Dat moet je Stefan niet kwalijk nemen, die heeft geen kaas gegeten van media, snapt ie de ballen van. Dat komt omdat Stefan een Molukker is. Die eten geen kaas.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:03 schreef Peter.N het volgende:
Je snapt het echt niet hé volgens mij...
Wil jij mijn persvoorlichtster zijn?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet je Stefan niet kwalijk nemen, die heeft geen kaas gegeten van media, snapt ie de ballen van. Dat komt omdat Stefan een Molukker is. Die eten geen kaas.
Behalve verwerkt in een tosti na het neuken, maar dat is zo een ander verhaal.
Jij verdraaid woorden, ik heb niet geschreven dat ik het niet lees, Stefan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:05 schreef Stefan het volgende:
Feit
Er komt gisteren een persbericht over jou/van jou online
getekend door Wiebe
Staat vol fouten. je snapt niet eens t format
Foute datum persconferentie
Paar uur later nieuw persbericht
WIebe zegt dat ie ze evrsturud en ondertekend maar niet leest
Wat snap ik niet Peter?
Wiebe, de persvoorlichter van Peterquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:08 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Jij verdraaid woorden, ik heb niet geschreven dat ik het niet lees, Stefan.
Zolang ik niet met je hoef te neuken, vind ik het prima.quote:
I see. And I decline. Zo'n jochie zijn zakgeld aftroggelen gaat zelfs mij te ver.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:10 schreef Maanvis het volgende:
Ik proef hier business-opportunities!
Copycat, you see what I did there?
Dan moet je je helemaal schamen. jij bent verantwoordelijk voor de fouten, de foute motivatie van Peter en de foute datum.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:08 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
je leest wel, maar controleert niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:11 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Dat ging over de controlerende taak, wat betreft de spelling.
Hierop heb ik al gereageerd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan moet je je helemaal schamen. jij bent verantwoordelijk voor de fouten, de foute motivatie van Peter en de foute datum.
JIJ moet de feiten checken. Peter is de Diva, jij degene die de pers van juiste info moet voorzien.
Ik heb het globaal gelezen, en nee dan controleer ik niet. Ik ben er op dat moment van uit gegaan dat de tekst in orde was.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je leest wel, maar controleert niet?
ok.
vreemd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:13 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Ik heb het globaal gelezen, en nee dan controleer ik niet. Ik ben er op dat moment van uit gegaan dat de tekst in orde was.
Niet echt netjes voor een persvoorlichter.. Moet jij er niet voor zorgen dat Peter een goede indruk achterlaat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:13 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Ik heb het globaal gelezen, en nee dan controleer ik niet. Ik ben er op dat moment van uit gegaan dat de tekst in orde was.
Dat zou je Peter even moeten vragen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:16 schreef Mirjam het volgende:
maargoed, ik ben nu dan wel reuze benieuwd wie die pers berichten dan wél schrijft, die zou natuurlijk per direct van z'n functie ontheven moeten worden.
Peter zelf. De eigengeilerij druipt van de persberichten af.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:16 schreef Mirjam het volgende:
maargoed, ik ben nu dan wel reuze benieuwd wie die pers berichten dan wél schrijft, die zou natuurlijk per direct van z'n functie ontheven moeten worden.
Weet je niet Stefan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Peter zelf. De eigengeilerij druipt van de persberichten af.
Nee, zoiets vraag je aan de persvoorlichter. Kom op man, dat is waar die functie omgaat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:17 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Dat zou je Peter even moeten vragen.
jij bent toch degene die dat moet weten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:17 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Dat zou je Peter even moeten vragen.
Jij blijkbaar ook niet. Peter schrijft ze maar omdat t zo lame is dat ie ze zelf verstuurd gebruikt hij jou als doorgeefluik.quote:
Je hebt inderdaad een punt als je zegt dat de beheersing van de Nederlandse taal niet echt mijn sterkste punt is. Maar voor de duidelijkheid de controlerende taak is mijn werk niet. Dat zijn de afspraken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:18 schreef Copycat het volgende:
Maar, no offense intended, zo te lezen is beheersing van de Nederlandse taal niet echt je sterkste punt. Ben jij dan sowieso wel de aangewezen persoon om deze uitingen te controleren dan wel corrigeren?
I think not.
Nee daarom zei ik ook net; We vragen het Peter. Opletten he!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij blijkbaar ook niet. Peter schrijft ze maar omdat t zo lame is dat ie ze zelf verstuurd gebruikt hij jou als doorgeefluik.
Dan moet je ook niet tekenen met je naam en de functie persvoorlichter. Jij bent in die functie eindverantwoordelijk. Dan ben je gewoon een stafmedewerker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:20 schreef WieWiebe het volgende:
Maar voor de duidelijkheid de controlerende taak is mijn werk niet. Dat zijn de afspraken.
Bedankt voor de tip, die neem ik mee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet tekenen met je naam en de functie persvoorlichter. Jij bent in die functie eindverantwoordelijk. Dan ben je gewoon een stafmedewerker.
Ik stem op Peter bij dezequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:05 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Ik vind dat Giel Beelen het goed voor elkaar heeft qua carriere, hij mag zeker niet klagen. En daarnaast vind ik dat hij het ook nog is heel erg goed doet.
Verder heeft ie het natuurlijk wat betreft zijn relatie met die jonge dame heel netjes voor elkaar.
Respect voor Giel!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:22 schreef Shoombak het volgende:
Mag ik hier even kotsen op alle aandachtsgeile paupers die bij dit project betrokken zijn
Dat gaat je niks aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:26 schreef Arn0 het volgende:
Doe je dit trouwens op vrijwillige basis, Wiebe?
Ik heb ook nog een tip voor je: als je denkt dat er een t aan het eind van een werkwoord moet, zet dan maar een d neer, en vice versa.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:08 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Kun je ook wiskunde?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een tip voor je: als je denkt dat er een t aan het eind van een werkwoord moet, zet dan maar een d neer, en vice versa.
Maar goed, nu je toch zo druk aan het Fok!ken bent is het misschien makkelijker om aan "Het Fokschaap" te denken.... als de stam van een werkwoord op een van de letters uit "Het Fokschaap" eindigt dan moet er ook een t gebruikt worden in de vvt (voltooid verleden tijd), als het om de tt (tegenwoordige tijd) gaat is het altijd stam + t
Dus: "jij verdraait woorden, en je had het niet zo bedoeld"
haha doen we bij het volgende reality programma ok?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pi r² enzo?? Mwah.... gaat wel lukken denk ik
Oh, het volgende programma wordt voor deelnemers met een IQ boven de 120??quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:35 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
haha doen we bij het volgende reality programma ok?
Wat is jouw iq als ik vragen magquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, het volgende programma wordt voor deelnemers met een IQ boven de 120??
Dat zou nog eens een welkome afwisseling zijn op programma's als "Lekker Slim"
Zo'n 14% hoger dan 120....... maar ik ben oud genoeg om je moeder te wezen, sterker nog; ik heb zo'n puber van 17 in huis, dus ik ben geen RLS materiaalquote:
Balen dat ik dan weer niet met procenten kan rekenen, nu weet ik het nog niet.. hahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n 14% hoger dan 120....... maar ik ben oud genoeg om je moeder te wezen, sterker nog; ik heb zo'n puber van 17 in huis, dus ik ben geen RLS materiaal
Check....quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:42 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Nog geen uur op FOK en ik heb al zoveel geleerd, met een D toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |