Je houdt je prima staande Wiebe, leuk! Tot de volgende keerquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:54 schreef WieWiebe het volgende:
FOKKERS!
Ik ga er even vandoor, even een lekker hapje eten! Als je nou toch nog vragen hebt over Peter Nuninga, kun je natuurlijk altijd contact met mij opnemen. Ik ga alleen niet over spellingfouten en of punten en komma’s. Mail me gewoon; wiebekuipers@kabelfoon.net
Tot snel Fokkers. Ik vond het vreemd maar toch gezellig!
Geef even de exacte tijd, dan kan ik weg zappenquote:Op maandag 20 april 2009 08:59 schreef WieWiebe het volgende:
Hey Fokkers,
Daar was ik weer. Vanavond om 21:00 uur bij RADIO FOK! is Peter te gast, luisteren dus.
(Dat moet ik nu eenmaal melden als persvoorlichter!)
het is FOK!radioquote:Op maandag 20 april 2009 08:59 schreef WieWiebe het volgende:
Hey Fokkers,
Daar was ik weer. Vanavond om 21:00 uur bij RADIO FOK! is Peter te gast, luisteren dus.
(Dat moet ik nu eenmaal melden als persvoorlichter!)
Wat een drama voor jullie....quote:Op maandag 20 april 2009 10:23 schreef Stefan het volgende:Kan Nolius kiezen uit 4 vrouwen voor zn show kiest ie Peter
Neehoor, ik luister vanavond gewoon naar Michiel. (welke Michiel?)quote:
Maar heel stiekem toch luisteren wat het irritante mannetje te vertellen heeft om weer lekker mee te kunnen discussieren op FOK!quote:Op maandag 20 april 2009 11:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Neehoor, ik luister vanavond gewoon naar Michiel. (welke Michiel?)
Komt de meet 'n greet op DVD? Ik kon er niet bijzijn...quote:Op maandag 20 april 2009 12:17 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Maar heel stiekem toch luisteren wat het irritante mannetje te vertellen heeft om weer lekker mee te kunnen discussieren op FOK!
Heerlijk....tot vanavond
Yup 't wordt een dubbel DVD...;-)quote:Op maandag 20 april 2009 12:18 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Komt de meet 'n greet op DVD? Ik kon er niet bijzijn...
De meest besproken persoon is logischerwijs het meest interessante onderwerp tochquote:Op maandag 20 april 2009 10:23 schreef Stefan het volgende:Kan Nolius kiezen uit 4 vrouwen voor zn show kiest ie Peter
Dan mocht ik ook vast bij jou langskomen voor een interview....?quote:Op maandag 20 april 2009 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De meest besproken persoon is logischerwijs het meest interessante onderwerp toch
Tenminste ik zou t wel weten als ik een radiozender had.
Natuurlijk. Je zou ook zo voor mijn camera mogen. Je hebt zelfspot en dat siert je. Verder heb je ook een enorme bord voor je kop maar goed, dat heb je geleerd van Vlemmixquote:Op maandag 20 april 2009 12:46 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Dan mocht ik ook vast bij jou langskomen voor een interview....?
.quote:Op maandag 20 april 2009 12:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je zou ook zo voor mijn camera mogen. Je hebt zelfspot en dat siert je. Verder heb je ook een enorme bord voor je kop maar goed, dat heb je geleerd van Vlemmix
quote:Op maandag 20 april 2009 12:46 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Dan mocht ik ook vast bij jou langskomen voor een interview....?
Ik geloof je op je woord dat het een geweldige vent is. Het enige dat ie nooit had moeten doen is zijn afscheid aankondigen bij Giel Beelen na dat Wuppie-debacle.quote:Op maandag 20 april 2009 12:55 schreef Peter.N het volgende:
[..]
.
Een compleet wegdek komt eerder...zolang ze maar over je lullen en niet van je eten ;-) En Vlemmix is idd een goeie leermeester. Geweldige vent!
Daar ben ik het volledig mee eens...die actie heb ik ook niet kunnen begrijpen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord dat het een geweldige vent is. Het enige dat ie nooit had moeten doen is zijn afscheid aankondigen bij Giel Beelen na dat Wuppie-debacle.
Behalve Mariellquote:Op maandag 20 april 2009 13:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ach iedereen doet wel eens een verkeerde persuitlating toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |