abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68270948
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij zit er gewoon weer iemand aan huub te trekken. Hij is ook zo makkelijk beïnvloedbaar, dus of Claire of zijn huidige baas of iemand anders heeft hem gezegd dat ie het niet mocht doen, en huub, gehoorzaam als ie is, gaat daarmee akkoord. Zo was ie in DGK ook namelijk.
Jij keek niet vaak streams he?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 22 april 2009 @ 14:35:43 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68271002
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij keek niet vaak streams he?
Alleen maar dagelijks . Huub was mijn favoriet.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68271089
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Alleen maar dagelijks . Huub was mijn favoriet.
Ik vond dat hij meer mensen beinvloedde dan andersom en gehoorzaam was ie ook niet echt, dan zullen we wel verschillende streams gezien hebben
  woensdag 22 april 2009 @ 14:39:22 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68271144
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:38 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik vond dat hij meer mensen beinvloedde dan andersom en gehoorzaam was ie ook niet echt, dan zullen we wel verschillende streams gezien hebben
Alles wat huub deed was een act, opgedragen door de redactie.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68271179
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Alles wat huub deed was een act, opgedragen door de redactie.
Ik heb de redactie wel eens door luidsprekers horen schreeuwen dattie moest kappen, wat ie niet deed
pi_68271186
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik snap niks van jou post
Hij wil toch vergeten worden en al helemaal als je het beeld niet meer kan veranderen is er toch geen meerwaarde om erin te gaan
Ah dat gedeelte heb ik gemist. Ik heb zijn verdere carriere of handelingen niet gevolgd, maar zou het dan niet een ideale mogelijkheid zijn om uit te leggen hoe hij nu tegen die periode aankijkt.
  Admin woensdag 22 april 2009 @ 14:42:24 #57
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68271235
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:40 schreef xman het volgende:

[..]

Ah dat gedeelte heb ik gemist. Ik heb zijn verdere carriere of handelingen niet gevolgd, maar zou het dan niet een ideale mogelijkheid zijn om uit te leggen hoe hij nu tegen die periode aankijkt.
daar moet-ie eerst een maandje over nadenken
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 22 april 2009 @ 14:43:54 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68271276
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:40 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik heb de redactie wel eens door luidsprekers horen schreeuwen dattie moest kappen, wat ie niet deed
Dat incident was afgesproken met een redactielid, waar een ander redactielid dat later dienst had het niet mee eens was .
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 14:44:03 #59
135305 beequeen
Lost.
pi_68271282
Huub meldde vrijdag 17 april in de namiddag dat hij niet zou komen.
Claire plaatst op donderdag 16 april om 8.10 uur een blog, waarin ze schrijft:
quote:
O.a. Ruud is er met de kickoff straks te vinden (BigBrother 'ff knuffelen'..) Bart is er dan (winnaar BigBrother 1) en wat dacht je van ... JAAP (winnaar de gouden kooi natuurlijk) die op bezoek gaat komen...!!!!!! Nou, ik zit vast af te tellen.. Spannend hoor! En wens hiervandaan IEDEREEN van de THE BUNKER onwijs veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_68271444
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat incident was afgesproken met een redactielid, waar een ander redactielid dat later dienst had het niet mee eens was .
Okay, dus eigenlijk was je geen fan van huub, maar (van een bepaald deel) van de redactie
Dat kwam je niet vaak tegen onder huubfans
  vrijdag 24 april 2009 @ 01:35:49 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68325025
quote:
bunkerman: mariell komt huub nu wel of niet?
redactie_thebunkeronline: huub komt niet, John de mol vond het niet juist
bunkerman: dus huub zelf wou dus wel?
hidiho: ik heb er geen moeite mee dat ie er niet is, mja
PC_eend: had danny toch gelijk
redactie_thebunkeronline: tsja, als je ja zegt, en dan besluit het niet te doen omdat de baas het niet wil, lijkt het me duidelijk
bunkerman: idd
bunkerman: verder geen uitleg voor nodig
redactie_thebunkeronline: maar niks mis mee hoor, het is de keus van huub
Danny, hoe doortastend!
Een gedicht over Maanvis
  Admin vrijdag 24 april 2009 @ 07:23:02 #62
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68326210
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:45:17 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68328520
Een gedicht over Maanvis
  Admin vrijdag 24 april 2009 @ 09:48:16 #64
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68328625
pi_68328958
[quote]Op woensdag 22 april 2009 14:03 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Nou al deze dingen (op nooit meer naar huis zingen na, want dat doe ik echt niet meer) vind ik wel zinvol. DJ draaien vind ik leuk, geeft mij plezier...nou de rest is wel duidelijk waarom het zinvol is voor mij,

wat ik bedoelde te zeggen, en ik zal het maar even wat DUIDELIJKER VOOR JE UITLEGGEN WANT JE HEBT NAMELIJK MOEITE MET BEGRIJPEND LEZEN.

De "schade" die een deelname aan de kickoff mij oplevert is groter dan de meerwaarde die het voor mij is.
( quote)

Schade? je zou je natuurlijk ook eens als een a.s. vader , aankomend redacteur enz. kunnen gedragen. Toch niet moeilijk lijkt mij....]
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:59:35 #66
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68328988
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:58 schreef Elske6 het volgende:
[quote]Op woensdag 22 april 2009 14:03 schreef ditisHuub het volgende:

Schade?
Ontslag op staande voet denk ik
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68329348
zo gek vind ik het eigenlijk niet dat huub niet van talpa aan de bunker mocht meedoen.
Ik mag ook van mijn werkgever niet bij een concurent gaan werken voor een paar dagen.
Lijkt me toch heel logisch.
En dat huub er een draai aan geeft kan ik ook nog wel begrijpen, niemand vindt het leuk om iets wat je toegezegd hebt weer te moeten terugdraaien.
pi_68329416
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ontslag op staande voet denk ik
Dat denk ik ook en niet wat die elske voor ogen heeft.
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:13:27 #69
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68329417
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:11 schreef lies1958 het volgende:

En dat huub er een draai aan geeft kan ik ook nog wel begrijpen, niemand vindt het leuk om iets wat je toegezegd hebt weer te moeten terugdraaien.
Nee, maar als de makers aan wie je de waarheid hebt vertelt het dan zelf alsnog verklappen sta je dubbel voor lul.

Als Huub had gezegd, sorry guys, mn werk wil t liever niet was het klaar geweest.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Admin vrijdag 24 april 2009 @ 10:14:38 #70
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68329438
quote:
zo gek vind ik het eigenlijk niet dat huub niet van talpa aan de bunker mocht meedoen.
Ik mag ook van mijn werkgever niet bij een concurent gaan werken voor een paar dagen.
hij beweert bij hoog en bij laag dat hij zelf na lang nadenken tot de conclusie is gekomen dat het beter was het niet te doen. Dat is dus duidelijk gelogen. Hij had ook gewoon kunnen zeggen 'het gaat je geen flikker aan waarom ik niet ga'. Hij kiest ervoor doelbewust, in meerdere posts, te liegen over de reden. Natuurlijk is het logisch dat hij niet mag, maar ga niet lopen liegen en ook nog eens doen alsof de mensen die door je leugen heenprikken achterlijk zijn. Daar win je geen zieltjes mee. Ik geloof niet dat 'leugenaar zijn' nou zou goed is voor zijn carriëre namelijk.
pi_68329443
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:13 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, maar als de makers aan wie je de waarheid hebt vertelt het dan zelf alsnog verklappen sta je dubbel voor lul.

Als Huub had gezegd, sorry guys, mn werk wil t liever niet was het klaar geweest.
Daar heb je gelijk in, maar ook niet netjes van die mariel om het te verklappen in een chat.
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:15:45 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68329485
quote:
Mwah, als hij gewoon gezegd had dat zijn werkgever het vervelend vond als hij in die bunker zou gaan zitten dan was daar IMHO veel meer begrip voor geweest (op FOK!) dan dit gedraaikont en vage verhalen over zijn DGK-stigma.

Als hij daar echt vanaf had gewild dan was dit immers de uitgelezen kans geweest om zichzelf te laten zien zoals hij volgens eigen zeggen wel is.

Maar goed, hij mag dus niet. End of story.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:18:14 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68329560
idd helemaal mee eens, als huub gewoon had gezegd 'ja hey Johnny wil het niet', dan was het over en uit, dan had er hier wel wat gemopper geweest en misschien ook wel een FP-bericht, maar dan verloor huubke zelf zijn geloofwaardigheid tenminste niet.
Een gedicht over Maanvis
pi_68329628
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:14 schreef Danny het volgende:

[..]

hij beweert bij hoog en bij laag dat hij zelf na lang nadenken tot de conclusie is gekomen dat het beter was het niet te doen. Dat is dus duidelijk gelogen. Hij had ook gewoon kunnen zeggen 'het gaat je geen flikker aan waarom ik niet ga'. Hij kiest ervoor doelbewust, in meerdere posts, te liegen over de reden. Natuurlijk is het logisch dat hij niet mag, maar ga niet lopen liegen en ook nog eens doen alsof de mensen die door je leugen heenprikken achterlijk zijn. Daar win je geen zieltjes mee. Ik geloof niet dat 'leugenaar zijn' nou zou goed is voor zijn carriëre namelijk.
Waarom zou hij er niet lang over nagedacht kunnen hebben? Kan toch zijn dat hij het moeilijk vond om zijn belofte aan zijn zwager te verbreken. Ik ken huub niet persoonlijk maar zelf zou ik eerst denken van ja mag ik zelf misschien nog uitmaken wat ik in mijn vrije tijd doe en dan pas verder denken.
pi_68329668
Nou ja dat DGK stigma zit Jaap wel heel erg dwars nu met zijn interview op tv brengen dus wat dat betreft klinkt het mij wel weer logisch in de oren van Huub.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')