achter je staan is iets anders (nouja...) dan je in je kont neuken, wat hier praktisch gebeurtquote:Op maandag 20 april 2009 22:57 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Mag er in godsnaam ook 1 persoon achter mij staan op FOK!? 1tje maar....please gun mij die eer. Meer hoef ik niet....
2, wat een luxe...ow nee wacht het blijft toch bij 1 want yvonne wil me ook liever doodknuppelen....of was het nou doodknuffelen...nu begin ik te twijfelen eigenlijk...quote:
Nee, liever nietquote:Op maandag 20 april 2009 22:57 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Mag er in godsnaam ook 1 persoon achter mij staan op FOK!? 1tje maar....please gun mij die eer. Meer hoef ik niet....
Moet jij niet naar schoolquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:36 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Ik deed gewoon wat me gevraagt werd. Ik heb de volgende dingen afgesproken met Peter; Ik regel dat de pers het artikel krijgt. En als ze vragen hebben ze bij mij te recht kunnen. Ik heb vervolgens een artikel aangewezen gekregen die ik vervolgens naar de pers heb gestuurd.
Is dit niet de kloon van WieWiebe? Die heb ik nog niet met elkaar zien discussiėren...quote:Op maandag 20 april 2009 23:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
kan er niks aan doen, vind t nog een leuk nummer ook.
Nu je er toch bent, wat is je orginele (oorspronkelijke) nick op FOK~?quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Is dit niet de kloon van WieWiebe? Die heb ik nog niet met elkaar zien discussiėren...
Volgens mij was dat destijds ook gewoon BobbyRond... Zoals ik al zei, ik heb het een tijd geleden actief op FOK! gezeten, maar ben er toen mee gestopt omdat er beangstigend veel tijd in ging zitten...quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, wat is je orginele (oorspronkelijke) nick op FOK~?
Vreemd, die naam zegt mij niets, je schrijfstijl echter wel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Volgens mij was dat destijds ook gewoon BobbyRond... Zoals ik al zei, ik heb het een tijd geleden actief op FOK! gezeten, maar ben er toen mee gestopt omdat er beangstigend veel tijd in ging zitten...
Ik ken veel loeders, dus pretty inconclusive mijnerzijdsquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vreemd, die naam zegt mij niets, je schrijfstijl echter wel.
Op klikken om het krantenartikel beter te kunnen lezen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
En we hebben weer een leuk berichtje in de Pers gevonden
[ afbeelding ]
Knuffelenquote:Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef Peter.N het volgende:
[..]
2, wat een luxe...ow nee wacht het blijft toch bij 1 want yvonne wil me ook liever doodknuppelen....of was het nou doodknuffelen...nu begin ik te twijfelen eigenlijk...
En weer het nieuws gehaald en jullie maar discussieren...wie komt er nou uit een paasei jij of ik....quote:
Zeg, IK ben degene die het nieuws heeft geplaatst he, droplulquote:Op woensdag 22 april 2009 11:15 schreef Peter.N het volgende:
[..]
En weer het nieuws gehaald en jullie maar discussieren...wie komt er nou uit een paasei jij of ik....
Daarom zeg ik, bedankt ik heb het weer gehaald! Geweldigquote:Op woensdag 22 april 2009 11:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeg, IK ben degene die het nieuws heeft geplaatst he, droplul
nou, wees er maar gelukkig meequote:Op woensdag 22 april 2009 11:20 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, bedankt ik heb het weer gehaald! Geweldig
Slechte publiciteit is ook publiciteit topper, of was je die slogan vergeten. Zolang ze maar over je praten en niet van je eten. Ben tot op de dag van vandaag nog altijd gespreksonderwerp nummer 1. En kan je verzekeren dat dat echt helemaal geweldig voelt....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |