Ja, zoiets denk ik dus welquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:51 schreef -Peach het volgende:
Hoop niet dat ze Beautiful gaat doen, das echt wel afgezaagd.
dat gewapper met die handjes van em ook wanneer hij goed commentaar krijgt..quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:52 schreef Karina het volgende:
Nee Luigiano heeft geen vriendin, hij heeft een vriendje.
Laat haar dan maar Fighter doen... maar Beautiful zou wel bij haar passen.. al is het idd wel afgezaagd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:51 schreef -Peach het volgende:
Hoop niet dat ze Beautiful gaat doen, das echt wel afgezaagd.
Ik had de TT al in mijn hoofd. Ik dacht; nu moet ik snel zijn voor dat iemand anders hem opentquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:52 schreef Karina het volgende:
Lekker vlot trouwens Jojo!
Dat sowieso, en lekker uptempo. Misschien iets van Gwen Stefani ofzo, of No doubt? I'm just a girl ofzo!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:54 schreef Karina het volgende:
Laat Rachel nou lekker iets van een artiest doen die nog NIET is langsgeweest.
^^ I'm with her!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:53 schreef miss_sly het volgende:
So far vond ik alleen Roan en Lisa goed.
De rest was het allemaal net of helemaal niet.
Als je Sacha bedoelt, denk eerder op de dansers.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:54 schreef Flyduck het volgende:
die gast achter de schermen loopt een beetje te geilen op die danseres..
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:55 schreef Starlie het volgende:
Deze vind ik ook wel wat voor Rachel... mocht ze wat van Christina gaan doen!
Je dreigt in slaap te vallen van het lage niveau?quote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:54 schreef sbientje het volgende:
pff, ik ben me een potje moe! neit normaal
Ikke ook.quote:
Oh leuk Dr Who.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:55 schreef Tasha het volgende:
Het is verbazingwekkend hoe goed je kunt multitasken met Dr. Who op BBC4 en de X-factor.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:55 schreef Anonymousz het volgende:
Ik vond die chipmunk roan helemaal niet goed behalve zijn dansje
Even zien.. Alvin, Theodore en... denk denk... Simonquote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:55 schreef Anonymousz het volgende:
Ik vond die chipmunk roan helemaal niet goed behalve zijn dansje
Je kunt 'r saai of niet leuk of wat dan ook vinden, maar vals zingen deed ze absoluut niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vond Hester juist zooo ontzettend vals zingen.
quote:
Heb die film geen eens gezien. Ben één van weinigen geleuf ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:58 schreef Karina het volgende:
Die film vind ik ook zo verschrikkelijk.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Je kunt 'r saai of niet leuk of wat dan ook vinden, maar vals zingen deed ze absoluut niet.
Zuiver was het toch ook niet de hele tijd!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Je kunt 'r saai of niet leuk of wat dan ook vinden, maar vals zingen deed ze absoluut niet.
Eric? Jij hier?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:57 schreef ranja het volgende:
[..]
alvin and the chipmunksquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:56 schreef Natalie het volgende:
[..]
Even zien.. Alvin, Theodore en... denk denk... Simon
Wellusquote:
Dat is haar stijlquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Karina het volgende:
Die jurk! Lijkt wel een gordijn.
ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vond het begin het allermooist!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond Rachel in Starmaker altijd al super![]()
Begint goed....wow
Jouw viend heeft verstand van kamperenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Starlie het volgende:
Mijn vriend vind dat ze weer een tent aan heeft...
Die zal wel onder haar jurk willen kamperen dan!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Jouw viend heeft verstand van kamperen
oke jij wint....quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellus
Alleen dáárvoor was het van Dolly.
Maar ze noemde the Bodyguard omdat de dame die het daarin zingt ook Rachel heet
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:00 schreef Wolve000 het volgende:
Haar TomTom stond eventjes op mist. Daar ging ze namelijk even in.
Het is gewoon een feit dat er valse stukken bij zaten. Heeft niks met Hester zelf te maken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:00 schreef -Peach het volgende:
[..]
Die zal wel onder haar jurk willen kamperen dan!
Lisa heeft geen valse noot gezongen, Rachel welquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke jij wint....
perfect gezongen trouwens dit, Rachel gaat Lisa vanavond (voor het eerst echt) voorbij!!!!!!
Ze willen er allemaal zo snel mogelijk uit. Zij hebben ook genoeg gehad van Wendy en Stacey!quote:
Oog-, keel-, neus-, mond-, arm-, been-, darm-, maag-, en anusontsteking!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:01 schreef eefj het volgende:
Wat heeft iedereen vandaag...
En d'r haar zat vorige keren ook veel mooier.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ze heeft wel een hele dikke laag plamuur op
Ze heeft ook een hele slechte huidquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ze willen er allemaal zo snel mogelijk uit. Zij hebben ook genoeg gehad van Wendy en Stacey!
En dat is eigenlijk triest, want zo goed was ze niet.quote:Ze hoort nog steeds bij de beste van vanavond
Ik vind iedereen nogal zwaar opgemaakt vanavond, Angela heeft ook flink wat op haar gezicht laten smeren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ze weet het zelf ook. En dat toont ze. En dat vind ik ook knap.
Gást, dit was op alle fronten zó vréselijk valsquote:
Dat komt omdat de piem0ls van die puberjochies er nog in zitten bij haar.quote:
niet alleen Angelaquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Starlie het volgende:
Ze had het veeeel beter gekunt! En Angela wees nou eens eerlijk pleaseeee
Ze is de slimste van het stelquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt omdat de piem0ls van die puberjochies er nog in zitten bij haar.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Kun je nagaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gást, dit was op alle fronten zó vréselijk vals.
Greysquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar toch zou ik willen dat mij rode lipstick half zo goed staat als dat het haar staatquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind iedereen nogal zwaar opgemaakt vanavond, Angela heeft ook flink wat op haar gezicht laten smeren.
Maar dat zegt dan weer niets over zangkwaliteiten of het hebben van de x factor.quote:
Volgens mij had Rachel er nog wel bij in gepast heur...ruimte zat gok ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
ik vond het vals-gaan wel meevallen (ik heb er de ballen verstand van hoor, maar hoor het wel wanneer het echt misgaat en dat had ik nu niet), maar doel meer op het gehele optreden; Lisa vond ik wat saai, Rachel zette echt wat neer - met een goeie opbouw, beleveing en alles. Dan mag het wat minder zuiver zijn, maar het gaat er uiteindelijk toch om hoe het hier binnenkomtquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Lisa heeft geen valse noot gezongen, Rachel wel
En déze valse noten horen ze dan weer wel he, de jury?
En die van Hester niet
Eensch!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef pullup het volgende:
Het was een beetje een kneuzen avondje helaas maar Luigiano en Whatever waren echt dramatisch. Doe die maar in de sing off
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef SCH het volgende:
Loetsjano en Jamal in de singoff, maar dat wist ik vanochtend al.
Van mij hadden ze ook wel gewoon een half uur reclame mogen doen...quote:
Nee, die hebben echt de X factor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
Eensch!
En dan wat mij betreft Whatever eruit. Wordt echt hoogtijd dat zij eruit gaan.
Hester???? Toen viel ik echt even in slaap. Maar jij valt wel op die secretaressemeisjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Hester, Roan en Lisa, in die volgorde.
Ik wil je zoooooooo graag gelovenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef SCH het volgende:
Ik denkhoop Whatever.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef SCH het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij had Rachel er nog wel bij in gepast heur...ruimte zat gok ik
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond het vals-gaan wel meevallen (ik heb er de ballen verstand van hoor, maar hoor het wel wanneer het echt misgaat en dat had ik nu niet), maar doel meer op het gehele optreden; Lisa vond ik wat saai, Rachel zette echt wat neer - met een goeie opbouw, beleveing en alles. Dan mag het wat minder zuiver zijn, maar het gaat er uiteindelijk toch om hoe het hier binnenkomt
Hester wordt de hand boven het hoofd gehouden omdat ze wrs bang zijn dat ze bij teveel commentaar naar de scheermesjes grijpt; van een Rachel weten ze dat ze het wel kan hebben...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Hester, Roan en Lisa, in die volgorde.
Ik luister meer dan ik kijk ouwe relnicht van mequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Hester???? Toen viel ik echt even in slaap. Maar jij valt wel op die secretaressemeisjes
Die er uit mogen toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:09 schreef ranja het volgende:
Vanavond:
1 Hester
2 Rev n Ros
3 ehm... Whatever of Rachel, maar beide kunnen beter
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:08 schreef Grulez het volgende:
Zijn er echt mensen die naar de tv kantine kijken?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:08 schreef SCH het volgende:
Grappig dat Da_Sandman en Grulez hier over vals zingen praten. Ik ken die gasten en die kunnen nog geen 2 zinnen fatsoenlijk achter elkaar zeggen maar die gaan wel mensen met talent bekritiseren.
Wat is 'henig'?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind je altijd zo'n henig iemand en nu opeens die opmerking
Shit, hoe leg ik dat uitquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is 'henig'?
En wat is Eric goed in de tv kantine!Echt geweldig!
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:12 schreef Karina het volgende:
Ik kan er echt niet om lachen die tv-kantine.
ja, écht geweldigquote:
Whatever was eenmalig slecht, Loetjiano is weken lang dramatisch. Zou het treurig vinden als Whatever afgerekend wordt op deze uitglijderquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
Eensch!
En dan wat mij betreft Whatever eruit. Wordt echt hoogtijd dat zij eruit gaan.
Ik moest ook even goed kijken hoor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:13 schreef L0t.. het volgende:
OMG, het was net echt![]()
M'n vriend "was Eric niet echt dan?"
de mijne ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Ben maar aan het zappen. De TVkantine is niet echt mijn humor.
Op het moment is er weer geen bal aan, maar die X-factor parodie was niet alleen grappig maar ook bijzonder goed gedaanquote:
GOEDENNAFONDDDquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef scanman01 het volgende:
En Carlo als Peter R is ook hilarisch trouwens. Prachtig.
Gelukkig maar, want ik kijk nu ennuh... ja...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het moment is er weer geen bal aan, maar die X-factor parodie was niet alleen grappig maar ook bijzonder goed gedaanEcht héél knap!
Ik vind Whatever al weken lang dramatisch.. ze geven me elke keer zo'n bonte avond gevoel, het is het gewoon niet. Ze kunnen best ok zingen, maar daar is wat mij betreft ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whatever was eenmalig slecht, Loetjiano is weken lang dramatisch. Zou het treurig vinden als Whatever afgerekend wordt op deze uitglijder
iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef babette21 het volgende:
Bauer lijkt dan weer voor geen meter...
Ja, klinkt goed, zo lekker op de bank met gitaar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:17 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Whatever is backstage wel briljant trouwens.
ja sorry dat ik zo slecht ben, sorryquote:
Eerst tof afvragen wie er kijken naar de tv kantine en nog geen 10 minuten later zelf ook kijken. Pannenkoekquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik kijk nu ennuh... ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |