Kom maar!quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
Wie wil mn rug masseren? Ik heb verkeerd gelegen vannacht denk ik, auw.
Ik zit hier in m'n nieuwe overhemd en een glas merlot te luisteren naar Tchaikovsky onderwijl ik over Freud aan het lezen ben.quote:
En ondertussen ben je aan het bedenken wanneer het meest tactische moment is om uit de kast te komenquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom maar!
[..]
Ik zit hier in m'n nieuwe overhemd en een glas merlot te luisteren naar Tchaikovsky onderwijl ik over Freud aan het lezen ben.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ondertussen ben je aan het bedenken wanneer het meest tactische moment is om uit de kast te komen?
Hoeft al niet meer, hij heeft al aangegeven dat hij een HBO'er is.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
En ondertussen ben je aan het bedenken wanneer het meest tactische moment is om uit de kast te komen?
Je komt nogal pretentieus over.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:50 schreef Zotheid het volgende:
Waar slaat dat nou weer op?
Omdat ik niet als sommige mensen niet verder dan de strips kom, een of ander oversized t-shirt draag, top 40 luister heineken drink?
Je zult mij niet horen zeggen dat het slecht is om je te onderscheiden, maar dit hele verhaaltje klonk zo alsof je daarna ging zeggen: 'Zometeen komt mn vriendje thuis en dan gaan we fijn dineren in dat hippe nieuwe restaurantje..'quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Omdat ik niet als sommige mensen niet verder dan de strips kom, een of ander oversized t-shirt draag, top 40 luister of heineken drink?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:50 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer, hij heeft al aangegeven dat hij een HBO'er is.
Terecht!quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zult mij niet horen zeggen dat het slecht is om je te onderscheiden, maar dit hele verhaaltje klonk zo alsof je daarna ging zeggen: 'Zometeen komt mn vriendje thuis en dan gaan we fijn dineren in dat hippe nieuwe restaurantje..'![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:53 schreef Zotheid het volgende:
Alsof intelligentie alleen met je huidige opleidingsniveau te maken heeft. Er zijn zat domme kinderen op het vwo en er zullen ook best wel kinderen met potentie op het vmbo zitten. Het getuigt van een nogal bekrompen wereldbeeld om te denken dat iemand die niet op het wo zit maar een achterlijke randdebiel is.
Fasci, je kunt jezelf niet in je kelder blijven opsluiten met een stapel films van Katequote:
Toch iets aan je imago gaan doen man, bij mij heeft namelijk niemand dat soort twijfels.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:55 schreef Zotheid het volgende:
Terecht!
Ze staat hier op mijn harde schijf!quote:
Je bent het met me eens? Met iemand die op het hbo zit?quote:
Oohneequote:Op zaterdag 4 april 2009 17:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Toch iets aan je imago gaan doen man, bij mij heeft namelijk niemand dat soort twijfels.
Hihi ik heb geeneens een kelder.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fasci, je kunt jezelf niet in je kelder blijven opsluiten met een stapel films van Katehoe knap ze ook is.
[ afbeelding ]
Ik weet het.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Toch iets aan je imago gaan doen man, bij mij heeft namelijk niemand dat soort twijfels.
Ik welquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi ik heb geeneens een kelder.
Scheld af en toe met "homo" dat schijnt te helpen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik zal wel wat "stoerder" proberen te zijn.
Deels, je trekt het nogal in het extreme. Over het algemeen geldt gewoon de "HBOquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:58 schreef Zotheid het volgende:
Je bent het met me eens? Met iemand die op het hbo zit?
Ben jij nou echt op je teentjes getrapt als er iemand 'flikker' of 'pot' roept?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:01 schreef Fascination het volgende:
Scheld af en toe met "homo" dat schijnt te helpen.!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |