Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten, laat iedereen dragen wat hij of zij wil.quote:Op maandag 14 november 2005 16:37 schreef Camplo het volgende:
Mag ik aan jullie allemaal vragen wat er zo leuk is aan die standaard saaie roze, lichtgroene,lichtblauwe,lichtgele shirts waar enkel een icoontje opstaat met het merkteken?
Uhm de kwaliteit van een polo van Lacoste is wel degelijk beter dan de gemiddelde wibra-polo. Alleen de afwerking is vaak al vele malen mooier!quote:Op maandag 14 november 2005 16:37 schreef Camplo het volgende:
Lacoste of Ralph Lauren bijvoorbeeld. Die polo's zijn namelijk al jaren hetzelfde, sommige zijn zo gek om nog nieuwe te kopen, de kwaliteit is niet beter, of slechter dan een gewone polo, en de helft van de people die ermee loopt, denkt dat het nog een status symbool is ook. Let me tell you, jullie zijn gefopt, door de goede marketeers die jullie voor een standaard Wibra shirt met labels en een merkteken 69 euro laten betalen.
In de vorige alinea ga je in op status, denk je dat mensen die andere merken (zoals D&B of Armani)dragen dit niet doen omdat een bepaald merk een bepaalde status met zich meebrengt (zo wordt het toch in ieder geval door de helft van de mensen gezien. Naast het verschil in smaak is er dus eigenlijk weinig verschil...quote:Op maandag 14 november 2005 16:37 schreef Camplo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen deze saaie polo's verkiezen boven een trendy of luxe model Dolce&Gabbana of Armani. Waarom er bij die kakkers ook altijd STANDAARD bootschoenen bijkomen en een afgrijselijke broek lichtroze, rood, geel, groen, lichtblauw is mij dan ook een compleet raadsel. Zijn er mensen die dit herkennen of zelf zo lopen, reply eens waarom je er zo bij loopt. Vraag ik me terdege af, want kakkers zouden toch best modieus mogen zijn, maar stijlloze shit zoals die 10 in het dozijn polo''s in 22 kleuren met vind ik niks aan. Als je zo 10 Wibra shirtjes koopt dan ben je een Thema-mens (vandaag thema groen, morgen blauw etc).
[offtopic] waarom zit jij vandaag in ieder topic waar ik in kijk??quote:Op maandag 14 november 2005 16:48 schreef timmeeeh het volgende:
Hilfiger is net zo "erg" als Lacoste en RL en om nog maar een duur polomerk te noemen: Marlboro.
Bovendien is de kwaliteit van bovengenoemde merkpolo's echt stukken beter dan een standaard Bijenkorf/Cottonfield polo. ze gaan echt veel langer mee.
daarbij wil ik even vermelden dat ik die dure polo's niet (meer) koop omdat ze toch wel iets te prijzig zijn.
Hoe zit het met die mega lange zigeuner kettingen, draag je die?quote:Op maandag 14 november 2005 16:46 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
die draag ik dus zeker niet..!!!![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 16:37 schreef Camplo het volgende:
en de helft van de people die ermee loopt, denkt dat het nog een status symbool is ook.
quote:Let me tell you, jullie zijn gefopt.
quote:Zijn er mensen die dit herkennen of zelf zo lopen, reply eens waarom je er zo bij loopt.
Het schijnt dat vooral kakkers (maar ook managers) zich schuldig maken aan het gebruik om veelvuldig engelse woorden te pas en te onpas overal tussen te flikkeren. gek eigenlijk dat kakkers wel "kak-achtige" studies als rechten of talenstudies doen, maar intussen shitty slecht dutch praten.quote:Mooie designerkleding is toch leuker dan die saaie polo's en idem broeken? Of ben ik nu crazy?
doet me denken aan dat acteurs-trauma uit "team armerica - world police"quote:Op maandag 14 november 2005 17:04 schreef Sanne1805 het volgende:
Sommige mensen maken zich druk om een drol......
Je hebt vast zelf een keer rose geprobeerd te dragen, waarna je door een kakker in je reet bent genomen wat tegenviel of zit er iets nog diepers achter je kritiek? Vertel me aub niet dat het die drol is waar je je druk om maakt he....
omfg!quote:
Maar babypink of hardpink is dan ook voor de geoefende kakkert.quote:Op maandag 14 november 2005 17:04 schreef Sanne1805 het volgende:
Sommige mensen maken zich druk om een drol......
Je hebt vast zelf een keer rose geprobeerd te dragen, waarna je door een kakker in je reet bent genomen wat tegenviel of zit er iets nog diepers achter je kritiek? Vertel me aub niet dat het die drol is waar je je druk om maakt he....
welk trauma?quote:Op maandag 14 november 2005 17:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
doet me denken aan dat acteurs-trauma uit "team armerica - world police"![]()
Duidelijk wannabee kakkers.........van die "ik ben nog te dom voor de HAVO, maar wil dat anderen denken dat ik een kakker ben" gastenquote:
nep-merk-kledingquote:Op maandag 14 november 2005 17:08 schreef Martijn85 het volgende:
Voor een nieuw Tommy Hilfiger shirt betaal ik echt niet meer dan voor een nieuw gewoon shirtje![]()
Pussy's get fucked by dicks, but dicks also fuck assholes.quote:
nee, het trauma van die ene gast die ooit verkracht was door de cast van de musical Cats en daarom een hekel had aan acteurs.quote:Op maandag 14 november 2005 17:12 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Pussy's get fucked by dicks, but dicks also fuck assholes.
Ik gok op die
Briljant melige film trouwens![]()
quote:
Nee, dat zijn vieze, disproportionele, (net) te dikke, overopgemaakte, kakelende trieste mutsen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:26 schreef Sjakie01 het volgende:
En daarbij komt; kakwijven zijn geile sletten. Dus kap met zeiken![]()
Dan bezoek jij de verkeerde hockeyclubs vriend.quote:Op maandag 14 november 2005 17:30 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee, dat zijn vieze, disproportionele, (net) te dikke, overopgemaakte, kakelende trieste mutsen.
quote:Op maandag 14 november 2005 17:12 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat lul je nu achterlijk.
Ralph lauren heeft ook wel hippe longleeves.
En om je even up-to-date te houden: De huidige kakker loopt in een longsleeve met een ribjasje.
quote:Halloooo, Diederik. Boudewijn hier. Kerel, ik dacht bij mezelf, ik bel eens om te zien hoe het op de zaak is. Kan ik meteen controleren of mijn Libertel Extra Easy wel echt werelddekking heeft. Nou? Hoe klink ik? Loepje zuiver hè! Maar vertel eens, hoe staat het met de workload? Alweer stronthard aan het werk? Doe maar niet alsof je het redt zonder mij. Haha! Wist je niet, hè? Inderdaad, drie weekjes Afrika. Moet kunnen. Ik heb er het hele jaar hard genoeg voor gewerkt, dus nu lig ik hier ongegeneerd te genieten. Jaja, ik zeg altijd maar zo: je hebt werkpaarden en je hebt luxe paarden. Hè? Wáár in Afrika ik lig te genieten? Jezus, Diederik, daar vraag je me wat. Black Angel Windsor Hotel heet het hier. By the way, vijf sterren, kerel. Mieterse faciliteiten, wat dacht je van een 18-hole golf course óp het hotelterrein en dagelijks een cocktailuurtje met hors d'oeuvres bij de Beach Club Poolbar? En het zwembad is uitgerust met waterval! Ja, inderdaad, dat mag ook wel met deze warmte. Het is hier trouwens nog niet beneden de vijfenveertig graden geweest. Te warm? Ach welnee! Heerlijk! Komt door de lage luchtvochtigheid. Warmte in Afrika is héél anders dan in Nederland. Prima temperatuurtje. Of ik al bruin ben? Ach, je weet hoe dat gaat. Je bent lekker loom en onderschat de zon een beetje. Wat? Ja, de tweede dag al. Naast de waterval in slaap gevallen. Nee, Samantha was winkelen in het shopping palace. Zo'n jonge vlam houd je anders niet in toom. Maar goed, mijn rug flink verbrand, dus ik doe het verder wat rustiger aan. De schaduw opzoeken? Nou, nee, dat was volgens de arts niet voldoende. Ik geniet nu op onze kamer van een gewéldige airco. Volledig computergestuurd, echt perfect. Plus satelliet-tv, dus deze jongen verveelt zich not a single moment. RTL 4 en SBS 6 zijn hier ook te ontvangen. Gisteren nog naar Jerry Springer gekeken. En op de BBC een hele cricketwedstrijd gevolgd. Veel leuker dan golf. Wat zeg je? Jawel, natuurlijk kom ik nog wel buiten. Tenminste, misschien over een dag of wat, wanneer de compressen eraf mogen. En zon is ook niet goed in combinatie met pijnstillers. Welnee, dat is helemaal niet vervelend. Trouwens, zo bruin als het personeel hier kan ik toch nooit worden. Hahaha! Samantha? Ja hoor, die vermaakt zich ook prima. In het shopping palace heeft ze iemand leren kennen die haar een beetje op sleeptouw neemt. Een grote, gespierde neger. Wel een veilig idee met al die loslopende hoetsies en doetsies. Ja, ik zal haar de groeten doen. Vanavond eten we eindelijk weer eens samen. Gaan we het ook hebben over de toekomst. Tenminste, dat stond op dat briefje. Volgens mij wil ze kinderen. En jij Diederik, wat ga jij nog allemaal doen vanavond? Vertel eens iets leuks. Wat? Nee, ja, oké, ik snap het, je moet weer aan het werk. Nou, dan zie je me volgende week maandag weer. Ben ik als herboren. Dag, Diederik."
OMFGquote:
Ik en hockeyclubs?quote:Op maandag 14 november 2005 17:31 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dan bezoek jij de verkeerde hockeyclubs vriend.![]()
Ben geen manager, ben geen kakker, doe geen rechten en ook geen talenstudie. Catch you on the flipside, dude.quote:Op maandag 14 november 2005 17:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het schijnt dat vooral kakkers (maar ook managers) zich schuldig maken aan het gebruik om veelvuldig engelse woorden te pas en te onpas overal tussen te flikkeren. gek eigenlijk dat kakkers wel "kak-achtige" studies als rechten of talenstudies doen, maar intussen shitty slecht dutch praten.
Maarre, catch you later, dude.
lamartina is goedkoper. Daarbij had ik het niet over longsleeves maar over de kakkers in die polo's. En die dragen ze dus WEL.quote:Op maandag 14 november 2005 17:12 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat lul je nu achterlijk.
Ralph lauren heeft ook wel hippe longleeves.
En om je even up-to-date te houden: De huidige kakker loopt in een longsleeve met een ribjasje, of een polo/trui van lamartina.
Omdat jij op rokjes geilt heet nog niet dat ze geil zijnquote:Op maandag 14 november 2005 17:26 schreef Sjakie01 het volgende:
En daarbij komt; kakwijven zijn geile sletten. Dus kap met zeiken![]()
Superdudes is voor de breezerboysquote:Op maandag 14 november 2005 18:16 schreef Eland het volgende:
Je ziet toch zelf dat die jongen van die foto 2x dezelfde is? Het is gewoon matig geshopt. Bekijk z'n superdudes-profiel () maar es;
http://www.superdudes.nl/!Mnrtje*Pascal!/pics
quote:Op maandag 14 november 2005 16:37 schreef Camplo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen deze saaie polo's verkiezen boven een trendy of luxe model Dolce&Gabbana of Armani. Waarom er bij die kakkers ook altijd STANDAARD bootschoenen bijkomen en een afgrijselijke broek lichtroze, rood, geel, groen, lichtblauw is mij dan ook een compleet raadsel. Zijn er mensen die dit herkennen of zelf zo lopen, reply eens waarom je er zo bij loopt. Vraag ik me terdege af, want kakkers zouden toch best modieus mogen zijn, maar stijlloze shit zoals die 10 in het dozijn polo''s in 22 kleuren met vind ik niks aan. Als je zo 10 Wibra shirtjes koopt dan ben je een Thema-mens (vandaag thema groen, morgen blauw etc).
Status zou je ermee af KUNNEN schilderen maar voor mij zijn het gewoon debielen die enkel op status kicken en niet de intentie hebben mooie kleding te kopen...het kopen omdat het moet zeg maar.
Mooie designerkleding is toch leuker dan die saaie polo's en idem broeken? Of ben ik nu crazy?
Zoals Mac. Greggor?quote:Op maandag 14 november 2005 18:21 schreef ThE_ED het volgende:
D&G en Armani zijn al lang niet meer trendy natuurlijk, klassiek blijft daarintegen altijd klassiek.
13 in een dozijn. Een dozijn is 12 stuks. 10 in een dozijn is dus te weinig. 13 in een dozijn is één teveel.quote:Op maandag 14 november 2005 16:37 schreef Camplo het volgende:
Vraag ik me terdege af, want kakkers zouden toch best modieus mogen zijn, maar stijlloze shit zoals die 10 in het dozijn polo''s in 22 kleuren met vind ik niks aan.
Hilfiger is opzich nog het meest normaal, zie daar zelden van die saaie 10-in-het-dozijn-polo's van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |