JOAH.quote:
Mijn vorige tandarts wilde mij maar 1 x per jaar zien omdat ik zo'n goed gebit had, en mijn nieuwe tandarts wil me wel om het halve jaar zienquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of dit normaal is of niet. En ik ben 2 maanden geleden nog naar de tandarts geweest dus ik ga eigenlijk pas weer over 4 maanden.
Ben al 4 jaar niet geweestquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vorige tandarts wilde mij maar 1 x per jaar zien omdat ik zo'n goed gebit had, en mijn nieuwe tandarts wil me wel om het halve jaar zien![]()
Anders ga je voor de zekerheid gewoon 2 maanden eerder.![]()
Bij mijn tandarts duurt het ongeveer 2 maanden voordat je eens aan de beurt bent.
Heb al 5 weken geen note meer gehadquote:
Je verjaardag.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:37 schreef Zotheid het volgende:
Nog maar 84,5 uur 20.
Ouder worden herinnert eraan dat ik sterfelijk ben.
-Sigmund Freud
*Omver valt.quote:
I don't knowquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Omver valt.
WAT?!![]()
Waarom niet?
Ik ga het liefst zo vaak mogelijk, ik hoef het toch niet te betalen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vorige tandarts wilde mij maar 1 x per jaar zien omdat ik zo'n goed gebit had, en mijn nieuwe tandarts wil me wel om het halve jaar zien![]()
Anders ga je voor de zekerheid gewoon 2 maanden eerder.![]()
Bij mijn tandarts duurt het ongeveer 2 maanden voordat je eens aan de beurt bent.
Ja.quote:
Is wel goed voor de verzekeringquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
I don't know![]()
Maar ben 1 maand geleden weer eens geweest, toen was er niks aan de hand.
Heb een mooi gebit
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga het liefst zo vaak mogelijk, ik hoef het toch niet te betalen.
Maar een goed idee inderdaad, anders bel ik maandag even met de tandarts om te vragen wat hij denkt. Zodat ik hem kan aanklagen mocht hij het fout hebben.
Waarom niet s middags of vroeg in de avond, zodat je alsnog uit kan gaan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil niet.
En die gezellige familie komt nou op een donderdag.
Ja zit er wel over te denken om gewoon te gaan, maar ja ben nou ook niet zo'n held bij de tandartsquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is wel goed voor de verzekering![]()
Nou prima toch
Ik heb wel 1 keer een gaatje gehad, wat volgens de tandarts wel een gaatje kon worden..quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja zit er wel over te denken om gewoon te gaan, maar ja ben nou ook niet zo'n held bij de tandarts
Gaatjes en tandsteen het ergste wat er is,quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 keer een gaatje gehad, wat volgens de tandarts wel een gaatje kon worden..
Wel ja... doe dan mijn hele gebit vullen, dat zit namelijk vol met potentiele gaatjes.
Dat deed zeer![]()
En tandsteen af krabben is ook niet mijn hobby.
Ik kijk gewoon teveel medische missers.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Het is hier Amerika niet, jongeman.
Ik weet het niet. Dat leek mijn pa het beste idee. Het zal allemaal wel. Laat ik het ook maar wel doen, anders krijg ik nog meer gezeik. Familie!quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom niet s middags of vroeg in de avond, zodat je alsnog uit kan gaan?
En ga je ze nou ook lidl-spul voorzetten?
Ik denk dat een wortelkanaalbehandeling ook niet prettig is, maar dat heb ik gelukkig nog niet gehad.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:49 schreef Gupje het volgende:
[..]
Gaatjes en tandsteen het ergste wat er is,![]()
Het is vooral gekomen na mijn beugel toen heb ik gezegd fock jullie daar ik kom nooit meer
Je darmen voel je niet, want daar zitten geen zenuwen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:51 schreef Zotheid het volgende:
Botpijn is de ergste pijn die er bestaat.
Tenminste, dat schijnt zo te zijn.
ik hoor me moeder nog schreeuwenquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat een wortelkanaalbehandeling ook niet prettig is, maar dat heb ik gelukkig nog niet gehad.
*Klopt af
Ga je straks ook nog zeggen dat er in de darmen gladde spieren zitten die we niet bewust kunnen aansturen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je darmen voel je niet, want daar zitten geen zenuwen.
Als je neergestoken wordt, dan is het je buikvlies wat zeer doet.
IEHHquote:
Gigolo of Hosselenquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:53 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand een leuk flexibel bijbaantje?
Peristaltiek ftwquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ga je straks ook nog zeggen dat er in de darmen gladde spieren zitten die we niet bewust kunnen aansturen?
Mits leuk uiterlijk en goed om kunnen gaan met bejaarden vrouwen.quote:
I KNOW!quote:
Dat zoekt hij zelf maar uitquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mits leuk uiterlijk en goed om kunnen gaan met bejaarden vrouwen.
Je spijsverteringsstelsel bestaat toch wel uit meer dan alleen maar dat?quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
I KNOW!
Daarnaast, mensen die denken dat er alleen in de anus een kringspier zit.
Ik denk dat je dan ook tijdelijk je reukvermogen kwijt moet raken.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan ook tijdelijk je reukvermogen kwijt moet raken.
Ook om je mond en ogen zitten kringspieren.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je spijsverteringsstelsel bestaat toch wel uit meer dan alleen maar dat?
Ik ook!quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Room Eleven.Janne.
Ik heb ze live gezien.
Ik vind er nog wel een enkele leuk, maar niet in dit genre.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook!
Een van de weinige, of eigenlijk enige band uit Nederland die ik leuk vind.
I can't write about love no more
I should be feeling sad
Now i know it wasn't you
Who drove me mad, oh
It was the chemical
stuff in my head
Het is vroeg in de middag!quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh kutik hoopte serieus dat het nog ochtend was
ik zou vroeg uit bed gaan om te leren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |