Je houdt je prima staande Wiebe, leuk! Tot de volgende keerquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:54 schreef WieWiebe het volgende:
FOKKERS!
Ik ga er even vandoor, even een lekker hapje eten! Als je nou toch nog vragen hebt over Peter Nuninga, kun je natuurlijk altijd contact met mij opnemen. Ik ga alleen niet over spellingfouten en of punten en komma’s. Mail me gewoon; wiebekuipers@kabelfoon.net
Tot snel Fokkers. Ik vond het vreemd maar toch gezellig!
Geef even de exacte tijd, dan kan ik weg zappenquote:Op maandag 20 april 2009 08:59 schreef WieWiebe het volgende:
Hey Fokkers,
Daar was ik weer. Vanavond om 21:00 uur bij RADIO FOK! is Peter te gast, luisteren dus.
(Dat moet ik nu eenmaal melden als persvoorlichter!)
het is FOK!radioquote:Op maandag 20 april 2009 08:59 schreef WieWiebe het volgende:
Hey Fokkers,
Daar was ik weer. Vanavond om 21:00 uur bij RADIO FOK! is Peter te gast, luisteren dus.
(Dat moet ik nu eenmaal melden als persvoorlichter!)
Wat een drama voor jullie....quote:Op maandag 20 april 2009 10:23 schreef Stefan het volgende:Kan Nolius kiezen uit 4 vrouwen voor zn show kiest ie Peter
Neehoor, ik luister vanavond gewoon naar Michiel. (welke Michiel?)quote:
Maar heel stiekem toch luisteren wat het irritante mannetje te vertellen heeft om weer lekker mee te kunnen discussieren op FOK!quote:Op maandag 20 april 2009 11:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Neehoor, ik luister vanavond gewoon naar Michiel. (welke Michiel?)
Komt de meet 'n greet op DVD? Ik kon er niet bijzijn...quote:Op maandag 20 april 2009 12:17 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Maar heel stiekem toch luisteren wat het irritante mannetje te vertellen heeft om weer lekker mee te kunnen discussieren op FOK!
Heerlijk....tot vanavond
Yup 't wordt een dubbel DVD...;-)quote:Op maandag 20 april 2009 12:18 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Komt de meet 'n greet op DVD? Ik kon er niet bijzijn...
De meest besproken persoon is logischerwijs het meest interessante onderwerp tochquote:Op maandag 20 april 2009 10:23 schreef Stefan het volgende:Kan Nolius kiezen uit 4 vrouwen voor zn show kiest ie Peter
Dan mocht ik ook vast bij jou langskomen voor een interview....?quote:Op maandag 20 april 2009 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De meest besproken persoon is logischerwijs het meest interessante onderwerp toch
Tenminste ik zou t wel weten als ik een radiozender had.
Natuurlijk. Je zou ook zo voor mijn camera mogen. Je hebt zelfspot en dat siert je. Verder heb je ook een enorme bord voor je kop maar goed, dat heb je geleerd van Vlemmixquote:Op maandag 20 april 2009 12:46 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Dan mocht ik ook vast bij jou langskomen voor een interview....?
.quote:Op maandag 20 april 2009 12:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je zou ook zo voor mijn camera mogen. Je hebt zelfspot en dat siert je. Verder heb je ook een enorme bord voor je kop maar goed, dat heb je geleerd van Vlemmix
quote:Op maandag 20 april 2009 12:46 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Dan mocht ik ook vast bij jou langskomen voor een interview....?
Ik geloof je op je woord dat het een geweldige vent is. Het enige dat ie nooit had moeten doen is zijn afscheid aankondigen bij Giel Beelen na dat Wuppie-debacle.quote:Op maandag 20 april 2009 12:55 schreef Peter.N het volgende:
[..]
.
Een compleet wegdek komt eerder...zolang ze maar over je lullen en niet van je eten ;-) En Vlemmix is idd een goeie leermeester. Geweldige vent!
Daar ben ik het volledig mee eens...die actie heb ik ook niet kunnen begrijpen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord dat het een geweldige vent is. Het enige dat ie nooit had moeten doen is zijn afscheid aankondigen bij Giel Beelen na dat Wuppie-debacle.
Behalve Mariellquote:Op maandag 20 april 2009 13:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ach iedereen doet wel eens een verkeerde persuitlating toch?
Pardon? kennen wij elkaar? Nu wordt ik ook wel nieuwschierig eigenlijk...quote:Op maandag 20 april 2009 13:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ben onzijdig. En mijn relatie met Peter is Topgeheim.
Je moeder kan ook internetten...quote:Op maandag 20 april 2009 13:08 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Pardon? kennen wij elkaar? Nu wordt ik ook wel nieuwschierig eigenlijk...
In dat geval kun je een brief sturen aan een vlieger.quote:Op maandag 20 april 2009 13:10 schreef Peter.N het volgende:
[..]
M'm moeder is al 10 jaar overleden knuppel....
Sorry, dat was ongepast.quote:Op maandag 20 april 2009 13:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
In dat geval kun je een brief sturen aan een vlieger.
Ik heb liever dat jij het zegt als iemand met z'n volle verstand...quote:Op maandag 20 april 2009 13:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sorry, dat was ongepast.
Die brief moet natuurlijk via je persvoorlichter
Dank je. Ik denk dat ik me opgeef voor The Bunker 3: de domme allochtonen-editie.quote:Op maandag 20 april 2009 13:17 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij het zegt als iemand met z'n volle verstand...
Dan kun je er van uitgaan dat ze het niet is.quote:Op maandag 20 april 2009 13:10 schreef Peter.N het volgende:
[..]
M'n moeder is al 10 jaar overleden knuppel....
Neen. Topgeheim dus ook voor jou.quote:Op maandag 20 april 2009 13:08 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Pardon? kennen wij elkaar? Nu wordt ik ook wel nieuwschierig eigenlijk...
Hoi Angelaquote:Op maandag 20 april 2009 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neen. Topgeheim dus ook voor jou.
Mijn geheime achterban? Nou dan ging ik direct niet meer The Bunker in maar regelrecht naar haar...quote:
Marga Visolie ...quote:Op maandag 20 april 2009 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neen. Topgeheim dus ook voor jou.
Gaat goed komen, de kijkers willen je vast wel een keer per dag ter wille zijn in hun stemgedragquote:Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Ik lust geen beschuit...tenzij er sprinkhanen of maden opliggen dan wil ik er best wel 2.
Mag er in godsnaam ook 1 persoon achter mij staan op FOK!? 1tje maar....please gun mij die eer. Meer hoef ik niet....quote:
achter je staan is iets anders (nouja...) dan je in je kont neuken, wat hier praktisch gebeurtquote:Op maandag 20 april 2009 22:57 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Mag er in godsnaam ook 1 persoon achter mij staan op FOK!? 1tje maar....please gun mij die eer. Meer hoef ik niet....
2, wat een luxe...ow nee wacht het blijft toch bij 1 want yvonne wil me ook liever doodknuppelen....of was het nou doodknuffelen...nu begin ik te twijfelen eigenlijk...quote:
Nee, liever nietquote:Op maandag 20 april 2009 22:57 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Mag er in godsnaam ook 1 persoon achter mij staan op FOK!? 1tje maar....please gun mij die eer. Meer hoef ik niet....
Moet jij niet naar schoolquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:36 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Ik deed gewoon wat me gevraagt werd. Ik heb de volgende dingen afgesproken met Peter; Ik regel dat de pers het artikel krijgt. En als ze vragen hebben ze bij mij te recht kunnen. Ik heb vervolgens een artikel aangewezen gekregen die ik vervolgens naar de pers heb gestuurd.
Is dit niet de kloon van WieWiebe? Die heb ik nog niet met elkaar zien discussiëren...quote:Op maandag 20 april 2009 23:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
kan er niks aan doen, vind t nog een leuk nummer ook.
Nu je er toch bent, wat is je orginele (oorspronkelijke) nick op FOK~?quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Is dit niet de kloon van WieWiebe? Die heb ik nog niet met elkaar zien discussiëren...
Volgens mij was dat destijds ook gewoon BobbyRond... Zoals ik al zei, ik heb het een tijd geleden actief op FOK! gezeten, maar ben er toen mee gestopt omdat er beangstigend veel tijd in ging zitten...quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, wat is je orginele (oorspronkelijke) nick op FOK~?
Vreemd, die naam zegt mij niets, je schrijfstijl echter wel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Volgens mij was dat destijds ook gewoon BobbyRond... Zoals ik al zei, ik heb het een tijd geleden actief op FOK! gezeten, maar ben er toen mee gestopt omdat er beangstigend veel tijd in ging zitten...
Ik ken veel loeders, dus pretty inconclusive mijnerzijdsquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vreemd, die naam zegt mij niets, je schrijfstijl echter wel.
Op klikken om het krantenartikel beter te kunnen lezen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
En we hebben weer een leuk berichtje in de Pers gevonden
[ afbeelding ]
Knuffelenquote:Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef Peter.N het volgende:
[..]
2, wat een luxe...ow nee wacht het blijft toch bij 1 want yvonne wil me ook liever doodknuppelen....of was het nou doodknuffelen...nu begin ik te twijfelen eigenlijk...
En weer het nieuws gehaald en jullie maar discussieren...wie komt er nou uit een paasei jij of ik....quote:
Zeg, IK ben degene die het nieuws heeft geplaatst he, droplulquote:Op woensdag 22 april 2009 11:15 schreef Peter.N het volgende:
[..]
En weer het nieuws gehaald en jullie maar discussieren...wie komt er nou uit een paasei jij of ik....
Daarom zeg ik, bedankt ik heb het weer gehaald! Geweldigquote:Op woensdag 22 april 2009 11:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeg, IK ben degene die het nieuws heeft geplaatst he, droplul
nou, wees er maar gelukkig meequote:Op woensdag 22 april 2009 11:20 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, bedankt ik heb het weer gehaald! Geweldig
Slechte publiciteit is ook publiciteit topper, of was je die slogan vergeten. Zolang ze maar over je praten en niet van je eten. Ben tot op de dag van vandaag nog altijd gespreksonderwerp nummer 1. En kan je verzekeren dat dat echt helemaal geweldig voelt....quote:
whatever floats your boatquote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Slechte publiciteit is ook publiciteit topper, of was je die slogan vergeten. Zolang ze maar over je praten en niet van je eten. Ben tot op de dag van vandaag nog altijd gespreksonderwerp nummer 1. En kan je verzekeren dat dat echt helemaal geweldig voelt....
Toppie, tot de volgende discussie dan maar weer, enne...geniet een beetje van 't zonnetje ;-)quote:Op woensdag 22 april 2009 11:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik was nog niet eens begonnen
nu ga ik belangrijke dingen doen
Stuur je aan op conflict? of op gezamenlijk fappen?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:31 schreef hollowman het volgende:
Denk dat Bobby en Peter het gezellig met ze 2tjes gaan krijgen
Hahaha, goed... misschien wordt het maar eens tijd om te verklappen dat ik hetero benquote:Op woensdag 22 april 2009 11:36 schreef hollowman het volgende:
Ja je brengt me op een idee, vrijdag fapdag met de hele bunker.
Daarna mag je weer alleen stoeien met Peet..
Pakje Chesterfield dan.. alhoewel laat ik maar ophouden straks gaan jullie nog rare dingen over mij denken..quote:Op woensdag 22 april 2009 11:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hahaha, goed... misschien wordt het maar eens tijd om te verklappen dat ik hetero ben
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Stuur je aan op conflict? of op gezamenlijk fappen?
Ik zit toch liever de laatste week met het andere geslacht if you don't mind...quote:Op woensdag 22 april 2009 11:49 schreef Peter.N het volgende:
[..]
teambuilding en samen de finale in....veel beter
Of die de pot ook delen is nog maar de vraag dan ;-)quote:Op woensdag 22 april 2009 11:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik zit toch liever de laatste week met het andere geslacht if you don't mind...
Je bent Te Vol van jezelf en overal waar TE voor staat zal never gaan winnen.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef Peter.N het volgende:
Ben tot op de dag van vandaag nog altijd gespreksonderwerp nummer 1. En kan je verzekeren dat dat echt helemaal geweldig voelt....
Nogmaals het gaat om je netwerk...in Z-artiesten wereld is iedereen vol van zichzelf. Maar die hebben toevallig allemaal wel meer dan 5000 aanhangers die heel graag doen wat hun vragen. Laat ik die nou net in m'n netwerk hebben doordat ik die elk weekend met onze 'hit' 'Recessie' weer tegenkom....quote:Op woensdag 22 april 2009 11:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je bent Te Vol van jezelf en overal waar TE voor staat zal never gaan winnen.
http://forum.fok.nl/user/history/252654 is aan de poten van je PRstoel aan het zagen. Doe er wat aan! Want jou mag ik stiekem wel. Een beetje hoor. Dat moet ook groeien.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:48 schreef WieWiebe het volgende:
Oke vet! Ik heb dus een kloon? Kunnen jullie er meer over vertellen?
Wie ben jij dat je denkt te weten waar ik mee bezig ben?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/252654 is aan de poten van je PRstoel aan het zagen.
Dankzij je netwerk zit je dus nu in TBO? Niet vanwege je aangemeten talenten dus?quote:
Frans Bauer en de Jostiband hebben ook allemaal dezelfde soort *aanhangers*, je moet er wel tegen kunnen dat dat soort mensen kwijlend op de stoep zitten te wachten tot ze je even mogen aanrakenquote:Maar die hebben toevallig allemaal wel meer dan 5000 aanhangers die heel graag doen wat hun vragen. Laat ik die nou net in m'n netwerk hebben
Frans Bauer wel ja (en die heeft koffie zat ! ) ik mag zijn muziek niet maar vind het wel een leuke gast .... Peter daarintegen .... vindt geloof ik ook alles best ( als het maar scoort) ... zolang je maar niet aan zijn haar komtquote:Op woensdag 22 april 2009 23:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dankzij je netwerk zit je dus nu in TBO? Niet vanwege je aangemeten talenten dus?
[..]
Frans Bauer en de Jostiband hebben ook allemaal dezelfde soort *aanhangers*, je moet er wel tegen kunnen dat dat soort mensen kwijlend op de stoep zitten te wachten tot ze je even mogen aanraken
nee hoor ...Loedertje heeft het alleen maar over de kwijlende fans .....quote:Op donderdag 23 april 2009 00:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
jammer dat dan weer alle fans van Hollandse muziek over één kam geschoren worden eigenlijk
net zoiets als... alle gabbers slikken pillen en gay = niet ok?
![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dankzij je netwerk zit je dus nu in TBO? Niet vanwege je aangemeten talenten dus?
[..]
Frans Bauer en de Jostiband hebben ook allemaal dezelfde soort *aanhangers*, je moet er wel tegen kunnen dat dat soort mensen kwijlend op de stoep zitten te wachten tot ze je even mogen aanraken
Idd, kijk maar eens naar het publiek wat naar elk optreden van Frans gaat, vrijwel zonder uitzondering zijn het *bepaalde groepen mensen uit de samenleving* en ja, die kwijlen ook vrijwel allemaalquote:Op donderdag 23 april 2009 00:53 schreef snetje het volgende:
[..]
nee hoor ...Loedertje heeft het alleen maar over de kwijlende fans .....
Ach joh, die gunnen we toch van harte nog een idoolquote:Op donderdag 23 april 2009 01:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, kijk maar eens naar het publiek wat naar elk optreden van Frans gaat, vrijwel zonder uitzondering zijn het *bepaalde groepen mensen uit de samenleving* en ja, die kwijlen ook vrijwel allemaal
kwijlers kom je overal tegen! zelfs hier op FOK .. te herkennen aanquote:Op donderdag 23 april 2009 01:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, kijk maar eens naar het publiek wat naar elk optreden van Frans gaat, vrijwel zonder uitzondering zijn het *bepaalde groepen mensen uit de samenleving* en ja, die kwijlen ook vrijwel allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |