Laten we het hopenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef SCH het volgende:
Loetsjano en Jamal in de singoff, maar dat wist ik vanochtend al.
Van mij hadden ze ook wel gewoon een half uur reclame mogen doen...quote:
Nee, die hebben echt de X factor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
Eensch!
En dan wat mij betreft Whatever eruit. Wordt echt hoogtijd dat zij eruit gaan.
Hester???? Toen viel ik echt even in slaap. Maar jij valt wel op die secretaressemeisjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Hester, Roan en Lisa, in die volgorde.
Ik wil je zoooooooo graag gelovenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef SCH het volgende:
Ik denkhoop Whatever.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef SCH het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij had Rachel er nog wel bij in gepast heur...ruimte zat gok ik
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond het vals-gaan wel meevallen (ik heb er de ballen verstand van hoor, maar hoor het wel wanneer het echt misgaat en dat had ik nu niet), maar doel meer op het gehele optreden; Lisa vond ik wat saai, Rachel zette echt wat neer - met een goeie opbouw, beleveing en alles. Dan mag het wat minder zuiver zijn, maar het gaat er uiteindelijk toch om hoe het hier binnenkomt
Hester wordt de hand boven het hoofd gehouden omdat ze wrs bang zijn dat ze bij teveel commentaar naar de scheermesjes grijpt; van een Rachel weten ze dat ze het wel kan hebben...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Hester, Roan en Lisa, in die volgorde.
Ik luister meer dan ik kijk ouwe relnicht van mequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Hester???? Toen viel ik echt even in slaap. Maar jij valt wel op die secretaressemeisjes
Die er uit mogen toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:09 schreef ranja het volgende:
Vanavond:
1 Hester
2 Rev n Ros
3 ehm... Whatever of Rachel, maar beide kunnen beter
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:08 schreef Grulez het volgende:
Zijn er echt mensen die naar de tv kantine kijken?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:08 schreef SCH het volgende:
Grappig dat Da_Sandman en Grulez hier over vals zingen praten. Ik ken die gasten en die kunnen nog geen 2 zinnen fatsoenlijk achter elkaar zeggen maar die gaan wel mensen met talent bekritiseren.
Wat is 'henig'?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind je altijd zo'n henig iemand en nu opeens die opmerking
Shit, hoe leg ik dat uitquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is 'henig'?
En wat is Eric goed in de tv kantine!Echt geweldig!
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:12 schreef Karina het volgende:
Ik kan er echt niet om lachen die tv-kantine.
ja, écht geweldigquote:
Whatever was eenmalig slecht, Loetjiano is weken lang dramatisch. Zou het treurig vinden als Whatever afgerekend wordt op deze uitglijderquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
Eensch!
En dan wat mij betreft Whatever eruit. Wordt echt hoogtijd dat zij eruit gaan.
Ik moest ook even goed kijken hoor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:13 schreef L0t.. het volgende:
OMG, het was net echt![]()
M'n vriend "was Eric niet echt dan?"
de mijne ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Ben maar aan het zappen. De TVkantine is niet echt mijn humor.
Op het moment is er weer geen bal aan, maar die X-factor parodie was niet alleen grappig maar ook bijzonder goed gedaanquote:
GOEDENNAFONDDDquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef scanman01 het volgende:
En Carlo als Peter R is ook hilarisch trouwens. Prachtig.
Gelukkig maar, want ik kijk nu ennuh... ja...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het moment is er weer geen bal aan, maar die X-factor parodie was niet alleen grappig maar ook bijzonder goed gedaanEcht héél knap!
Ik vind Whatever al weken lang dramatisch.. ze geven me elke keer zo'n bonte avond gevoel, het is het gewoon niet. Ze kunnen best ok zingen, maar daar is wat mij betreft ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whatever was eenmalig slecht, Loetjiano is weken lang dramatisch. Zou het treurig vinden als Whatever afgerekend wordt op deze uitglijder
iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef babette21 het volgende:
Bauer lijkt dan weer voor geen meter...
Ja, klinkt goed, zo lekker op de bank met gitaar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:17 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Whatever is backstage wel briljant trouwens.
ja sorry dat ik zo slecht ben, sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |