Wat een prachtige katten!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:49 schreef Sorbootje het volgende:
Alweer veel te lang geleden...
[ afbeelding ]
Herman kijkt eigenwijs.
[ afbeelding ]
Sisqo denkt er het zijne van
[ afbeelding ]
Lekker ding Lodewijk
[ afbeelding ]
Trutje Fleur
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:29 schreef Sorbootje het volgende:
Sisqo steekt juist z'n tong uit. De tekst hoort bij de foto erboven
Je vergeet 18 uur slapen per dagquote:Op woensdag 22 april 2009 02:43 schreef tonja het volgende:
Zijn jullie nooit jaloers op je katten?
Ik wel.
Elke dag op tijd je eten.
Knuffelen wanneer je wil.
Elke dag een massage.(borstelen)
Minstens een uur entertainment per dag verzorgd door ondergetekende. (stok-touwtje-etc)
Naja... jaloers dus
Dankjewel! Ze zijn ook ontzettend lief en gezellig. Fijn om thuis te komen en ze staan zo lief naast elkaar op je te wachten. *smelt*quote:
Wij hebben twee uur gereden (van Zeeland naar Landgraaf in Limburg), naar aanleiding van deze foto:quote:Op maandag 20 april 2009 23:11 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
het ligt er alleen aan waar ik de kat kan op halen, aangezien in aan het einde van Nederland woon ben ik niet vanplan om buiten Noord-Holland te gaan,
maar zeker een goed idee, hufter was ook een zwerf katje.
Haha klinkt bekendquote:Op woensdag 22 april 2009 14:13 schreef ilsepielse het volgende:
[..]
Wij hebben twee uur gereden (van Zeeland naar Landgraaf in Limburg), naar aanleiding van deze foto:
[ afbeelding ]
Ook van Zwerfkat in Nood. Prima stichting!!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik vriendlief pas verteld heb waar 't was, nadat hij ja had gezegd tegen een katje erbij, hihi
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:13 schreef ilsepielse het volgende:
[..]
Wij hebben twee uur gereden (van Zeeland naar Landgraaf in Limburg), naar aanleiding van deze foto:
[ afbeelding ]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik vriendlief pas verteld heb waar 't was, nadat hij ja had gezegd tegen een katje erbij, hihi
Ik ook.quote:
Zeker een lekker ding! Wat een heerlijk trots en mooi beestje!quote:
Wat een onwijs mooie katten en erg mooie foto's! Vooral waar ze zo lief samen liggen!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:19 schreef Coam het volgende:
Foto's van de broertjes Viktor en Sam! Ze worden maandag een half jaar.
Viktor is de lichtere. Hij is echt het brutaaltje. Ontzettend ondeugend, maar 's avonds komt hij heerlijk bij ons liggen. Hij is nog zo klein dat hij op mijn schouder ligt.
De donkere heet Sam. Echt de lieverd van de twee. Hij wil altijd kroelen en ligt het liefste op mijn schoot te slapen.
Wat een snoesje!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:13 schreef ilsepielse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die pupillen lopen door op z'n huidquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Beter maar ik vind de pupillen nog steeds te grijs.
quote:
Ik heb er een Paint shop pro plugin voor gebruikt, red-eye filter en die houdt inderdaad geen rekening mee dat mensen en dieren hun open ook weleens half dicht hebben..quote:Op woensdag 22 april 2009 18:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die pupillen lopen door op z'n huid
Als ik jou was zou ik het niet bewerken, sorry maar je bewerking ziet er niet uit, zie je heel goed dat het nep is, bij alle correcties die je hebt gedaanquote:Op woensdag 22 april 2009 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donkerder zwart krijg ik het niet.
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het niet bewerken, sorry maar je bewerking ziet er niet uit, zie je heel goed dat het nep is, bij alle correcties die je hebt gedaanDenk zeker dat dat jammer is bij afdruk op canvas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Hap.
Je hebt dr altijd bij die zoiets laten afdrukken, zat voorbij zien komen. Beetje sonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hap of niet.![]()
Ja achteraf gezien had ik beter alles in één post kunnen doenquote:
Goed puntquote:Op donderdag 23 april 2009 16:10 schreef Cat22 het volgende:
Omdat opstaan wel erg veel moeite is....
Lapermquote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef SiGNe het volgende:
toffe vacht met die krulletjes, wat voor ras is het?
Dat is absoluut waarquote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef SiGNe het volgende:
Laser is wel een perfect lampje alleen is het schjnsel dat er vanaf komt wel schadelijk voor de ogen helaas.
Zeker voor dieren met nachtogen zoals katten is het echt af te raden om te gebruiken als speeltje.
Super! Dank jequote:
Hihi liefquote:Op donderdag 23 april 2009 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb zin in een midnight snack!
[ afbeelding ]
Allebei een eigen potje
[ afbeelding ]
NOMNOMNOM!
[ afbeelding ]
Is het echt op?
[ afbeelding ]
Of heb jij toevallig nog iets op je hand laten liggen?
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat je op de muur en vloeren wil schijnen maar dat is voor een huisdier dus ook al schadelijk omdat die ogen zoveel gevoeliger zijn, veel mensen denken er verder niet aan en kopen gewoon zo'n lasertje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is absoluut waarMaar ik was dan ook niet van plan om op mijn kat te schijnen maar op de muur
Toch bedankt voor de waarschuwing
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:33 schreef nein het volgende:
Ik heb dus 2 katten, waarvan ééntje 1 keer per dag op schoot komt liggen...maar de andere, die komt niet verder dan pal naast je liggen. Tot vorige week! Ik zit op de bank met een kleedje over me heen en ze stap zo op schoot
..dacht ik..
Vervolgens liep ze verder over m'n benen en deponeert zich in een homemade hangmat, tussen de bank, de salontafel en mijn benen inIk zat vervolgens niet zo heeel comfortabel meer zeg maar
Typstra. Maar wel lief hoor
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dus 2 katten, waarvan ééntje 1 keer per dag op schoot komt liggen...maar de andere, die komt niet verder dan pal naast je liggen. Tot vorige week! Ik zit op de bank met een kleedje over me heen en ze stap zo op schoot
..dacht ik..
Vervolgens liep ze verder over m'n benen en deponeert zich in een homemade hangmat, tussen de bank, de salontafel en mijn benen inIk zat vervolgens niet zo heeel comfortabel meer zeg maar
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
..dacht ik..
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kon ie niet op de schutting klimmenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
!
Jazz moest ook weer voor problemen zorgen
[ afbeelding ]
*zielig gemiauw* k kan niet meer terug*zielig gemiauw* Moest naar de buren om hem te bevrijden.
Zal lastig gaan als je aan een lijntje vastzit.quote:
Haha tuurlijk, ze hangen allemaal wel eens wat oncharmantquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:24 schreef Cat22 het volgende:
Mogen hier ook de wat minder charmante foto's van je huisdier?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 april 2009 13:51 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Haha tuurlijk, ze hangen allemaal wel eens wat oncharmant![]()
Hier een van mijn Zen onder zelfde motto:
[ afbeelding ]
Zo heeft ie een tijd gezeten en dat leek hem prima te bevallen
En van mijn nog kleinere Napoleon; een in-de-knoop-lig-foto
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 15:26 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Volgende week woensdag mag ik deze kitten ophalen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 15:26 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 17:42 schreef bluuf het volgende:
Een aantal fotos van Doerak toen hij 3 maanden oud was.
Doerak zit op de bank
[ afbeelding ]
Doerak kan zoooo zielig kijken, je zou er bijna van gaan huilen
[ afbeelding ]
Doerak met bontkraagje :
[ afbeelding ]
Doerak toen hij 8 maanden was op het balkon van het oude huis :
[ afbeelding ]
Ik ben in januari verhuisd naar een woning met tuin dus Doerak kan zijn lol op(helaas heb ik de recente fotos van Doerak die in de tuin rondbanjert op mijn PC thuis staan)
Ik vind het een Fred(dy)quote:Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Het is een hij. Een naam moet ik nog bedenken, dus als iemand een leuke naam weet
Panterquote:Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Het is een hij. Een naam moet ik nog bedenken, dus als iemand een leuke naam weet
Gorbatsjov! (vanwege de vlek op z'n kop..al had die vlek eigenlijk rood moeten zijn)quote:Op maandag 27 april 2009 15:26 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar je moet het uitspreken op zijn nederlands engelsquote:Op maandag 27 april 2009 19:29 schreef SiGNe het volgende:
De W spreek je in het engels uit als double-u (dubbeljoe)..
Excuus..quote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar je moet het uitspreken op zijn nederlands engels
Is dat nog niet veel te jong?quote:Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Oooh, die burmilla's vind ik zo prachtig!quote:Op donderdag 30 april 2009 @ 11:23 schreef SiGNe het volgende:
Geweldig die luie katten...
Altijd als ik boodschappen doe zie ik ze ook blij veel huizen lekekr op de bankleuning liggen of in de vensterbank in het zonnetje.. eigenlijk liggen ze ook altijd op dezelfde plekken, die van jullie ook?
Echt, zodra ik in een zelfstandig woning zit ga ik ook weer op zoek naar 2 katten, ben er mee opgegroeid en ik mis het.
M'n ouders hadden vroeger 2 katte (broertjes) en toen die beiden overlden waren hebben ze ook weer nieuwe katten genomen en dat zijn ook zulke geweldige beesten, nog raskatten ook.
[afbeelding]
links een Burmilla (kruising Burmees/Chinchilla Pers), rechts een Burmees.
[afbeelding]
Mooie foto! Ik wil altijd zo graag de tandjes aanraken als mijn monster zo ligt, maar ik durf het nietquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef Chanty het volgende:
Ik kom nog wat Romey foto's spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |