Jouw viend heeft verstand van kamperenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Starlie het volgende:
Mijn vriend vind dat ze weer een tent aan heeft...
Die zal wel onder haar jurk willen kamperen dan!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Jouw viend heeft verstand van kamperen
oke jij wint....quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellus
Alleen dáárvoor was het van Dolly.
Maar ze noemde the Bodyguard omdat de dame die het daarin zingt ook Rachel heet
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:00 schreef Wolve000 het volgende:
Haar TomTom stond eventjes op mist. Daar ging ze namelijk even in.
Het is gewoon een feit dat er valse stukken bij zaten. Heeft niks met Hester zelf te maken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Je kunt 'r saai of niet leuk of wat dan ook vinden, maar vals zingen deed ze absoluut niet.
Dat zal het zijn ja!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:00 schreef -Peach het volgende:
[..]
Die zal wel onder haar jurk willen kamperen dan!
Lisa heeft geen valse noot gezongen, Rachel welquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke jij wint....
perfect gezongen trouwens dit, Rachel gaat Lisa vanavond (voor het eerst echt) voorbij!!!!!!
Ze willen er allemaal zo snel mogelijk uit. Zij hebben ook genoeg gehad van Wendy en Stacey!quote:
Oog-, keel-, neus-, mond-, arm-, been-, darm-, maag-, en anusontsteking!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:01 schreef eefj het volgende:
Wat heeft iedereen vandaag...
En d'r haar zat vorige keren ook veel mooier.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ze heeft wel een hele dikke laag plamuur op
Ze heeft ook een hele slechte huidquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ze willen er allemaal zo snel mogelijk uit. Zij hebben ook genoeg gehad van Wendy en Stacey!
En dat is eigenlijk triest, want zo goed was ze niet.quote:Ze hoort nog steeds bij de beste van vanavond
Ik vind iedereen nogal zwaar opgemaakt vanavond, Angela heeft ook flink wat op haar gezicht laten smeren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ze weet het zelf ook. En dat toont ze. En dat vind ik ook knap.
Gást, dit was op alle fronten zó vréselijk valsquote:
Dat komt omdat de piem0ls van die puberjochies er nog in zitten bij haar.quote:
niet alleen Angelaquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Starlie het volgende:
Ze had het veeeel beter gekunt! En Angela wees nou eens eerlijk pleaseeee
Ze is de slimste van het stelquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt omdat de piem0ls van die puberjochies er nog in zitten bij haar.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Kun je nagaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gást, dit was op alle fronten zó vréselijk vals.
Greysquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar toch zou ik willen dat mij rode lipstick half zo goed staat als dat het haar staatquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind iedereen nogal zwaar opgemaakt vanavond, Angela heeft ook flink wat op haar gezicht laten smeren.
Maar dat zegt dan weer niets over zangkwaliteiten of het hebben van de x factor.quote:
Volgens mij had Rachel er nog wel bij in gepast heur...ruimte zat gok ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
ik vond het vals-gaan wel meevallen (ik heb er de ballen verstand van hoor, maar hoor het wel wanneer het echt misgaat en dat had ik nu niet), maar doel meer op het gehele optreden; Lisa vond ik wat saai, Rachel zette echt wat neer - met een goeie opbouw, beleveing en alles. Dan mag het wat minder zuiver zijn, maar het gaat er uiteindelijk toch om hoe het hier binnenkomtquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Lisa heeft geen valse noot gezongen, Rachel wel
En déze valse noten horen ze dan weer wel he, de jury?
En die van Hester niet
Eensch!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef pullup het volgende:
Het was een beetje een kneuzen avondje helaas maar Luigiano en Whatever waren echt dramatisch. Doe die maar in de sing off
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |