Je weet maar nooit he! BT gedraagt zich toch ook altijd zegt ze, maar ze heeft wel lichaamsvreemde vochten (quote:
Ik heb vannacht met een groep jongens een tijdje Private Spice gekeken, wat een gare films hebben ze daar johquote:
ik las het!!quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je weet maar nooit he! BT gedraagt zich toch ook altijd zegt ze, maar ze heeft wel lichaamsvreemde vochten () in zich opgenomen.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb vannacht met een groep jongens een tijdje Private Spice gekeken, wat een gare films hebben ze daar joh![]()
één of ander blond sletje die door een man of 6 genomen werd op een rockconcert, en de band maar gewoon doorspelenheb me dood gelachen.
Ik onderneem nooit veel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik las het!!
njha nee
ik ha verschrikkelijke last van mn hooikoorts gisterdus niet veel ondernomen.
hoezo nietquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik onderneem nooit veel.
En het is nu al drie uur bijna, en het schiet totaal niet op. En ik moet dit werk maandag afhebben, dus ik ga om drie uur echt goed doorknallen. En morgen zit ik ook de hele dag te werken.
Ps is ook waardeloosquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb vannacht met een groep jongens een tijdje Private Spice gekeken, wat een gare films hebben ze daar joh![]()
één of ander blond sletje die door een man of 6 genomen werd op een rockconcert, en de band maar gewoon doorspelenheb me dood gelachen.
Nou ja, ik doe wel veel, maar de tijd gaat veuls te snel om.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
hoezo niet
en gaat aan t werk dan joh!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
mij gaat t niet snel genoegquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe wel veel, maar de tijd gaat veuls te snel om.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, alsjeblieft niet!!!!quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
mij gaat t niet snel genoeg
t moet morgen zijn
zondag is fijnquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, alsjeblieft niet!!!!
Zondag is zoooooooo een kutdag.![]()
![]()
maandag is de makkelijkste dag ever voor mij Oquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:04 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wat is nou fijn aan zondag.
De dag erna moet je werken.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
maandag is de makkelijkste dag ever voor mij O
succes hequote:Op zaterdag 4 april 2009 15:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Anyway, ik ben poepen + leren nu.
Tot latuuuuuur
Nu nog je eigen tits.quote:
Krijg je een ban?quote:
Gegroet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:08 schreef Fascination het volgende:
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiii.
Show us.quote:
Geile shit!quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb laatst 2 paar nieuwe skoen' gekocht.
ik heb ook Pumps gekochtquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Show us.![]()
Ik wil nog nieuwe zomerschoenen, maar kan niets vinden. Al zag ik wel prachtige schoenen van Replay, maar die zijn 100 euro ofzo.
Ik heb geen fototoestel bij de handquote:
No way.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
Nee, ze hebben gewoon een leven.
Ben jij niet aan 't leren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |