abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin vrijdag 17 april 2009 @ 21:08:48 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68122210
› Huub (kwam eerst niet, toen toch maar wel en nu toch maar weer niet, nadat hij erachter kwam dat ik ook in de kickoff zit )
quote:
De telegraaf bracht vandaag het nieuws dat ik de bunker in zou gaan, maar toch wil ik het een en ander even rechtzetten. Dit stond er dus in de telegraaf vandaag, en er is nou een hoop te doen geweest of ik nou wel of niet de bunker in zou gaan voor de kickoff. Aan de ene kant is het natuurlijk wel leuk om te doen, aangezien er veel mensen uit reality series tijdens de kickoff even hun opwachting zouden gaan maken, maar na er goed over nagedacht te hebben doe ik het toch niet.

Het is heel erg simpel, ook al heeft het genre om begrijpelijke redenen echt wel mijn interesse, toch heb ik een klein jaar geleden besloten om mij te richten op een carriere achter de schermen,

dat houdt in dat ik dus NIET ga mee doen met de bunker. Ik ben heel serieus met mijn werk en vind dat je een keuze moet maken. Als je aan de ene kant serieus achter de schermen wilt staan en aan de andere kant in de picture gaat staan dan conflicteert dat met elkaar. Nu moet ik natuurljk in de tv wereld al vechten tegen het stigma wat ik mij zelf in de Gouden Kooi heb gegeven, als ik nu weer aan dit avontuur ga meedoen, dan vergroot ik dat stigma alleen maar weer.

Dus vandaar dat ik ook heel duidelijk kies om NIET mee te doen aan de kickoff van de bunker. Gewoon weg omdat ik vind dat ik een keuze moet maken, en die maak ik ook, en dat is voor mijn werk ACHTER de schermen.

dus dat!

grtz

Huub

[ Bericht 42% gewijzigd door Danny op 17-04-2009 21:20:58 ]
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68122313
Hij komt dus wel?
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:11:47 #3
159761 Arn0
Abbey Road
pi_68122358
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
Hij komt dus wel?
Nee, (voorlopig) niet.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_68122360
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
Hij komt dus wel?
De OP is precies 1,5 regel. Leer lezen.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_68122397
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:12:32 #6
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68122401
Ik wil Huub! Is dat kind er al?
Prrrrr
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:12:48 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68122420

Oh! Dat is de echte reden!
Hoe heb je 'm afgeschrikt, Danny?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68122432
Nu weer niet? Huh??
Make up your mind Huub
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:14:41 #9
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68122526
En vanmorgen zei ie nog dat ie de bunker wél in zou gaan.
En nu weer niet om van zn stigma af te komen en zo meer kans te maken achter de schermen.

Zwak.
Enorm zwak.
pi_68122531
Voor de kickoff-guests die wel komen, zie: De Bunker - het centrale informatietopic

[/spam]
  † In Memoriam † vrijdag 17 april 2009 @ 21:17:57 #11
128220 Peter6000
pi_68122687
Gelukkig, hopelijk blijft dat zo.
Flexibele beslissing, van Huub.

Zou handiger zijn die blog in de OP te zetten.
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:26:26 #12
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68123065
Ik heb zo maar het idee dat het niet echt een vrije keuze is. Huub, hoewel even vrij, blijft wel in dienst van Talpa. Ik denk dat zijn baas er niet zo blij mee zou zijn.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † vrijdag 17 april 2009 @ 21:27:52 #13
128220 Peter6000
pi_68123138
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:26 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb zo maar het idee dat het niet echt een vrije keuze is. Huub, hoewel even vrij, blijft wel in dienst van Talpa. Ik denk dat zijn baas er niet zo blij mee zou zijn.
Ik denk dat het die baas geen zak interesseert wat Huub in zijn vrije tijd doet, zolang hij maar geen bedrijfsgeheimen prijsgeeft.
  Admin vrijdag 17 april 2009 @ 21:31:49 #14
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68123342
kan hij niet gewoon geboekt worden?
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:38:37 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68123697
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:31 schreef Danny het volgende:
kan hij niet gewoon geboekt worden?
Alleen als JdM het goed vindt
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:47:10 #16
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68124155
quote:
Ik heb zo maar het idee dat het niet echt een vrije keuze is.
Dat idee heb ik dus ook. Vanmorgen wist ie nog allemaal redenen te geven waarom wel en hoorde je hem niet over waarom niet.
  Admin vrijdag 17 april 2009 @ 21:49:01 #17
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68124254
quote:
Ik heb zo maar het idee dat het niet echt een vrije keuze is.
dan kan-ie dat toch gewoon melden?
Ik ga niet zitten speculeren over wat zijn baas vindt. Hij zegt eerst nee, vervolgens heel stellig ja en nu opeens weer nee. Als daar meer achter zit dan besluiteloosheid meld hij dat vanzelf wel lijkt me.
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:53:31 #18
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68124456
Denk je echt dat Huub gaat zeggen "ik mag niet van mijn baas". Huub is vaak nogal impulsief, en daardoor de consequenties niet altijd overziet. Ik denk dat zijn baas hem wel even de voors en tegens heeft uitgelegd.
Snooker is top!!!
  Admin vrijdag 17 april 2009 @ 21:54:36 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68124501
Overigens:
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:58 schreef ditisHuub het volgende:

ik spreek op internet altijd op persoonlijke titel!
Hij spreekt op persoonlijke titel dus uit dat hij niet komt/wel komt omdat hij samen met jaap wil feesten/niet komt omdat hij liever achter de schermen blijft.
  vrijdag 17 april 2009 @ 23:44:29 #20
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68128827
Misschien komt ie wel niet omdat zijn schoonouders ook langskomen natuurlijk. En die hebben weer banden met Klaas Bruinsma

Had de vader van Claire connectis met Klaas Bruinsma?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 17 april 2009 @ 23:59:30 #21
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68129251
Hoewel ik het jammer vind, want ik had Huub graag weer even willen zien, neemt hij m.i. de juiste beslissing. Beter voor een carriëre achter de schermen, maar ook beter voor een eventuele toekomstige serieuzere rol voor de schermen. Want ik zit nog steeds te wachten op zijn pilot van een praatprogramma.
Snooker is top!!!
  zaterdag 18 april 2009 @ 00:00:53 #22
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68129287
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:59 schreef sunny16947 het volgende:
Want ik zit nog steeds te wachten op zijn pilot van een praatprogramma.
Pillots komen doorgaans niet op tv.
pi_68129352
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bart wou nou juist een eerlijk programma gaan maken, in tegenstelling tot DGK waar alles afgesproken werk was...
Dus vandaar de verontwaardiging.

Nu maar hopen dat de kickoff deelnemers dit niet zullen zien als een reden om niet met de kickoff mee te doen.
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:34 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Nou, zie niet in waarom ze daar door niet zouden meedoen, ik ben er iig nog steeds bij!

enne, vind het wel grappig dat er zo even "al passerende" wordt gesteld dat in DGK "alles afegesproken werk was"
Veel succes Huub
pi_68129406
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:03 schreef Papabear het volgende:

[..]

[..]

Veel succes Huub
Oh, wel/niet/wel/niet dus. Leer lezen PB
pi_68129865
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:05 schreef Papabear het volgende:

[..]

Oh, wel/niet/wel/niet dus. Leer lezen PB
goed, toch ben ik van mening veranderd, zelfs 2 keer. Maar toen ik het artikel zag in de telegraaf dacht ik ho eens even, nu ben ik de afgelopen in tv land zo keihard aan het werken om mijzelf te bewijzen en dat lijkt nu een beetje te gaan lukken. Maar ik moet nog steeds opboksen tegen het feit dat ik in DGK heb gezeten, waarom zou ik nu het risico gaan lopen om mijzelf dat stigma weer op te leggen?

En ja, ik had eerst te snel nee gezegd, en toen heb ik ja gezegd, maar bij nader inzien doe ik het toch maar niet, en dat heeft bovenstaande als reden

Mensen die aan RLS mee hebben gedaan worden door de band niet serieus genomen in de tv wereld. Dit omdat veel tv makers ook zelf een camera angst hebben maar ook omdat het door velen als niet chique wordt ervaren om zelf de belangstelling op te zoeken. Ik zeg niet dat ik er het er mee eens ben overigens alleen dat het zo is

Dus nogmaals na 10 maanden keihard werken aan mijn reputatie als serieuze redacteur heb ik geen zin in de media over GOUDEN KOOI HUUB IN BUNKER en dingen van die strekking. Als ik dat artikel lees dan is het in 1 klap alsof de afgelopen 10 maanden er niet zijn geweest, dus daarom dat besluit,

ik doe dat niet. Mijn spotlight is geweest en heb er (voor nu) wel even genoeg van

nou dat is mijn eerlijkste uitleg die ik ervoor heb, en als je het niet voldoende vind, of zwak vind dan mag dat,
het let mij niet om lekker hier te bljven komen en the bunker en zijn perikelen lekker te becommentarieren van deze positie: de zijlijn

en aangezien j(de meeste van) ullie daar altijd al vertoeven lijkt het mij geen slecht plekje, ofwel?
  zaterdag 18 april 2009 @ 00:39:13 #26
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68130093
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:29 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

goed, toch ben ik van mening veranderd, zelfs 2 keer. Maar toen ik het artikel zag in de telegraaf dacht ik ho eens even, nu ben ik de afgelopen in tv land zo keihard aan het werken om mijzelf te bewijzen en dat lijkt nu een beetje te gaan lukken. Maar ik moet nog steeds opboksen tegen het feit dat ik in DGK heb gezeten, waarom zou ik nu het risico gaan lopen om mijzelf dat stigma weer op te leggen?

En ja, ik had eerst te snel nee gezegd, en toen heb ik ja gezegd, maar bij nader inzien doe ik het toch maar niet, en dat heeft bovenstaande als reden

Mensen die aan RLS mee hebben gedaan worden door de band niet serieus genomen in de tv wereld. Dit omdat veel tv makers ook zelf een camera angst hebben maar ook omdat het door velen als niet chique wordt ervaren om zelf de belangstelling op te zoeken. Ik zeg niet dat ik er het er mee eens ben overigens alleen dat het zo is

Dus nogmaals na 10 maanden keihard werken aan mijn reputatie als serieuze redacteur heb ik geen zin in de media over GOUDEN KOOI HUUB IN BUNKER en dingen van die strekking. Als ik dat artikel lees dan is het in 1 klap alsof de afgelopen 10 maanden er niet zijn geweest, dus daarom dat besluit,

ik doe dat niet. Mijn spotlight is geweest en heb er (voor nu) wel even genoeg van

nou dat is mijn eerlijkste uitleg die ik ervoor heb, en als je het niet voldoende vind, of zwak vind dan mag dat,
het let mij niet om lekker hier te bljven komen en the bunker en zijn perikelen lekker te becommentarieren van deze positie: de zijlijn

en aangezien j(de meeste van) ullie daar altijd al vertoeven lijkt het mij geen slecht plekje, ofwel?
Nooit overwogen dat je niet serieus wordt genomen omdat je 2 jaar lang werkloos in een RLS gaat zitten waar je als een debiel rondloopt, hoeren neukt en je schoonmoeder een stinkhoer noemt?

Ieder zn hobby hoor, maar ga niet ineens doen dat je nu ineens zo hard moet werken jezelf te bewijzen. Je had je in die 2 jaar moeten bewijzen. Iedereen moet hard werken, ook de mensen in supermarkten en achter de vuilniswagen. En als je nu na 10 maand nog steeds niet weet of je nu voor of achter de schermen moet blijven dan zou ik dáár eerst maar eens over nadenken.
pi_68131046
quote:

[..]

* verhaal *
In plaats van 'er tegenop te boksen' kun je die 3 dagen in de bunker natuurlijk ook gebruiken om te laten zien wat je hierboven beschrijft.
Het gaat hier slechts om de Kick-off, dus naar mijn mening heb je inderdaad te snel nee gezegd. Ik zou zeggen, gebruik het en doe er wat mee

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2009 01:33:14 ]
pi_68132591
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:39 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nooit overwogen dat je niet serieus wordt genomen omdat je 2 jaar lang werkloos in een RLS gaat zitten waar je als een debiel rondloopt, hoeren neukt en je schoonmoeder een stinkhoer noemt?

Ieder zn hobby hoor, maar ga niet ineens doen dat je nu ineens zo hard moet werken jezelf te bewijzen. Je had je in die 2 jaar moeten bewijzen. Iedereen moet hard werken, ook de mensen in supermarkten en achter de vuilniswagen. En als je nu na 10 maand nog steeds niet weet of je nu voor of achter de schermen moet blijven dan zou ik dáár eerst maar eens over nadenken.
Hij heeft in die 2 jaar wel hard gewerkt vergis je niet en ik kan me wel voorstellen dat hij des te harder moet werken om dat stigma van hem af te schudden

WTF ik verdedig huub Ik voel een kaartenactie opborrelen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_68138066
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:39 schreef Stefan het volgende:

[..]

je bent echt niet scherpzinnig,

Hoe had ik mijzelf kunnen bewijzen als serieuze redacteur terwijl het juist mijn taak was om zoveel mogelijk rotzooi te trappen en voor kijkcijfers te zorgen?

En geloof mij, ik heb de afgelopen jaren harder gewerkt dan de gemiddelde supermarktmedewerker en vuilnisman,

en ik weet heel goed waar ik wil werken, vandaar deze keuze die jij maar niet lijkt te kunnen verkroppen,

Dit is nou al minstens je 5e of 6e post in een aantal topics die er blijk van geeft dat je mijn keuze niet WILT snappen,

op je teentjes getrapt dat ze jou niet hebben gevraagd als die hele bekende fok tv ster reporter?
  zaterdag 18 april 2009 @ 13:27:08 #30
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68138307
quote:

[..]

Ik dacht al dat het samenhing met zoiets als 'velen vinden het niet chique om voor de camera te staan als je achter de schermen werkt', jammer dat je je daardoor laat beinvloeden. Ja, dat vind ik zwak, zeker van jou omdat je altijd overkwam als 'ik doe waar ik zin in heb', en eigenlijk heb je wel zin in anderhalve dag kick off maar doe je het niet om de algemene opvatting van anderen. En niet zozeer dat je dus niet in de spotlight wilt staan.

Maar goed, hoe dan ook, je moet je daardoor zeker niet laten weerhouden hier lekker mee te posten want dat is inderdaad goed vertoeven zo hier aan de zijlijn
pi_68139602
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 13:27 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik dacht al dat het samenhing met zoiets als 'velen vinden het niet chique om voor de camera te staan als je achter de schermen werkt', jammer dat je je daardoor laat beinvloeden. Ja, dat vind ik zwak, zeker van jou omdat je altijd overkwam als 'ik doe waar ik zin in heb', en eigenlijk heb je wel zin in anderhalve dag kick off maar doe je het niet om de algemene opvatting van anderen. En niet zozeer dat je dus niet in de spotlight wilt staan.

Maar goed, hoe dan ook, je moet je daardoor zeker niet laten weerhouden hier lekker mee te posten want dat is inderdaad goed vertoeven zo hier aan de zijlijn
Ik laat mij door die mening van anderen beinvloeden omdat ik er niets aan heb om de bunker te zitten, het is alleen maar ter promotie van het format van iemand anders.....

Dus als ik daardoor in mijn werk meer energie kwijt ben omdat ik mijzelf weer stigmatiseer door hieraan mee te doen, moet het wel iets opleveren, en NEE ik bedoel niet zoiets banaals als geld. Maar wat heeft het voor mij voor meerwaarde om er in te zitten als het mij zoveel hoofdpijn bezorgt?

ik doe nog steeds waar ik zin in heb, maar ja, het staat er eigenlijk wel...moet het wel zinvol zijn!
  zaterdag 18 april 2009 @ 14:26:42 #32
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68139624
Ik begrijp je wel hoor. Had alleen anders verwacht.
  zaterdag 18 april 2009 @ 14:28:36 #33
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68139662
Hey, jouw laatste zin stond er net nog niet. Die doet weer afbreuk aan je post.
  Admin zaterdag 18 april 2009 @ 14:32:44 #34
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68139751
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:25 schreef ditisHuub het volgende:

Ik laat mij door die mening van anderen beinvloeden omdat ik er niets aan heb om de bunker te zitten, het is alleen maar ter promotie van het format van iemand anders.....

Dus als ik daardoor in mijn werk meer energie kwijt ben omdat ik mijzelf weer stigmatiseer door hieraan mee te doen, moet het wel iets opleveren, en NEE ik bedoel niet zoiets banaals als geld. Maar wat heeft het voor mij voor meerwaarde om er in te zitten als het mij zoveel hoofdpijn bezorgt?

ik doe nog steeds waar ik zin in heb, maar ja, het staat er eigenlijk wel...moet het wel zinvol zijn!
Ik vind het altijd fijn als ik zo nu en dan nog gewoon lekker zinloos dingen kan doen. Je zal toch bij alles wat je doet je af moeten vragen of het 'zinvol' is. Heb je dan nog wel een leven?
'Huub ik wil je boeken voor een avondje zingen + meet & greet'
'Nah, niet zinvol. Ja, ik krijg er iets banaals voor als geld, maar wat heeft het voor mij voor meerwaarde?'

'Huub, wil je even komen dj'en? betaald natuurlijk!'
'Nah, niet zinvol. Ja, ik krijg er iets banaals voor als geld, maar wat heeft het voor mij voor meerwaarde?'

'Leuk, Huub post mee op FOK!'
'Nah, daar stop ik mee. Is niet zinvol. Wat heeft het voor mij voor meerwaarde?'

'Huub, mag ik je interviewen voor fruit & zuivel?'
'Nah, niet zinvol. Wat heeft het voor mij voor meerwaarde?'

'Ome Huub, kom je alsjeblieft op mijn verjaardag?'

'Huub, kom je weer eens honkballen?'

enzovoort. Misschien bij Talpa producties gaan wonen? Klein berghokje opzoeken en een deken neerleggen. Kun je lekker de hele dag zinvol bezig zijn
  woensdag 22 april 2009 @ 13:57:35 #35
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68269842
Danny heeft gelijk, Huub. Bereid je maar voor op vernietigende kritieken in jouw richting!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68270023
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:32 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik vind het altijd fijn als ik zo nu en dan nog gewoon lekker zinloos dingen kan doen. Je zal toch bij alles wat je doet je af moeten vragen of het 'zinvol' is. Heb je dan nog wel een leven?
'Huub ik wil je boeken voor een avondje zingen + meet & greet'

'Huub, wil je even komen dj'en? betaald natuurlijk!'

'Leuk, Huub post mee op FOK!'
'Nah, daar stop ik mee. Is niet zinvol. Wat heeft het voor mij voor meerwaarde?'

'Huub, mag ik je interviewen voor fruit & zuivel?'

'Ome Huub, kom je alsjeblieft op mijn verjaardag?'

'Huub, kom je weer eens honkballen?'

enzovoort. Misschien bij Talpa producties gaan wonen? Klein berghokje opzoeken en een deken neerleggen. Kun je lekker de hele dag zinvol bezig zijn
Nou al deze dingen (op nooit meer naar huis zingen na, want dat doe ik echt niet meer) vind ik wel zinvol. DJ draaien vind ik leuk, geeft mij plezier...nou de rest is wel duidelijk waarom het zinvol is voor mij,

wat ik bedoelde te zeggen, en ik zal het maar even wat DUIDELIJKER VOOR JE UITLEGGEN WANT JE HEBT NAMELIJK MOEITE MET BEGRIJPEND LEZEN.

De "schade" die een deelname aan de kickoff mij oplevert is groter dan de meerwaarde die het voor mij is.

Dus dan is het toch gewoon een heel makkelijk besluit? en ook een verstandig besluit dacht ik zo. Jij doet het nu voorkomen alsof ik over alles zo nadenk, je doet alsof het een lichte beslissing is om aan zoiets mee te doen, maar dat is het niet. Niet voor mij tenminste, dus dat
pi_68270112
oh hier moet ik zijn
  woensdag 22 april 2009 @ 14:07:23 #38
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_68270144
Achjee, ontstaat hier een soort Huub-Mod-Oorlogje?? die kennen we nog uit de Huub-Sly-Oorlog nog niet zo lang geleden.. niet erg orgineel meer.
pi_68270150
Dan is iemand een keer niet camera-geil, en dan is het weer niet goed. Goed zo Huub!
Ron Paul 2012
pi_68270189
Ze vinden je niet meer zo leuk geloof ik Huub
  woensdag 22 april 2009 @ 14:09:53 #41
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68270204
Natuurlijk is het niet zinvol, maar ik dacht dat je het wel leuk zou vinden Huub! .
Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat met je werk achter de schermen. Ik ben tot op heden nog niet onder de indruk van je vaardigheden, maar ik zou zeggen, verras ons.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68270432
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:09 schreef Maanvis het volgende:
Natuurlijk is het niet zinvol, maar ik dacht dat je het wel leuk zou vinden Huub! .
Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat met je werk achter de schermen. Ik ben tot op heden nog niet onder de indruk van je vaardigheden, maar ik zou zeggen, verras ons.
ach, als mijn werkgever er maar tevreden over is toch en ikzelf ook?, en achter de schermen help ik wel (in de marge) mee met de bunker, dus nogmaals ach,
pi_68270490
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ach, als mijn werkgever er maar tevreden over is toch en ikzelf ook?, en achter de schermen help ik wel (in de marge) mee met de bunker, dus nogmaals ach,
Je hebt toch geen kandidaten uit de bakken van talpa doorgespeeld he?
pi_68270580
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:19 schreef PC eend het volgende:

[..]

Je hebt toch geen kandidaten uit de bakken van talpa doorgespeeld he?
Peter... tis allemaal huubs schuld dat die knakker meedoet..
You can skydive without a parachute
But you can't skydive twice!
  Admin woensdag 22 april 2009 @ 14:22:50 #45
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68270608
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:03 schreef ditisHuub het volgende:

Nou al deze dingen (op nooit meer naar huis zingen na, want dat doe ik echt niet meer) vind ik wel zinvol. DJ draaien vind ik leuk, geeft mij plezier...nou de rest is wel duidelijk waarom het zinvol is voor mij,

wat ik bedoelde te zeggen, en ik zal het maar even wat DUIDELIJKER VOOR JE UITLEGGEN WANT JE HEBT NAMELIJK MOEITE MET BEGRIJPEND LEZEN.
Ah, je gaat schreeuwen. Zo kennen we je weer
Misschien zou je gewoon eerlijk moeten zeggen dat je niet mag van je vrouw of van je baas Ik snap prima wat je zegt, maar ik geloof er geen reet van. Dat heb ik al meerdere malen duidelijk gezegd. Dat heeft niet eens meer met 'begrijpend' lezen te maken, maar gewoon met lezen. Maar ik zal het nog even in avi-0 neerzetten.
'je jokt'
quote:
Dus dan is het toch gewoon een heel makkelijk besluit? en ook een verstandig besluit dacht ik zo. Jij doet het nu voorkomen alsof ik over alles zo nadenk, je doet alsof het een lichte beslissing is om aan zoiets mee te doen, maar dat is het niet. Niet voor mij tenminste, dus dat
Ja, een dagje op een feestje komen zitten is inderdaad een enorme moeilijke beslissing. Laatst werd ik uitgenodigd op een verjaardag en toen heb ik toch even professioneel advies ingewonnen
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:07 schreef Supersoep het volgende:
Dan is iemand een keer niet camera-geil, en dan is het weer niet goed. Goed zo Huub!
niet camerageil? hij heeft twee jaar in een huis gezeten met 100 camera's
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:09 schreef PC eend het volgende:
Ze vinden je niet meer zo leuk geloof ik Huub
ik vind Huub hartstikke leuk. Ben nog steeds fan van 'm, alleen dit gedraaikont valt me erg tegen. Zeker als-ie daar dan ook nog eens niet eerlijk over is.
  woensdag 22 april 2009 @ 14:22:55 #46
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68270611
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef ditisHuub het volgende:

en achter de schermen help ik wel (in de marge) mee met de bunker, dus nogmaals ach,
En ik maar denken dat het een eerlijk programma zou worden .
Een gedicht over Maanvis
  Admin woensdag 22 april 2009 @ 14:24:28 #47
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68270655
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En ik maar denken dat het een eerlijk programma zou worden .
fear not; hij helpt mee Bart en Bram's geloofwaardigheid om zeep te helpen door toe te zeggen en dan nadat ze het in de media gooien af te zeggen
pi_68270762
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:03 schreef ditisHuub het volgende:

De "schade" die een deelname aan de kickoff mij oplevert is groter dan de meerwaarde die het voor mij is.
Dit snap ik niet? Doe je niet meer schade door juist NIET in de publiciteit te komen. Mensen zijn je weer snel vergeten. Het beeld dat mensen van je hebben veranderd niet meer, maar dat hoeft niet slecht te zijn. Mensen schakelden juist voor jou in, vanwege je persoonlijkheid.
  woensdag 22 april 2009 @ 14:29:16 #49
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68270789
Volgens mij zit er gewoon weer iemand aan huub te trekken. Hij is ook zo makkelijk beïnvloedbaar, dus of Claire of zijn huidige baas of iemand anders heeft hem gezegd dat ie het niet mocht doen, en huub, gehoorzaam als ie is, gaat daarmee akkoord. Zo was ie in DGK ook namelijk.
Een gedicht over Maanvis
pi_68270916
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:28 schreef xman het volgende:

[..]

Dit snap ik niet? Doe je niet meer schade door juist NIET in de publiciteit te komen. Mensen zijn je weer snel vergeten. Het beeld dat mensen van je hebben veranderd niet meer, maar dat hoeft niet slecht te zijn. Mensen schakelden juist voor jou in, vanwege je persoonlijkheid.
Ik snap niks van jou post
Hij wil toch vergeten worden en al helemaal als je het beeld niet meer kan veranderen is er toch geen meerwaarde om erin te gaan
pi_68270948
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij zit er gewoon weer iemand aan huub te trekken. Hij is ook zo makkelijk beïnvloedbaar, dus of Claire of zijn huidige baas of iemand anders heeft hem gezegd dat ie het niet mocht doen, en huub, gehoorzaam als ie is, gaat daarmee akkoord. Zo was ie in DGK ook namelijk.
Jij keek niet vaak streams he?
  woensdag 22 april 2009 @ 14:35:43 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68271002
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij keek niet vaak streams he?
Alleen maar dagelijks . Huub was mijn favoriet.
Een gedicht over Maanvis
pi_68271089
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Alleen maar dagelijks . Huub was mijn favoriet.
Ik vond dat hij meer mensen beinvloedde dan andersom en gehoorzaam was ie ook niet echt, dan zullen we wel verschillende streams gezien hebben
  woensdag 22 april 2009 @ 14:39:22 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68271144
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:38 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik vond dat hij meer mensen beinvloedde dan andersom en gehoorzaam was ie ook niet echt, dan zullen we wel verschillende streams gezien hebben
Alles wat huub deed was een act, opgedragen door de redactie.
Een gedicht over Maanvis
pi_68271179
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Alles wat huub deed was een act, opgedragen door de redactie.
Ik heb de redactie wel eens door luidsprekers horen schreeuwen dattie moest kappen, wat ie niet deed
pi_68271186
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik snap niks van jou post
Hij wil toch vergeten worden en al helemaal als je het beeld niet meer kan veranderen is er toch geen meerwaarde om erin te gaan
Ah dat gedeelte heb ik gemist. Ik heb zijn verdere carriere of handelingen niet gevolgd, maar zou het dan niet een ideale mogelijkheid zijn om uit te leggen hoe hij nu tegen die periode aankijkt.
  Admin woensdag 22 april 2009 @ 14:42:24 #57
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68271235
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:40 schreef xman het volgende:

[..]

Ah dat gedeelte heb ik gemist. Ik heb zijn verdere carriere of handelingen niet gevolgd, maar zou het dan niet een ideale mogelijkheid zijn om uit te leggen hoe hij nu tegen die periode aankijkt.
daar moet-ie eerst een maandje over nadenken
  woensdag 22 april 2009 @ 14:43:54 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68271276
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:40 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik heb de redactie wel eens door luidsprekers horen schreeuwen dattie moest kappen, wat ie niet deed
Dat incident was afgesproken met een redactielid, waar een ander redactielid dat later dienst had het niet mee eens was .
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 14:44:03 #59
135305 beequeen
Lost.
pi_68271282
Huub meldde vrijdag 17 april in de namiddag dat hij niet zou komen.
Claire plaatst op donderdag 16 april om 8.10 uur een blog, waarin ze schrijft:
quote:
O.a. Ruud is er met de kickoff straks te vinden (BigBrother 'ff knuffelen'..) Bart is er dan (winnaar BigBrother 1) en wat dacht je van ... JAAP (winnaar de gouden kooi natuurlijk) die op bezoek gaat komen...!!!!!! Nou, ik zit vast af te tellen.. Spannend hoor! En wens hiervandaan IEDEREEN van de THE BUNKER onwijs veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_68271444
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat incident was afgesproken met een redactielid, waar een ander redactielid dat later dienst had het niet mee eens was .
Okay, dus eigenlijk was je geen fan van huub, maar (van een bepaald deel) van de redactie
Dat kwam je niet vaak tegen onder huubfans
  vrijdag 24 april 2009 @ 01:35:49 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68325025
quote:
bunkerman: mariell komt huub nu wel of niet?
redactie_thebunkeronline: huub komt niet, John de mol vond het niet juist
bunkerman: dus huub zelf wou dus wel?
hidiho: ik heb er geen moeite mee dat ie er niet is, mja
PC_eend: had danny toch gelijk
redactie_thebunkeronline: tsja, als je ja zegt, en dan besluit het niet te doen omdat de baas het niet wil, lijkt het me duidelijk
bunkerman: idd
bunkerman: verder geen uitleg voor nodig
redactie_thebunkeronline: maar niks mis mee hoor, het is de keus van huub
Danny, hoe doortastend!
Een gedicht over Maanvis
  Admin vrijdag 24 april 2009 @ 07:23:02 #62
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68326210
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:45:17 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68328520
Een gedicht over Maanvis
  Admin vrijdag 24 april 2009 @ 09:48:16 #64
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68328625
pi_68328958
[quote]Op woensdag 22 april 2009 14:03 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

( quote)

Schade? je zou je natuurlijk ook eens als een a.s. vader , aankomend redacteur enz. kunnen gedragen. Toch niet moeilijk lijkt mij....]
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:59:35 #66
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68328988
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:58 schreef Elske6 het volgende:
[quote]Op woensdag 22 april 2009 14:03 schreef ditisHuub het volgende:

Schade?
Ontslag op staande voet denk ik
pi_68329348
zo gek vind ik het eigenlijk niet dat huub niet van talpa aan de bunker mocht meedoen.
Ik mag ook van mijn werkgever niet bij een concurent gaan werken voor een paar dagen.
Lijkt me toch heel logisch.
En dat huub er een draai aan geeft kan ik ook nog wel begrijpen, niemand vindt het leuk om iets wat je toegezegd hebt weer te moeten terugdraaien.
pi_68329416
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ontslag op staande voet denk ik
Dat denk ik ook en niet wat die elske voor ogen heeft.
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:13:27 #69
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68329417
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:11 schreef lies1958 het volgende:

En dat huub er een draai aan geeft kan ik ook nog wel begrijpen, niemand vindt het leuk om iets wat je toegezegd hebt weer te moeten terugdraaien.
Nee, maar als de makers aan wie je de waarheid hebt vertelt het dan zelf alsnog verklappen sta je dubbel voor lul.

Als Huub had gezegd, sorry guys, mn werk wil t liever niet was het klaar geweest.
  Admin vrijdag 24 april 2009 @ 10:14:38 #70
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68329438
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:11 schreef lies1958 het volgende:
zo gek vind ik het eigenlijk niet dat huub niet van talpa aan de bunker mocht meedoen.
Ik mag ook van mijn werkgever niet bij een concurent gaan werken voor een paar dagen.
Lijkt me toch heel logisch.
hij beweert bij hoog en bij laag dat hij zelf na lang nadenken tot de conclusie is gekomen dat het beter was het niet te doen. Dat is dus duidelijk gelogen. Hij had ook gewoon kunnen zeggen 'het gaat je geen flikker aan waarom ik niet ga'. Hij kiest ervoor doelbewust, in meerdere posts, te liegen over de reden. Natuurlijk is het logisch dat hij niet mag, maar ga niet lopen liegen en ook nog eens doen alsof de mensen die door je leugen heenprikken achterlijk zijn. Daar win je geen zieltjes mee. Ik geloof niet dat 'leugenaar zijn' nou zou goed is voor zijn carriëre namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')