Pardon? kennen wij elkaar? Nu wordt ik ook wel nieuwschierig eigenlijk...quote:Op maandag 20 april 2009 13:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ben onzijdig. En mijn relatie met Peter is Topgeheim.
Je moeder kan ook internetten...quote:Op maandag 20 april 2009 13:08 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Pardon? kennen wij elkaar? Nu wordt ik ook wel nieuwschierig eigenlijk...
In dat geval kun je een brief sturen aan een vlieger.quote:Op maandag 20 april 2009 13:10 schreef Peter.N het volgende:
[..]
M'm moeder is al 10 jaar overleden knuppel....
Sorry, dat was ongepast.quote:Op maandag 20 april 2009 13:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
In dat geval kun je een brief sturen aan een vlieger.
Ik heb liever dat jij het zegt als iemand met z'n volle verstand...quote:Op maandag 20 april 2009 13:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sorry, dat was ongepast.
Die brief moet natuurlijk via je persvoorlichter
Dank je. Ik denk dat ik me opgeef voor The Bunker 3: de domme allochtonen-editie.quote:Op maandag 20 april 2009 13:17 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij het zegt als iemand met z'n volle verstand...
Dan kun je er van uitgaan dat ze het niet is.quote:Op maandag 20 april 2009 13:10 schreef Peter.N het volgende:
[..]
M'n moeder is al 10 jaar overleden knuppel....
Neen. Topgeheim dus ook voor jou.quote:Op maandag 20 april 2009 13:08 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Pardon? kennen wij elkaar? Nu wordt ik ook wel nieuwschierig eigenlijk...
Hoi Angelaquote:Op maandag 20 april 2009 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neen. Topgeheim dus ook voor jou.
Mijn geheime achterban? Nou dan ging ik direct niet meer The Bunker in maar regelrecht naar haar...quote:
Marga Visolie ...quote:Op maandag 20 april 2009 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neen. Topgeheim dus ook voor jou.
Gaat goed komen, de kijkers willen je vast wel een keer per dag ter wille zijn in hun stemgedragquote:Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Ik lust geen beschuit...tenzij er sprinkhanen of maden opliggen dan wil ik er best wel 2.
Mag er in godsnaam ook 1 persoon achter mij staan op FOK!? 1tje maar....please gun mij die eer. Meer hoef ik niet....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |