig zijn.
[offtopic] waarom zit jij vandaag in ieder topic waar ik in kijk?? [/offtopic]

*met timmeeeh eens is*
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_32262146
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:46 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

die draag ik dus zeker niet..!!!
Hoe zit het met die mega lange zigeuner kettingen, draag je die?
pi_32262265
Sommige mensen maken zich druk om een drol......
Je hebt vast zelf een keer rose geprobeerd te dragen, waarna je door een kakker in je reet bent genomen wat tegenviel of zit er iets nog diepers achter je kritiek? Vertel me aub niet dat het die drol is waar je je druk om maakt he....
pi_32262293
quote:
en de helft van de people die ermee loopt, denkt dat het nog een status symbool is ook.
quote:
Let me tell you, jullie zijn gefopt.
quote:
Zijn er mensen die dit herkennen of zelf zo lopen, reply eens waarom je er zo bij loopt.
quote:
Mooie designerkleding is toch leuker dan die saaie polo's en idem broeken? Of ben ik nu crazy?
Het schijnt dat vooral kakkers (maar ook managers) zich schuldig maken aan het gebruik om veelvuldig engelse woorden te pas en te onpas overal tussen te flikkeren. gek eigenlijk dat kakkers wel "kak-achtige" studies als rechten of talenstudies doen, maar intussen shitty slecht dutch praten.
Maarre, catch you later, dude.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32262309

pi_32262319
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:04 schreef Sanne1805 het volgende:
Je hebt vast zelf een keer rose geprobeerd te dragen, waarna je door een kakker in je reet bent genomen wat tegenviel of zit er iets nog diepers achter je kritiek? Vertel me aub niet dat het die drol is waar je je druk om maakt he....
doet me denken aan dat acteurs-trauma uit "team armerica - world police"
  maandag 14 november 2005 @ 17:07:14 #16
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_32262340
Valt er een kakker in een krokodillenvijver, en zwemt er een krokodil naar de kakker toe, zegt de kakker: Ik wist niet dat Lacoste nu ook al reddingsboten maakten.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_32262366
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:06 schreef polini het volgende:
[afbeelding]

omfg! maar dit zijn geen kakkers, dit zijn "gewoon" paupers
  maandag 14 november 2005 @ 17:08:58 #18
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_32262384
Voor een nieuw Tommy Hilfiger shirt betaal ik echt niet meer dan voor een nieuw gewoon shirtje
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  maandag 14 november 2005 @ 17:09:39 #19
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_32262405
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:04 schreef Sanne1805 het volgende:
Maar babypink of hardpink is dan ook voor de geoefende kakkert.
Kan je als newb niet aan beginnen.
The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
pi_32262414
Ik ben het helemaal met TS eens. Maar breng ze niet op ideeën TS *Wel designerkleding draagt*
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32262433
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

doet me denken aan dat acteurs-trauma uit "team armerica - world police"
welk trauma?
pi_32262443
quote:
[afbeelding]

Duidelijk wannabee kakkers.........van die "ik ben nog te dom voor de HAVO, maar wil dat anderen denken dat ik een kakker ben" gasten
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_32262453
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:08 schreef Martijn85 het volgende:
Voor een nieuw Tommy Hilfiger shirt betaal ik echt niet meer dan voor een nieuw gewoon shirtje
nep-merk-kleding
pi_32262471
Wat lul je nu achterlijk.
Ralph lauren heeft ook wel hippe longleeves.
En om je even up-to-date te houden: De huidige kakker loopt in een longsleeve met een ribjasje, of een polo/trui van lamartina.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  maandag 14 november 2005 @ 17:12:11 #25
48487 Martijn85
pi_32262474
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:10 schreef Sanne1805 het volgende:

[..]

welk trauma?
Pussy's get fucked by dicks, but dicks also fuck assholes.

Ik gok op die

Briljant melige film trouwens
  maandag 14 november 2005 @ 17:13:06 #26
48487 Martijn85
pi_32262499
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

nep-merk-kleding
Personeelskorting
  maandag 14 november 2005 @ 17:22:23 #27
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_32262698
Klagen over kakkers is wel heeeel erg 1987
I follow you......but not on Twitter
pi_32262748
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:12 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Pussy's get fucked by dicks, but dicks also fuck assholes.

Ik gok op die

Briljant melige film trouwens
nee, het trauma van die ene gast die ooit verkracht was door de cast van de musical Cats en daarom een hekel had aan acteurs.
pi_32262800
En daarbij komt; kakwijven zijn geile sletten. Dus kap met zeiken
  maandag 14 november 2005 @ 17:26:38 #30
48487 Martijn85
pi_32262820
Ohw dat stuk is ook lachen ja
  maandag 14 november 2005 @ 17:28:52 #31
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_32262874
quote:
[afbeelding]

Wat een ontzettend homo's.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  maandag 14 november 2005 @ 17:30:24 #32
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_32262925
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:26 schreef Sjakie01 het volgende:
Nee, dat zijn vieze, disproportionele, (net) te dikke, overopgemaakte, kakelende trieste mutsen.
pi_32262942
edit

dubbel :
pi_32262957
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:30 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Nee, dat zijn vieze, disproportionele, (net) te dikke, overopgemaakte, kakelende trieste mutsen.
Dan bezoek jij de verkeerde hockeyclubs vriend.
pi_32262965
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:12 schreef Sjakie01 het volgende:
En om je even up-to-date te houden: De huidige kakker loopt in een longsleeve met een ribjasje.
Dat ben ik
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_32262968
quote:
Halloooo, Diederik. Boudewijn hier. Kerel, ik dacht bij mezelf, ik bel eens om te zien hoe het op de zaak is. Kan ik meteen controleren of mijn Libertel Extra Easy wel echt werelddekking heeft. Nou? Hoe klink ik? Loepje zuiver hè! Maar vertel eens, hoe staat het met de workload? Alweer stronthard aan het werk? Doe maar niet alsof je het redt zonder mij. Haha! Wist je niet, hè? Inderdaad, drie weekjes Afrika. Moet kunnen. Ik heb er het hele jaar hard genoeg voor gewerkt, dus nu lig ik hier ongegeneerd te genieten. Jaja, ik zeg altijd maar zo: je hebt werkpaarden en je hebt luxe paarden. Hè? Wáár in Afrika ik lig te genieten? Jezus, Diederik, daar vraag je me wat. Black Angel Windsor Hotel heet het hier. By the way, vijf sterren, kerel. Mieterse faciliteiten, wat dacht je van een 18-hole golf course óp het hotelterrein en dagelijks een cocktailuurtje met hors d'oeuvres bij de Beach Club Poolbar? En het zwembad is uitgerust met waterval! Ja, inderdaad, dat mag ook wel met deze warmte. Het is hier trouwens nog niet beneden de vijfenveertig graden geweest. Te warm? Ach welnee! Heerlijk! Komt door de lage luchtvochtigheid. Warmte in Afrika is héél anders dan in Nederland. Prima temperatuurtje. Of ik al bruin ben? Ach, je weet hoe dat gaat. Je bent lekker loom en onderschat de zon een beetje. Wat? Ja, de tweede dag al. Naast de waterval in slaap gevallen. Nee, Samantha was winkelen in het shopping palace. Zo'n jonge vlam houd je anders niet in toom. Maar goed, mijn rug flink verbrand, dus ik doe het verder wat rustiger aan. De schaduw opzoeken? Nou, nee, dat was volgens de arts niet voldoende. Ik geniet nu op onze kamer van een gewéldige airco. Volledig computergestuurd, echt perfect. Plus satelliet-tv, dus deze jongen verveelt zich not a single moment. RTL 4 en SBS 6 zijn hier ook te ontvangen. Gisteren nog naar Jerry Springer gekeken. En op de BBC een hele cricketwedstrijd gevolgd. Veel leuker dan golf. Wat zeg je? Jawel, natuurlijk kom ik nog wel buiten. Tenminste, misschien over een dag of wat, wanneer de compressen eraf mogen. En zon is ook niet goed in combinatie met pijnstillers. Welnee, dat is helemaal niet vervelend. Trouwens, zo bruin als het personeel hier kan ik toch nooit worden. Hahaha! Samantha? Ja hoor, die vermaakt zich ook prima. In het shopping palace heeft ze iemand leren kennen die haar een beetje op sleeptouw neemt. Een grote, gespierde neger. Wel een veilig idee met al die loslopende hoetsies en doetsies. Ja, ik zal haar de groeten doen. Vanavond eten we eindelijk weer eens samen. Gaan we het ook hebben over de toekomst. Tenminste, dat stond op dat briefje. Volgens mij wil ze kinderen. En jij Diederik, wat ga jij nog allemaal doen vanavond? Vertel eens iets leuks. Wat? Nee, ja, oké, ik snap het, je moet weer aan het werk. Nou, dan zie je me volgende week maandag weer. Ben ik als herboren. Dag, Diederik."

ik vind dat soort kleding trouwens maar nix om maar ff ontopic te zijn
  maandag 14 november 2005 @ 17:32:03 #37
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32262973
quote:
[afbeelding]

OMFG
En dan die hand in die broek van die rechtse -> Lekker losjes !

Zou die foto overigens opgenomen zijn naast een bepaalde A snelweg, bij een homo-ontmoetingsplaats ofzo; Ondertitel foto: Dit zijn wij vlak voordat we het bosje indoken
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
  maandag 14 november 2005 @ 17:48:28 #38
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_32263491
Ik kan me er niet aan ergeren. Als ze dat willen dragen wat volgens jou "kak" is, negeer het.
Zelf koop ik goedkope kleding welke nog modieus is ook. Geen merkkleding, maar bij goedkope zaakjes.
Met name dan shirts.

Als het op broeken aankomt koop ik toch liever bv Dockers. Deze omdat ze heerlijk zitten en de kwaliteit gewoon zeer goed is en de broeken zeker 5 jaar meegaan.

Nee ik zit er niet echt mee of iemand zich nou kak of anders kleed.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_32263617
en precies hetzelfde sjaaltje om! wat een teringflikkers zeg!
  maandag 14 november 2005 @ 17:53:55 #40
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_32263654
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:31 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Dan bezoek jij de verkeerde hockeyclubs vriend.
Ik en hockeyclubs?
pi_32264359
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:05 schreef Gripper het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Het schijnt dat vooral kakkers (maar ook managers) zich schuldig maken aan het gebruik om veelvuldig engelse woorden te pas en te onpas overal tussen te flikkeren. gek eigenlijk dat kakkers wel "kak-achtige" studies als rechten of talenstudies doen, maar intussen shitty slecht dutch praten.
Maarre, catch you later, dude.
Ben geen manager, ben geen kakker, doe geen rechten en ook geen talenstudie. Catch you on the flipside, dude.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 14 november 2005 @ 18:16:28 #42
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_32264365
Je ziet toch zelf dat die jongen van die foto 2x dezelfde is? Het is gewoon matig geshopt. Bekijk z'n superdudes-profiel ( ) maar es;

http://www.superdudes.nl/!Mnrtje*Pascal!/pics
pi_32264424
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:12 schreef Sjakie01 het volgende:
En om je even up-to-date te houden: De huidige kakker loopt in een longsleeve met een ribjasje, of een polo/trui van lamartina.
lamartina is goedkoper. Daarbij had ik het niet over longsleeves maar over de kakkers in die polo's. En die dragen ze dus WEL.
JOHNNY HEITINGA
pi_32264462
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:26 schreef Sjakie01 het volgende:
Omdat jij op rokjes geilt heet nog niet dat ze geil zijn
JOHNNY HEITINGA
pi_32264492
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:16 schreef Eland het volgende:
Je ziet toch zelf dat die jongen van die foto 2x dezelfde is? Het is gewoon matig geshopt. Bekijk z'n superdudes-profiel ( ) maar es;

http://www.superdudes.nl/!Mnrtje*Pascal!/pics
Superdudes is voor de breezerboys
Check die gast lomp staan dan! Whaha wat een pauper. Geef hem wel wat kudo's heah!
JOHNNY HEITINGA
pi_32264509
Ik dacht eerst dat je zo'n nerd/alto was totdat ik onderstaand stukje las, maar je hebt voor 100 % gelijk
quote:

Status zou je ermee af KUNNEN schilderen maar voor mij zijn het gewoon debielen die enkel op status kicken en niet de intentie hebben mooie kleding te kopen...het kopen omdat het moet zeg maar.

maandag 14 november 2005 @ 18:21:25 #47
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_32264522
quote:
[afbeelding]

wijven
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  maandag 14 november 2005 @ 18:21:41 #48
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32264537
D&G en Armani zijn al lang niet meer trendy natuurlijk, klassiek blijft daarintegen altijd klassiek.
[KNE]-Mod
  maandag 14 november 2005 @ 18:23:41 #49
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_32264612
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:21 schreef ThE_ED het volgende:
D&G en Armani zijn al lang niet meer trendy natuurlijk, klassiek blijft daarintegen altijd klassiek.
Zoals Mac. Greggor?
Heb daar in het verleden redelijk wat kleding gekocht. En ik heb het nog steeds al draag ik het zelden.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 14 november 2005 @ 18:23:53 #50
129299 Roltrapfee
feed me a stray cat
pi_32264619
quote:
Vraag ik me terdege af, want kakkers zouden toch best modieus mogen zijn, maar stijlloze shit zoals die 10 in het dozijn polo''s in 22 kleuren met vind ik niks aan.

Hilfiger is opzich nog het meest normaal, zie daar zelden van die saaie 10-in-het-dozijn-polo's van...
13 in een dozijn. Een dozijn is 12 stuks. 10 in een dozijn is dus te weinig. 13 in een dozijn is één teveel.
When the weather gets rough and it's whiskey in the shade
It's best to wrap your saviour up in cellophane
Hee, een korhoen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')