Ik zou bijna Spinvis vergeten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind er nog wel een enkele leuk, maar niet in dit genre.
Greenest Grass.
Spinvis ken ik niet echt, Boudewijn vind ik niet echt leuk om te luisteren.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zou bijna Spinvis vergeten.
En Boudewijn en zo.
Aight.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zou bijna Spinvis vergeten.
En Boudewijn, Dorus, Herman van Veen en zo.
miidagquote:
is dat de liiszle stijl?quote:
miisschienquote:
aaahw bolquote:
Marrruuk!quote:
Ik gedraag me toch altijdquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het is vroeg in de middag!![]()
Heb je je nog misdragen gedragen vannacht?
Zoals sperma of vaginaal vocht?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik gedraag me toch altijdal kan ik niet ontkennen enkele lichaamsvreemde stoffen in me opgenomen te hebben. (Is dat een correcte zinsopbouw
?)
Hoe heet hij?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik gedraag me toch altijdal kan ik niet ontkennen enkele lichaamsvreemde stoffen in me opgenomen te hebben. (Is dat een correcte zinsopbouw
?)
Niet als het van iemand anders is hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is lichaamseigenik doelde meer op alcohol en thc.
Je hebt lichaamsvreemde stoffen van Krentenbol. binnen gekregen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij? Ben je nu al vergeten wat we gisteravond gedaan hebben
?
Onder anderequote:Op zaterdag 4 april 2009 13:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je hebt lichaamsvreemde stoffen van Krentenbol. binnen gekregen?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij? Ben je nu al vergeten wat we gisteravond gedaan hebben
?
Ik ben zo sappig.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je hebt lichaamsvreemde stoffen van Krentenbol. binnen gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |