quote:
Zag het ook al ja, vreemdquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:11 schreef Breach het volgende:
Hoe komt dit topic na 5 posts al op 1080 views
DJ Lovesnotquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:21 schreef Breach het volgende:
Mn huisgenoot vroeg net van welke DJ die set was die ik aan had staan
Slecht wéér.quote:
Maar hij staat niet op je Last.fm.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:21 schreef Breach het volgende:
Mn huisgenoot vroeg net van welke DJ die set was die ik aan had staan
Omdat Houniet hem niet getagged heeftquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:11 schreef Breach het volgende:
Hoe komt dit topic na 5 posts al op 1080 views
Traktor en mijn midicontroller. Van de zomer 2 x CDJ400'squote:Op vrijdag 17 april 2009 13:28 schreef Prosac het volgende:
Waarmee mix jij eigenlijk Houniet?
Die postte ik hehe. Die clip is echt bruut man! Goed nummer al past niet niet echt bij mijn mix, maar omdat ik hem zo goed vind, toch als laatstequote:Op vrijdag 17 april 2009 13:37 schreef Breach het volgende:
Toen iemand gister deze postte:
Vond ik het helemaal niks, maar nu vind ik hem echt geniaalOok het laatste nummer van de mix trouwens.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:13 schreef Grulez het volgende:
Nee mn boek lag per ongeluk op de F5.
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:13 schreef Grulez het volgende:
Nee mn boek lag per ongeluk op de F5.
Uitgaan op donderdag, om 07:45 wakker worden in een afterparty club en om 08:15 alweer op je werk zitten is ook niet relaxt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:25 schreef Riro het volgende:
Uitgaan op donderdag en vrijdag vroeg naar school moeten is niet relaxt.
Je hebt altijd baas boven baas. Maar zo ver is het bij mij gister gelukkig niet gekomen nee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Uitgaan op donderdag, om 07:45 wakker worden in een afterparty club en om 08:15 alweer op je werk zitten is ook niet relaxt.
Ik ben er ook niet bepaald trots op.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:29 schreef Riro het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas. Maar zo ver is het bij mij gister gelukkig niet gekomen nee.
Doe inderdaad maar iedere vrijdag Goede Vrijdag. Dan ben ik tenminste vrijquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:25 schreef Riro het volgende:
Uitgaan op donderdag en vrijdag vroeg naar school moeten is niet relaxt.
En dan is je studenten OV niet geldig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doe inderdaad maar iedere vrijdag Goede Vrijdag. Dan ben ik tenminste vrij
Ga eens aan de draft!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doe inderdaad maar iedere vrijdag Goede Vrijdag. Dan ben ik tenminste vrij
Ik probeer het altijd niet te doen, maar dat lukt niet altijd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:37 schreef Grulez het volgende:
Uitgaan voor het voetballen is ook altijd wel een succes.
Neem dan de goede OV-kaart!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En dan is je studenten OV niet geldig.Zit je daar in de trein zonder geldig kaartje.
Done.quote:
Dan neem je toch de fiets?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:56 schreef Riro het volgende:
[..]
Dan kun je op donderdag weer niet gratis heen.
Ah op mn lijf geschrevenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:22 schreef Houniet het volgende:
Every Sucker Has A Moment
Dacht East Side Hoes And Moneyquote:
alleen die laatste foto mag weg voor restquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Kopbal het volgende:Weekend
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat nummer wat er doorheen zit, dat vind ik vetquote:
Sterkte gozer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:22 schreef M0NTANA het volgende:
Slecht nieuws gehad vanmiddag. Echt heel kut.
Er is kanker geconstateerd. Maar goed, misschien behandelbaar. Daar maar op hopen. Al is dit al een klap.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:29 schreef Riro het volgende:
Nee hè.Wat heeft ze precies? als je het wilt vertellen natuurlijk.
Sterkte..
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Er is kanker geconstateerd. Maar goed, misschien behandelbaar. Daar maar op hopen. Al is dit al een klap.
Das klotenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Er is kanker geconstateerd. Maar goed, misschien behandelbaar. Daar maar op hopen. Al is dit al een klap.
Jeetje, dat is echt kut. Duimen dat het te behandelen is inderdaad..quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Pak er even een boek bij danquote:
quote:
Org je er wel voor dat ze van het vrouwelijke geslacht zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:02 schreef Prosac het volgende:
Dat bedrijfsfeest gaat weer nergens over.heerlijk. Even pinnen en weer verder trio regelen. Haha!
sjimzquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel trek in een colaatje nu...
Kaartverkoop begon om 10:00 hoor.quote:
Het WK snooker nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Kaartverkoop begon om 10:00 hoor.
Wat een vervelende kloon van je.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:35 schreef Breach het volgende:
sexverslaaf en aantrekkelijkheid betekent niet met iedereen.!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel trek in een colaatje nu...
Triestquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:35 schreef Breach het volgende:
sexverslaaf en aantrekkelijkheid betekent niet met iedereen.!
Depeche Mode zijn gewoon bazenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Hij klinkt toch wel lekker hoor.
Ik geniet er meestal van als ze gewoon stil zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Hij klinkt toch wel lekker hoor.
Ga lekker K3 luisterenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik geniet er meestal van als ze gewoon stil zijn.
Of Michael Jackson, hiiiii hiiiiiquote:
Wat is er nu weer mis met de muziek van Michael Jackson?quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met de muziek van Michael Jackson?
Laat ze maar, Alf.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met de muziek van Michael Jackson?
Is dat echt RM?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:08 schreef RayMania het volgende:
Ik krijg geld per interview wat ik plaats in VBL en ik mag meestal iets leuks uitzoeken bij de sponsor als ik een quiz organiseer. Veel is het niet, maar toch wel leuk natuurlijk.
Hehe, heb je opties?quote:
Waarom zou ik liegen? Wat heb ik er zelf aan om die dingen te organiseren?quote:
Ho ho ho, wat een waar volksfeest!quote:Alkmaar bereidt zich feestend voor op wedstrijd
ALKMAAR - Alkmaar bereidt zich al feestend voor op de kampioenswedstrijd van AZ zaterdagavond.
Op het Waagplein in het centrum van de stad hebben zich inmiddels ruim driehonderd mensen verzameld. De stemming zit er goed in en volgens de politie is het rustig.
Niet alleen veel voetbalsupporters trokken naar de stad, ook veel pers reisde naar Alkmaar om het feest te verslaan. AZ speelt om 20.45 uur tegen Vitesse.
Alle supporters hebben zich verzameld, respect.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ho ho ho, wat een waar volksfeest!300!
Ik vermoed dat de DnSB'ers uit Amsterdam nog onderweg zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alle supporters hebben zich verzameld, respect.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Is die zolder zo groot, of doe jij zo weinigquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:22 schreef Aanvoerder het volgende:
En de zolder is weer een klein beetje opgeruimder. Het begint ergens op de lijken, maar zit nog steeds maar op 10%.En spullen in m'n kamer die ik naar zolder wil brengen kan ik pas wegzetten als er juist spullen van de zolder weggegooid worden. Er liggen ook een hoop tapijten en een stuk of 4, 5 matrassen die meteen met het grof vuil mee kunnen.
300 zou je meer bij een feest van Sparta verwachtenquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heb m al gezien. Was inderdaad een leuke filmquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:41 schreef Rots het volgende:
Niks boeiends Breach, Slumdog draait nog volgens mij.
Het is gewoon een ontzettende teringzooi. Alles ligt overhoop, door elkaar, onder een dikke laag stof, dozenvol opgestapeld. Dan moet ik weer 1 doos hierheen slepen, zodat ik bij die andere kan en dan weer die ene terug zodat ik weer ergens anders bij kan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Is die zolder zo groot, of doe jij zo weinig
Hij is slecht sjimz. Zeeeer slecht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
300 zou je meer bij een feest van Sparta verwachten
[ afbeelding ]
Hertog Jan is goed spul hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hij is slecht sjimz. Zeeeer slecht.
Ik heb eens Hertog Jan ingeslagen. Ik heb dat bier nooit echt bewust gedronken, maar het schijnt nogal populair te zijn, dus ik dacht, kom we gaan het eens echt testen.
'Probeert u het na dit seizoen nog eens'quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:55 schreef Jasza het volgende:
Lol 300 man
Als Ajax met dit weer kampioen kon worden waren er al veel man in de stad.
Wat lach je nou man.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:30 schreef Rots het volgende:
Wat een namen.![]()
Je kan beter gewoon al je geld op Feyenoord zetten joh. Odd van 2.86.![]()
Misschien nog in een combo'tje met Ajax als je wilt, maar die vertrouw ik niet echt.
Weet ik, en ik lach je ook niet uit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat lach je nou man.Ik denk niet dat er op dit forum iemand rondwaart die meer verstand heeft van Tsjechisch voetbal dan ik.
Het is maar dat je het ff weet.quote:
Ik heb 2 Euro al op Twente gegooid.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:37 schreef Rots het volgende:
[..]
Hehe oke, gooi maar een paar euri op Feyenoord joh. Komt goed.
Je gaat teveel met Jasza om denk ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik gok alleen maar voor de lol, maar doe het niet vaak. En sta nog steeds in de +. In 2007 was de grote klapper van 300 Euro waar ik m'n Ajax EN Slavia SCC van heb betaald.Dankzij de 3e plek van... Lazio!
Jasza heeft wat dat betreft geen invloed op mij. Maar ik zou willen dat ik net als hem anderhalf jaar lang ofzo zonder baan zou kunnen leven en toch lekker veel wedstrijden van Ajax kan meepikken.quote:
Hij doet wel iets goed iig jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jasza heeft wat dat betreft geen invloed op mij. Maar ik zou willen dat ik net als hem anderhalf jaar lang ofzo zonder baan zou kunnen leven en toch lekker veel wedstrijden van Ajax kan meepikken.
Mwoh, ik ben alleen maar jaloers als je goed leest.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:13 schreef Jasza het volgende:
Niet roddelen pls.
2-0 voor Zlin met nog 7 minuten te gaan. De buit is binnen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Tijdje niet gegokt op wedstrijden, maar had er weer eens zin in.
[ afbeelding ]
Zul je zien dat die laatste een gelijkspel wordt. 1e en 3e wedstrijd is ook moeilijk te voorspellen.
Nog 0-0 in de 20e minuut in Zlin.
Woooord!quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:05 schreef Houniet het volgende:
Mijn Student Company is nationaal finalist geworden vandaag.
Alleen in Nederland ditquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alleen in Nederland dit. Gewoon de kampioenswedstrijd verliezen.
Ongelooflijk!1111quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dit kan in Nederland!!!!!!!!
Dankzij jullie heb ik een hele leuke avond vanavond. Ik drink er zelfs een glaasje dure vodka op!quote:
BVB 09 en Vitesse die winnen is vaak al mooiquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dankzij jullie heb ik een hele leuke avond vanavond. Ik drink er zelfs een glaasje dure vodka op!
Aanleiding:quote:Op zondag 19 april 2009 11:58 schreef Breach het volgende:
Hehe, is FB de moeite van het teruglezen waard?
Ik ben goed verrot trouwens
quote:Op zondag 19 april 2009 12:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Aanleiding:
Topic over de wedstrijd tussen AZ en Vitesse wordt geopend door tong en gesloten door sjimz. sjimz PM't tong dat er een livescoretopic is (of zoiets, ik heb de PM niet gelezen), tong opent vervolgens weer een topic over AZ-Vitesse, post de PM van sjimz in FB en krijgt daarom een ban. PM's openbaar maken mag namelijk niet.
Samenvatting FB:
SCH komt vervolgens in FB klagen over het feit dat het topic op slot zit (waar ik me ook wel enigszins in kan vinden), maar vervolgens maakt 'ie zichzelf redelijk ongeloofwaardig door te zeggen dat de mods tong weer hebben gezocht en in het geval van jou (Breach) of EnGCatjuh niet naar de FA's waren gestapt en die dus geen ban hadden gehad, en tong nu dus wel.
Best vermakelijk hoor.
Nee.quote:Op zondag 19 april 2009 11:58 schreef Breach het volgende:
Hehe, is FB de moeite van het teruglezen waard?
Already donequote:
Kan het nog lulliger, ik lag zowat slap van het lachen in de auto toen Andy Houtkamp vol ongeloof riep dat het 1-2 was geworden.quote:
Waar staat dat dan?quote:Op zondag 19 april 2009 12:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Already done![]()
Dat die ATH je MSN gehackt had joh
Inderdaad. Het gebeurt ook altijd bij AZ.quote:
Ergens in vorige FB, geeft Ray dat als voorbeeld aan. Maar wat heb je toch zielige mensen op deze wereldquote:
Mooi hequote:
Zo herkenbaar.quote:
Ik vind drank altijd zo gemeen. Gister voel ik me de hele avond prima en ineens...quote:Op zondag 19 april 2009 12:48 schreef Kopbal het volgende:
Ik drink nooit meer.
Je hebt toch niet lopen nekken hequote:Op zondag 19 april 2009 12:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind drank altijd zo gemeen. Gister voel ik me de hele avond prima en ineens...
Ik heb me toch een koppijn, niet te zuinig.quote:Op zondag 19 april 2009 12:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind drank altijd zo gemeen. Gister voel ik me de hele avond prima en ineens...
A reason why?quote:Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef Houniet het volgende:
Ik heb 11 uur geslapen en geen drank gehad gister. En nog ben ik lam.
Hahaha, döner, ik eet dat dus nooit meer na het stappen. Je kamer meurt 2 dagen naar die troep en aangezien die gasten van onze groep het niet kunnen laten om die hele fles knoflook in elkaars broodje leeg te spuiten, is dat ook geen echte aanraderquote:Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb nog steeds zo'n muffige nasmaak in m'n mond van bier en durum doner met sambal en knoflooksaus
Echt geen idee.quote:
Gadverquote:Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb nog steeds zo'n muffige nasmaak in m'n mond van bier en durum doner met sambal en knoflooksaus
Kan het nog lulligerquote:
Inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 14:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Kan het nog lulliger![]()
9 van de 10 keren valt zo'n bal naast of voor de keeper, uitgerekend in de kampioenswedstrijd gaat hij erin.
edit: Als Swerts zich niet voor de bal werpt, is het geeneens een goal volgens mij![]()
Dat maakt het toch alleen maar mooierquote:Op zondag 19 april 2009 14:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Kan het nog lulliger![]()
9 van de 10 keren valt zo'n bal naast of voor de keeper, uitgerekend in de kampioenswedstrijd gaat hij erin.
edit: Als Swerts zich niet voor de bal werpt, is het geeneens een goal volgens mij![]()
Ik ga de nasi zo maar eens pakken, en chrashen op de bank. Ben nog net zo gaar.quote:
Volgens mij was je liever blijven slapen.quote:
Ja, die mazzel heb je met meerdere culbsquote:Op zondag 19 april 2009 18:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Gelukkig heb ik Slavia nog.Morgen tegen Kladno.
Met Lazio weet je ten minste dat je maar eens in de 26 jaar kampioen wordt. En Slavia nu 2 keer op rij kampioen na een leegte van 12 jaar is toch ook wel erg veel mazzel.quote:Op zondag 19 april 2009 18:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, die mazzel heb je met meerdere culbs
Ik voel een grap van Sjimz met terugdeinzen aankomen..quote:Op zondag 19 april 2009 18:51 schreef Aanvoerder het volgende:
We're not alone.
FT Hamme 6 - 2 Deinze
Als het nou zo makkelijk was he..quote:Op zondag 19 april 2009 19:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoe maak je van 5 Euro meer dan 1.000 Euro?
Ik ga dit oude systeem dat ik ooit verzonnen heb eindelijk eens testen:
[ afbeelding ]
Je begint met 5 Euro inleg en dan steeds alles inzetten op een beetje geld wat je iedere 2e winst afroomt na. Inzetten op wedstrijden met quotes van rond de 1.50.Na 6 wedstrijden heb je sowieso al bijna 2 keer je inzet terug en zet je dus alleen maar winst in.
Het punt is dat je ook doorgaat met steeds meer geld inzetten. Je verlies is hooguit 5 Euro.
Ik ga het gewoon testen en kijken hoever ik kom. Tuurlijk gaat het wel eens mis.quote:
Ander onderwerp graag.quote:Op zondag 19 april 2009 19:32 schreef denthemen het volgende:
Kut Ajax
Het is dat je nu in-play wedt, en dat bij mij op een of andere manier niet werkt. Anders had ik met je meegedaanquote:Op zondag 19 april 2009 19:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon testen en kijken hoever ik kom. Tuurlijk gaat het wel eens mis.
Ik heb gewoon van tevoren ingezet hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 19:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Het is dat je nu in-play wedt, en dat bij mij op een of andere manier niet werkt. Anders had ik met je meegedaan
Het ging mij niet eens om het provoceren, het ging mij om die smerige overtreding. Maar vergeet niet dat die lul wel vaker stoer doet tegenover de camera over Ajaxquote:Op zondag 19 april 2009 20:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het grote Ibrahim Afellay topic #2
Wat zijn Ajacieden toch geweldig
Dat zou andersom ook gebeuren. Alleen is het de afgelopen jaren niet gebeurd omdat Ajax geen kampioen werd.quote:Op zondag 19 april 2009 20:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het ging mij niet eens om het provoceren, het ging mij om die smerige overtreding. Maar vergeet niet dat die lul wel vaker stoer doet tegenover de camera over Ajax
Wat lul jij nou?quote:Op zondag 19 april 2009 20:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het grote Ibrahim Afellay topic #2
Wat zijn Ajacieden toch geweldig
Omdat 'ie een keer een vieze overtreding maakt?quote:Op zondag 19 april 2009 20:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat lul jij nou?
Het is toch ook een smerig jong?
Hij ging bij elke overtreding van Ajax janken, optyfen met die kutmongoolquote:Op zondag 19 april 2009 20:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Omdat 'ie een keer een vieze overtreding maakt?
Omdat 'ie juicht bij Vertonghen na zijn fout?
Allebei dingen die ik Huntelaar ook weleens heb zien doen, en dat is 'een held'.
Ik vond ze wel vermakelijk vandaag.quote:Op zondag 19 april 2009 19:32 schreef denthemen het volgende:
Kut Ajax
quote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef Houniet het volgende:
Ga eens niet zo zeiken hier. Hier is het weekend, bier, mooi weer en chicks.
Huilen doe je maar ergens anders.
Ah, dat verklaart een hoop inderdaad. Was het nog gelukt?quote:Op zondag 19 april 2009 20:39 schreef denthemen het volgende:
Houniet, jij vroeg laatst volgens mij waarom ik die discussie toen in het Engels moest voeren. Wij moesten een debat voeren met een andere opleiding, ik denk dat wij daarom zo'n klote onderwerp kregen
Ik ken het gevoel.quote:
Ah Valencia scoort netquote:
Nog anderhalve maand, dan ga ik erheenquote:
Ja maar ging alleen niet echt lekker. De andere groep bleek hele andere regels te hebben. Wij hadden te horen gekregen dat je geen papier er bij mocht hebben, en zij mochten alles dus blijkbaar gewoon letterlijk voorlezenquote:Op zondag 19 april 2009 20:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop inderdaad. Was het nog gelukt?
Ja dat ken ik. Sport Marketing studeer je toch?quote:Op zondag 19 april 2009 20:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar ging alleen niet echt lekker. De andere groep bleek hele andere regels te hebben. Wij hadden te horen gekregen dat je geen papier er bij mocht hebben, en zij mochten alles dus blijkbaar gewoon letterlijk voorlezen
jupquote:Op zondag 19 april 2009 20:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja dat ken ik. Sport Marketing studeer je toch?
Mooie stad Valencia 1x geweest, niet voor de voetbal trouwens maar tochquote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nog anderhalve maand, dan ga ik erheen
Damn it, nog 0-0 bij de rust. Heb ook nog een 2e reeks lopen. Ben daar al bij stap 3. Na FC Porto en Benfica (3-0 en 4-0) is de derde Kladno - Slavia Praag. Echt zeker ben ik er niet van, maar normaal wint Slavia daar wel met 1-0 ofzo.quote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb gewoon van tevoren ingezet hoor.
La Equidad Bogota - Atletico Huila uit Colombia om 22:30 wordt de volgende denk ik.
quote:Op zondag 19 april 2009 20:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het ging mij niet eens om het provoceren, het ging mij om die smerige overtreding. Maar vergeet niet dat die lul wel vaker stoer doet tegenover de camera over Ajax
Weet je dat het morgen precies 20 jaar geleden is dat....quote:Op maandag 20 april 2009 07:16 schreef sjimz het volgende:
Vandaag precies 10 jaar geleden van het Columbine drama.
quote:Op maandag 20 april 2009 09:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Weet je dat het morgen precies 20 jaar geleden is dat....
Sezten kom er maar in...quote:Op maandag 20 april 2009 09:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Weet je dat het morgen precies 20 jaar geleden is dat....
Volgens wiki is dit trouwens pas op 5 juni 20 jaar geleden...quote:
En niet alleen volgens wiki, dat was echt op 5 juni.quote:Op maandag 20 april 2009 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens wiki is dit trouwens pas op 5 juni 20 jaar geleden...
Again, het is niet alleen wiki. Zoek maar op the unknown rebel.quote:
Snap je het grapje nietquote:Op maandag 20 april 2009 13:02 schreef Rots het volgende:
Whehe.
Houniet wat is je andere account dan.
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 09:19 schreef sezten het volgende:
Gisteren was het 20 jaar geleden dat er 47 mariniers omkwamen bij een explosie van gun turrets op de USS Iowa
Boohoooo
Wil je het echt weten?quote:Op maandag 20 april 2009 13:02 schreef Rots het volgende:
Whehe.
Houniet wat is je andere account dan.
Waarom deed je dat dan ook, je had het kunnen zien aankomen. Of werd je opgepiept door sjimz?quote:Op maandag 20 april 2009 14:39 schreef Prosac het volgende:
Gisteren was ook een mooie dag. Totdat ik fok! opging.
Was je erheen?quote:Op maandag 20 april 2009 14:38 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat welMaar verder was gister wel echt een kutdag met alles erop en eraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |